تیهوشا

  • ۰
  • ۰

 

حرکت به سمت دفتر مدولار متشکل از اندازه ها و سبک های مختلف پارتیشن های متحرک ، راهی است که به کندی آغاز شد ، اما به روند طراحی تجاری اصلی در اوایل قرن 21 تبدیل شد. دلایل زیادی برای آن وجود دارد ، اما همه آنها به این واقعیت برمی گردند که پارتیشن های قابل جدا شدن مزایای زیادی را برای ساخت دیوارهای ثابت ارائه می دهند. و این مزایا چیزی فراتر از زیبایی هستند (اگرچه این قطعاً بخش بزرگی از ترکیب است). در زیر قصد داریم مزایا و چگونگی کمک آنها به شرکت های مختلف را برای سازگاری با محیط تجاری متغیر امروز تشریح کنیم.

پارتیشن دو جداره از راه های زیادی به نفع تجارت مدرن است

  • زیبایی شناسی
  • اقتصاد
  • تطبیق پذیری
  • مسئولیت محیط زیست
  • بهبود جریان ترافیک
  • سربار کاهش یافته است
  • یک محیط کار سالم برای همه
  • قابلیت حمل
  • تلفیق باز بودن و حفظ حریم خصوصی

پارتیشن های اداری از راه های زیادی به نفع تجارت مدرن است

تعداد شرکت هایی که به پارتیشن های متحرک اداری روی آورده اند سرسام آور است. این شامل هر نوع مشاغل از فناوری پیشرفته تا بیمارستان ها ، دفاتر قانونی تا شرکت های تولیدی در هر منطقه از ساحل شرقی تا غرب است. در زیر نگاهی خواهیم داشت به مزایای این شرکت ها و فرآیندهای فکری در پس تبدیل آنها.

1) زیبایی شناسی

 این دیوارهای پارتیشن شیشه ای متحرک یک گام قابل توجه در بالا بردن نردبان زیبایی از دیوار خشک است بدون شک و شکی نیست و یکی از دلایل اصلی بسیاری از شرکت ها در وهله اول به سمت آنها کشیده شده است. دیوارهای پارتیشن به شما این امکان را می دهند تا فضای خود را به روی نور طبیعی باز کنید ، ضمن حفظ فضاهای آرام ، تبادل آزاد ایده ها را تشویق کنید و از همه مهمتر شما را به گروه شرکت هایی که طرح های اداری آنها به سمت آینده ای روشن تر ، سالم تر و پربارتر پیش می رود ، وارد کنید.

به عنوان مثال یک شرکت طراحی گرافیکی تورنتو را در نظر بگیرید که می خواست تصویری بیشتر به جلو ارائه دهد. آنها نگران بودند که طرح دیوار ثابت قدیمی آنها نه تنها توانایی آنها را برای پاسخگویی به نیازهای متغیر تجاری محدود می کند بلکه آنها به مشتریان ملاقات کننده و مشتریان احتمالی تصویری نادرست از شرکت به عنوان یک شرکت حیاتی و معاصر ارائه می دهند. پس از نصب پارتیشن های اداری ، آنها نه تنها سطح بالاتری از مشارکت مشتریان فعلی خود ، بلکه تعداد بیشتری ارجاع را نیز تجربه کردند. به جرات می توان گفت ارتقاء زیبایی آنها تأثیر مورد نظر خود را داشته است.

 

همانطور که ضرب المثل قدیمی می گوید: "شما هرگز فرصتی دوم برای ایجاد اولین تأثیر نمی گذارید". و با دیوارهای پارتیشن زیبا و همه کاره ، اولین تصوری که ایجاد می کنید ، تاثیر مناسب است.

2) پارتیشن اداری از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است

در حالی که زیبایی شناسی برای بسیاری از مشاغل مورد توجه است ، اما یکی از مزایای اصلی برداشت از دیوارهای پارتیشن IMT Modular است. دلیل عمده و قانع کننده دیگر برای تغییر دیوارهای پارتیشن اقتصادی است. پیشرفتهای اندکی در نیم قرن گذشته چنین تأثیر اساسی بر خط پایین شرکتهای بزرگ و کوچک مانند دیوارهای پارتیشن متحرک داشته است.

پس از تغییر به دیوارهای پارتیشن اداری شیشه ای ، شرکت توانست اکثر وسایل روشنایی سقفی را از رده خارج کند زیرا نور طبیعی اکنون قادر به نفوذ به تمام قسمتهای کفپوش است. چراغ های باقی مانده به سنسورهایی متصل می شوند که فقط در مواقع مورد نیاز آنها را روشن و خاموش می کنند. هزینه اضافی مصرف انرژی و تهویه مطبوع به طور چشمگیری کاهش یافت و گرمای تمام وسایل قدیمی که در زمستان کمی کمک می کردند با گرمای نور خورشید که اکنون فضا را فرا گرفته بود جبران شد.

تجارت کسب و کار سودآور است و چیزهای کمی به شما کمک می کند تا سود بیشتری را نسبت به پارتیشن های شیشه ای متحرک حفظ کنید.

3) همه کاره بودن

اگر حقیقتی در مورد مبلمان اداری جدید وجود داشته باشد این است: آینده متعلق به افراد انعطاف پذیر است. شرایط ، معاهدات ، فناوری ، ظهور محصولات جدید داغ و فرهنگ کارآفرینی به این معناست که اگر نتوانید به سرعت و به طور م toثر به تغییرات واکنش نشان دهید ، در انبوه سرباره تاریخ تجارت خواهید یافت. بیش از هر زمان دیگری ، شرکت ها مستعد تغییرات چشمگیر در نیازهای پرسنلی هستند و امکانات آنها باید بتواند این نیازها را به طور همزمان برآورده کرده و با آنها سازگار شود.

بزرگترین مراکز تماس در GTA که به دلیل وجود یک دفتر دیواری ثابت که آنها را مجبور می کرد تا نوسانات مکرر در سطوح کارکنان را برطرف کنند ، محدود شده بود. استخدامهای جدید همزمان 3 و 4 در دفاتر کوچکی که ابتدا برای یک مدیر ارشد طراحی شده بود ، متصل می شدند. ارتباطات بین اداری اغلب خراب می شد و کیفیت خدماتی که شرکت می توانست ارائه دهد با این موانع لجستیکی به چالش کشیده شد. پس از جابجایی به یک فضای جدید - که دارای پارتیشن های قابل جدا شدن بود و می توان آنها را به سرعت و به آسانی تغییر مکان داد و مجدداً مورد استفاده قرار داد - این شرکت شاهد افزایش قابل توجهی هم در بهره وری و هم در سطح رضایت مشتری بود. در نتیجه آنها توانسته اند مشتریهای اضافی (و کارکنان اضافی مورد نیاز مشتریان جدید) را از دست بدهند بدون این که از نظر تدارکات از دست بروند و آماده هستند تا از توسعه بیشتر در آینده لذت ببرند.

اگر رقابتی ماندن در محیط تجاری جهانی که به سرعت در حال تغییر است ، برای شرکت شما مهم است سیستم های دیواری قابل نصب از IMT پاسخی است که شما به دنبال آن بوده اید.

4) مسئولیت محیط زیست

سیستم های دیواری مدولار تجاری شما باید در بیشتر قرن بیست و یکم زیر یک سنگ بزرگ زندگی کنید تا از بحران محیط زیست پیش روی همه ما بی خبر باشید. از تکه زباله اقیانوس آرام گرفته تا محل دفن زباله های سرریز شده ، جنگل های اولیه فرسوده و همه عوارض جانبی مختلف تغییرات آب و هوایی. اگر بخواهیم فرزندان و نوه های خود را در دنیایی قرار دهیم که ارزش زندگی در آن را دارد ، بسیار مهم است که افراد و مشاغل در کنار هم باشند تا وضعیت را در حال حاضر حل کنند ، نه 10 سال آینده. دیوارهای مدولار IMT تقریباً کاملاً از مواد بازیافتی تشکیل شده اند و در پایان عمر بسیار طولانی آنها می توانند به طور کامل بازیافت شوند ، در نتیجه چرخه ضایعات منابع اولیه را می شکنند. این جنبه از دیوارهای متحرک برای طیف گسترده ای از شرکت های آگاه از محیط زیست که نور را دیده اند و از دیوار خشک استفاده کرده اند ، جذاب است.

به عنوان مثال ، یک شرکت تولید رسانه ای تورنتو را در نظر بگیرید که پس از تولید تعدادی ویژگی در محیط ، شروع به بررسی وضعیت محیطی خود کرد. آنها کاملاً آگاه شدند که هر بار که نیاز به تغییر چیدمان دفتر یا محل تولید خود داشتند ، منجر به انبوهی از آوار شد که در نهایت در محل دفن زباله جمع شد. در یک مرحله ، مدیریت شرکت دور هم جمع شد تا در مورد گزینه های دیگری که سازمان آنها را از عصر تاریک محیط بیرون می آورد و روی دیوارهای جداکننده متحرک مستقر شده اند ، بحث و تبادل نظر کند. از آنجا که چندین سال پیش این کار انجام شد ، سازمان آنها کارآمدتر ، سودآورتر شد و از همه بهتر آنها در حال حاضر آنچه را که در مورد مسائل زیست محیطی مطرح می شود تبلیغ می کنند.

بحران زیست محیطی دیگر آن راهی نیست که بتوانیم برای نسل های آینده در خیابان به زمین بزنیم. اکنون باید به آن پرداخته شود و پارتیشن های اداری متحرک از IMT مکان خوبی برای شروع است.

5) بهبود جریان ترافیک

نه ، ما در مورد رفع احتقان در شریان های اصلی رفت و آمد در داخل و اطراف تورنتو صحبت نمی کنیم. آنچه ما در مورد آن صحبت می کنیم این است که شرکت ها باید دارای فضاهای کاری باشند که حرکت آزاد افراد و منابع را تشویق و فعال می کند. برای موفقیت هر محیط کاری در پرورش خلاقیت و همکاری ، ضروری است که کارکنان دائماً روی یکدیگر قدم نگذارند.

یکی از بازیگران اصلی رایانش ابری با یک دفتر مهم در تورنتو متوجه شد که ناتوانی کارکنان آنها در همکاری م effectiveثر ، آنها را عقب می اندازد. افراد و تیم ها با معماری دیوار ثابت فضای خود منزوی شده بودند ، ارتباطات ضعیف بود ، روحیه رنج می برد ، کارکنان ارزشمند از دست می رفتند زیرا شرکت از هر لحاظ معنی دار در رقابت بود. پس از ارزیابی نیازهای آنها ، شرکت به فضای جدیدی نقل مکان کرد که از دیوارهای پارتیشن شیشه ای به همراه تعدادی راه حل دیواری متحرک دیگر استفاده می کند و در رضایت کارکنان و حفظ کارکنان و همچنین بهره وری افزایش چشمگیری داشته است.

روزهایی که کارکنان در تمام طول روز به میز خود چسبیده بودند ، راه دایناسور را طی کردند. شرکتهای امروزی باید بیشترین بهره را از هر یک از اعضای تیم ببرند و بیشتر اوقات به این معنی است که کارکنان توانایی برقراری ارتباط و همکاری را دارند.

 

  • ۰۰/۰۵/۲۴
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۱)

سلام مقدم هستم از سایت آگهیفای . 

ما در آگهیفای به صاحبان کسب و کارها این امکان را می دهیم تا بتوانند ، کسب و کار خود را با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی معرفی نمایند. 

همان طور که می دانید این روزها ، تبلیغات آنلاین تاثیر بسزایی در برندینگ و فروش دارد . 

برخی از امکانات آگهیفای

  1. صفحه اختصاصی برای معرفی کامل کسب و کارتان 
  2. امکان درج لینک سایت (فالو) و شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی (اینستاگرام ، تلگرام ، روبیکا ، ایتا ، آپارات و ...)
  3. امکان درج 10 عکس در گالری 
  4. امکان مشخص کردن موقعیت کسب و کار روی نقشه و نمایش کسب و کارها روی نقشه اختصاصی آگهیفای
  5. عدم محدودیت در تعداد کلمات و کاراکترهای توضیحات
  6. امکان درج روزها و ساعات کاری
  7. امکان درج امکانات و آپشن های کسب و کار
  8. سئوی قوی صفحات معرفی کسب و کارها
  9. مشتریان و بازدیدکنندگان می توانند در مورد کسب و کارتان نظر داده و دیدگاه و تجربیات خود را مطرح کنند و شما می توانید به نظرات پاسخ دهید .
  10. سایت آگهیفای دارای اپلیکیشن اندروید می باشد و این اپلیکیشن در کافه بازار با همین نام "آگهیفای" منتشر شده است . (با نصب اپلیکیشن ، به امکانات کامل آگهیفای دسترسی خواهید داشت و معرفی کسب و کار آسان تر صورت خواهد گرفت)

https://cafebazaar.ir/app/ir.agahify.app.android

آدرس سایت : 

https://agahify.ir

و .... 

همه اینها فقط با 20 هزار تومان بصورت سه ماهه ( ماهیانه فقط 6600 تومن ).

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی