تیهوشا

۹ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بیایید سعی کنیم اصطلاح "طراحی و ساختار سازمان" را درک کنیم. ساختار هر ساختمان به پایه یا پی آن بستگی دارد. یک پایه قوی و یک ساختار اساسی برای استحکام یک ساختمان بسیار مهم است. اگرچه امکان طراحی مجدد و بازسازی ساختمان وجود دارد، اما اگر پایه ضعیف باشد، کل ساختار یک ساختمان ناپایدار خواهد بود.

ما به وضوح می بینیم که یک بنیاد چقدر مهم است. علاوه بر این، پایه و طراحی با یکدیگر مرتبط هستند. به طور مشابه، از نقطه نظر سازمانی، بنیاد "ساختار سازمانی" است که نقش ها، سطوح و شرایط سلسله مراتبی و شرایط مختلف در یک سازمان را نشان می دهد. "طراحی سازمانی" شامل نقش های بازسازی و تخریب، سطح سلسله مراتب، شرایط و شرایط بر اساس نیازهای تجاری یا سازمانی است.

تعریف ساختار سازمانی

همانطور که در بالا گفته شد، ساختار سازمان سیستمی است که سلسله مراتب سازمان را از نظر کارکردها، نقش ها، مسئولیت ها، نظارت و غیره توصیف می کند. نگرانی های مختلفی از جمله نقش های مختلف کارکنان، شرح شغل، وظایف شغلی، اختیارات تصمیم گیری را نشان می دهد.، ساختار گزارش، تخصیص وظایف در بخش، افراد، تیم پروژه، شعبه و غیره

طراحی ساختار سازمانی همچنین جریان اطلاعات بین سطوح مختلف یک سازمان، وضوح شغل هر کارمند و تناسب آن در سیستم کلی را تعریف می کند که با بالا نگه داشتن روحیه کارکنان، آنها را ترغیب به کار مثر می کند. بنابراین، افزایش بهره وری کلی یک سازمان.

ساختار سازمانی دو نوع است که عبارتند از:

1. ساختار متمرکز

در این نوع ساختار سازمانی، همه تصمیمات و همچنین فرایندها تعریف می شوند. و توسط مدیریت عالی اداره می شود. کارکنان و مدیران مسئول اجرای موفق تصمیمات هستند و باید آنها را دنبال کنند. کارکنان پایین در زنجیره فرمان حداقل نقش را در فرایند تصمیم گیری ایفا می کنند. تعداد کمی از نمونه های واقعی چنین سازمان هایی ارتش، شرکت هایی مانند Flipkart، Apple، McDonald's و غیره هستند که قدرت تصمیم گیری در سطح بالایی نگه داشته می شود و زنجیره یا سلسله مراتب گسترده ای از مدیران و زیردستان وجود دارد. بنابراین، ساختار متمرکز یک رویکرد از بالا به پایین برای جریان تصمیم گیری دارد.

2. ساختار سازمانی غیر متمرکز

در چنین نوع سازمان هایی، وظایف روزمره و فرایندهای تصمیم گیری توسط مدیران ارشد به ناظران در سطح میانی و پایینی واگذار می شود تا تصمیمات سریع و م effectiveثر و بهبود کارایی انجام شود. با اجازه دادن به مدیران سطح متوسط ​​و پایین در فرایند تصمیم گیری، مدیران عالی می توانند بر تصمیمات مهم دیگر تمرکز کنند. این امر همچنین باعث افزایش مسئولیت و پاسخگویی کارکنان می شود.

ساختار غیرمتمرکز مزایا و معایب

مثلا؛ مارک، مدیر منابع انسانی در شرکت ABC، ​​برای استخدام باید با فروشنده ای در پورتال کاری قرارداد نهایی کند و برای این کار، او بهترین قیمت ها را با تخفیف برای بستن معامله مذاکره می کند. اگر سازمان او یک سازمان متمرکز باشد، او ابتدا از مدیران ارشد اجازه می گیرد تا معامله را نهایی کنند و منتظر تأیید آنها باشند. در صورت تاخیر در بخش مدیریت، ممکن است معامله را از دست بدهد. با این حال، اگر شرکت او غیر متمرکز باشد، او اختیار دارد قرارداد را به تنهایی با فروشنده ببندد بدون اینکه از مدیران تأیید بخواهد، که به نوبه خود منجر به نهایی شدن تصمیم گیری مقرون به صرفه و سریع می شود.

طراحی ساختار سازمانی

به عبارت ساده تر، "طراحی سازمانی" به تعریف، طراحی و ساختار مجدد ساختار سازمانی اشاره دارد. فرآیند طراحی سازمانی به منظور یافتن هر نوع عنصر معیوب یا ناکارآمد مربوط به سیستم، ساختار سازمان، فرایند و فرهنگ کاری است. شناسایی این عناصر منجر به اصلاح آنها می شود تا بتوانند اهداف سازمان را بهتر برآورده کنند.

این جنبه های مختلف مانند اختیار، مسئولیت وظایف و محدودیت های آن، ساختار گزارش، نقص اطلاعات و غیره را روشن می کند. با کمک طراحی سازمانی، می توان هر نوع دوگانگی در کار، کار ناکارآمد، معامله ضعیف مشتری را شناسایی و از بین برد.، بازی های سرزنش، موانع در فرایند تصمیم گیری، نقص در سیستم ها و فرآیندهایی که منجر به کاهش کارایی کارکنان، عدم اعتماد بین مافوق و زیردستان و غیره می شود.

 

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

 

مشاوره بازاریابی به عنوان خدمات حرفه ای ارائه شده توسط متخصصان مجرب و متخصص در زمینه بازاریابی محسوب می شود. در حالی که تیم ها و آژانس های بازاریابی معمولاً بر اجرا و اجرا متمرکز هستند ، مشاوران بازاریابی در زمینه استراتژی ، حسابرسی و تجزیه و تحلیل تخصص دارند.

در نهایت ، افسانه ها و سوء تفاهم های زیادی در مورد خدمات مشاوره بازاریابی و ارزش واقعی آن برای شرکت ها وجود دارد. در بازارهای ایالات متحده و انگلستان ، مشاوره بازاریابی یک اصطلاح کاملاً ثابت است و معمولاً برای مشورت تیم های داخلی در مورد استراتژی های بازاریابی و گسترش بازارهای جدید استخدام می شود. با این حال ، در سایر نقاط جهان ، نقش مشاوره بازاریابی هنوز مشخص نیست. رایج ترین افسانه ها در مورد خدمات مشاوره این است که این خدمات بسیار پیشرفته یا عمدتا فنی است.

برای درک آنچه مشاوره بازاریابی می تواند ارائه دهد ، ابتدا باید مدول را مشخص کنیم.

آشنایی با مدل مشاوره بازاریابی

اساساً ، مدل مشاوره بازاریابی و فروش  در چندین سطح با طرح کسب و کار در ارتباط است. در مرحله اول ، تحقیقات بازار یک مرحله کلیدی برای درک بازار و مصرف کننده است. تنظیم چشم اندازهای مناسب و جمع آوری بینش های مفید ، سنگ بنای راه اندازی نام تجاری و طراحی استراتژی کسب و کار است. مشارکت بازاریابی در ساختار سازمانی و زیرساخت ها در جهان اول دیجیتال بسیار مهم است. علاوه بر این ، مشاغل به سمت مدلهای مشتری محور حرکت می کنند که مستلزم ایجاد تجزیه و تحلیل موثر مشتری و اتصال سفر آنلاین مشتری به داده های ارتباط با مشتری است.

خدمات مشاوره بازاریابی

در نتیجه ، مدل مشاوره سهم موثری در مدل کسب و کار دارد. استفاده از روش های مشاوره پیشرفته و تاکتیک های بازاریابی ، سنگ بنایی برای ایجاد KPI های م effectiveثر و نقشه راه است. در سالهای اخیر ، مشاوران بازاریابی به رویکردی بسیار قابل اعتماد تبدیل شده اند که می تواند با هر واحد تجاری ، از استارتاپ ها گرفته تا مارک های متوسط ​​و بزرگ کار کند.

مزایای اصلی خدمات مشاوره بازاریابی

مشاوره بازاریابی به عنوان یک سرویس ، مشاغل را قادر می سازد تا با شرایط معتبر به دانش بازاریابی بسیار پیشرفته دسترسی داشته باشند. مشاغل متخصصان مشاور بازاریابی را معمولاً بر اساس نیازهای فوری و اطلاع کوتاه مدت استخدام می کنند.

این امر با تحقیق برای یک آژانس یا مدیر بازاریابی بسیار متفاوت است زیرا تعهد در اینجا یک تعهد بلند مدت تلقی می شود. نوع تعهد با مشاوران به دلیل نوع توافق و شرایط مبتنی بر نتایج ، فرایند آسان انتخاب و انتخاب کوتاه را امکان پذیر می سازد. مزایای برتر خدمات مشاوره بازاریابی را می توان در ویژگی های کلیدی زیر خلاصه کرد.

دانش خاص

مشاغل همیشه در جستجوی نظرات بسیار تخصصی و کمک متخصصان هستند تا نه تنها وظیفه خود را انجام دهند بلکه یک مزیت رقابتی در بازار نیز ایجاد کنند. خدمات مشاوره ای همیشه برای افزودن ارزش به نام تجاری و فعالیت های بازاریابی لازم است و نه فقط برای تمجید از آن. مزیت اصلی مشاوران بازاریابی توانایی آنها در ارائه دیدگاه تخصصی و جلوگیری از اشتباهات بازاریابی است.

گسترش نقش مشاوره بازاریابی منوط به پیش بینی ها و پیشنهادات مختلف بوده است. آژانس ها خدمات را بر اساس درجه خود ارائه می دهند و خدمات را بر اساس نیازهای مشتری سفارشی می کنند. با این حال ، پیچیدگی بازاریابی دیجیتال تقاضای عمده ای برای مشاوران در تمام کانال های دیجیتال و همچنین سیستم عامل ها ایجاد کرد. به تدریج ، نسل جدیدی از مشاوران بازاریابی به عنوان متخصصان مستقل یا پیمانکاران فرعی به عضویت این نیرو درآمدند. در نتیجه ، مشاوره بازاریابی یک نقش تخصصی است که توسط متخصصان با تجربه در کانال های بازاریابی خاص مانند رسانه های اجتماعی یا حتی مشاوران فنی تخصصی در پلتفرمی مانند HubSpot ، MailChimp یا Google Search Ads انجام شده است.

مشاور شخص ثالث

مشاوره بازاریابی یک منبع خارجی است که نظرات جدیدی را به میز ذینفعان می آورد. مداخله شخص ثالث می تواند تفسیرهای جدیدی از وضعیت و مشکلات بازاریابی ارائه دهد. یک مشاور مجرب توانایی نشان دادن تحقیقات دقیق و ارائه یک فرضیه گسترده را دارد. اساساً ، بودن یک منبع خارجی به مشاور بازاریابی اجازه می دهد تا بیشتر تحقیق کرده و تجزیه و تحلیل را گسترش دهد.

انعطاف پذیری

 

در نهایت ، نقش خدمات مشاوره بازاریابی به رویکردی برای تقویت یک تاکتیک استراتژیک خاص تبدیل شده است. در برخی موارد ، مشاوره می تواند مبتنی بر پروژه یا نگهدارنده یا حتی سودآور و KPI باشد. این انعطاف پذیری در استخدام و مدیریت همکاری ، بخش های بازاریابی را به رویکردهای جسورانه تر و عمود جدید فناوری و کانال ها تبدیل کرده است. علاوه بر این ، ارزیابی مشاوران با مرور سابقه کار و همچنین انجام تست های آزمایشی برای کشف توانایی های آنها در حل مشکلات فعلی آسان تر است.

 

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

لوازم خانگی زندگی را آسان تر می کند. در هیچ کجا این امر به اندازه آشپزخانه مشهود نیست ، جایی که لوازم بزرگ و کوچک هر روز در وقت و تلاش افراد صرفه جویی می کند. اگرچه لوازم بزرگ ، مانند یخچال ، فر و ماشین ظرفشویی ، برای یک آشپزخانه کاربردی بسیار مهم هستند ، اما لوازم کوچک تنوع راحتی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورند. هیچ آشپزخانه ای نباید بدون این 10 وسیله کوچک برتر باشد. دنبال کردن سایت اخبار صنعت لوازم خانگی هم در این مورد و برای اطلاع از قیمت ها مناسب است.

1. قهوه ساز

قهوه سازها یک وسیله کوچک ضروری هستند. برخلاف بسیاری از لوازم کوچک دیگر ، قهوه سازها در خارج از آشپزخانه یافت می شوند. شما می توانید این لوازم را در ادارات و اتاقهای هتل مشاهده کنید زیرا تقریباً همه عاشق یک فنجان قهوه داغ در ابتدای روز هستند.

2. توستر و فر

توستر و توستر یک نیاز اساسی در بسیاری از آشپزخانه ها هستند. نان ها و شیرینی ها را سریع و م Toثر برشته کنید ، در حالی که فرهای توستر برای ذوب پنیر و گرم کردن غذا عالی هستند.

3. مخلوط کن

طبق گفته سایت تصلاپرس مخلوط کن یک وسیله مهم برای کسانی است که نیاز به ترکیب سس ، آب میوه یا سوپ دارند. با پردازنده های غذایی اشتباه گرفته نشود ، مزیت اصلی مخلوط کن توانایی ترکیب دو یا چند ماده با هم است. موتور آن به طور کلی قدرت کمتری نسبت به دستگاه غذاساز دارد و تیغه های آن نیز تیز نیستند ، بنابراین مخلوط کن بهتر است با مایعات و یخ ها استفاده شود.

4. غذاساز

اگر نیاز دارید سبزیجات زیادی را در مدت زمان کوتاهی خرد کنید ، غذاساز بهترین دوست شماست. بسیاری از واحدها دارای انواع ضمیمه های تیغه هستند تا بتوانید انتخاب کنید که کدام تیغ برای نیازهای پردازشی شما بهتر کار می کند.

5. مخلوط کن

به گفته سایت اخبار لوازم خانگی تصلا هر نانوایی می داند که هم زدن خمیر نان یا خمیر کیک چقدر سخت است. مخلوط کن ها ترکیب مواد مرطوب و خشک مانند آرد و تخم مرغ را آسان می کنند. برخی از میکسرها دارای متصل به قلاب خمیر برای ورز دادن هستند.

6. فر برقی

این که آیا این یک فر چوبی ، یک فر پانینی یا یک فر برقی است ، این روزها از همه نوع فر برقی در آشپزخانه استقبال می شود. فر های برقی کوچک هستند ، بدون دود و به راحتی تمیز می شوند. غذاهایی که روی فر برقی پخته می شوند طعم بسیار خوبی دارند و می توانند بسیار سالم تر از غذاهای سرخ شده باشند.

7. اجاق گاز آهسته

اجاق گازهای آهسته که به نام قابلمه های آشپزی نیز شناخته می شوند ، مخصوص آشپزهای شلوغ مفید هستند زیرا می توانید قبل از خروج از خانه یک وعده غذایی را در روز آماده کرده و تا زمان رسیدن به خانه آن را انجام دهید. قابلمه ها اجازه می دهند غذا در طول شبانه روز بجوشد تا یک غذای خوشمزه و خانگی برای خانواده شما فراهم شود.

8. مایکروویو

هیچ وسیله کوچکی محبوب تر از اجاق مایکروویو نیست. در واقع ، برای بسیاری ، مایکروویو یک تجربه کامل در آشپزخانه است. مایکروویو غذا را در کمتر از نصف زمان یک فر معمولی گرم می کند. مایکروویوها به راحتی کار می کنند و بسیار بادوام هستند.

9. سرخ کن

سیب زمینی سرخ کرده ، توله سگ ها و انگشتان مرغ همه با یک سرخ کن کاملاً کامل ساخته می شوند. اگرچه به اندازه کبابی سالم نیست ، سرخ کن های درجه یک از لوازم خانگی بسیار محبوب هستند زیرا طعم رستوران را به میز شام شما می رسانند.

10. پلوپز

حدس بزنید که برنج را روی اجاق گاز خود درست کنید و به نتایج ثابتی برسید. اجاق های برنج به شما کمک می کنند تا هر بار با فشار یک دکمه برنج کامل درست کنید.

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

به طور خلاصه این بررسی سامسونگ گلکسی S21 5G اگر می خواهید یک گوشی پرچمدار داشته باشید اما تمایلی به پرداخت هزینه های بیشتر ندارید ، این گوشی بدون هیچ مشکلی است.

سامسونگ سال 2021 را با عرضه بسیار مورد انتظار سری Galaxy S21 سامسونگ آغاز کرد. از آن به بعد ، ثابت شد که برنده است. آنها نه تنها بهترین گوشی های سامسونگ تا کنون هستند ، بلکه همه آنها در ردیف راهنمای T3 برای بهترین تلفن های Android و در کل بهترین گوشی ها قرار گرفته اند. یکی حتی در لیست بهترین گوشی های گیمینگ که می توانید خریداری کنید ، قرار گرفت.

بلافاصله پس از رویداد Samsung Galaxy Unpacked در ماه ژانویه که در طول CES برگزار شد ، ما گوشی Samsung Galaxy S21 Ultra را دریافت کردیم که دارای 5 ستاره بود ، بعداً در T3 Awards 2021 بهترین تلفن شد. چندی بعد ، من سامسونگ Galaxy S21 Plus را که 4 ستاره رتبه بندی کردم آزمایش کردم. هر دو چیزهای زیادی در مورد داشتن صفحه نمایش های خیره کننده و دوربین های مجهز به ویژگی ها و همچنین برچسب های قیمتی چشمگیر برای مطابقت با آن داشتند.

هر کسی نمی خواهد مبلغ 1000 دلار یا بیشتر از طریق تلفن دریافت کند ، و من نمی توانم آنها را سرزنش کنم ، مخصوصاً با توجه به اینکه اکثر ما قبل از ارتقاء مجدد تلفن ، چند سال تلفن نگه می داریم. سامسونگ گلکسی S21 5G ارزان ترین دستگاه است و اگرچه ممکن است پیشتاز این بسته نباشد ، اما مطمئناً امسال یکی از آن ها بوده است. این یک نسخه کوچک شده از تلفن است که در نهایت آن را ارزان تر و بسیار بیشتر می کند.

سری SAMSUNG GALAXY S21: مرور کلی ویدئو

این ویدیو در کل محدوده گوشی سامسونگ s21 اجرا می شود و مشخصات و ویژگی های کلیدی هر گوشی را توضیح می دهد.

سامسونگ Galaxy S21 5G به طور مستقیم از سامسونگ با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی به قیمت 799.99 دلار در ایالات متحده ، 769 پوند در بریتانیا و 1099 دلار استرالیا در دسترس است. همچنین می توانید آن را با فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی با قیمت 849.99 دلار / 819 پوند / 1.199 دلار استرالیا خریداری کنید. برای مشاهده قیمت های بیشتر در سراسر وب ، به ابزارک های این صفحه نگاهی بیندازید.

وقتی صحبت از توضیحات جدید در مورد گوشی می شود ، اولین چیزی که باید بگوییم این است که Samsung Galaxy S21 5G در زمان عرضه چند صد دلار ارزان تر از نسخه قبلی خود است ، بنابراین طبیعتاً تعدادی تنظیمات برای انجام این کار انجام شده است.

سامسونگ ظاهر و ظاهر گوشی را تازه کرده و از صفحه نمایش خمیده و شکاف دوربین مستقل پشتی در پشت گلکسی S20 سامسونگ خلاص شده و صفحه نمایش تخت را با ماژول دوربین که در قاب یکپارچه شده است جایگزین کرده است. من مطمئن نیستم که واقعاً بهتر به نظر می رسد ، من طراحی Galaxy S20 را ترجیح می دهم ، اما این شما هستید که باید تصمیم بگیرید. در سایر نقاط ، وضوح صفحه نمایش از 1440 در 3200 پیکسل (QHD) به 1080 در 2400 پیکسل (FHD+) پایین تر از قبل است ، اگرچه سامسونگ نرخ تازه سازی 120 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ را حفظ کرده است.

 

 

به غیر از این ، تلفن ها تا حد زیادی یکسان هستند. سخت افزار دوربین تقریباً یکسان است و با وجود داشتن چیپست های مختلف ، قدرت پردازش آنها نیز مشابه است. هر دو گوشی از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و شارژ 25 واتی استفاده می کنند و همچنین دارای قابلیت شارژ بی سیم هستند. بنابراین اینکه آیا گوشی جدیدتر نسبت به نسخه قبلی خود بهبود یافته است یا خیر ، جای بحث دارد.

بررسی SAMSUNG GALAXY S21 5G: طراحی و نمایش

همانطور که از سامسونگ انتظار دارید ، Galaxy S21 5G یک تلفن زیبا است. سه لنز دوربین در پشت قرار گرفته است ، ماژول به طور یکپارچه در گوشه تلفن مانند قسمتی از قاب می پیچد ، بر خلاف اینکه از قاب پشتی بیرون می آید. در سه رنگ خاکستری ، سفید ، بنفش و نسخه ای که من آن را آزمایش کرده ام صورتی است.

شیشه پشت Samsung Galaxy S21 Ultra در این گوشی با پلاستیک جایگزین شده است. این باعث می شود احساس حق بیمه کمتر شود اما مطمئناً در دراز مدت دوام بیشتری خواهد داشت. برای افزایش ظاهر کلی این گوشی ، جلوه ای درخشان دارد ، اما با این وجود ، کاملاً واضح است که این منطقه ای است که سامسونگ در آن پول خود را پس انداز کرده است.

چیزی که من در مورد این گوشی بسیار دوست دارم اندازه آن است ، ابعاد Samsung Galaxy S21 5G 15.17 x 7.12 x 0.79 سانتی متر و وزن 169 گرم است که به خوبی برای دستان کوچکتر من مناسب است. این بدان معناست که با خوشحالی به جیب می افتد و مانند بسیاری از تلفن های هوشمند دیگر بیرون نمی آید.

در قسمت جلویی ، صفحه تخت 6.2 اینچی دارای یک دوربین سلفی به سبک حفره ای است که در بالای آن قرار گرفته است و حاشیه های بسیار باریکی در طرفین دارد. مانند همه گوشی های سامسونگ ، شما دارای پورت USB-C ، کنترل صدا و دکمه روشن / خاموش در اطراف قاب هستید. هنوز جک هدفون 3.5 میلی متری وجود ندارد ، اما ارزش این را دارد که بدانید اگر هنوز به هدفون های سیمی قدیمی خود چسبیده اید.

بررسی سامسونگ گلکسی S21 5G

وضوح صفحه نمایش هر دو گوشی سامسونگ گلکسی S21 و S21 Plus در حال حاضر به Full HD+ رسیده است ، بنابراین تنها گوشی این سری که دارای صفحه نمایش با کیفیت بهتر است ، Samsung Galaxy S21 Ultra است که دارای صفحه نمایش WQHD است. Full HD+ برای اکثر مردم مناسب است ، فاکتور wow را به شما نمی دهد اما اگر می خواهید یک تلفن هوشمند درجه یک با قیمت متوسط ​​بیشتر بخواهید ، باید در جایی فداکاری کنید.

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

مبلمان اداری مدرن مرانتی . مبلمان اداری مدرن براق ، تمیز و ساده است. شبیه مبلمان اداری سنتی قدیمی نیست. به دلیل سادگی این کار باعث می شود فضای اداری شما به جای شلوغ بودن شیک به نظر برسد. امروزه مردم در مورد مبلمان سنتی سنگین تیره احساس کمی می کنند. در نتیجه طرز تفکر مدرن امروزی ، مردم ترجیح می دایران مبلمان خود را براق ، تمیز و قابل ارائه نشان دایران. در قدیم وزن مبلمان و ظاهر کسل کننده آن با مانتوهای موفقیت همراه بود.

مبلمان مدرن را می توان مبلمان سبک و متشکل از فولاد ، شیشه یا چوب توصیف کرد. شما می توانید مبلمان مدرن را در مواد جدید ، پارچه ها ، طرح های جدید پارچه ، اشکال و اندازه های موجود پیدا کنید. با گذشت روزگاری نرخ مبلمان اداری مدرن بیشتر و به صرفه تر می شود ، به ویژه در صورت خرید زیاد. برخلاف مبلمان معاصر ، با استفاده از سبک های مدرن می خواهید ظاهر خاصی را حفظ کنید.

چرا مبلمان اداری اهمیت دارد؟

مبلمان اداری مدرن ایران برای یک کسب و کار بسیار مهم است که خود را با تصویری مناسب در مقابل مشتریان ، مشتریان و کارکنان آینده خود نشان دهد. برای این مهم است که با دکوراسیون دفتر خود کاری خلاقانه انجام دهید. حرفه ای بودن و شایستگی دفتر اعتماد کارکنان دفتر شما را افزایش می دهد. این را فقط با مبلمان اداری ارزان ، شیک ، شیک و براق می توان به دست آورد. مبلمان مدرن در طرح ها و اشکال گسترده ای موجود است ، بنابراین پیشنهاد می شود وقتی به دنبال نوسازی یک دفتر هستید ، باید مبلمان اداری مدرن را انتخاب کنید. عملکرد و انعطاف پذیری با سایر انواع مبلمان قابل مقایسه نیست. حتی ویژگی های راحتی و ایمنی در مقایسه با سایر انواع مبلمان موجود بسیار افزایش یافته است.

چطوری مبلمان اداری بخریم؟

شما باید به درستی فهرستی از مبلمان مورد نیاز تهیه کنید و سپس به طور منطقی شروع به تحقیق ، مقایسه و جستجوی یک فروشگاه لوازم مناسب کنید. خرید عمده مبلمان در مقایسه با خرید یک یا دو مورد بسیار مقرون به صرفه است. شما می توانید بهترین معاملات مبلمان اداری مدرن را به صورت آنلاین جستجو کنید و سپس مبلغ مورد نیاز مبلمان را دریافت کنید. به دلیل رقابت فزاینده بین تولیدکنندگان ، می توانید به راحتی تخفیف های بزرگی را برای اقلام مبلمان به دست آورید. برخی از اقلام رایج مبلمان اداری عبارتند از صندلی اداری ، صندلی اجرایی ، میز اداری ، میز کنفرانس ، میز اجرایی ، میز مدیر ، میز پذیرایی ، کابینت و مجموعه های اجرایی. بهتر است مبلمان را مطابق سلیقه خود و ماهیت کار خریداری کنید. شما می توانید مبلمان مورد نیاز خود را انتخاب کرده و ترکیب و تطبیقی ​​انجام دهید ، به طوری که اتاق زنده به نظر برسد و از کار خود در آنجا لذت ببرید. چند نکته مهم وجود دارد که قبل از خرید مبلمان اداری مورد نیاز باید به آنها توجه داشته باشید.

شما باید نیمی از عمر خود را در یک دفتر کار صرف کنید. بنابراین مبلمان باید راحت ، بادوام بوده و از حمایت جسمی و روانی برخوردار باشد.

مبلمان باید نماینده ماهیت کار شما باشد. مشتریان و بازدیدکنندگان ایده موفقیت و نوع مشاغل شرکت شما را دریافت می کنند.

مبلمان اداری مدرن و کل دکوراسیون دفتر بسیار جذاب به نظر می رسد. دفتر بازدیدکنندگان را تحت تاثیر قرار می دهد ، تصاویر موفقیت را ارائه می دهد و به مشتریان شما اعتماد به نفس در توانایی های شما می دهد.

این ورودی در مبلمان اداری ارسال شد و برچسب گذاری شد مبلمان اداری مدرن ، مبلمان اداری مدرن گجرات ، مبلمان اداری مدرن ایران

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

این نکات به شما کمک می کند تا برای روز بزرگ مصاحبه حرفه ای خود آماده شوید! این نکات را رعایت کنید و مصاحبه بزرگ را با رنگ های پرنور به پایان برسانید! این که آیا مصاحبه ساختگی دارید یا در حال آماده سازی برای حرفه حرفه ای خود هستید ، این نکات را تمرین کنید تا به درستی برای روز بزرگ آماده شوید!

1) پانسمان قسمت

برای تحت تأثیر قرار دادن شرکتی که با آن مصاحبه می کنید ، باید متناسب با آن لباس بپوشید. اگر دختر هستید ، از لباس های تجاری ، سوئیت ، لباس زیبا یا شلوار استفاده کنید ، می خواهید از پوشیدن لباس های معمولی روز خود ، از جمله شلوار یوگا ، اجتناب کنید.

همیشه لباس مناسب بپوشید و اطمینان حاصل کنید که از لباس حرفه ای تجاری استفاده می کنید و همچنین بهداشت را رعایت می کنید و خود را طوری نشان می دهید که می خواهید شرکت شما را ببیند.

2) سوالاتی را که مصاحبه کنندگان از شما خواهند پرسید ، مرور کنید

اطمینان حاصل کنید که چک لیست سوالات مصاحبه استخدامی را که ممکن است توسط مصاحبه کننده مطرح شود تهیه کنید. می توانید مهارت های مصاحبه خود را با یک دوست تمرین کنید ، یا می توانید از طریق مرکز شغلی Pomerantz برای مصاحبه با Interviewstream ثبت نام کنید. Interviewstream سوالات مشابهی با مصاحبه های حرفه ای واقعی خواهد پرسید و بازخورد مصاحبه خود را مشاهده خواهید کرد. تنها چیزی که شما نیاز دارید یک دوربین است ، یا حتی می توانید مصاحبه ای را در اتاق جریان مصاحبه در مرکز شغلی Pomerantz برنامه ریزی کنید!

3) تحقیقات کافی در مورد شرکت انجام دهید

وب سایت مربوط به شرکتی که برای آن درخواست می کنید را مرور کنید و مطمئن شوید که حقایقی را که برایتان جالب است و سوالات مورد نظر شما توسط مصاحبه کننده در شرکت را بنویسید.

4) به مصاحبه کنندگان احترام بگذارید

سوالات هوش در مصاحبه استخدامی برای مصاحبه کنندگان که مصاحبه را انجام می دهند و از شما سوال می پرسند ، نهایت احترام را قائل شوید. مردم همیشه درباره پاسخ های شما و رفتار شما یادداشت می نویسند. این اولین برداشت آنها از شما است ، علاوه بر آنچه در رزومه شما آمده است ، می خواهید مطمئن شوید که تأثیر مثبت و ماندگاری برای شرکت باقی می گذارد!

5) رفتار خوب غیر کلامی

-در طول مصاحبه کننده تماس چشمی خود را با مصاحبه کننده حفظ کنید

- اطمینان حاصل کنید که همیشه راست بنشینید و با وضعیت بدن خود باز باشید

-به تمام سوالاتی که مصاحبه کننده از شما می پرسد علاقه مند شوید

6) به موقع به Interivew مراجعه کنید

اطمینان حاصل کنید که حداقل 10 دقیقه زودتر به مصاحبه برسید. این شرکت از به موقع بودن و سریع بودن قدردانی خواهد کرد. همچنین به شما این فرصت را می دهد که پاسخ های خود را به سوالات بررسی کنید و همچنین مطمئن شوید که ظاهر خوبی دارید و احساس خوبی دارید!

7) همه مدارک شرکت و شغلی که برای آن درخواست می کنید را بدانید

اطمینان حاصل کنید که همه جنبه ها و شرایط شغلی که برای آن درخواست می کنید را می دانید. شما می خواهید هرگونه صلاحیت خود را در مورد آنچه فکر می کنید می توانید برای شرکت در مصاحبه به میز مذاکره بیاورید ، مطرح کنید.

8) رزومه اضافی بیاورید

اطمینان حاصل کنید که رزومه های اضافی را به مصاحبه بیاورید فقط در صورتی که شرکت به نسخه دیگری نیاز داشته باشد. اگر شما هم نمونه کارها دارید ، می توانید آن را نیز برای نمایش برخی از کارها و دستاوردهای قبلی خود بیاورید.

9) با انرژی صحبت کنید و جزئیات واقعی را ارائه دهید

اطمینان حاصل کنید که همیشه انرژی مثبت زیادی دارید و فقط جزئیات واقعی در مورد شغل یا دستاوردهای قبلی خود را ارائه دهید. در مصاحبه خود در مورد هیچ چیز دروغ نگویید. یک شرکت نمی خواهد شخصی را با اطلاعات غلط استخدام کند.

10) نوشتن نامه های تشکر بلافاصله پس از مصاحبه

اطمینان حاصل کنید که از مصاحبه کنندگان خود برای زمان و توجه آنها در بررسی فرصت شغلی تشکر کرده اند. پس از اتمام مصاحبه ، حتماً مصاحبه کنندگان و شرکت را نیز پیگیری کنید.

با رعایت این نکات ، مصاحبه خود را متزلزل می کنید و مطمئن می شوید که شرکت را مجذوب خود کرده اید و امیدوارم قرارداد را ببندید و شغلی پیدا کنید!

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

اکثر افراد می خواهند در محیط کار موفق شوند. اما ، اگر وظایف خود را به بهترین شکل انجام می دهید و مشتاق نقش خود هستید ، تعیین دقیق اقدامات بعدی که شما را مجبور می کند از انتظارات خود فراتر رفته و در نقش خود موفق شوید ، دشوار است. این که آیا از دانشگاه خارج شده اید یا قصد ارتقا دارید ، این نکات می تواند به شما در موفقیت در محل کار شما کمک کند.

1. هرگز یادگیری را متوقف نکنید

برای موفقیت در کار اتخاذ نگرشی مبنی بر اینکه هرگز نمی توانید یادگیری را متوقف کنید ، راهی عالی برای توسعه مهارت ها و توانایی های خود در حین کار است. شما می توانید به توانایی خود اطمینان و ایمان داشته باشید ، اما مهم است که نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید تا آنها را توسعه داده و عملکرد خود را به حداکثر برسانید.

2. به پرسش ادامه دهید

برای موفقیت شغلی که شما در موقعیت جدیدی هستید ، انتظار می رود که در مورد نقش و مسئولیت های خود سوالاتی بپرسید. با این حال ، هنگامی که مدتی یا سالها در موقعیتی قرار گرفته اید ، ممکن است از خود راضی باشید و سوال خود را متوقف کنید. در مورد زمینه های مختلف کسب و کار یا آنچه که هم تیمی های شما روی آن کار می کنند اطلاعات کسب کنید. انجام این کار به این معنی است که شما با همکاران خود درگیر هستید و از آنچه در تجارت وسیعتر می گذرد آگاه هستید. این ممکن است بر مسئولیت های روزانه شما تأثیر نگذارد ، اما اگر اطلاعات وسیع تری از کسب و کار دارید در جلسات یا پروژه های تیمی مفید خواهد بود.

3. با رئیس خود صحبت کنید

اگر مایل به توسعه حرفه ای خود هستید ، 1-2-1 معمولی بسیار مفید است. این جلسات نه تنها به شما این امکان را می دهد که هر موضوعی را بیان کنید یا از رئیس خود سوال کنید ، بلکه به شما این فرصت را می دهد تا از طریق حجم کار یا فرصت های پیشرفت مورد علاقه خود صحبت کنید. پیگیری پیشرفت شما با مدیر شما یک راه عالی برای نشان دادن اشتیاق در نقش خود و نشان دادن این نکته که شما برای تبدیل شدن به یک کارمند بهتر سرمایه گذاری کرده اید.

4. در دفتر دوست شوید

حتی اگر دوست داشتن در محل کار اولویت اول شما نباشد ، این یک فرصت عالی برای ایجاد روابط حرفه ای و شخصی با افراد مختلف است. شما بیشتر عمر خود را در محل کار خود می گذرانید ، بنابراین اگر متوجه شدید که خود را از بقیه اعضای تیم دور می کنید ، ممکن است فرصتی را برای شادتر بودن در محل کار از دست بدهید.

5- از تعادل کار و زندگی سالم برخوردار باشید

موفقیت در کار به معنای سرمایه گذاری بیش از حد در کار نیست. خیلی سخت کار کنید و مطمئناً در نهایت دچار فرسودگی شغلی می شوید. داشتن تعادل سالم بین کار و زندگی کلید موفقیت و شادی در کار است. برای دوستان و خانواده خود وقت بگذارید و حتماً آن استراحت های مهم ناهار را برای شارژ مجدد باتری ها انجام دهید و خود را برای بعد از ظهر آماده کنید. داشتن تعادل سالم بین کار و زندگی به معنای سخت کار نکردن نیست ، بلکه به این معنی است که شما برای عزیزان خود و مراقبت از خود نیز وقت می گذارید.

6. صدای خود را داشته باشید

اگر به دنبال شنیدن صدای خود هستید ، اتاق جلسات فرصتی عالی برای نمایش ایده ها و اشتیاق شما در برابر مخاطبان مهم است. بسیاری از مردم صحبت با جمعیت را ترسناک می دانند ، اما انجام این کار به شما امکان می دهد استعدادها و ایده های خود را در محیطی مولد به نمایش بگذارید. ناگفته نماند ، این کار رئیس شما و اعضای دیگر تیم هایی را که در آن حضور دارند تحت تأثیر قرار می دهد.

ایجاد تغییرات کوچک در نگرش و نگرش شما به موفقیت های بزرگی در محل کار می انجامد. بیرون راندن خود از محدوده آسایش و قرار گرفتن در آنجا در ساعات کار ، راهی عالی برای موقعیت یابی به عنوان یک رهبر متفکر و کارمند مشتاق است. ایجاد این تغییرات امروز به شما کمک می کند تا در آینده حرکت استراتژیک شغلی را انجام دهید.

اگر علاقه مند به انجام گام بعدی در حرفه خود هستید ، چرا امروز با یکی از مشاوران متخصص استخدام ما تماس نگیرید. در مایکل پیج ، ما بیش از 40 سال تجربه استخدام داریم و می تواند به شما در یافتن موقعیت در زمینه و صنعت مورد نظر شما کمک کند.

 

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

در دسامبر سال 1920 ، آملیا ارهارت برای اولین سفر هواپیمایی خود هزینه پرداخت کرد. این تجربه تنها ده دقیقه به طول انجامید ، اما مسیر زندگی او را تغییر داد: آملیا تصمیم گرفت خلبان باشد. برای او مهم نبود که فقط چند زن در زمینه هوانوردی وجود داشتند. او با سخت کوشی و شرایط سخت ، مهارت های خود را توسعه داد. در حالی که دیگر خلبانان زن از سفر طولانی در اقیانوس اطلس می ترسیدند ، عزم و اراده آملیا باعث شد او اولین زنی باشد که به صورت انفرادی پرواز کرد. اعتماد به نفس او یکی از بزرگترین نقاط قوت او بود و او را به ثبت رکوردهای زیادی سوق داد.

آملیا ارهارت تنها خلبان زن با مهارت بالا در آن زمان در تاریخ نبود. اگرچه او ماهر بود ، اما من باور ندارم که این باعث موفقیت او شده است. بلکه اعتماد به نفس او ، تمایل او برای رفتن به دنبال غیرممکن ها و اعتقاد او به این بود که او می تواند این کار را انجام دهد. در Zenger Folkman ما دریافتیم که اعتماد به نفس به اندازه شایستگی ارزشمند است زیرا منجر به عمل ، توجه و انعطاف پذیری می شود - همه ویژگی هایی که در پرواز آماتیلا از طریق اقیانوس اطلس مثال زدنی است.

دستاوردهای آملیا ارهارت در آن زمان به دلیل دستاوردهای او در حوزه مردانه بسیار قابل توجه بود. هوانوردان تقریباً همه مرد بودند. تفاوت جنسیتی در اعتماد به نفس بسیار چشمگیر است. مطالعه ای که در دانشگاه کرنل انجام شد نشان داد که مردان توانایی ها و عملکرد خود را بیش از حد ارزیابی می کنند ، در حالی که زنان هر دو را دست کم می گیرند. در واقع ، عملکرد واقعی آنها در کیفیت یا کمیت تفاوت ندارد.

بالا بردن اعتماد به نفس

این چالش افزایش اعتماد به نفس در زنان نیز توسط "پالین کلانس" و "سوزان ایمز" به عنوان "سندرم فریبکار" توصیف شد. زنان اغلب اظهار می دارند که احساس نمی کنند شایستگی شغل خود را دارند و "شیادی" هستند که هر لحظه می توان آنها را پیدا کرد. آنها دریافتند که زنان بیشتر نگران این هستند که دوست نداشته باشند ، جذاب به نظر نرسند ، از دیگران چشم پوشی کنند یا توجه زیادی را به خود جلب کنند.

مردان از تردید در خود معاف نیستند - اما اجازه نمی دهند که تردیدهایشان به اندازه زنان آنها را متوقف کند. یک گزارش داخلی هیولت پاکارد نشان می دهد که مردان هنگامی که فقط 60 درصد از شرایط را دارند ، برای کار یا ارتقاء متقاضی می شوند ، اما زنان تنها در صورتی که 100 of از آنها را داشته باشند ، درخواست می دهند. آنچه آنها را محکوم کرد توانایی واقعی آنها نبود ، بلکه تصمیم عدم تلاش بود.

تحقیقات Zenger Folkman نشان می دهد که با افزایش تجربه زنان ، اعتماد به نفس آنها نیز افزایش می یابد. نمودار زیر نشان می دهد که اعتماد به نفس زنان با افزایش سن بیشتر از مردان است. اما فرصت های زیادی را که در سال های اولیه به دلیل ترس و عدم اعتماد به نفس از دست رفته در نظر بگیرید.

بالا بردن اعتماد به نفس زنان

ای کاش مراحل قطعی برای افزایش اعتماد به نفس در زنان و عزت نفس وجود داشت ، اما فکر نمی کنم این مراحل وجود داشته باشد. با این حال ، تعدادی کار وجود دارد که می توانید انجام دهید که به نظر می رسد مربوط به سطح بالاتری از اعتماد به نفس و عزت نفس است.

 

طرز فکر: گفته شده است که اعتماد به نفس همان چیزی است که شما درباره خود فکر می کنید و عزت نفس همان چیزی است که فکر می کنید دیگران در مورد شما فکر می کنند. برای ایجاد اعتماد به نفس:

بر نقاط قوت و دستاوردهای خود تمرکز کنید تا آنچه را که خوب انجام نمی دهید. در برابر خودگویی منفی با احتیاط مراقبت کنید.

خوش بینی و شادی عمومی را از خود ساطع کنید. آنها زندگی و سرزندگی را در گفتگوها به ارمغان می آورند. رفتار بیرونی شما احساسات درونی شما را تغییر می دهد.

مردم جذب کسانی می شوند که "گرم" تلقی می شوند و از کسانی که "سرد" هستند دور می مانند. معمولاً فرد با اعتماد به نفس گرم توصیف می شود.

لباس پوشیدن و آراستگی: اینها نشانه های فوری و ملموسی برای دیگران در مورد احساس شما در مورد خود هستند. فراتر از آن ، نشان داده شده است که آنها در احساس دیگران نسبت به خود تفاوت ایجاد می کنند. در انتها ، افراد وقتی می دانند که زیبا به نظر می رسند احساس اعتماد به نفس بیشتری می کنند.

زبان بدن و تاثیر آن در اعتماد به نفس

یکی از راه های افزایش اعتماد به نفس در زنان زبان بددن است. پس سرپا بایستید. تحقیقات نشان داده است که وقتی شخصی در موقعیت قدرت ایستاده ، احساسات درونی او شروع به تغییر می کند.

با دیگران ارتباط چشمی برقرار و حفظ کنید. این نشان دهنده علاقه به دیگران و اعتماد به نفس است.

حالات چهره پیامهای مهمی را منتقل می کند و باید با کلمات گفته شده سازگار باشد. برخی تخمین می زنند که حداقل 80 درصد از ارتباطات به صورت غیر شفاهی صورت می گیرد و حالت چهره اطلاعات زیادی را منتقل می کند.

شیوه کلی: نحوه رفتار شما احساس اعتماد به نفس را به دیگران منتقل می کند. افراد مطمئن:

تند راه بروید ، به این نتیجه برسید که آنها مکان مهمی برای رفتن و کاری مهم برای انجام دارند.

با دیگران بخندید و باعث خندیدن آنها شوید. این امر لزوماً از گفتن جوک ها ناشی نمی شود ، بلکه معمولاً از ناسزاگویی دلپذیر در مورد موضوعات مورد علاقه متقابل ناشی می شود.

در جلسات صحبت کنید. آنها بی سر و صدا در بحث ها نمی نشینند ، اما یک شرکت کننده فعال هستند.

وقتی در یک گردهمایی بزرگ قرار می گیرید به جای اینکه خود را محدود کنید ، با بسیاری از مردم تعامل داشته باشید

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

این که آیا کسب و کار شما دارای 5 کارمند یا 5000 کارمند است ، نمودارهای سازمانی یک نمای بصری حیاتی از ساختار داخلی شرکت شما هستند.

هنگامی که کسب و کار خود را به عنوان درختی وارونه تصور می کنید ، درک مزایای یک نمودار سازمانی ، که در اصطلاح عامیانه به عنوان نمودار سازمانی شناخته می شود ، آسان تر است. یک کسب و کار نوپا ممکن است شبیه یک درخت توس کوچک با چند شاخه و یک شرکت تجاری شبیه یک درخت بزرگ چوب قرمز با فراوانی شاخه های بزرگ و کوچک باشد.

نمودارهای سازمانی ، مانند درختان ، به شاخه ها و برگهای تکمیلی گسترده می شوند که نقش هر فرد را در یک شرکت مشخص می کند. نمودار سازمان تصویر دقیقی از ساختار داخلی یک کسب و کار ارائه می دهد. اگر در حال بازسازی نقش ها هستید یا فقط می خواهید به کارکنان خود شفافیت بیشتری بدهید ، نرم افزار org chart فرصتی آسان برای ترسیم هر کارمند در یک دید مستقیم است.

نمودار سازمانی چیست؟

بیایید با پوشش اصول اولیه یک نمودار سازمانی شروع کنیم.

تعریف نمودار سازمانی

چارت سازمانی نگرش ، نموداری است که ساختار داخلی یک کسب و کار را نشان می دهد. نمودار به تجسم سلسله مراتب واحدهای تجاری و کارکنان برای درک بهتر رتبه بندی (سطوح) و روابط درون سازمان کمک می کند.

هیچ قانون سخت و سریع برای ایجاد نمودار سازمانی وجود ندارد. تا زمانی که نمودار بر اساس رتبه بندی با شاخه های مشخصی که روابط کارکنان را نشان می دهد ، سازماندهی شده باشد ، این نمودار بسته به صنعت ، تعداد کارکنان و تعداد رتبه بندی ، بر روی بسیاری از امکانات خلاق باز است.

انواع نمودارهای سازمانی

در حالی که ساختار نمودار سلسله مراتبی شناخته شده ترین است ، نمودارهای سازمان دیگری نیز قابل ذکر است. اینها شامل موارد زیر است:

مراحل طراحی ساختار سازمانی

به طور معمول به شکل یک هرم ، مراحل طراحی ساختار سازمانی سلسله مراتبی دارای اولین نفر یا بالاترین رتبه کارمند یا گروهی است که در بالای نمودار قرار دارد. برخی از نمونه های رایج اولین فرمانده شامل هیئت مدیره یا مدیرعامل (مدیر اجرایی) است. کارکنان دارای رتبه پایین در زیر بالاترین رتبه کارمند یا گروه در نمودار قرار دارند. هر کارمند به کارمند یا گروه دیگری متصل است که به آنها گزارش می دهند.

نمودار سازمانی ماتریس

نمودارهای سازمانی ماتریکس شبیه نمودارهای سلسله مراتبی هستند ، با این تفاوت که برای کارمندان یا تیم هایی که دارای مدیران متعددی هستند که به آنها گزارش می دهند ایده آل هستند. به عنوان مثال ، اگر یک تیم بازاریابی اغلب با یک تیم فروش همکاری می کند ، ممکن است به یک نمودار سازمانی نیاز داشته باشد که ارتباط بین مدیران پروژه جداگانه و اعضای پروژه را نشان دهد.

 

نمودار سازمانی مسطح

نمودارهای سازمانی مسطح ، که به عنوان نمودارهای سازمانی افقی نیز شناخته می شوند ، سلسله مراتبی را نشان می دهند که دارای مدیریت متوسط ​​یا کمی است. شرکتهای کوچک معمولاً از استفاده از یک نمودار سازمانی مسطح که در آن کارکنان مستقیماً به مدیران ارشد بخش گزارش می دهند ، سود می برند.

تجسم روابط چارت سازمانی

در حالی که هر نوع چارت سازمانی کمی متفاوت است ، هر کدام نیاز به نمایش بصری یکسانی از زنجیره فرمان (روابط خطی) و اتصالات سطح یکسان (روابط جانبی) دارند. این ارتباطات بصری از وضعیت هر کارمند در شرکت حکایت می کند.

  • MAHAYAN66 HASANI