تیهوشا

۸ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر شما در حال مشاغل حرفه ای در زمینه مشاوره استراتژی هستید ، لازم است درک کنید که زمین در صنعت چیست و چگونه هر مشاوره استراتژی متفاوت است.

برای کمک به شما در تحقیقات خود ، ما 10 شرکت مشاور مدیریت برتر را بدون ترتیب خاصی جمع آوری کرده ایم (همانطور که توسط مشاوران سابق مک کینزی انتخاب شده است). در این مقاله ، ما ویژگی های هر شرکت و تفاوت آنها را با هم به اشتراک می گذاریم.

McKinsey & Company

مک کینزی بعنوان یک شرکت مشاور مدیریت اصلی به رهبری ماروین بوور ، اغلب رهبر صنعت محسوب می شود و این شهرت را برای چندین دهه حفظ کرده است.

مک کینزی از لحاظ دسترسی و اعتبار بی نظیر است و بزرگترین شرکت استراتژیک است (27000 کارمند از سال 2018).

مک کینزی که در ابتدا در شیکاگو تاسیس شده بود ، اکنون دارای 127 دفتر در سراسر جهان است که کاملاً جهانی است. اندازه مک کینزی این شرکت را قادر می سازد تا در کل صنایع و عملکردها تخصص عمیقی به مشتریان خود ارائه دهد. این مشاور راهنمای رهبران ارشد در اکثر سازمانهای برتر جهانی است ، از طیف وسیعی از س criticalالات مهم ، از استراتژی تا عملیات از طریق دیجیتال.

رسوایی های اخیر اعتبار مک کینزی را لکه دار کرده است. دکتر سابق راجات گوپتا به دلیل نقش آفرینی در رسوایی خودی معاملات گالئون ، دو سال در زندان به سر برد. این شرکت همچنین درگیر کار بحث برانگیزی بوده است که از رژیم های فاسد یا استبدادی در اوکراین ، چین ، عربستان سعودی و آفریقای جنوبی حمایت می کند. هنوز هم مارک مک کینزی همچنان وزن زیادی را در داخل و خارج از صنعت مشاوره حفظ می کند.

این شرکت به عنوان یک کارخانه مدیر عامل شناخته شده است و فارغ التحصیلان برجسته بسیاری مانند Google's Sundar Pichai ، Facebook's Sheryl Sandberg و Morgan Stanley's James P. Gorman دارد.

شرکت مشاوره مدیریت بوستون (BCG)

BCG ، گرچه کوچکتر است - با 14000 کارمند از سال 2018 - یک شرکت رقیب آشکار برای مک کینزی است و کمی سریعتر رشد می کند. مشابه مک کینزی ، BCG با 90 دفتر در 50 کشور بیشتر صنایع و جغرافیای سراسر جهان را پوشش می دهد.

BCG جنجال خاص خود را داشت ، مدیر عامل شرکت ریچ لسر در انجمن استراتژیک و سیاست دونالد ترامپ خدمت می کرد.

BCG به ایجاد و محبوب سازی "ماتریس سهم رشد" مشهور است ، این چارچوبی است که به شرکت های بزرگ کمک می کند تا تصمیم بگیرند که چگونه پول بیشتری را برای رشد بیشتر در واحدهای تجاری خود اختصاص دهند.

Bain & Company

Bain توسط شریک سابق BCG Bill Bain تاسیس شد ، که این شرکت را با هفت مشتری سابق BCG شروع به کار کرد. مشابه با McKinsey و BCG ، Bain مجموعه ای از صنایع را پوشش می دهد. با این حال ، فقط با 8000 کارمند ، اندازه آن کوچکتر است و اغلب "برادر کوچک" دو شرکت دیگر در نظر گرفته می شود ، اما هنوز از یک شجره مشابه است.

 

این شرکت مشاوره مدیریت به دلیل نقاط قوت خود در خدمات دهی به خدمات مالی و مشتریان سهام خصوصی به خوبی شناخته شده است و حتی در این فضا شرکت مستقر ای به نام Bain Capital دارد.

این شرکت مشاور مدیریت همچنین اعتبار زیادی در کالاهای مصرفی دارد. آنها امتیاز خالص تبلیغ کننده خالص (NPS) را که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد اختراع کردند که محبوبیت و موفقیت یک مارک را با توجه به درجه توصیه مشتری توسط یک دوست یا یکی از اعضای خانواده اندازه گیری می کند.

مدیریت مشاوره با در کرنی

AT Kearney یک رهبر تاریخی در صنعت مشاوره مدیریت بود و در اصل بخشی از McKinsey بود.

هنگامی که جیمز مک کینزی دو شریک در سال 1939 شرکت را از هم جدا کردند ، ماروین بوئر دفتر نیویورک را بدست گرفت و نام McKinsey & Co را حفظ کرد ، در حالی که اندرو توماس کرنی به عنوان A.T. به اداره شرکت از شیکاگو ادامه داد. کرنی و کمپانی

این مشاور مدیریت در سال 1995 به شرکت مشاور مدیریت فناوری ، EDS فروخته شد ، اما پس از آن دوباره در سال 2005 مستقل شد و از آن زمان بهبود می یابد.

A.T. کرنی نسبتاً کوچک است و حدود 3500 کارمند در چندین صنعت مشغول به کار هستند که 20٪ آنها در ایالات متحده مستقر هستند. این شرکت از قدرت ویژه ای در کارهای عملیاتی برخوردار است.

الیور وایمن

اولیور وایمن حدود 5000 کارمند در سراسر جهان دارد (حدود 20٪ از مشاوران آنها در ایالات متحده کار می کنند). آنها بیشتر به خاطر کار مشتری در خدمات بانکی و مالی شناخته می شوند ، جایی که عمق تخصص آنها فقط توسط مک کینزی رقابت می کند. گفته می شود که آنها بیش از 80٪ از 100 موسسه مالی بزرگ جهان را خدمت می کنند.

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

هر ساله تعداد معدودی از دانشجویان برجسته دانشگاهی برای انجام کارهای ممتاز ایرانی تصمیم می گیرند. داوطلبان کسب درجه ممتاز در AAAS بر اساس دانش آموخته شده و مهارت هایی که در دوره قبلی خود ایجاد کرده اند، می توانند دیدگاه های تحلیلی و تفسیر دانش خود را بسازند.

این تجربه می تواند بسیار پاداش آور باشد: این فرصت را برای دانشجویان فراهم می کند تا از نزدیک با یک مشاور دانشکده همکاری کنند، و در مورد یک مسئله فکری قابل توجه از نظر خود انتقادی و عمیق بیندیشند و به عنوان یک محقق، تحلیلگر، نویسنده و متفکر منتقد رشد کنند. با این حال، نوشتن یک پایان نامه افتخاری موفق نیاز به برنامه ریزی، سخت کوشی و فداکاری دارد

هر دانشجوی ارشد و دکتری باید در مورد انجام پایان نامه ارشد تصمیم بگیرند. البته این یک اقدام مهم است و با صرف وقت و انرژی قابل توجهی است که در یک مقاله مهم (به طور معمول 60 تا 80 صفحه) به اوج خود می رسد. این برای دانش آموزان با انگیزه و خود شروع بسیار مناسب است.

در اینجا برخی از دلایلی که دانشجویان انجام پایان نامه ارشد را در نظر می گیرند آورده شده است:

انجام پایان نامه دکترییک تجربه ضروری را برای کسانی که قصد انجام کارهای تحصیلات تکمیلی را دارند، به ویژه در AAAS فراهم می کند. به آنها کمک می کند دریابند که چگونه محققان تحقیق می کنند و اطلاعات خام را به یک داستان و تحلیل منسجم تبدیل می کنند.

شما می توانید عمیقاً، موضوعی را که مورد علاقه شما بسیار است، بررسی کنید، اما فقط به صورت مماس (در صورت وجود) در برنامه درسی عمومی مطرح می شود.

اگر تحقیقات شما نیاز به استفاده از منابع غیر انگلیسی دارد، می توانید مهارت خواندن زبان خارجی خود را تا حدی که در کارهای تحصیلات تکمیلی انتظار می رود، ارتقا دهید.

این پایان نامه یک تجربه مهم نوشتن است: با کمک مشاور شما، شما می آموزید که چگونه یک مقاله بزرگ را ساختار دهید و در مرحله نوشتن، فرصتی برای اصلاح سبک خود و درونی کردن کنوانسیون ها و مکانیک های دانشگاهی دارید. پروسه.

بسته به موفقیت خود در پایان نامه، می توانید فارغ التحصیل شوید، با افتخارات، افتخارات عالی یا بالاترین افتخارات در مطالعات آفریقایی و آمریکایی آفریقایی، که در زمان شروع تأیید می شود.

مشاوره دادن برای انجام پایان نامه

دانشجویانی که قصد سفارش پایان نامه ممتاز را دارند باید به دنبال یک مشاور پایان نامه (یک عضو هیئت علمی AAAS در تخصص مورد علاقه شما) باشند و در ترم بهار سال اول تحصیل خود اقدام کنند. به افرادی که در برنامه ممتازین پذیرفته شده اند اکیداً توصیه می شود بخشی از تحقیقات خود را در تابستان قبل از سال ارشد خود به پایان برسانند. انجام این کار زمانی را که می توان در طول سال تحصیلی به نوشتن اختصاص داد افزایش می دهد و باعث می شود که کل روند استرس زا و پاداش بیشتری نداشته باشد.

در نظر گرفتن بودجه برای انجام پایان نامه

 

داوطلبانی که برای انجام تحقیقات خود نیاز به سفر دارند، باید در اسرع وقت گزینه های بودجه را بررسی کنند.

دفتر رئیس هنر و علوم (DAS) بودجه محدودی (حداکثر 150 دلار) را برای سالخوردگان پایان نامه های ارشد ارائه می دهد. اطلاعات دقیق را می توان در وب سایت DAS یافت.

پشتیبانی کتابخانه

کتابخانه Brandeis یک راهنما برای کمک به شما در مسیر تکمیل ایجاد کرده است از جمله نحوه ساختن پایان نامه، لیستی از پایگاه داده های تحقیقاتی پیشنهادی، نحوه استفاده از وام بین کتابخانه ای، ساده کردن نقل قول ها با RefWorks، مشاوره ها و نکات مفید برای جلوگیری از لغزش، بارگذاری به بایگانی، و گزینه های انتشار.

شایستگی

برای واجد شرایط بودن افتخارات در AAAS، دانشجویان باید معدل 3.5 یا بالاتر در دوره های اعمال شده در رشته داشته باشند. استثنائات این قانون فقط در شرایط استثنایی اعمال خواهد شد. آنها همچنین باید شش دوره از 9 دوره را که برای فارغ التحصیلی همه رشته ها لازم است، گذرانده باشند.

توجه: دانشجویانی که معدل 3.8 دارند می توانند با Summa Cum Laude فارغ التحصیل شوند فقط اگر افتخارات دپارتمان را دریافت کرده باشند، یعنی یک پایان نامه ارشد ارشد قبول شده.

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

قبل از ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد ، مهم است که بدانید پایان نامه چیست و آیا لازم است یک مقاله را بنویسید. پایان نامه شما مجموع دانش یاد گرفته شده شما از برنامه کارشناسی ارشد است و به شما فرصتی می دهد تا توانایی های خود را در زمینه انتخابی خود ثابت کنید.

سفارش پایان نامه همچنین شامل مقدار قابل توجهی تحقیق است و بسته به موضوع ، ممکن است شما را مجبور به انجام مصاحبه ، نظرسنجی و جمع آوری منابع اولیه و ثانویه کند. بیشتر برنامه های تحصیلات تکمیلی انتظار دارند که شما زمان کافی را برای توسعه و نوشتن پایان نامه خود اختصاص دهید ، بنابراین قبل از ثبت نام در برنامه کارشناسی ارشد خود ، حتماً درباره نیازهای گروه بیشتر بدانید.

پایان نامه کارشناسی ارشد چیست؟

بر خلاف پروژه های پایان نامه برای دوره های کارشناسی ، که طول و دامنه آنها کوتاه تر است ، پایان نامه کارشناسی ارشد یک مقاله علمی گسترده است که به شما اجازه می دهد در یک موضوع جستجو کنید ، آن را گسترش دهید و نشان دهید که چگونه شما به عنوان دانشجوی تحصیلات تکمیلی در طول برنامه رشد کرده اید. مدارس تحصیلات تکمیلی غالباً برای دانشجویان در مقاطع تحقیق محور نیاز به یک پایان نامه دارند تا مهارتهای عملی خود را قبل از اوج گرفتن به کار گیرند.

به عنوان مثال ، یک گرایش روانشناسی ممکن است نحوه تأثیر رنگها بر خلق و خو را بررسی کند ، یا یک گرایش آموزش ممکن است در مورد یک استراتژی جدید آموزشی بنویسد. بسته به برنامه شما ، دانشکده ممکن است قسمت عمده ای از تحقیقات شما را متفاوت ارزیابی کند.

صرف نظر از موضوع یا زمینه تحصیل ، سفارش پایان نامه ارشد شما باید به شما اجازه دهد:

  • به اثبات ایده یا گفته خود روی کاغذ کمک کنید
  • بحث خود را سازماندهی و توسعه دهید
  • راهنمایی را برای دنبال کردن خواننده فراهم کنید

 پس از اتمام پایان نامه ، دانشجویان معمولاً باید برای هیئت متشکل از دو یا چند عضو هیئت علمی گروه از کار خود دفاع کنند.

تفاوت بین پایان نامه و برنامه کارشناسی ارشد غیر پایان نامه چیست؟

پایان نامه یک نیاز مشترک در بسیاری از زمینه های تحقیق متمرکز است ، اما همه برنامه های کارشناسی ارشد شما را مجبور به تکمیل یک دوره نمی کنند. علاوه بر این ، برخی از زمینه ها به شما امکان می دهند بین پایان نامه و مسیر غیر پایان نامه یکی را انتخاب کنید. در مورد یک برنامه غیر پایان نامه ، مجبور نیستید مقاله طولانی بنویسید ، اما برای تأمین نیاز به فارغ التحصیلی خود باید کلاس های بیشتری را بگذرانید.

چه یک برنامه پایان نامه یا غیر پایان نامه انتخاب کنید ، برای اثبات مهارت های تفکر انتقادی خود ، همچنان باید یک پروژه نهایی را به پایان برسانید. اگر طرفدار یک برنامه غیر پایان نامه هستید ، پروژه شما ممکن است یک پروژه سنگفرش یا یک تجربه میدانی باشد.

پایان نامه ارشد چقدر طول میکشد ؟

معمولاً برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی به اشتباه کلمات "پایان نامه" و "پایان نامه" را به جای یکدیگر استفاده می کنند ، اما آنها به طور کلی دو نوع مقاله علمی هستند. همانطور که در بالا گفته شد ، پایان نامه آخرین پروژه مورد نیاز برای تکمیل بسیاری از دوره های کارشناسی ارشد است. این رساله یک مقاله تحقیقاتی است ، اما فقط شامل استفاده از تحقیقات دیگران و تهیه نکات تحلیلی خود می باشد. از طرف دیگر ، پایان نامه مقاله علمی پژوهشی عمیق تری است که بیشتر توسط دانشجویان دکتری تکمیل شده است. پایان نامه ها به داوطلبان نیاز دارند که تحقیقات خود را ایجاد کنند ، یک فرضیه را پیش بینی کرده و مطالعه را انجام دهند. در حالی که پایان نامه کارشناسی ارشد معمولاً در حدود 100 صفحه است ، پایان نامه دکتری حداقل دو برابر آن است.

مزایای نوشتن پایان نامه

به گفته پروفسور جان استکهاوس ، چندین مزیت وجود دارد که می توانید از انتخاب برنامه کارشناسی ارشد که نیاز به اتمام یک پروژه پایان نامه دارد ، بهره مند شوید. یک پایان نامه به شما فرصت ارزشمندی را می دهد تا در عمق یادگیری در حوزه شغلی خود به تحقیق جالبی بپردازید. کارفرمایان معمولاً دانشجویانی را که در کارنامه خود مقاله پایان نامه دارند ترجیح می دهند ، زیرا این مقاله مهارت های نوشتاری به دست آمده ، آگاهی معتبر از این زمینه و جاه طلبی برای یادگیری را به نمایش می گذارد. دفاع از پایان نامه شما همچنین مهارتهای ارتباط انتقادی و سخنرانی عمومی را که می تواند در هر شغلی به کار رود ، تنظیم می کند. در حقیقت ، بسیاری از فارغ التحصیلان سرانجام کار پایان نامه خود را در مجلات دانشگاهی منتشر می کنند تا از اعتبار بالاتری برای پست های رهبری نیز برخوردار شوند.

نکاتی برای پایان نامه کارشناسی ارشد شما

سفارش انجام رساله دکتری شما یک پروسه طولانی خواهد بود ، بنابراین اولین قدم این است که مطمئن شوید که یک مشاور هیئت علمی نزدیک برای راهنمایی شما در این راه دارید. قبل از شروع ، با سایر متون علمی مشورت کنید تا ببینید دقیقاً چگونه باید یک مقاله کارشناسی ارشد با مقدمه ، مرور ادبی ، متن اصلی ، نتیجه گیری و کتابشناسی ساختار یابد. به گزارش تا دا ، یافتن یک موضوع پایان نامه ممکن است ساده ترین یا سخت ترین قسمت برای شما باشد ، اما یکی از موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به شما فرصت می دهد کاوش کنید! ایجاد یک طرح کلی دقیق ، جریان راحت تری از ایده ها را برای یک رساله خوب نوشته شده برمی انگیزد. به شما توصیه می شود که از تاریخ دفاع از پایان نامه خود آگاه باشید تا زمان کافی برای تصحیح مقاله و احتمالاً ارسال کار خود به یک ویرایشگر اختصاص دهید.

منبع مرتبط: آمادگی آزمون شفاهی

به طور کلی ، طبق گفته پروژه دونی نوشتن یک پایان نامه کارشناسی ارشد برای پشتیبانی از مدارک تحصیلی و حرفه ای یک دانشجوی کارشناسی ارشد با ارائه یافته های تحقیق طراحی شده است. گرچه توجه به این نکته مهم است که برخی از برنامه های تحصیلات تکمیلی برای مقاطع کارشناسی ارشد آهنگ های غیر پایان نامه ارائه می دهند ، این پایان نامه اصلی است.

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

در شرایط اقتصادی کنونی، مهم است که مشاغل راه های برجسته سازی، تشدید فعالیت های خود و افزایش درآمدهای خود را در حالی که هزینه ها را پایین نگه می دارند، پیدا کنند. از آنجایی که بسیاری از مشاغل برای ادامه کار از رقابت تلاش می کنند، فعالیت های روزمره این تجارت برای مشغول نگه داشتن مدیریت به ویژه در مشاغل کوچکتر که صاحبان یا مدیران کلاه های زیادی بر سر دارند، بیش از اندازه کافی است. انتخاب استفاده از یک مشاور باتجربه ممکن است به جای تلاش ساده برای حفظ وضع موجود، توانایی رشد در مشاغل را داشته باشد.

بنابراین، چه کسانی مشاور هستند؟ مشاوران تجاری می توانند از حسابداران رسمی (CPA)، وکلائی که در حقوق تجارت مهارت دارند، یا شرکتهای مشاوره ای که خدماتی را ارائه می دهند که در طیف وسیعی از فعالیتهای مربوط به تجارت مانند مدیریت، فروش یا بازاریابی اعمال می شود. اولین مزیتی که مشاوران می توانند به مشاغل ارائه دهند این است که می توانند تخصص موقت ارائه دهند.

استخدام مشاور به شرکت ها این امکان را می دهد که به جای سرمایه گذاری در فناوری های گران قیمت یا پرداخت هزینه برای نگه داشتن کارکنان که ممکن است همیشه لازم نباشد، فقط هزینه خدمات مورد نیاز خود را پرداخت کنند. علاوه بر این، استخدام مشاور مزایای هزینه ای مرتبط با کمبود مالیات، نیاز به پرداخت مزایا یا مسائل مربوط به منابع انسانی را که با استخدام کارمند تمام وقت جدید مرتبط است، فراهم می کند.

هزینه های استخدام یک مشاور نیز قابل افزایش است، بنابراین شرکت قادر به پیگیری هزینه ها و مطابقت آنها با پروژه های انجام شده توسط مشاور است. این به شرکت اجازه می دهد تا ارزش ارائه شده توسط مشاور را تجزیه و تحلیل کند. سرانجام، وقتی شرکت دیگر به خدمات مشاور نیازی ندارد، رابطه به راحتی قطع می شود.

دلیل نیاز به مشاوره مدیریت

مشاوران همچنین مقدار قابل توجهی از ارزش را برای یک سازمان فراهم می کنند. آنها می توانند به توسعه استراتژی های رشد یا مدیریت پروژه ها کمک کنند. از آنجا که مشاوران به یک شرکت متعهد نیستند، از شرکت ها و صنایع مختلف تجربه به دست می آورند، که به آنها امکان می دهد راه حل های خلاقانه ارائه دهند و تفکر "خارج از چارچوب" را امکان پذیر می کنند. آنها می توانند یک دیدگاه عینی ارائه دهند، که ایده های متنوع تری را از آنچه فقط توسط کارمندان سازمان ارائه می شود، فراهم می کند. یک مشاور ممکن است دارای سطح بالاتری از تخصص تجارت نسبت به یک کارمند متوسط ​​باشد و بتواند راه حل های منحصر به فردی برای مشاغل ارائه دهد. شرکت ها ممکن است بخواهند مزایای سطح تخصصی که می تواند توسط یک مشاور آورده شود را بررسی کنند و همچنین اینکه چگونه می توانند از داشتن یک برنامه استراتژیک ثابت بهره مند شوند.

البته، یک سازمان باید پیگیری مزایای ارائه شده توسط یک مشاور را ادامه دهد. با رشد شرکت، ارائه خدمات ارائه شده توسط یک مشاور مدیریت داخلی ممکن است مقرون به صرفه تر باشد، بنابراین ارزش باید به طور منظم کنترل شود. داشتن کارمندان تمام وقت مزایای خاص خود را دارد مانند تجربه خاص صنعت، توانایی انجام وظایف مختلف سازمانی، حضور تمام وقت در محل و حقوق معین. با این وجود برای بسیاری از شرکت ها، انعطاف پذیری ارائه شده توسط یک مشاور خارجی می تواند مقرون به صرفه ترین و با ارزش ترین گزینه برای توسعه تجارت و رشد درآمد باشد.

مزایای استفاده از مشاور مدیریت

  • بدون مالیات، مزایا یا مسائل مربوط به منابع انسانی
  • کار قراردادی مقیاس پذیر است
  • در صورت عدم نیاز به خاتمه آسان
  • مشاوره مستقل
  • تنوع ایده ها از تجربیات دیگر
  • انعطاف پذیر برای کارهای خاص پروژه
  • معمولاً یک حرفه حرفه ای سطح بالاتر از آنچه ممکن است استخدام شود

مزایای استخدام کارمند:

  • در سایت به صورت تمام وقت یا برای ساعات تعیین شده
  • ممکن است وظایف مختلفی را انجام دهد همیشه پروژه خاص نیست
  • حقوق تعیین شده و غالباً قابل بحث است
  • ممکن است برای کارهای متقابل و سایر بخشهای تجارت آموزش ببیند
  • تجربه صنعتی
  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

اهمیت انجام پایان نامه در دنیای دانشگاه بی نظیر است. یک مقاله پایان نامه خوب به ماهها کار تحقیقاتی احتیاج دارد و پایان سفر علمی شما را نشان می دهد. اگر کسی توانایی انجام تحقیقات مستقل در زمینه تحصیلات مورد نظر خود را به نمایش بگذارد و نتایجی را ارائه دهد که یک شکاف تحقیقاتی مشهود را در ادبیات موجود پر می کند ، این کار قابلیت اشتغال آنها را بهبود می بخشد.

اگرچه روند نوشتن پایان نامه طاقت فرسا است ، اما نیازی به سر خم شدن در برابر فشار این پروژه و ترس آورهای اطراف نیست.

این راهنمای جامع گام به گام در مورد چگونگی انجام پایان نامه به عنوان ابزاری برای کمک به شما در انجام وظیفه انجام می شود ، آیا شما دانشجوی مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد یا دکترا هستید که روی پروژه پایان نامه خود کار می کنید یا دانشجوی کارشناسی ارشد در حال توسعه پایان نامه برای یک حرفه ای هستید صلاحیت

پایان نامه چیست - تعریف

قبل از اینکه مراحل نوشتن پایان نامه را لیست کنیم ، نگاه به تعریف پایان نامه منطقی خواهد بود. در فرهنگ لغت کمبریج آمده است که پایان نامه "نوشتاری طولانی در مورد یک موضوع خاص است. بخصوص در مورد آن برای دریافت مدرک در کالج یا دانشگاه انجام می شود "اما این فقط نوک کوه یخ است زیرا یک پروژه پایان نامه دارای مفهوم و زمینه بسیار بیشتری است.

برای درک تعریف پایان نامه ، باید درک روش شناختی مقاله یا پایان نامه داشته باشید. پایان نامه مشابه مقاله ای است که شامل تحقیقات و اطلاعات در سطح بسیار عمیق تری است.

تقریباً تمام دانشجویان مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا در انگلستان موظف هستند که به عنوان بخشی از برنامه های تحصیلات خود ، یک پروژه پایان نامه نهایی را با موفقیت ارائه دهند و برای جامعه دانشگاهی ارزش قائل شوند.

تفاوت پایان نامه و رساله

هر دو اصطلاح "پایان نامه" و "رساله" در سراسر جهان به جای یکدیگر استفاده می شوند (و ممکن است بین دانشگاه ها و مناطق متفاوت باشد) ، اما تفاوت کلیدی آنها در پایان کار آنها است.

انجام پایان نامه پروژه ای است که پایان یک دوره تحصیلی را نشان می دهد ، در حالی که پروژه پایان نامه می تواند در طول دوره تحصیل رخ دهد. هانو کریگر (Researchgate ، 2014) تفاوت بین پایان نامه و پایان نامه را به شرح زیر توضیح داد:

"پایان نامه ، فرم نوشتاری کار تحقیقاتی برای ادعای مدرک دانشگاهی است ، مانند پایان نامه دکترا ، پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه کارشناسی. از طرف دیگر ، پایان نامه فقط بیان دیگری برای کار تحقیقاتی نوشتاری است ، شبیه به مقاله. بنابراین مقاله تز بیان عمومی تر است. "

در پایان ، فرقی نمی کند که نوشتن پایان نامه کارشناسی باشد ، کارشناسی ارشد یا دکترا که یکی روی آن کار می کند زیرا ساختار و مراحل انجام تحقیقات تقریباً یکسان است - حتی اگر مقالات پایان نامه در سطح دکتری بسیار پیچیده تر و دقیق تر باشد.

مشکلاتی که دانشجویان هنگام نوشتن پایان نامه با آن روبرو می شوند.

 

اگر هنوز مراحل تهیه مقاله را نمی دانید ، با مشکلات و تلاطم هایی روبرو شوید. حتی اگر باهوش ترین دانش آموزان سر خود را به دور رویکرد مورد نظر نپیچانند ، باهوش ترین دانش آموزان نیز از شکل ظاهری خود خم می شوند.

یک موسسه انجام پایان نامه به دلیل پرداختن جزئیات برنامه ریزی ، تحقیق و نوشتن که شامل آن می شود ، شبیه هیچ مقاله مقاله ای نیست که شما تاکنون متعهد شده باشید. در صورت پیروی از دستورالعمل های صحیح ، می توان انتظار نتایج پاداش در پایان روند را داشت. هنوز هم ، همانطور که قبلاً نشان داده شد ، پیش از رسیدن به آن نقطه عطف ، چالشهای متعددی برای مقابله وجود خواهد داشت.

در زیر دو مهمترین مشکل دانشجویان هنگام کار بر روی پروژه پایان نامه وجود دارد.

برنامه ریزی ضعیف پروژه

تأخیر در شروع کار در پروژه پایان نامه شاید رایج ترین مشکل باشد. دانش آموزان فکر می کنند که وقت کافی برای تکمیل مقاله دارند و شروع کار را به تأخیر می اندازند تا جایی که شروع به استرس در مورد مهلت پیش رو می کنند.

در اینجا یک راه حل برای همه مشکلات برنامه ریزی پروژه پایان نامه شما وجود دارد.

مهارتهای تحقیق ناکافی

اگر کسی تجربه تحقیق علمی لازم را نداشته باشد ، روند نوشتن به کوهی از مشکلات تبدیل می شود. نوشتن پایان نامه حرفه ای فراتر از جمع آوری چند منبع مرجع مرتبط است.

بسته به انتخاب موضوع پایان نامه و صلاحیت علمی که کاندیدای آن هستید ، ممکن است لازم باشد مقاله پایان نامه خود را بر اساس تحقیقات اولیه قرار دهید.

این بدان معنی است که علاوه بر داده های ثانویه ، شما همچنین باید داده ها را از شرکت کنندگان مشخص شده جمع آوری کنید و آزمون th را انجام دهید.

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

به نظر می رسید یک تولید کننده الکترونیک جهانی در یک سازمان دائمی از سازماندهی مجدد زندگی می کند. معرفی خط جدیدی از دستگاه های ارتباطی برای بازار آسیا نیاز به تغییر جهت عملکرد، فروش و پشتیبانی آن دارد. مهاجرت به برنامه های تجاری مبتنی بر ابر، خواستار تغییراتی در سازمان فناوری اطلاعات است. در مجموع، طی 10 سال شش بار دوباره سازماندهی شده بود.

اما ناگهان این شرکت با چالشی متفاوت روبرو شد. به دلیل وجود فناوری های جدیدی که وارد گروه خود شده و تغییر در انتظارات مشتری، مدیر عامل تصمیم گرفت از یک مدل تجاری مبتنی بر محصول به یک مدل مشتری مدار تغییر کند. این به معنای ساماندهی دوباره بود، اما این یکی متفاوت بود. این باید فراتر از تغییر خطوط و جعبه ها در یک نمودار سازمان باشد. این باید اساسی ترین عناصر سازمانی شرکت را تغییر دهد: چگونگی تصمیم گیری افراد در شرکت، اتخاذ رفتارهای جدید، پاداش عملکرد، توافق در مورد تعهدات، مدیریت اطلاعات، درک این اطلاعات، تخصیص مسئولیت و ارتباط با یکدیگر. تیم رهبری نه تنها از طرح جامعی برخوردار نبودند - بلکه آنها نمی دانستند از کجا شروع کنند.

این وضعیت معمولی تر می شود. در هجدهمین نظرسنجی سالیانه PwC از مدیران ارشد اجرایی، که در سال 2014 انجام شد، بسیاری از مدیران عامل پیش بینی کرده اند که در طی 5 سال آینده اختلالات قابل توجهی در تجارت خود به عنوان یک نتیجه از روند جهانی رخ دهد. یکی از این روندها، که 61 درصد از پاسخ دهندگان به آن اشاره کردند، افزایش رقابت بود. همان نسبت پاسخ دهندگان پیش بینی تغییر در رفتار مشتری ایجاد اختلال. پنجاه درصد گفتند که انتظار تغییر در کانال های توزیع را دارند.

 از آنجا که مدیران عامل به دنبال بهترین روش طراحی ساختار سازمانی از این روندها هستند، آنها نیاز به تغییر طرح سازمان خود را تشخیص می دهند. اما برای موفقیت در طراحی مجدد آن، یک شرکت باید تغییرات خود را تا حد ممکن موثر و بدون درد انجام دهد، به گونه ای که با استراتژی خود همسو باشد، باعث نیرو کارمندان شود، قابلیت های متمایز ایجاد کند و جذب مشتری را آسان تر کند.

امروزه میانگین تصدی مدیر عامل یک شرکت جهانی حدود پنج سال است. بنابراین، یک سازماندهی مجدد عمده فقط یکبار در دوره آن رهبر اتفاق می افتد. رئیس اجرایی مجبور است اولین بار اصلاحیه را درست انجام دهد. او فرصت دیگری پیدا نخواهد کرد.

رئیس اجرایی مجبور است اولین بار اصلاحیه را درست انجام دهد. او فرصت دیگری پیدا نخواهد کرد.

اگرچه هر شرکتی متفاوت است و هیچ فرمول مشخصی برای تعیین طراحی مناسب برای سازمان شما وجود ندارد، ما 10 اصل راهنما را که برای هر شرکتی اعمال می شود، شناسایی کرده ایم. اینها با استفاده از تغییرات در طراحی سازمان برای بهبود عملکرد در بیش از 400 شرکت در سراسر صنایع و جغرافیاها، با سالها تحقیق و عمل در PwC و Strategy و این اصول اساسی راه را برای رهبرانی نشان می دهد که استراتژی های آنها نوع متفاوتی از تشکیلات امروزی را می طلبد.

بخشودگی گذشته را اعلام کنید

طراحی سازمان باید با بازتاب خود شرکت آغاز شود: احساس شما در هدف چیست؟ چگونه برای مشتریان، کارمندان و سرمایه گذاران خود تفاوتی ایجاد خواهید کرد؟ چه چیزی شما را از دیگران و حالا و در آینده متمایز خواهد کرد؟ چه توانایی های متمایز کننده ای به شما امکان می دهد ارزش پیشنهادی خود را طی دو تا پنج سال آینده ارائه دهید؟

 

برای بسیاری از رهبران مشاغل، پاسخ دادن به این سالات به معنای فراتر رفتن از منطقه راحتی شما است. شما باید یک جهت جسورانه تعیین کنید، سازمان را به سمت آن هدف هدایت کنید و هر کاری را که انجام می دهید بر این اساس اولویت بندی کنید. حفظ دیدگاه آینده نگرانه بسیار مهم است.

ما دیده ایم که تعداد زیادی از ابتکارات طراحی سازمان نمی توانند تفاوتی ایجاد کنند زیرا مدیران ارشد درگیر بحث در مورد جوانب مثبت و منفی سازمان قدیمی شدند. با اعلام "عفو گذشته" از این وضعیت جلوگیری کنید. در مجموع، صریحاً تصمیم بگیرید که نه مقصر را سرزنش خواهید کرد و نه سعی در توجیه طرحی که امروز وجود دارد یا هر سازمانی از گذشته طراحی کرده است. وقت آن است که حرکت کنیم. این نوع تلفظ ممکن است ساده به نظر برسد، اما برای حفظ تمرکز بر استراتژی جدید به طرز شگفت انگیزی مثر است.

2. طراحی با "DNA".

طراحی سازمان می تواند غیر ضروری پیچیده به نظر برسد. با این وجود چارچوب مناسب می تواند به شما در رمزگشایی و اولویت بندی عناصر لازم کمک کند. ما iden داریم

هشت بلوک ساختمانی جهانی را که مربوط به هر شرکتی است، صرف نظر از صنعت، جغرافیا یا مدل تجاری، مشخص کرد. این بلوک های ساختمانی عناصری هستند که برای طراحی خود قرار داده اید (نگاه کنید به شکل 1).

بلوک ها به طور طبیعی در چهار جفت مکمل قرار می گیرند که هر یک از یک عنصر ملموس (یا رسمی) و یک عنصر نامشهود (یا غیررسمی) تشکیل شده اند. تصمیمات با هنجارها (حاکم بر نحوه عملکرد افراد)، انگیزه دهنده ها با تعهدات (عوامل حاکم بر احساسات مردم در مورد کار آنها)، اطلاعات با ذهنیت ها (حاکم بر نحوه پردازش دانش و معنا) و ساختار با شبکه ها (حاکم بر چگونگی آنها) اتصال) با استفاده از این عناصر و در نظر گرفتن تغییراتی که در هر جفت مکمل مورد نیاز است، می توانید طرحی را ایجاد کنید که کل شرکت شما را ادغام کند، به جای اینکه آن را از هم جدا کند.

ممکن است وسوسه شوید که همزمان با هر هشت بلوک سازنده تغییراتی ایجاد کنید. اما بسیاری از مداخلات همزمان می تواند به طرق غیرمنتظره ای برهم کنش داشته و منجر به عوارض جانبی ناخوشایند شود. تعداد کمی از تغییرات را انتخاب کنید - حداکثر پنج مورد - که به نظر شما بیشترین تأثیر اولیه را خواهد داشت. حتی چند تغییر می تواند تغییرات زیادی را در بر داشته باشد. به عنوان مثال، ممکن است لازم باشد طراحی انگیزه دهندگان از یک عملکرد به عملکرد دیگر متفاوت باشد. افراد در فروش ممکن است بیشتر تحت تأثیر پاداش های پولی قرار بگیرند، در حالی که کارکنان تحقیق و توسعه ممکن است مدل شغلی را با فرصت هایی برای پروژه های خودگردان و همکاری و آموزش خارجی ترجیح دهند.

3. ساختار را آخرین بار اصلاح کنید، نه اول

رهبران شرکت می دانند که نمودار سازمانی فعلی آنها لزوماً نحوه انجام کارها را ضبط نمی کند - در بهترین حالت یک تقریب مبهم است. با این وجود هنوز هم ممکن است در دام مشترکی بیفتند: فکر کردن با تغییر ساختار سازمان، مشکلات تجاری آنها را برطرف می کند.

ما نمی توانیم آنها را سرزنش کنیم - به هر حال، نمودار سازمان به نظر قوی ترین وسیله ارتباطی در اطراف است. همچنین دارای وزن عاطفی است، زیرا روابط گزارشگری را تعریف می کند که ممکن است افراد آنها را دوست داشته یا از آنها متنفر باشند. اما سلسله مراتب شرکت، به ویژه هنگامی که تغییرات در نمودار سازمان جدا از تغییرات دیگر ایجاد شود، تمایل دارد که به تعادل قبلی خود برگردد. می توانید لایه های مدیریتی را به میزان قابل توجهی حذف کرده و به طور موقت هزینه ها را کاهش دهید، اما خیلی زود لایه ها دوباره وارد شده و سودهای کوتاه مدت از بین می روند.

در طراحی بهترین نوع ساختار سازمانی و یا طراحی مجدد سازمان، به یک باره فرم جدیدی برای سازمان تنظیم نمی کنید. شما در حال تعیین دنباله ای از مداخلات هستید که شرکت را از گذشته به آینده سوق می دهد. ساختار باید آخرین چیزی باشد که تغییر می دهید: سنگ قبر، نه سنگ بنای آن دنباله. در غیر این صورت، تغییر خود را حفظ نخواهد کرد.

ارزش این روش را اخیراً با یک تولید کننده کالاهای صنعتی دیدیم. در گذشته، این سازمان مجدداً سازماندهی هایی را انجام داده بود که تقریباً فقط بر ساختار متمرکز بودند، بدون آنکه هرگز به پیشرفت اجرای رهبران آن دست یابد. سپس خطرات بالاتر رفت: رقبای سریع الرشد از آسیا ظهور کردند، پیشرفتهای فنی چرخه های محصول را فشرده کردند و مدلهای جدید تجاری ظاهر شدند که توزیع کنندگان را دور می زدند. این بار، این شرکت به جای ترسیم مجدد خطوط و جعبه ها، به دنبال درک عوامل سازمانی بود که در گذشته پاسخ های آن را کند کرده بود. در نحوه تصمیم گیری و اجرای تصمیمات و در نحوه جریان اطلاعات مشکلاتی وجود داشت. بنابراین، اولین تغییرات در توالی مربوط به این عناصر سازنده بود: حذف جلسات غیرمولد (اطلاعات)، روشن شدن پاسخگویی در ساختار ماتریس (تصمیمات و هنجارها) و تغییر نحوه پاداش دادن به افراد (مشوق ها). تا زمانی که شرکت برای تنظیم نمودار سازمان آماده بود، بیشتر عوامل مشکل برطرف شده بود.

4. از استعدادهای برتر نهایت استفاده را ببرید

 استعداد در هنگام طراحی سازمانی یک عامل حیاتی است اما اغلب نادیده گرفته می شود. ممکن است تصور کنید که شخصیت و قابلیت های اعضای تیم اجرایی موجود تأثیر زیادی بر طراحی نخواهد داشت. اما در واقعیت، شما باید از موقعیت های افرادی استفاده کنید که آنها را به خود مشغول کنند. به عبارت دیگر، مهارتهای فنی و زیرکی مدیریتی افراد کلیدی را در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که این رهبران مجهز به تقویت همکاری و توانمندسازی مورد نیاز افراد زیر آنها هستند.

شما باید اطمینان حاصل کنید که بین توانایی های شما و استعداد رهبری شما وجود دارد. به عنوان مثال، اگر شما بر اساس نوآوری و توانایی پاسخگویی سریع به تغییرات بازار شغلی را سازماندهی می کنید، شخصی که به عنوان مدیر ارشد بازاریابی انتخاب می شود، به پیش زمینه متنوعی نیاز دارد. شخصی با سابقه بازاریابی مرسوم که مرکز مهارتهای اصلی او در زمینه قیمت گذاری کم هزینه و توزیع گسترده ممکن است در این نقش راحت نباشد. شما گاهی می توانید خلا مهارت خود را از طریق اعضای دیگر تیم جبران کنید. اگر مدیر ارشد مالی یک تکنسین عالی است اما از جذابیت رهبری کمی برخوردار است، می توانید او را با یک افسر ارشد عملیاتی که در جامعه عمومی سرآمد است متعادل کنید.

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

توانمند سازی کارمندان به معنای اجازه دادن به اعضای تیم خود برای اقدام و تصمیم گیری در درون سازمان شما است. این همچنین بدان معنی است که اطمینان و درک لازم برای اطمینان از انطباق این اقدامات با اهداف شرکت وجود دارد.

اهمیت توانمندسازی کارکنان

توانمند سازی کارمندان به معنای اجازه دادن به اعضای تیم خود برای اقدام و تصمیم گیری در درون سازمان شما است. این همچنین بدان معنی است که اطمینان و درک لازم برای اطمینان از انطباق این اقدامات با اهداف شرکت وجود دارد.

توانمند سازی کارکنان برای رشد یک تجارت پایدار مهم است. در حالی که بسیاری از شرکت ها ممکن است از سخت کوشی و فداکاری یک یا دو کارآفرین زمین بخورند ، رشد واقعی محصول چندین نفر است که با هم کار می کنند. "ضرب" خود (در مقابل یک طرز فکر دقیق رهبر پیرو) قدرت و توانایی های سازمان شما را چند برابر می کند.

چگونه کارمندان را توانمند می کنید؟

توانمند سازی کارمندان یک فرهنگ است. این امر به افزایش اعتماد ، ارتباط روشن و تفویض اختیارات استراتژیک نیاز دارد. برای توانمند سازی کارمندان ، مراحل زیر را در نظر بگیرید:

1. تفویض اختیار کنید

تفویض اختیار برای برداشتن کارهای سخت از روی صفحه شما اغلب کوته بینانه است و فرصتی را برای تقویت و تقویت تیم شما از دست می دهد. درعوض ، با هدف رشد و توسعه توانایی ها و مسئولیت های کارمندان خود ، نماینده خود را انتخاب کنید.

2. انتظارات مشخص را تعیین کنید

مرزهایی را تعیین کنید که کارمندان شما در آن آزاد هستند. با تعیین انتظارات واضح (اما نه مدیریت خرد آنها) ، به کارمندان خود اجازه می دهید تا تصمیم بگیرند در حالی که اطمینان حاصل می کنید تصمیمات با اهداف شرکت مطابقت دارد.

3- به کارمندان نسبت به تکالیف استقلال دهید

اشکالی ندارد اگر کارمندی از همان معنی که شما استفاده می کنید از نقطه A به نقطه B نرسد. هنگام تفویض اختیار ، بپذیرید که این ممکن است به معنای آن باشد که کارمند شما وظیفه شما را متفاوت از آنچه شما انجام می دهید ، انجام دهد. کنترل را کنار بگذارید ، از مدیریت خرد خودداری کنید و بپذیرید که ممکن است راه شما تنها (یا بهترین) راه برای تکمیل یک پروژه نباشد.

4. منابع لازم را تأمین کنید

بسیاری از رهبران شکایت دارند که هنگامی که برای اولین بار اجرای اقدامات توانمندسازی کارمندان را در سازمان های خود آغاز می کنند ، بازهم کارمندان را به دفتر خود می آورند و انتظار دارند مشکلاتشان به طور جادویی برای آنها حل شود. درعوض ، ابزارها ، منابع و هیئت مدیره ایده پردازی را ارائه دهید.

5- بازخورد سازنده بدهید

هنگام ارائه اطلاعات درباره یک پروژه ، در مورد بازخوردی که ارائه می دهید متفکر و مشخص باشید. گفتن اینکه کسی "کار خوبی" انجام داده است به او هدفی نمی دهد که چه کاری را باید در آینده ادامه دهد. درباره عملکردها یا نگرشهایی که دوست دارید تکرار شود و تاثیری که بر دیگران گذاشته است ، مشخص باشید.

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

بهبود فرآیند یک روش برنامه ریزی استراتژیک است که هدف آن شناسایی عملیات یا رویه هایی است که می تواند برای تشویق روشهای نرمتر، گردش کار کارآمدتر و رشد کلی کسب و کار بهبود یابد. این برای ادامه موفقیت و رشد هر سازمانی حیاتی است. در این مقاله، شما در مورد 3 مشکل رایج مشاور مدیریت فرآیند و بهترین راه های غلبه بر آنها - قبل از اینکه بر شما غلبه کنند، خواهید آموخت.

3 مسئله مشترک مدیریت فرآیند (و چگونگی غلبه بر آنها)

پیاده سازی بهترین روشها در مدیریت فرآیند به منابع مالی سالم تجارت کمک می کند و میزان موفقیت یک سازمان در رسیدن به اهداف خود را فراهم می کند. اگرچه اجرای موفقیت آمیز مدیریت فرآیند در شرکت شما فواید ملموس بسیاری دارد، اما دلایل مختلفی نیز وجود دارد که کسب و کارها گاهی در این تلاش ها شکست می خورند.

در اینجا 3 مورد از رایج ترین مشکلات مدیریت فرآیند وجود دارد که بسیاری از شرکت ها را از توانایی بالقوه خود باز می دارد.

 

1. عدم حاکمیت

عدم حاکمیت یا کنترل فرآیند، جایی است که شکستهای مدیریت فرآیند آغاز می شود. با حاکمیت ضعیف، یک روند شانس موفقیت ندارد.

مسائل اصلی مدیریت فرآیند معمولاً در صورتی بروز می کند که شما وقت نگذارید تا فرآیندی را به درستی ترسیم کرده و فرد صحیحی را برای مدیریت آن پس از تشکیل آن انتخاب کنید. این شخص باید توانایی تغییر فرآیند در صورت لزوم و داشتن نقش تصمیم گیری در شرکت را داشته باشد.

برای غلبه بر این مشکل، شما باید:

  • با استفاده از نقشه برداری فرآیند، فرایندی را تشکیل دهید.
  • فرد صحیحی را برای مدیریت فرآیند انتخاب کنید.

2. عدم دسترسی به دانش

به گفته گارتنر، مدیریت دانش رشته ای است که رویکردی یکپارچه در شناسایی، تصرف، ارزیابی، بازیابی و به اشتراک گذاری کلیه دارایی های اطلاعاتی شرکت را ترویج می کند. این دارایی ها ممکن است شامل پایگاه های داده، اسناد، سیاست ها، رویه ها و تخصص و تجربه قبلاً دستگیر نشده در کارگران منفرد باشد.

هنگامی که سازمانی به طور سیستماتیک از دانش خود استفاده می کند و آن را در مورد مشاغل تجاری خود اعمال می کند، به مدیریت دانش موفقیت آمیز می رسد. موضوعات اصلی در این زمینه معمولاً زمانی بوجود می آیند که شما برای ایجاد یک چارچوب مدیریت دانش وقت نگذارید.

برای غلبه بر این مشکل، شما باید:

  • کارمندان را برای به اشتراک گذاشتن دانش تشویق کنید.
  • فرآیندی برای اشتراک دانش ایجاد کنید.
  • سرمایه گذاری در فناوری که به کارمندان اجازه می دهد دانش خود را به راحتی به اشتراک بگذارند.
  • اطمینان حاصل کنید که به مرحله 1 بازگشته اید و برای به اشتراک گذاری دانش فرآیند مناسب را اداره می کنید.

 

3. تعامل محدود نیروی کار

کارمندان درگیر احساس می کنند کاری که انجام می دهند به طور معناداری به شرکت کمک می کند و تلاش آنها تأثیر مستقیمی در موفقیت آن دارد. آنها برای نوآوری، کمال و کارآیی تلاش می کنند، که منجر به خوشبختی بیشتر مشتریان و کاهش هزینه ها می شود. مشارکت محدود نیروی کار توسعه روند را متوقف می کند. هیچ کس در تلاش نیست که به طور مداوم کار را آسان تر و کارآمدتر انجام دهد.

طبق Insights از Analytics، برای جلوگیری از محدودیت درگیری نیروی کار برای جلوگیری از شرکت شما، باید مراحل زیر را انجام دهید.

برای غلبه بر این مشکل، شما باید:

  • اطلاع رسانی - اطلاعاتی را که کارکنان برای درک آنچه از آنها انتظار می رود نیاز دارند.
  • Inspire - کارمندان را به چشم انداز و مأموریت شرکت متصل کنید.
  • تعامل - با آموزش، مربیگری و بازخورد از کارمندان پشتیبانی کنید.
  • درگیر شوید - برای بهبود فرایندها و حل مشکلات با کارمندان اقدام کنید.
  • Incent - استقرار سیستم های مناسب برای اندازه گیری، پاداش دادن و تقویت رفتارهای مطلوب.

پیاده سازی راه حل برای این موضوعات رایج مدیریت فرایند، تلاش قابل توجهی می طلبد. برای کسب اطلاعات بیشتر که می تواند به شما کمک کند گام های لازم را برای اطمینان از رشد و موفقیت مستمر سازمان خود بردارید، در وبینار آینده روند بهبود در Speed ​​Business به ما بپیوندید.

 

  • MAHAYAN66 HASANI