تیهوشا

۱۶ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مدیریت فرایند تجاری نقش مهمی در هر سازمان ایفا می کنند. حتی مشاغل تک نفره نیز فرایندهای تکراری دارند که به موفقیت برند کمک می کند. با رشد سازمان شما ، این فرایندها پیچیده تر می شوند. این می تواند منجر به ناکارآمدی و نتایج نامطلوب نهایی شود.

مدیریت فرآیند کسب و کار می تواند کمک کننده باشد. با این رشته ، می توانید فرآیندهای خود را بهتر درک کرده و آنها را بهبود بخشید. با BPM و مزایای آن آشنا شوید تا بتوانید ببینید که چگونه در موفقیت بلند مدت کسب و کار شما متناسب است.

مدیریت فرآیند چیست؟

مدیریت فرآیند کسب و کار رشته ای است که بر ایجاد ، تجزیه و تحلیل ، تغییر و مدیریت فرایندهای یک کسب و کار متمرکز است. یک فرایند مجموعه ای تکراری از وظایف مرتبط است که منجر به دستیابی به یک هدف سازمانی می شود. برخی از فرایندها با تولید و ارائه محصولات و خدمات سروکار دارند. سایر موارد مربوط به سایر عملکردهای تجاری مانند حسابداری و بازاریابی است.

بسیاری از فرایندهای تجاری بر اساس نیازهای سازمان به صورت ارگانیک پدیدار می شوند. سایر فرایندها ممکن است با دقت بیشتری برنامه ریزی شوند اما یا از نیازهای فعلی سازمان عقب افتاده یا تغییرات موقتی را در پاسخ به شرایط جدید ایجاد کنند. به طور خلاصه ، فرایندهای بسیاری از مشاغل ناکارآمد یا غیر بهینه هستند.

BPM بر شناسایی کلیه فرایندهای یک سازمان و مدیریت آنها متمرکز است. اغلب ، این شامل اندازه گیری عملکرد فرایند و ایجاد تغییرات در ساده سازی نتایج است.

برخلاف مدیریت وظیفه یا پروژه ، BPM به وظایف خاصی که از پروژه ها یا حتی وضعیت فعلی وظایف در یک فرآیند ناشی می شود ، توجه نمی کند. در عوض ، فرآیندهای قابل تکرار را مدیریت می کند و به اطمینان از اجرای مستمر کارآمد کمک می کند.

مزایای BPM چیست؟

فرایندها تقریباً در قلب همه مشاغل قرار دارند. بنابراین ، نباید تعجب کرد که مزایای BPM قابل توجه و گسترده است. اینها برخی از قابل توجه ترین ها هستند:

  • بهبود بهره وری: هدف اصلی BPM یافتن راه هایی برای بهره وری بیشتر فرآیندها است. این می تواند شامل حذف افزونگی ، شناسایی و رفع تنگناها و اجرای بهینه سازی های دیگر باشد.
  • تجزیه و تحلیل و اندازه گیری عمیق تر: BPM با اندازه گیری فرایندهای کسب و کار کار می کند. این یک تعهد مستمر است. با استفاده از BPM ، یک کسب و کار می تواند اندازه گیری عملکرد و دید خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.
  • افزایش چابکی: در بسیاری از موارد ، BPM یک نوع مدیریت تغییر است. هدف این است که به سازمان ها کمک کند تا از وضعیت فعلی خود به وضعیت بهتر و کارآمدتری برسند. این می تواند چابکی طولانی مدت را بهبود بخشد.
  • انطباق مداوم: بسیاری از صنایع نگرانی های مربوط به انطباق قابل توجهی دارند. علاوه بر این ، مشاغل پیچیده معمولاً دارای کنترل های داخلی هستند که نیاز به رعایت آنها دارد. BPM یک راه عالی برای اطمینان از پایبندی مداوم به آن مقررات و کنترل ها است.
  • کاهش هزینه ها: با بهبود بهره وری ، BPM می تواند هزینه های عملیات تجاری معمولی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. افزونگی ، تنگناها و ناکارآمدی کلی می تواند منابع مالی را از بین ببرد. هدف نهایی BPM افزایش عملکرد خط پایین است.
  • کارکنان شادتر: اعضای تیم اغلب از نوار اداری و ناکارآمدی ناامید می شوند. BPM به کارکنان کمک می کند تا بیشتر وقت خود را بر روی اتمام کار متمرکز کنند که مزایای آشکاری دارد. این باعث رضایت بیشتر پرسنل می شود.

چرخه عمر BPM چیست؟

برخلاف سایر روشهای بهبود مدیریت فرایند کسب و کار به عنوان یک پروژه تغییر در نظر گرفته نشده است. در عوض ، این یک رشته پیوسته با چندین فرایند است که چرخه زندگی بزرگتری را تشکیل می دهند. فعالیتها را می توان به چند دسته اصلی مدیریت فرآیند گروه بندی کرد:

طراحی

این مجموعه از فعالیتهای BPM بر برنامه ریزی فرآیندهای جدید متمرکز شده است. این ممکن است ناشی از نیاز جدید یا پیشنهاد مجدد گردش کار موجود باشد. طراحی فرآیندها شامل برنامه ریزی بازیگران و سیستم در یک فرایند ، جریان ، داده ها ، رویه های عملیاتی ، افزایش ، اعلان ها و موارد دیگر است.

مدل سازی

 برای کمک به مدیریت بهتر فرایندهای تجاری ، BPM اغلب شامل مدل سازی نتایج فرایندها و تغییرات مختلف در آنها است. اغلب ، این شامل تجزیه و تحلیل مواردی است که با تغییر شرایط رخ می دهد. به عنوان مثال ، مدل سازی می تواند به پیش بینی آنچه در صورت وجود پرسنل کمتر در دسترس خواهد بود ، کمک کند.

اجرا

این دسته شامل کلیه فعالیتهای مربوط به اجرای فرایندهای تجاری می شود. در برخی موارد ، این کاملاً دستی یا خودکار است. در موارد دیگر ، فرایندها ممکن است با ترکیبی از ورودی های انسانی و سیستم اجرا شوند. BPM اغلب بر تلاش برای افزایش اتوماسیون تأکید می کند.

نظارت

 BPM تمرکز زیادی بر استفاده از داده ها برای تجزیه و تحلیل و نظارت بر فرآیندها دارد. فعالیت های این دسته مربوط به پیاده سازی و استفاده از سیستم های اندازه گیری است. این می تواند شامل ایجاد و بهینه سازی منابع داده باشد. همچنین شامل تنظیم شاخص های کلیدی عملکرد و ردیابی آنها می شود.

 

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

در حقیقت ، آنها می توانند هر دو را بپوشند. در حالی که برای مردم معمول است که تصور می کنند ادکلن نسخه مردانه عطر است ، اما این درست نیست. اگرچه غالباً در زبان روزانه به آنها اشاره می شود (و من نیز در این مورد مقصر هستم) ، تفاوت ادکلن در برابر عطر بر اساس غلظت اسانس ها در هر کدام است و نه بوی عطرهای مردانه یا زنانه. - بنابراین بله ، بچه ها می توانند ادکلن و عطر بزنند.

شما برای خرید اینترنتی عطر و ادکلن به اطلاعات این مطلب نیاز داریدد. نامهای معطر عطرهای زنانه و مردانه بسیار زیاد است. علاوه بر ادکلن و عطر ، باید Eau De Parfum ، Eau De Toilette و Eau Fraiche را در نظر بگیریم.

عطرهای مردانه به طور کلی برچسب "برای مردان" یا "homme" فرانسوی دارند-اگر این را نمی بینید ، این شانس خوب است که عطر برای زنان باشد زیرا سازندگان عطر اغلب تصور می کنند که رایحه زنان نسخه پیش فرض است.

اسانس عطر چیست؟

قبل از بحث در مورد تفاوت هر یک از این لوازم بهداشتی ، باید اشاره کرد که بین همه آنها یک شباهت اساسی وجود دارد.

هر یک از پنج نوع عطر مورد بحث ، در ابتدایی ترین سطح ، از یک عطر مخصوص مخلوط تشکیل شده است.

اسانس عطر از انواع مختلفی از مواد تشکیل شده است: روغن های ضروری (مانند چوب سرو و چوب صندل) ؛ مطلق (یاس یا گل رز نمونه های خوبی هستند) ؛ عصاره های حیوانی (یکی از رایج ترین آنها مشک است) ؛ و عطرهای مصنوعی (ساخته های شیمیایی ساخته دست بشر).

رایحه عطر

ترکیبی از این مواد نت های مختلف یک عطر را به ما می دهد.

فروشگاه خرید عطر اصل نت های یک عطر به نت های پایه ، نت های میانی یا قلبی و نت های بالا تقسیم می کند.. نت های بالا عموماً فرار هستند و بنابراین هنگام استفاده از عطر ابتدا بو می گیرند.

پس از از بین رفتن رایحه آنها ، نت های میانی یا قلبی از بین می روند و سپس نت های پایانی رایحه نهایی هستند ، رایحه ای که بیشترین ماندگاری را دارد.

علم و هنر پشت هر عطری این است که ترکیب این نت ها را به درستی ترکیب کنید.

این ترکیبی از محصول نهایی است که تجربه ای خاص و منحصر به فرد به کاربر می بخشد.

اسانس ها در هر نوع عطر چگونه استفاده می شوند؟

روغنهای اساسی ، به خودی خود ، و سایر عناصر احتمالی عطر بسیار غلیظ هستند. بوی یک اسانس یا هر ترکیب دیگر عطر ممکن است تا زمانی که به درستی رقیق و مخلوط نشود ، ناخوشایند باشد.

از آب و الکل برای رقیق شدن ، مخلوط کردن و ترکیب روغنهای اساسی و سایر عناصر در رایحه استفاده می شود. سطح غلظت ترکیبات عطر در مخلوط روغن و آب مشخصه اساسی متمایز کننده است که نوع عطر را مشخص می کند.

 

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

تجربه من این است که طرز فکر مشاور مدیریت همه چیز را تغییر می دهد. چه ناشی از تجربیات مرکز مشاوره مدیریت من باشد یا موفقیت - یا عدم وجود آن - در کسانی که با آنها کار کرده ام یا استخدام کرده ام ، کاملاً واضح است که طرز فکر شما برای این نوع کارها بسیار مهم است. بهترین مشاوران مدیریت کسانی هستند که تمایل به تفکر استراتژیک دارند و به تجزیه و تحلیل آماری ، تفکر انتقادی و بهبود فرایند تمایل دارند. مشاوران مدیریت که در تجزیه و تحلیل مسائل ، تشخیص مشکلات ، اجرای مداخلات اساسی و طراحی راه حل های متمرکز بهترین هستند ، کسانی هستند که:

متفکران استراتژیکی هستند که توانایی تمرکز بر کل سیستم را دارند و پیوندها و وابستگی های متقابل درون آن را در نظر می گیرند.

به سایر رهبران و تیم ها کمک کنید تا نه تنها موفقیت را مشخص کنند ، بلکه باید بدانند آیا ظرفیت عملیاتی برای ارائه آن وجود دارد یا خیر.

به منظور حل موثر مشکلات و همچنین ارزیابی سیستم ها و فرایندهای فراتر از آن ، احتمال ایجاد پیامدهای منفی ناخواسته یا تجربه آسیب های طولانی مدت را کاهش دهید.

درک کامل محدوده استراتژی و اطمینان از تعیین نتایج استراتژیک مناسب ، و سپس رهبری تلاشهای ناوبری برای کمک به اجرا و اندازه گیری نتایج.

درک عمیقی از معیارهای عملکرد دارند و قادرند تعریف کنند که کدام داده با کدام معیار مطابقت دارد ، چگونه داده ها را به هوش عملی تبدیل کند که تصمیم گیرندگان می توانند از آن استفاده کنند و چگونه و در چه قالب ، اطلاعات باید به بهترین نحو منتقل شوند.

برای تبدیل شدن به مشاور مدیریت به چه تحصیلات و تجربه ای نیاز دارید؟

بسته به سطح مشاوره مدیریتی که در آن کار می کنید یا به دنبال آن هستید ، شرایط تحصیل و تجربه متفاوت است. به طور کلی ، اساساً چهار دسته مختلف در نردبان شغلی وجود دارد. در شرکت من ، ما در سه سطح اول استخدام می کنیم. صرف نظر از این که در یک شرکت بزرگ یا کوچک کار می کنید ، سطح مشاوره ای که به پایان می رسانید تا حد زیادی به تحصیلات و تجربه شما و سپس شایستگی شما بستگی دارد.

اولین سطح مشاوره سطح ورود است و معمولاً نقش تحلیلگر یا مشاور مشاور تجاری است و معمولاً به مدرک کارشناسی با تجربه بسیار ناچیز (در صورت وجود) نیاز دارد.

سطح دوم به عنوان سطح مشاور واقعی مدیریت شناخته می شود. شرکت من نیاز به مدرک کارشناسی و چهار سال تجربه مشاوره یا تحصیلات تکمیلی و دو سال تجربه مشاوره برای این سطح مشاوره مدیریت دارد.

سطح سوم چیزی است که در صنعت به عنوان مشاور ارشد یا سرپرست پروژه شناخته می شود. معمولاً معادل مدرک کارشناسی ارشد و هفت سال تجربه یا مدرک کارشناسی و 10 سال تجربه مشاوره مستقیم نیاز است.

سطح چهارم یک شریک یا مدیر است و این سطح معمولاً مدرک کارشناسی ارشد و بیش از 10 سال تجربه مشاوره مستقیم دارد.

در حالی که من در اینجا متداول ترین مشاغل مشاوره مدیریت هستم که مدرک آن حداقل شرط است ، باید توجه داشت که همه مشاغل مشاوره به مدرک دانشگاهی نیاز ندارند. برخی از سازمانها به افراد اجازه می دهند تجربه کاری مربوطه را به جای مدرک تحصیلی جایگزین کنند ، و همچنین انواع دیگری از مشاغل مشورتی وجود دارد که در آن کالج ممکن است وزن یکسانی نداشته باشد. کارآفرینانی هستند که مشاغل خود را بدون مدرک دانشگاهی آغاز کرده اند. با این حال ، شرایط تحصیل در کالج بیشتر در سازمانهای مشاوره ای سنتی نقش دارد ، جایی که کار رسمی آن مشاور مدیریت تخصصی یا مشاور استراتژی است.

برای موفقیت به عنوان مشاوره مدیریت به چه مهارتها و تخصصهایی نیاز دارید؟

مجموعه مهارت های مورد نیاز بسته به صنایع مختلف و پایگاه مشتری خاصی که یک شرکت مشاوره مدیریت خاص هدف قرار داده و با آن کار می کند متفاوت است. اما باید بدانید که از شما انتظار می رود مهارت ها و تخصص های عملکردی خود را (در بالا ببینید) در صنایع اختصاص داده شده به طور دقیق تنظیم کنید و از شما انتظار می رود مهارت ها و تخصص خود را در هر زمینه ای که می خواهید خدمات مشاوره ای و استراتژیک ارائه دهید ، توسعه دهید. نصیحت هرچه نردبان شغلی بالاتر می رود ، مهارت های قوی تری نیاز دارید و باید بیشتر بدانید.

برای تأکید مجدد ، شرکت مشاوره مدیریت معمولاً به سفرهای طولانی ، زمان زیاد با مشتریان و حتی زمان زیادی برای پردازش و تجزیه و تحلیل کارهای اضافی نیاز دارد ، حتی اگر با مشتریان نیستید. علاوه بر تخصص تخصصی ، به بسیاری از مهارت های زیر نیز احتیاج خواهید داشت و این مهارت ها بسته به سطح مشاوره متفاوت است.

  • صلاحیت فکری
  • مشاوره و مشاوره (در زمینه های تخصصی تعریف شده شما)
  • تفکر استراتژیک
  • پردازش تحلیلی
  • تحقیق عملی
  • حل مسئله و بهبود فرایند
  • صلاحیت ارتباطی
  • ارتباط (نوشتن ، صحبت کردن و گوش دادن)
  • مدیران درگیری
  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

 

حرکت به سمت دفتر مدولار متشکل از اندازه ها و سبک های مختلف پارتیشن های متحرک ، راهی است که به کندی آغاز شد ، اما به روند طراحی تجاری اصلی در اوایل قرن 21 تبدیل شد. دلایل زیادی برای آن وجود دارد ، اما همه آنها به این واقعیت برمی گردند که پارتیشن های قابل جدا شدن مزایای زیادی را برای ساخت دیوارهای ثابت ارائه می دهند. و این مزایا چیزی فراتر از زیبایی هستند (اگرچه این قطعاً بخش بزرگی از ترکیب است). در زیر قصد داریم مزایا و چگونگی کمک آنها به شرکت های مختلف را برای سازگاری با محیط تجاری متغیر امروز تشریح کنیم.

پارتیشن دو جداره از راه های زیادی به نفع تجارت مدرن است

  • زیبایی شناسی
  • اقتصاد
  • تطبیق پذیری
  • مسئولیت محیط زیست
  • بهبود جریان ترافیک
  • سربار کاهش یافته است
  • یک محیط کار سالم برای همه
  • قابلیت حمل
  • تلفیق باز بودن و حفظ حریم خصوصی

پارتیشن های اداری از راه های زیادی به نفع تجارت مدرن است

تعداد شرکت هایی که به پارتیشن های متحرک اداری روی آورده اند سرسام آور است. این شامل هر نوع مشاغل از فناوری پیشرفته تا بیمارستان ها ، دفاتر قانونی تا شرکت های تولیدی در هر منطقه از ساحل شرقی تا غرب است. در زیر نگاهی خواهیم داشت به مزایای این شرکت ها و فرآیندهای فکری در پس تبدیل آنها.

1) زیبایی شناسی

 این دیوارهای پارتیشن شیشه ای متحرک یک گام قابل توجه در بالا بردن نردبان زیبایی از دیوار خشک است بدون شک و شکی نیست و یکی از دلایل اصلی بسیاری از شرکت ها در وهله اول به سمت آنها کشیده شده است. دیوارهای پارتیشن به شما این امکان را می دهند تا فضای خود را به روی نور طبیعی باز کنید ، ضمن حفظ فضاهای آرام ، تبادل آزاد ایده ها را تشویق کنید و از همه مهمتر شما را به گروه شرکت هایی که طرح های اداری آنها به سمت آینده ای روشن تر ، سالم تر و پربارتر پیش می رود ، وارد کنید.

به عنوان مثال یک شرکت طراحی گرافیکی تورنتو را در نظر بگیرید که می خواست تصویری بیشتر به جلو ارائه دهد. آنها نگران بودند که طرح دیوار ثابت قدیمی آنها نه تنها توانایی آنها را برای پاسخگویی به نیازهای متغیر تجاری محدود می کند بلکه آنها به مشتریان ملاقات کننده و مشتریان احتمالی تصویری نادرست از شرکت به عنوان یک شرکت حیاتی و معاصر ارائه می دهند. پس از نصب پارتیشن های اداری ، آنها نه تنها سطح بالاتری از مشارکت مشتریان فعلی خود ، بلکه تعداد بیشتری ارجاع را نیز تجربه کردند. به جرات می توان گفت ارتقاء زیبایی آنها تأثیر مورد نظر خود را داشته است.

 

همانطور که ضرب المثل قدیمی می گوید: "شما هرگز فرصتی دوم برای ایجاد اولین تأثیر نمی گذارید". و با دیوارهای پارتیشن زیبا و همه کاره ، اولین تصوری که ایجاد می کنید ، تاثیر مناسب است.

2) پارتیشن اداری از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است

در حالی که زیبایی شناسی برای بسیاری از مشاغل مورد توجه است ، اما یکی از مزایای اصلی برداشت از دیوارهای پارتیشن IMT Modular است. دلیل عمده و قانع کننده دیگر برای تغییر دیوارهای پارتیشن اقتصادی است. پیشرفتهای اندکی در نیم قرن گذشته چنین تأثیر اساسی بر خط پایین شرکتهای بزرگ و کوچک مانند دیوارهای پارتیشن متحرک داشته است.

پس از تغییر به دیوارهای پارتیشن اداری شیشه ای ، شرکت توانست اکثر وسایل روشنایی سقفی را از رده خارج کند زیرا نور طبیعی اکنون قادر به نفوذ به تمام قسمتهای کفپوش است. چراغ های باقی مانده به سنسورهایی متصل می شوند که فقط در مواقع مورد نیاز آنها را روشن و خاموش می کنند. هزینه اضافی مصرف انرژی و تهویه مطبوع به طور چشمگیری کاهش یافت و گرمای تمام وسایل قدیمی که در زمستان کمی کمک می کردند با گرمای نور خورشید که اکنون فضا را فرا گرفته بود جبران شد.

تجارت کسب و کار سودآور است و چیزهای کمی به شما کمک می کند تا سود بیشتری را نسبت به پارتیشن های شیشه ای متحرک حفظ کنید.

3) همه کاره بودن

اگر حقیقتی در مورد مبلمان اداری جدید وجود داشته باشد این است: آینده متعلق به افراد انعطاف پذیر است. شرایط ، معاهدات ، فناوری ، ظهور محصولات جدید داغ و فرهنگ کارآفرینی به این معناست که اگر نتوانید به سرعت و به طور م toثر به تغییرات واکنش نشان دهید ، در انبوه سرباره تاریخ تجارت خواهید یافت. بیش از هر زمان دیگری ، شرکت ها مستعد تغییرات چشمگیر در نیازهای پرسنلی هستند و امکانات آنها باید بتواند این نیازها را به طور همزمان برآورده کرده و با آنها سازگار شود.

بزرگترین مراکز تماس در GTA که به دلیل وجود یک دفتر دیواری ثابت که آنها را مجبور می کرد تا نوسانات مکرر در سطوح کارکنان را برطرف کنند ، محدود شده بود. استخدامهای جدید همزمان 3 و 4 در دفاتر کوچکی که ابتدا برای یک مدیر ارشد طراحی شده بود ، متصل می شدند. ارتباطات بین اداری اغلب خراب می شد و کیفیت خدماتی که شرکت می توانست ارائه دهد با این موانع لجستیکی به چالش کشیده شد. پس از جابجایی به یک فضای جدید - که دارای پارتیشن های قابل جدا شدن بود و می توان آنها را به سرعت و به آسانی تغییر مکان داد و مجدداً مورد استفاده قرار داد - این شرکت شاهد افزایش قابل توجهی هم در بهره وری و هم در سطح رضایت مشتری بود. در نتیجه آنها توانسته اند مشتریهای اضافی (و کارکنان اضافی مورد نیاز مشتریان جدید) را از دست بدهند بدون این که از نظر تدارکات از دست بروند و آماده هستند تا از توسعه بیشتر در آینده لذت ببرند.

اگر رقابتی ماندن در محیط تجاری جهانی که به سرعت در حال تغییر است ، برای شرکت شما مهم است سیستم های دیواری قابل نصب از IMT پاسخی است که شما به دنبال آن بوده اید.

4) مسئولیت محیط زیست

سیستم های دیواری مدولار تجاری شما باید در بیشتر قرن بیست و یکم زیر یک سنگ بزرگ زندگی کنید تا از بحران محیط زیست پیش روی همه ما بی خبر باشید. از تکه زباله اقیانوس آرام گرفته تا محل دفن زباله های سرریز شده ، جنگل های اولیه فرسوده و همه عوارض جانبی مختلف تغییرات آب و هوایی. اگر بخواهیم فرزندان و نوه های خود را در دنیایی قرار دهیم که ارزش زندگی در آن را دارد ، بسیار مهم است که افراد و مشاغل در کنار هم باشند تا وضعیت را در حال حاضر حل کنند ، نه 10 سال آینده. دیوارهای مدولار IMT تقریباً کاملاً از مواد بازیافتی تشکیل شده اند و در پایان عمر بسیار طولانی آنها می توانند به طور کامل بازیافت شوند ، در نتیجه چرخه ضایعات منابع اولیه را می شکنند. این جنبه از دیوارهای متحرک برای طیف گسترده ای از شرکت های آگاه از محیط زیست که نور را دیده اند و از دیوار خشک استفاده کرده اند ، جذاب است.

به عنوان مثال ، یک شرکت تولید رسانه ای تورنتو را در نظر بگیرید که پس از تولید تعدادی ویژگی در محیط ، شروع به بررسی وضعیت محیطی خود کرد. آنها کاملاً آگاه شدند که هر بار که نیاز به تغییر چیدمان دفتر یا محل تولید خود داشتند ، منجر به انبوهی از آوار شد که در نهایت در محل دفن زباله جمع شد. در یک مرحله ، مدیریت شرکت دور هم جمع شد تا در مورد گزینه های دیگری که سازمان آنها را از عصر تاریک محیط بیرون می آورد و روی دیوارهای جداکننده متحرک مستقر شده اند ، بحث و تبادل نظر کند. از آنجا که چندین سال پیش این کار انجام شد ، سازمان آنها کارآمدتر ، سودآورتر شد و از همه بهتر آنها در حال حاضر آنچه را که در مورد مسائل زیست محیطی مطرح می شود تبلیغ می کنند.

بحران زیست محیطی دیگر آن راهی نیست که بتوانیم برای نسل های آینده در خیابان به زمین بزنیم. اکنون باید به آن پرداخته شود و پارتیشن های اداری متحرک از IMT مکان خوبی برای شروع است.

5) بهبود جریان ترافیک

نه ، ما در مورد رفع احتقان در شریان های اصلی رفت و آمد در داخل و اطراف تورنتو صحبت نمی کنیم. آنچه ما در مورد آن صحبت می کنیم این است که شرکت ها باید دارای فضاهای کاری باشند که حرکت آزاد افراد و منابع را تشویق و فعال می کند. برای موفقیت هر محیط کاری در پرورش خلاقیت و همکاری ، ضروری است که کارکنان دائماً روی یکدیگر قدم نگذارند.

یکی از بازیگران اصلی رایانش ابری با یک دفتر مهم در تورنتو متوجه شد که ناتوانی کارکنان آنها در همکاری م effectiveثر ، آنها را عقب می اندازد. افراد و تیم ها با معماری دیوار ثابت فضای خود منزوی شده بودند ، ارتباطات ضعیف بود ، روحیه رنج می برد ، کارکنان ارزشمند از دست می رفتند زیرا شرکت از هر لحاظ معنی دار در رقابت بود. پس از ارزیابی نیازهای آنها ، شرکت به فضای جدیدی نقل مکان کرد که از دیوارهای پارتیشن شیشه ای به همراه تعدادی راه حل دیواری متحرک دیگر استفاده می کند و در رضایت کارکنان و حفظ کارکنان و همچنین بهره وری افزایش چشمگیری داشته است.

روزهایی که کارکنان در تمام طول روز به میز خود چسبیده بودند ، راه دایناسور را طی کردند. شرکتهای امروزی باید بیشترین بهره را از هر یک از اعضای تیم ببرند و بیشتر اوقات به این معنی است که کارکنان توانایی برقراری ارتباط و همکاری را دارند.

 

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

 

مدیریت فرایند های تجاری (BPM) یک روش سیستماتیک برای بررسی فرایندهای تجاری موجود سازمان شما و اجرای بهبودهایی است که گردش کار شما را موثر و کارآمدتر می کند.

هر سازمانی از فرایند کسب و کار برای انجام کار استفاده می کند. فرایند تجاری مجموعه ای از فعالیت های تجاری است که گام های لازم برای دستیابی به یک هدف تجاری را نشان می دهد. به عنوان مثال ، ممکن است یک فرایند تجاری داشته باشید که به اختلافات مربوط به کارت اعتباری رسیدگی می کند. در این مورد ، هدف کسب و کار این است که اختلاف را به شیوه ای کارآمد و دقیق حل کنید تا هزینه سازمان شما را به حداقل برسانید و رضایت مشتری را حفظ کنید. این فرایند خود شامل تمام مراحل مورد نیاز برای رسیدن به هدف است (در این مورد ، ممکن است فعالیتهایی مانند دریافت ادعا ، بررسی اعتبار ادعا ، تصمیم گیری در مورد حذف اتهام و اطلاع مشتری از تصمیم) باشد.

مدیریت کسب و کار چیست؟

مدیریت فرایندهای کسب و کار اغلب مستلزم ترکیبی از فعالیتها و فعالیتهای داخلی است که باید توسط انسان انجام شود. بنابراین ، ما می توانیم به مدیریت فرایندهای تجاری به عنوان نقطه تلاقی بین افراد ، فرایندها و فناوری نگاه کنیم.

رویکرد مدیریت فرآیند کسب و کار تکراری است. شما آن را یکبار پیاده سازی نمی کنید ، دیگر هرگز به شما دست نمی زند. در عوض ، شما به طور منظم فرآیندهای خود را طراحی ، مدل سازی ، ایجاد ، شبیه سازی ، نظارت و بهینه می کنید. بازخوردی که از آزمایش و نظارت بر فرآیندهای خود دریافت می کنید باعث پیشرفت مستمر در گردش کار سازمان شما می شود.

نمودار زیر وظایف و فعالیتهای اصلی را که کاربران برای دستیابی به اهداف تجاری انجام می دهند و اجزای گردش کار اتوماسیون تجاری که در چرخه عمر فرآیند استفاده می شود ، نشان می دهد.

نمودار جریان تعاملی سطح بالا که وظایف و فعالیتهای اصلی را که کاربران برای رسیدن به یک هدف تجاری انجام می دهند نشان می دهد. برای اطلاعات بیشتر روی یک کادر کلیک کنید یا برای باز کردن یک مرورگر جدید روی shift کلیک کنید.

طراحی و مدل سازی فرآیند

مرحله طراحی و مدل سازی می تواند شامل طراحی و مدل سازی فرآیندهای جدید در IBM® Design Designer برای پشتیبانی از گردش کار و اهداف تجاری سازمان باشد. این همچنین می تواند شامل بررسی فرآیندهای موجود برای تعیین اینکه آیا آنها باید به صورت فعلی یا با بهبودها شامل شوند ، باشد. طراحی و مدل سازی فرآیند معمولاً توسط تحلیلگران تجاری ، تحلیلگران فرآیند یا هر دو انجام می شود.

توسعه و آزمایش فرآیند

    پس از تعریف ، طراحی و مدل سازی مدیریت فرایندهای کسب و کار شما ، باید اجرا شوند. مرحله توسعه فرآیند بر افزودن فعالیتها ، خدمات ، رویدادها ، رابط کاربری ، اشیاء تجاری و سایر مصنوعات مورد نیاز برای هر فرایند متمرکز است.

    برای توسعه فرآیندهای تجاری موفق ، باید آزمایش (یا پخش) را در تلاشهای توسعه خود ادغام کنید.

استقرار فرآیند

    پس از اجرای و آزمایش فرآیندهای خود ، آنها را در محیط زمان اجرا خود قرار دهید ، جایی که می تواند توسط مشتریان یا کارمندان شما استفاده شود. اگر ماژول های خدماتی دارید که بخشی از یک برنامه کاربردی نیستند و برای استفاده در محیط اجرا آماده هستند ، آنها را با استفاده از ابزار serviceDeploy یا کنسول اداری مستقر کنید.

مشارکت فرآیند و نظارت بر عملکرد

    می توانید از مدیریت فرآیند کسب و کار برای انجام وظایف محوله خود و همکاری با دیگران برای تکمیل کارآمد کار استفاده کنید. اگر مجوز مربوطه را دارید ، می توانید با نمونه های فرایند کار کنید یا از داشبورد برای مشاهده و عملکرد افراد ، تیم ها و فرآیندها استفاده کنید. در حالی که برنامه های پردازشی شما مستقر شده اند ، می توانید آنها را زیر نظر داشته باشید تا از عملکرد مطابق انتظار مطمئن شوید.

بهبود مدیریت فرآیندها

    شما می توانید عملکرد کلی سیستم گردش کار اتوماسیون کسب و کار و برنامه های فرایند آن را در Process Inspector یا کنسول مدیریت فرآیند نظارت کنید. همچنین می توانید مدلهای فرایند را برای عملکرد بهتر اصلاح کنید و شاخصهای کلیدی عملکرد را برای تجزیه و تحلیل عملکرد فرآیند و کار پیکربندی و استفاده کنید.

برنامه کاربردی ظرف اصلی فرآیندها و اجزای آنها در گردش کار اتوماسیون کسب و کار است. طراحان فرآیند برنامه های کاربردی فرآیند را در محیط های نویسندگی ایجاد می کنند و ممکن است شامل خدمات ، وظایف و مصنوعات مورد نیاز برای پشتیبانی از اجرا شوند.

از مرکز گردش کار ، برنامه های کاربردی به سرور گردش کار ، که محیط اجرای فرآیند برای گردش کار اتوماسیون کسب و کار است ، مستقر می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عوامل مختلف موثر بر پروژه گردش کار اتوماسیون کسب و کار ، به فصل 1: مقدمه ای بر مدیریت موفق فرایندهای تجاری و فصل 2: ​​رویکردها و کشف فرآیند در راهنمای طراحی مدیریت فرآیند کسب و کار: با استفاده از مدیر فرآیند کسب و کار IBM مراجعه کنید.

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

طراحی ساختار سازمانی برای توسعه چگونگی سازماندهی یا گروه بندی افراد برای کمک به اهداف سازمان مورد استفاده قرار می گیرد. این ساختار گزارشگری ، مشاغل ، غرامت و مسئولیت های هر نقش را تعریف می کند. چارت سازمانی نگرش مستلزم در نظر گرفتن ارزش ها ، اهداف مالی و تجاری سازمان است. این باید به رشد سازمان و توانایی افزودن مشاغل یا بخشهای اضافی منجر شود.

واحدهای تجاری یا بخشها را تعریف کنید.

 هر واحد تجاری باید اهداف و مسئولیتهای مشابهی داشته باشد که توسط یک یا چند مدیر قابل نظارت و هدایت باشد. واحدهای تجاری یا بخشها برای هماهنگی در طراحی ساختار سازمانی مناسب ، همسو می شوند. بسته به نوع ساختار سازمانی که مورد استفاده قرار می گیرد ، ممکن است بخشها به طور جانبی با سایر بخشها هماهنگ شوند یا یکی بر دیگری نظارت کند.

تعیین کنید که کدام نوع ساختار سازمانی بیشتر با نیازهای تجاری شما مطابقت دارد

. چندین نوع و نحوه طراحی ساختار سازمانی تضمین می کند که یک سازمان می تواند با ساختار گزارشگری خود با موفقیت عمل کند ، در صورت لزوم گسترش یابد و اهداف خود را با موفقیت برآورده کند. به عنوان مثال ، اگر سازمان شما کوچک است ، ممکن است به سادگی ساختار سازمانی را به بخش هایی مانند تولید ، منابع انسانی و امور مالی تقسیم کند. نوع کسب و کار ، واحدها و نحوه عملکرد سازمان شما تعیین می کند که کدام نوع ساختار سازمانی را انتخاب کنید.

تیم های اجرایی و مدیریتی را تعریف کنید.

 مدیران و مدیران مسئول اطمینان از مطابقت هر واحد تجاری با اهداف سازمان هستند. این ممکن است شامل یک یا چند مدیر ارشد برای نظارت بر کل سازمان و مدیران برای هدایت هر واحد تجاری در ساختار سازمانی باشد. سازمان ممکن است از یک ناظر برای نظارت بر کلیه عملیات و یا چندین سرپرست جهت هدایت هر واحد تجاری ، در نهایت به مدیر اجرایی یا مالک گزارش دهد.

معیارهای عملکرد و جبران را تعیین کنید.

 هنگامی که مراحل طراحی ساختار سازمانی تعیین می شود ، شرح وظایف را می توان به وضوح تعریف کرد و در آن هر شغل در سلسله مراتب قرار می گیرد. هر شرح شغل باید شایستگی های مورد نیاز برای انجام کار و انتظارات هر شغل برای تحقق اهداف سازمان را منعکس کند. پس از تعریف هر شغل در ساختار ، باید جبران خسارت بر اساس مسئولیت های هر شغل تعیین شود.

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

بهترین و پرفروش ترین ماشین های لباسشویی بازار ایران لکه های روزمره را از بین می برند و لباس های شما را به طور موثر تمیز می کنند ، بدون استفاده از آب یا برق زیاد در این فرایند. یک ماشین لباسشویی خوب به خوبی آبکشی می کند و حداقل سر و صدا را نیز ایجاد می کند. باید همه این کارها را انجام دهد و لباس های شسته شده را به موقع تحویل دهد - نه خیلی زیاد برای درخواست!

طبق راهنمای خرید ماشین لباسشویی همچنین باید به ضدعفونی کردن لباس های شما از جمله از بین بردن ویروس هایی مانند COVID-19 کمک کند. CDC هنوز توصیه می کند لباس ها را در گرمترین دمای ممکن طبق برچسب مراقبت شستشو دهید تا میکروب های باقی مانده از بین بروند. انتخاب ماشین لباسشویی با رعایت همه موارد فوق و همچنین ویژگی های جدید مانند کنترل Wi-Fi دشوار است. به همین دلیل ما کار را برای شما انجام داده ایم. در اینجا بهترین ماشین های لباسشویی که می توانید خریداری کنید وجود دارد.

بهترین ماشین های لباسشویی کدامند؟

پس از انجام تحقیقات گسترده ، ما بهترین ماشین لباسشویی را Electrolux EFLS627UTT پیدا کردیم. این مدل به عنوان یک ماشین لباسشویی با بار جلو ، از نظر مصرف انرژی ، دارای ظرفیت قابل توجهی است و دارای 9 چرخه شستشوی مفید است که قابل تنظیم است ، از جمله 15 دقیقه "شستشوی سریع". ضمانت 10 ساله موتور و گارانتی مادام العمر روی خود وان نیز گنجانده شده است. در دو رنگ موجود است ؛ سفید و تیتانیوم ، بنابراین می توانید آنچه را که بیشتر مناسب لباسشویی شما است انتخاب کنید.

اگر ترجیح می دهید یک ماشین لباسشویی با بارگیری بالا را انتخاب کنید ، ما GE GTW685BSLWS را توصیه می کنیم. این مدل علاوه بر عملکرد نظافت فوق العاده ، می تواند به تلفن هوشمند شما متصل شود ، بنابراین می توانید از راه دور آن را کنترل و کنترل کنید.

تور غرفه نمایش ال جی | راهنمای تام در CES 2020

واشرهای بارگیری جلو عملکرد بهتری نسبت به لودرهای بالا دارند ، با این حال بسیاری از مصرف کنندگان در تعویض با آنها تردید دارند. این به این دلیل است که لودرهای جلو به راحتی می توانند قالب و باقی مانده ای را در واشر ایجاد کنند و در نتیجه دستگاهی بو می دهد. اگر چنین است ، پس واشر جدید UltraFresh Front Load GE ارزش بررسی دارد. دارای واشر وسیع تری با روکش ضد میکروبی و همچنین سیستم تهویه در درب است.

بهترین ماشین های لباسشویی: Electrolux EFLS627UTT

مشخصات فنی پرفروش ترین ماشین لباسشویی بازار ایران عبارت است از:

نوع: لودر جلو اندازه: 27 x 38 x 31.5 ظرفیت: 4.4 cu. ft. نه از چرخه: 9 ویژگی های شستشو: ضدعفونی و بخار ، تمدید تمدید ، StainSoak ، 15 دقیقه سریع شستشو برنامه کنترل: بدون مصرف انرژی: 85 کیلووات ساعت در سال

بهترین معاملات امروز

979 دلار

در آمازون مشاهده کنید

دلایل خرید

+عملکرد شستشو عالی

+پشتیبانی از مواد شوینده غلاف

+بارگذاری جلو

دلایل اجتناب

بهترین ماشین لباسشویی بازار ، Electrolux EFLS627UTT همه چیز در مورد شستشو است. این ماشین لباسشویی با قیمت کمتر از 1000 دلار ، تست های چندین بازبینی را انجام داد و از چندین نشریه امتیاز برتر تمیز کردن را گرفت. دارای یک درام 4.4 فوت مکعبی است که می تواند یک شستشوی بزرگ را نگه دارد و دارای 9 چرخه شستشو ، از جمله شستشوی سریع 15 دقیقه ای است. این مقدار نسبت به برخی از واشرها کمتر است ، اما هر چرخه را می توان برای درجه حرارت و سطح خاک تغییر داد ، بنابراین می توانید به راحتی شستشو را سفارشی کنید.

EFL627UTT همچنین دارای یک دستگاه پخش شوینده مخصوص غلاف است. برخی از واشرها با مواد شوینده از قبل بسته بندی شده مشکل دارند زیرا ممکن است گاهی مواد شوینده را مسدود کرده یا به درستی رها نکنند ، اما دستگاه تطبیقی ​​این ماشین لباسشویی مواد شوینده را با آب در مخزن از قبل مخلوط کرده و سپس آن را رها می کند تا مطمئن شود که به درستی توزیع شده است.

طبق راهنمای خرید ماشین لباسشویی یک چیزی که آن را ندارد یک برنامه است. در حالی که بسیاری از ماشین های لباسشویی با اضافه کردن برنامه هایی برای نظارت و کنترل از راه دور ، خانه هوشمند را می پذیرند ، EFSL627UTT هیچ برنامه همراهی ندارد. با این حال ، این دستگاه را به یک دستگاه گنگ تبدیل نمی کند: این Electrolux دارای کنترل های پیچیده و آسان برای استفاده است که می توان به راحتی آنها را سفارشی کرد.

پرفروش ترین لباسشویی بازار: GE GTW685BSLWS

بهترین ماشین لباسشویی با بارگیری بالا

مشخصات فنی پرفروش ترین لباسشویی بازار ایران عبارت است از:

نوع: Top Loader اندازه: 27 x 46 x 27 ظرفیت: 4.5 cu. ft. نه چرخه ها: 14 ویژگی های شستشو: ضدعفونی کردن ، عمیق پر کردن کنترل برنامه: بله (اختیاری ، 49 دلار) مصرف انرژی: 150 کیلووات ساعت در سال

EW AT SEARS

آمازون را چک کنید

دلایل خرید

+عملکرد عالی نظافت

+بارگذاری بالا

دلایل اجتناب

-برای لباس سخت است

-از برق بیشتر از لودرهای جلو استفاده می کند

عموماً پروفروش ترین ماشین های لباسشویی با بارگیری جلو کارآمدترین هستند ، اما برخی از افراد نوع بالای بارگیر قدیمی را ترجیح می دهند. بارگیری آنها راحت تر و قابل اطمینان تر است ، بنابراین اگر این نوع را ترجیح می دهید ، GE GTW685BSLWS بهترین ماشین لباسشویی برای شما است.

طبق نکاتی برای خرید ماشین لباسشویی این محصول می تواند تعداد زیادی لباس در طبل 4.5 فوت مکعبی خود جای دهد و همزن مرکزی اطمینان می دهد که همه لباس ها در بارهای بزرگ به اطراف منتقل می شوند. همچنین تا حدودی پر سر و صدا است ، که اگر در زیرزمین یا رختشویخانه قرار داشته باشد مشکلی ایجاد نمی کند ، اما می تواند در خانه های کوچکتر مشکل ایجاد کند.

GTW685BLSWS همچنین از مقدار قابل توجهی برق استفاده می کند: تقریباً 50 درصد بیشتر از نمونه های برتر لودر جلو. اگرچه ارزان تر است ، اما می تواند به مرور گران تر شود. همچنین فاقد آبگرمکن است ، بدین معنی که چرخه ضدعفونی کردن به اندازه منبع آب گرم خانه شما گرم خواهد بود. اگر بخاری آب گرم شما خوب نیست ، این چرخه ممکن است مثر نباشد.

GTW685BSLWS دارای ویژگی های خانه هوشمند نیست ، اما می توان آنها را فقط با 49 دلار با ماژول GE ConnectPlus WiFi ، که داخل دستگاه قرار می گیرد ، اضافه کرد. این الکسا ، Google Assistant و پشتیبانی IFTTT را اضافه می کند ، بنابراین می توانید با دستورات صوتی آمازون یا گوگل مدت زمان اجرای این چرخه را بیابید.

بهترین ماشین های لباسشویی: LG WM3500CW

طبق نکاتی برای خرید ماشین لباسشویی با بودجه جلو

مشخصات فنی پرفروش ترین ماشین لباسشویی بازار ایران عبارت است از:

نوع: لودر جلو اندازه: 38.7 x 27 x 31.5 ظرفیت: 4.5 فوت مکعب چرخه ها: 10 ویژگی های شستشو: سرعت شستشو برنامه کنترل: بله مصرف انرژی: 105 کیلووات ساعت در سال

بهترین معاملات امروز

در بهترین خرید مشاهده کنید

دلایل خرید

+قابل اعتماد

+هزینه کم

دلایل اجتناب

-زمان چرخه طولانی تر

-کنترل پنل سخت خواندن

اگر LG WM3770HWA را بردارید و برخی از ویژگی های شیک را حذف کنید ، LG WM3500CW را دریافت خواهید کرد. و شما حدود 200 دلار صرفه جویی می کنید ، که باعث می شود ما بهترین ماشین لباسشویی جلو برای خریداران ارزان قیمت باشیم. شما از قابلیت اطمینان بالا ، چرخه شستشوی سریع و در کل عملکرد عالی با مدل گرانتر برخوردار هستید.

با این حال ، چیزی که به شما نمی رسد ، بخاری آب گرم است. بنابراین اگر آب گرم شما خیلی گرم نیست (یا قابل اعتماد نیست) و می خواهید لباس ها را ضدعفونی کنید ، سراغ مدل گرانتر بروید. شما همچنین تعدادی از چرخه های فانتزی را از دست می دهید ، مانند تاخیر در شروع و چرخه ای که آلرژن ها را از بین می برد. با این وجود ، هنوز ویژگی های خانه هوشمند Wi-Fi را دریافت می کنید ، بنابراین می توانید این واشر را از روی مبل خود کنترل کرده و به راحتی از صرفه جویی در پول لذت ببرید.

برخی از کاربران شکایت کرده اند که برخی از چرخه های شستشو بیش از یک ساعت طول می کشد و خواندن صفحه کنترل دشوار است.

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

 

بله ، زمان آن فرا رسیده است! یخچال و فریزر ما در آخرین پای خود است و اکنون ما در جستجوی یخچال جدید هستیم! سایت اخبار لوازم خانگی تصلا در این مورد توضیحات کامل را داده است که اما از کجا شروع کنیم؟ آیا خریدن لوازم خانگی عالی باعث ترس شما می شود؟ انواع مختلفی از لوازم خانگی وجود دارد و زنگ ها و سوت های زیادی را باید در نظر گرفت! YIKES! چگونه می دانید که کجا باید شروع شود !!! نگران نباشید ، من در این فرآیند چیزهای زیادی آموخته ام و آماده هستم نکات مفیدی را در مورد خرید لوازم مناسب برای شما و خانه شما به اشتراک بگذارم!

من نه تنها نکاتی را به اشتراک می گذارم ، بلکه شما فرصتی خواهید داشت تا آشپزخانه من را در چند سال و فصل های اخیر ببینید!

10 نکته برای انتخاب لوازم خانگی در ادامه آمده است.  همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید ، یخچال ما قدیمی است ... بیش از 25 سال سن دارد. و شروع به ایجاد مشکل برای ما کرده است! بنابراین ، من در جستجوی یخچال جدید و مناسب برای آشپزخانه ما بوده ام!

پیگیری پیکسل این پست توسط SEARS حمایت می شود. اما همانطور که در جستجوی یخچال کامل بودم ، متوجه شدم که Sears دارای بخش لوازم خانگی شگفت انگیز ، خدمات عالی و متخصصان در این زمینه است که بسیار مفید است. نظرات این پست 100٪ متعلق به من است. به شدت توصیه می کنم هنگام انتخاب دستگاه بعدی خود ، SEARS را بررسی کنید!

طبق نظر تصلاپرس در حال حاضر ، در اینجا 10 مورد برتر من هنگام انتخاب لوازم خانگی یک وسیله مناسب وجود دارد!

فضای خود را بشناسید

توجه داشته باشید که اندازه فضای یک یخچال در آشپزخانه من کوچک و تنگ است. من نمی توانم اشتباه اندازه گیری را انجام دهم!

اساسی ترین نکته ای که در راهنمای خرید لوازم خانگی و یک وسیله جدید باید بدانید فضایی است که دستگاه جدید شما در آن قرار می گیرد. چه ساخت و ساز جدید و چه نیاز به قرار دادن دستگاه در فضای موجود ، باید ارتفاع و عرض و عمق آن منطقه را بدانیم. به دوبار اندازه گیری کنید! مهم است که آن را درست انجام دهید! و آن را بنویسید

SEARS دارای شگفت انگیزترین راهنمای ویدیویی و همچنین مقالات آموزنده است (اینجا را کلیک کنید و صفحه "خرید راهنمای خرید قبل از خرید" را پایین بیاورید) تا بتوانید لوازم کامل ما را پیدا کنید. من عاشق عشق عشق فیلم ها! آنها با توضیح "انواع" مختلف لوازم خانگی موجود و نحوه استفاده از آنها در یک اتاق بسیار کمک کردند. آنها همچنین در مورد نقاط قیمت و سبک صحبت می کنند. من خیلی چیزها یاد گرفتم و ویدیوی یخچال به من در مورد یخچال های "درب فرانسوی" آموزش داد ، یخچالی که من در فکر تهیه آن هستم! اگر به یک وسیله فکر می کنید ، حتماً اینها را تماشا کنید! به طور جدی ، یک ویژگی افسانه ای از تجربه SEARS!

بودجه خود را بشناسید

بیایید در مورد این اقلام بزرگ بلیط بانک را خراب نکنیم! بودجه داشته باشید و سعی کنید دستگاه را با بودجه خود متناسب کنید. این برای من خیلی سخت است من عاشق ارتقاء هستم! آن اندازه های صنعتی را دوست داشته باشید! آنها بسیار زیبا هستند ، اما در حال حاضر در بودجه من نیستند. با آگاهی بیشتر در مورد وسایلی که به دنبال آن هستید ، تصور واقع بینانه تری از هزینه منطقی خواهید داشت.

در حال حاضر طرف دیگر این است که آنقدر سخت نگیرید که از چیزی که برای شما و خانواده شما مناسبتر است در طولانی مدت استفاده کنید ، زیرا بیش از آن چیزی است که می خواهید هزینه کنید. ممکن است برای به دست آوردن آنچه می خواهید یا نیاز دارید کمی بیشتر پس انداز کنید. برای اطلاع از نکات قیمت ، فیلم ها و مقالات SEARS را مشاهده کنید.

با در نظر گرفتن بودجه ای به SEARS رفتم و آنها تقریباً در هر مارکی که فکرش را بکنم یخچال و فریزر داشتند! من قرار ملاقات گذاشتم تا "با متخصص صحبت کنم" و هلن ، کارشناس شخصی من ، یخچال ها را فیلتر کرد و من را به سمت وسایلی که متناسب با بودجه من بودند راهنمایی کرد. این را دوست داشته باش!

بدانید آنجا چه خبر است

به عبارت دیگر ، قبل از ورود به نمایشگاه لوازم خانگی ، تکالیف خود را انجام دهید! در مورد موارد جدید و آنچه که بدنبال آن هستید ایده ای داشته باشید.

یخچالی که متناسب با فضای من است

مجدداً به صفحه SEARS APPLIANCE PAGE سر بزنید و با انواع مختلف ، سبک ها ، مارک ها ، ویژگی ها ، قیمت و بسیاری اطلاعات دیگر آشنا شوید تا در این فرآیند خریداری آگاه باشید! به یاد داشته باشید که صفحه SEARS را به قسمت «خرید راهنمای تحقیق قبل از خرید» بروید.

 

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

ممکن است در مورد شغل مشاور مدیریت شنیده باشید - و حتی می توانید دوستانی با این عنوان داشته باشید. آنها ممکن است در مورد سفر ، مشتریان ، ارائه ها و صفحات گسترده صحبت کنند ، اما خوب ، آنها واقعاً در تمام طول روز چه کار می کنند؟ آنها چگونه نقش خود را برای شروع بازی کردند؟ و مهمتر از همه ، آیا چنین شغلی می تواند برای شما مناسب باشد.

برای پی بردن به این موضوع ، ما به متخصصان مراجعه کردیم: مشاوران سابق و فعلی.

براد هلفاند ، مشاور فعلی می گوید ، اگرچه هر بنگاه می تواند بر اساس رویکرد خود نسبت به شغل متفاوت باشد ، اما مشاور مدیریت را می توان "به عنوان یک حل کننده مشکل برای برخی از ساختارهای پیچیده تجارت و سازمان موجود" تعریف کرد. راب میدلتون ، مشاور سابق می افزاید: "کسی که در طیف گسترده ای از پروژه ها کار می کند - به طور بالقوه بر صنعت متمرکز است."

در حالی که بسیاری از مشاوران بر یک حوزه تخصص خاص تمرکز می کنند ، مشاوران مدیریت بر کمک به رهبری یک سازمان برای بهبود عملکرد کلی و عملیات متمرکز هستند. مشاوران مدیریت اغلب با مدیران سطح C-Suite درگیر هستند و روی مسائل پیچیده کار می کنند.

شرکت مشاوره مدیریت چه کاری انجام می دهد؟

چندین  شرکت مشاوره مدیریت بر صنعت واحدی مانند مراقبت های بهداشتی ، فناوری اطلاعات یا بازاریابی تمرکز می کنند ، در حالی که برخی دیگر رویکرد گسترده ای را دنبال می کنند یا بر تعداد انگشت شماری از مسائل تجاری مانند مشارکت کارکنان یا رعایت مقررات تمرکز می کنند.

بنابراین آنها در تمام طول روز چه می کنند؟

براد می گوید که موسسه مشاوره مدیریت فقط داشتن یک "چاقوی ارتش سوئیس" است که می توانید برای کار با مشتری استفاده کنید. اکثر مشاوران به طور همزمان فقط بر روی چند پروژه کار می کنند (و گاهی اوقات فقط بر اساس یک پروژه ، بسته به وسعت مشتری) ، بنابراین می توانند واقعاً بر نیاز مشتری خود تمرکز کنند.

در ابتدای پروژه ، زمان زیادی صرف آشنایی با مشاغل مشتری می شود که شامل مصاحبه با کارکنان و جمع آوری داده ها می شود. مشاوران (بسته به سطح آنها) اغلب مسئول تجزیه و تحلیل داده ها نیز هستند ، داده های جمع آوری شده را گرفته و به اطلاعات قابل هضم تبدیل می کنند تا با شرکت به اشتراک بگذارند. (در غیر این صورت با استفاده از Excel برای جمع آوری صفحات گسترده و PowerPoint برای توسعه ارائه ها شناخته می شود.)

و همانطور که احتمالاً حدس زده اید ، بخش بزرگی از مرکز مشاوره مدیریت به سایت مشتری سفر می کند. برای برخی از مشاوران ، این مورد ضروری است ، برای برخی دیگر این به معنای اتخاذ شیوه زندگی از دوشنبه تا پنجشنبه در جاده است. با این حال ، ارزش این را ندارد که ، به طور کلی ، شرکت های بزرگتر نیاز به سفر هفتگی دارند ، در حالی که شرکت های کوچک تر تعادل بیشتری را ارائه می دهند. اندرو کنراد ، مشاور مستقل ، از آن قسمت از کار واقعاً لذت برد. او می گوید: "داشتن گروهی از همسالان که می توانستید با آنها کار کنید و با آنها وقت اجتماعی بگذارید بسیار خوب بود."

اما می تواند یک روز طولانی را به همراه داشته باشد. در حالی که ممکن است برای وعده های غذایی با تیم یا مشتری خود وقت داشته باشید ، در هنگام سفر زمان خرابی زیادی وجود ندارد. راب می گوید: "ساعت ها طولانی است ، شما اغلب قبل از مراجعه مشتری وارد می شوید و بعد از خروج مشتری می مانند." او می افزاید: "بعد از صرف شام ، اغلب قسمتی از شب خود را صرف کار بر روی محصولات تحویل پذیر می کنید."

به چه مهارتهایی نیاز دارید؟

مشاوره مدیریت بودن مستلزم یک مجموعه مهارت منحصر به فرد است که توانایی های تحلیلی و ارتباطات ستاره ای را متعادل می کند. بیشتر وقت شما به عنوان مشاور شامل تجزیه و تحلیل داده ها و جمع آوری یک داستان و در نهایت توصیه هایی برای مشتری است. با این حال ، بخش بزرگی از پروژه شامل مصاحبه با کارکنان ، ارائه اطلاعات به گروهی از مدیران و متقاعد کردن بازیگران کلیدی است که توصیه های شما مناسب است.

براد می گوید: "بیشتر آن مانند اصول اولیه روانشناسی سازمانی است." "زمان می برد تا بشنویم و عناصر شرایط را بفهمیم و آن را تجزیه کنیم تا برای گروهی که در حال توافق بر اساس توافق برای پیشبرد تجارت خود هستند ، قابل درک باشد."

این به معنای داشتن تسهیل کننده عالی و مهارت های گوش دادن است. و ایجاد رابطه نیز مهم است - متقاعد کردن یک مدیر ارشد در مورد توصیه های خود اگر آنها شما را دوست داشته باشند و به آنچه شما می گویید اعتماد کنند بسیار آسان تر است.

چگونه می توانم شغل مشاوره بگیرم؟

شرکت های مشاوره مدیریت اغلب مستقیماً از برنامه های کارشناسی و مدارس تجاری استخدام می کنند ، بنابراین انجام تحقیقات شما در مورد نوع شرکت مورد علاقه شما اولین قدم عالی است. اگر شرکت بزرگی است که چشم به آن دارید ، به مدارسی که به طور معمول در آن فعالیت می کنند نگاهی بیندازید تا بتوانید مراحل لازم را برای انجام برنامه ریزی کنید.

یا اگر این شرکت تمایل به استخدام افراد حرفه ای در اواسط حرفه دارد ، می توانید از روش های دیگر استفاده کنید. به عنوان مثال ، شما از قبل قدرت ارتباط با افراد مناسب را می دانید! ممکن است بتوانید فارغ التحصیل مدرسه خود را پیدا کنید که در شرکت مشاوره ای که در آن کار می کنید کار کرده است..

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

 

اگر به دنبال دوام و قدرت در یک دستگاه هستید ، به دنبال بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021 نباشید. در حالی که اکثر لپ تاپ ها برای مقاومت در برابر درجه حرارت شدید ، گرد و غبار ، آب ، قطرات و انفجار ساخته نشده اند ، این لپ تاپ ها به همین منظور طراحی شده اند. ممکن است تعداد زیادی لپ تاپ وجود داشته باشد که سبک تر یا نازک تر هستند ، اما هیچ کدام به اندازه این دوام نمی آورند.

بهترین لپ تاپ دانشجویی 2021

فرقی نمی کند که کمی دست و پا چلفتی باشید ، نویسنده ای که در جاده به دنبال بهترین لپ تاپ ها برای نویسندگان است یا در یک محل کار شلوغ کار می کند ، یکی از بهترین لپ تاپ های مقاوم در اینجا برای شما کار می کند. آنها انواع آزمایش ها را پشت سر گذاشته اند ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که در برابر هرگونه سوءاستفاده ایستادگی خواهند کرد.

در اینجا بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021 Dell پیشرو هستند ، در اینجا بهترین انتخاب ما از بهترین لپ تاپ های مقاوم است که قدرت و دوام را نشان می دهند. اگر به دنبال یک دستگاه قابل حمل مقاوم برای فرزندان خود هستید ، حتماً بهترین لپ تاپ های ما را برای کودکان بررسی کنید. در همین حال ، کسانی که به دنبال گزینه ای با وزن سبک هستند ، برخی از بهترین Chromebook ها نیز مقاوم هستند.

اگر می خواهید ارزانترین لپ تاپ و رایانه لوحی در یک دستگاه داشته باشید ، بهترین لپ تاپ های 2 در 1 ما را بررسی کنید.

آیا می خواهید شرکت یا خدمات شما برای راهنمای این خریدار در نظر گرفته شود؟ لطفاً درخواست خود را با آدرس راهنمای خرید در قسمت موضوع به آدرس wish.athow@futurenet.com ایمیل کنید.

1. Dell Latitude 14 Rugged Extreme

بهترین لپ تاپ دانشجویی 2021 مشخصات فنی این محصول عبارتند از:

پردازنده: Intel Core i3-6100U گرافیک: Intel Graphics 520RAM: 4 گیگابایت صفحه نمایش: 14 اینچ 1366 x 768 ذخیره سازی: 128 گیگابایت SSD اتصال: WiFi ، بلوتوث ، GPS اختیاری ، LT وزن: 3.9 کیلوگرم ابعاد: 356 24 246 52 52 میلی متر

بهترین معاملات امروز

1،449.90 دلار

در آمازون مشاهده کنید

1،749.99 دلار

مشاهده در آمازون

2225 دلار

مشاهده در آمازون

دلایل خرید

+طراحی بسیار مقاوم

+می تواند سخت افزار را پیکربندی کند

دلایل اجتناب

-فقط 4 گیگابایت RAM در مدل پایه

-بزرگ و سنگین

اگر به دنبال لپ تاپی هستید که بتواند هر چیزی را که سیاره می تواند به سمت آن پرتاب کند ، کنترل کند ، باید Dell Latitude 14 Rugged Extreme را در دست بگیرید - همه اینها در یک نام است. در حال حاضر کمی قدیمی است ، اما تقریباً مهم نیست. این هنوز یک لپ تاپ مقاوم و با طراحی خوب است که الزامات استاندارد نظامی را برآورده می کند. دارای بدنه آلیاژی منیزیم و بدنه مقاوم در برابر ضربه ، دارای گواهینامه IP65 در برابر گرد و غبار ، شن و ماسه و آب است - حتی می تواند دمای شدید را تحمل کند. مانند بقیه کاتالوگ دل ، می توانید Dell Latitude 14 Rugged Extreme را هرطور که دلتان می خواهد پیکربندی کنید - یا هرطور که می توانید هزینه کنید.

این محصول فقط در ایالات متحده و انگلستان در زمان نگارش این مقاله در دسترس است. خوانندگان استرالیایی: در Panasonic Toughbook CF-33 یک جایگزین خوب را بررسی کنید

2. Dell Latitude 14 Rugged

یک لپ تاپ قوی و محکم دانشجویی از Dell . مشخصات فنی این محصول از نمونه بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021 عبارت است از:

پردازنده: Intel Core i5-6300U پردازنده گرافیک: AMD Radeon R7 M360 RAM: 8 گیگابایت صفحه نمایش: 14 اینچ 1920 در 1080 ذخیره سازی: 128 گیگابایت SSD قابلیت اتصال: WiFi ، بلوتوث ، GPS ، LTE ، اترنت وزن: 1.9 کیلوگرم ابعاد: 347 24 243 44 44.4 میلی متر.

هنگامی که صحبت از بهترین لپ تاپ ها می شود ، Dell یک نام عمومی است ، اما هنوز هم بهترین لپ تاپ های مقاوم را در حال حاضر می سازد. به عنوان مثال ، Dell Latitude 14 Rugged یک لپ تاپ قوی است که پوسته بیرونی سفت و سخت را با اجزای سریع که به اندازه کافی قدرتمند هستند ترکیب می کند-از جمله پردازنده نسل ششم Intel Core و گرافیک اختصاصی AMD Radeon. حتی صفحه نمایش نیز مناسب است و از یک سطح مات استفاده می کند که استفاده از آن را در خارج راحت می کند - احتمالاً در جایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این نسخه کمتر "افراطی" انتخاب شماره یک ما است ، اما هنوز هم یکی از بهترین لپ تاپ های مقاوم بازار است.

این محصول فقط در ایالات متحده و انگلستان در زمان نگارش این مقاله در دسترس است. خوانندگان استرالیایی: در Panasonic Toughbook CF-33 یک جایگزین خوب را بررسی کنید

3. Panasonic Toughbook CF-33

بهترین لپ تاپ دانشجویی 2021 پاناسونیک با مشخصات زیر است:

ntel Core i5-7300U پردازنده گرافیک: Intel HD Graphics 620RAM: 8 گیگابایت صفحه نمایش: 12 اینچ 2160 x 1440 حافظه: 256 گیگابایت SSD قابلیت اتصال: WiFi ، بلوتوث ، GPS ، LTE ، اترنت وزن: 2.76 کیلوگرم ابعاد: 313.0 x 288.4 x 46.1 میلی متر

اگر یکی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2 در 1 را می خواهید ، اما چیزی را نمی خواهید که احساس کنید در اولین فرصت نصف می شود-Panasonic Toughbook CF-33 برای شما مناسب است. این 2 در 1 دارای انعطاف پذیری است که اکثر لپ تاپ های مقاوم از آن برخوردار نیستند. اگر به چیزی نیاز دارید که هنگام حمل و نقل و یادداشت برداری آسان حمل شود ، حالت تبلت معجزه می کند. سپس ، در صورت نیاز به تایپ برخی از اسناد ، می توانید صفحه کلید را وصل کرده و به راحتی تایپ کنید. ممکن است گران باشد ، اما این یکی از تنها لپ تاپ های 2 در 1 است که در واقع می تواند بسیار ضعیف شود.

  • MAHAYAN66 HASANI