تیهوشا

  • ۰
  • ۰

در حقیقت ، آنها می توانند هر دو را بپوشند. در حالی که برای مردم معمول است که تصور می کنند ادکلن نسخه مردانه عطر است ، اما این درست نیست. اگرچه غالباً در زبان روزانه به آنها اشاره می شود (و من نیز در این مورد مقصر هستم) ، تفاوت ادکلن در برابر عطر بر اساس غلظت اسانس ها در هر کدام است و نه بوی عطرهای مردانه یا زنانه. - بنابراین بله ، بچه ها می توانند ادکلن و عطر بزنند.

شما برای خرید اینترنتی عطر و ادکلن به اطلاعات این مطلب نیاز داریدد. نامهای معطر عطرهای زنانه و مردانه بسیار زیاد است. علاوه بر ادکلن و عطر ، باید Eau De Parfum ، Eau De Toilette و Eau Fraiche را در نظر بگیریم.

عطرهای مردانه به طور کلی برچسب "برای مردان" یا "homme" فرانسوی دارند-اگر این را نمی بینید ، این شانس خوب است که عطر برای زنان باشد زیرا سازندگان عطر اغلب تصور می کنند که رایحه زنان نسخه پیش فرض است.

اسانس عطر چیست؟

قبل از بحث در مورد تفاوت هر یک از این لوازم بهداشتی ، باید اشاره کرد که بین همه آنها یک شباهت اساسی وجود دارد.

هر یک از پنج نوع عطر مورد بحث ، در ابتدایی ترین سطح ، از یک عطر مخصوص مخلوط تشکیل شده است.

اسانس عطر از انواع مختلفی از مواد تشکیل شده است: روغن های ضروری (مانند چوب سرو و چوب صندل) ؛ مطلق (یاس یا گل رز نمونه های خوبی هستند) ؛ عصاره های حیوانی (یکی از رایج ترین آنها مشک است) ؛ و عطرهای مصنوعی (ساخته های شیمیایی ساخته دست بشر).

رایحه عطر

ترکیبی از این مواد نت های مختلف یک عطر را به ما می دهد.

فروشگاه خرید عطر اصل نت های یک عطر به نت های پایه ، نت های میانی یا قلبی و نت های بالا تقسیم می کند.. نت های بالا عموماً فرار هستند و بنابراین هنگام استفاده از عطر ابتدا بو می گیرند.

پس از از بین رفتن رایحه آنها ، نت های میانی یا قلبی از بین می روند و سپس نت های پایانی رایحه نهایی هستند ، رایحه ای که بیشترین ماندگاری را دارد.

علم و هنر پشت هر عطری این است که ترکیب این نت ها را به درستی ترکیب کنید.

این ترکیبی از محصول نهایی است که تجربه ای خاص و منحصر به فرد به کاربر می بخشد.

اسانس ها در هر نوع عطر چگونه استفاده می شوند؟

روغنهای اساسی ، به خودی خود ، و سایر عناصر احتمالی عطر بسیار غلیظ هستند. بوی یک اسانس یا هر ترکیب دیگر عطر ممکن است تا زمانی که به درستی رقیق و مخلوط نشود ، ناخوشایند باشد.

از آب و الکل برای رقیق شدن ، مخلوط کردن و ترکیب روغنهای اساسی و سایر عناصر در رایحه استفاده می شود. سطح غلظت ترکیبات عطر در مخلوط روغن و آب مشخصه اساسی متمایز کننده است که نوع عطر را مشخص می کند.

 

  • ۰۰/۰۵/۲۶
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی