تیهوشا

۱۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

تجزیه و تحلیل مالی فرآیند ارزیابی مشاغل ، پروژه ها ، بودجه ها و سایر معاملات مربوط به امور مالی برای تعیین عملکرد و مناسب بودن آنها است. به طور معمول ، تجزیه و تحلیل مالی برای تجزیه و تحلیل اینکه آیا واحد تجاری از ثبات ، حلال ، نقدینگی یا سودآوری کافی برای ضمانت سرمایه گذاری پولی برخوردار است ، استفاده می شود.

اگر به صورت داخلی انجام شود ، تحلیل و تجزیه مالی می تواند به مدیران کمک کند تا در آینده تصمیمات شغلی بگیرند یا روند تاریخی را برای موفقیت های گذشته بررسی کنند.

اگر از خارج انجام شود ، تجزیه و تحلیل مالی می تواند به سرمایه گذاران در انتخاب بهترین فرصت های ممکن سرمایه گذاری کمک کند.

تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکی دو نوع اصلی تحلیل مالی هستند.

تجزیه و تحلیل بنیادی برای تعیین ارزش ذاتی اوراق بهادار از نسبت ها و داده های صورت های مالی استفاده می کند.

تجزیه و تحلیل فنی فرض می کند ارزش یک اوراق بهادار قبلاً با قیمت آن تعیین شده است و در عوض بر روند ارزش در طول زمان تمرکز می کند.

درک تحلیل مالی

تجزیه و تحلیل مالی برای ارزیابی روندهای اقتصادی ، تنظیم سیاست های مالی ، ایجاد برنامه های بلند مدت برای فعالیت های تجاری و شناسایی پروژه ها یا شرکت ها برای سرمایه گذاری استفاده می شود. این کار از طریق تلفیق اعداد و داده های مالی انجام می شود. یک تحلیلگر مالی صورتهای مالی شرکت - صورت سود و زیان ، ترازنامه و صورت جریان وجوه نقد را به طور کامل بررسی می کند. تجزیه و تحلیل مالی را می توان در دو بخش امور مالی شرکت ها و تنظیمات مالی سرمایه گذاری انجام داد.

یکی از متداول ترین روش ها برای تجزیه و تحلیل داده های مالی ، محاسبه نسبت داده های صورت های مالی برای مقایسه در مقایسه با سایر شرکت ها یا عملکرد تاریخی خود شرکت است.

به عنوان مثال ، بازده دارایی (ROA) نسبت متداولی است که برای تعیین میزان کارآیی یک شرکت در استفاده از دارایی های خود و به عنوان معیار سنجش سودآوری استفاده می شود. این نسبت را می توان برای چندین شرکت در یک صنعت محاسبه و به عنوان بخشی از یک تحلیل بزرگتر با یکدیگر مقایسه کرد.

تجزیه و تحلیل مالی شرکت

در امور مالی شرکت ها ، تجزیه و تحلیل توسط بخش حسابداری به صورت داخلی انجام می شود و به منظور بهبود تصمیم گیری در تجارت با مدیریت به اشتراک گذاشته می شود. این نوع تحلیل داخلی ممکن است شامل نسبت هایی مانند ارزش فعلی خالص (NPV) و نرخ بازده داخلی (IRR) برای یافتن پروژه هایی باشد که ارزش اجرا دارند.

بسیاری از شرکت ها اعتبار خود را به مشتریان خود اعطا می کنند. در نتیجه ، ممکن است رسید نقدی حاصل از فروش برای مدتی به تأخیر بیفتد. برای شرکت هایی که مانده های قابل دریافت زیادی دارند ، پیگیری فروش روزهای معوق (DSO) مفید است ، که به شرکت کمک می کند مدت زمانی که برای تبدیل فروش اعتباری به پول نقد لازم است را تشخیص دهد. دوره متوسط ​​جمع آوری جنبه مهمی از چرخه کلی تبدیل وجه نقد یک شرکت است.

یک قسمت کلیدی از تجزیه و تحلیل مالی شرکت شامل برآورد عملکرد گذشته یک شرکت ، مانند سود خالص یا حاشیه سود ، در برآورد عملکرد آینده شرکت است. این نوع تحلیل روند تاریخی برای شناسایی روندهای فصلی مفید است.

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

فرآیند مدیریت دانش روشی است که در آن یک کسب و کار دانش را مدیریت می کند، از جمله ضبط، ذخیره سازی، سازماندهی، تأیید، امنیت، توزیع و استفاده از آن. این فرآیند، هنگامی که م effectiveثر باشد، از تصمیم گیری دقیق و سودمند مطلع می شود، همکاری و نوآوری را در سراسر سازمان تحریک می کند و ارتباطات و کارایی داخلی و خارجی را افزایش می دهد.

بازگشت به منابع

فرایندهای مدیریت دانش اقدامات مدیریت دانش - از جمله کشف، جذب، سازماندهی، ارزیابی، اشتراک، استفاده مجدد / استفاده و ایجاد - را در فرایندهای تجاری موجود ادغام می کنند، بنابراین کاربر نهایی داخلی یا خارجی می تواند به راحتی به این دانش دسترسی پیدا کند، اعمال کند و یا به روز کند به عنوان مورد نیاز.

چگونه فرایند مدیریت دانش را توسعه می دهید؟

توسعه سیستم ها و فرآیند مدیریت دانش در کسب و کار شما نیاز به ارزیابی اولیه فرایندهای تجاری موجود شما دارد، بنابراین اعضای تیم مدیریت دانش می توانند مراحل KM را در جایی که بیشترین حس را دارند ادغام کنند. مرتبط سازی مراحل یا اقدامات مدیریت دانش صحیح با فرآیندهای مناسب تجاری، به افراد سازمان شما امکان دستیابی به دانش مورد نیاز برای تصمیم گیری مهم، افزایش کارایی، برقراری ارتباط با تیم یا مشتریان خود، آموزش کارآمد کارمندان، افزودن تخصص خود و موارد دیگر را می دهد.

 احساس می کنید نمی توانید واقعاً از سیستم خارج شوید؟ عصرها را با قرار دادن اطلاعاتی که تیم شما در گورو نیاز دارد، برگردانید.

شروع به صورت رایگان

در اینجا نگاهی می اندازیم به متداول ترین سیستم ها و مراحل فرآیند یک کسب و کار که ممکن است در یک سازمان با یک فرایند مدیریت دانش موثر ادغام شود:

مراحل معمول در مراحل مدیریت دانش

کشف: فرآیند مدیریت دانش با کشف آغاز می شود. کشف دانش فرآیند استخراج اطلاعات از داده ها است که می تواند برای استراتژی، عملیات، ارتباطات و توسعه روابط سازمان شما مفید باشد. استفاده از داده کاوی برای شناسایی الگوها، روندها یا همبستگی ها در مجموعه زیادی از داده های معاملاتی یا ارتباط با مشتری، نمونه ای از کشف است.

جذب

دانش به دست آوردن دانشی است که سازمان شما قبلاً در اختیار دارد - در کارمندان، تیم ها، اسناد یا پروسه های فردی - و همچنین دانش خارجی، بنابراین می تواند به سود تجارت شما مستند، ارتباط و اشتراک گذاری شود. انجام ممیزی از اسناد موجود و تشویق به تولید محتوا در زمینه های دانش که در آن خلا gap دارید، کلیدی در جذب دانش است.

سازمان

 سازمان دانش به معنای توصیف، طبقه بندی، طبقه بندی و نمایه سازی اطلاعات است تا بتوان آن را به راحتی بازیابی، پیمایش، استفاده مجدد کرد و در بین کارمندان، تیم ها و سایر کاربران مهم به اشتراک گذاشت. سیستم مدیریت دانش صحیح می تواند به شما کمک کند دانش را مرتب و تقسیم بندی کنید، بنابراین افرادی که بیشترین نیاز را دارند به راحتی در دسترس هستند.

 

ارزیابی

برای فرایند مدیریت دانش بتواند تصمیمات سودمند تجاری را به وجود آورد، باعث ایجاد همکاری و نوآوری و بهبود فرایندهای داخلی و خارجی شود، باید اطمینان حاصل کنید که دانش تأیید و تأیید می شود. این به معنای ادغام فرآیندهایی است که اطمینان می یابد اطلاعات شما، سازمان شما قصد دارد از صحت، کامل، سازگار و به روز استفاده کند. ویژگی های اعتبار سنجی خودکار در سیستم مدیریت دانش شما، و همچنین بررسی منظم توسط متخصصان داخلی، بسیار مهم است.

به اشتراک گذاری

 به اشتراک گذاری دانش شامل در دسترس قرار دادن دانش برای افرادی که به طور فعال در سازمان شما آن را جستجو می کنند و همچنین انتقال مستقیم دانش مناسب به کاربری که به طور بالقوه می تواند آن را به نفع تجارت شما به کار ببرد. رهبران تیم باید به طور منظم، تقسیم دانش را تشویق و احتمالاً تشویق کنند.

استفاده مجدد / کاربرد

 استفاده مجدد از فرایندهای مدیریت دانش یا کاربرد آن زمانی است که فرد یا تیمی می تواند دانش جذب شده (و سازمان یافته / ارزیابی شده) را بکار برد و از آن دانش برای افزایش کارایی، بهبود عملیات تجاری، انجام یک کار استراتژیک، برقراری ارتباط موثرتر با همکاران یا مشتریان و غیره استفاده کند. یک درس مستند از تعامل پیچیده مشتری یک کارمند آموخته شده ممکن است روند کار را برای یک همکار در شرایط مشابه ساده کند، به عنوان مثال.

ایجاد فرآیند مدیریت دانش

پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها هنگامی است که افراد یا تیم های درون سازمان شما آنچه را که آموخته اند - از طریق تمرین، ناوبری فرآیندی، تعاملات داخلی و خارجی، تحقیقات مستقل و تجارب دیگر - به دانش جمعی سازمان اضافه کنند. سپس دانش فردی می تواند به اشتراک گذاشته شود، مورد استفاده مجدد و استفاده قرار گیرد و همچنین توسط جویندگان دانش آینده گسترش یابد. ایجاد دستورالعمل های ایجاد محتوا و انتقال منظم ارزش - و تحسین / پاداش دادن به اتمام - محتوای جدید مرتبط می تواند به شما کمک کند فرهنگ ایجاد دانش را در بین تیم های خود ایجاد کنید.

در پایان

بفهمید که هر یک از مولفه های انواع دانش سازمانی شما کجا قابل استفاده است و از دانش اولیه شرکت خود اطمینان حاصل کنید

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

یخچال و فریزر یکی از پرکاربردترین وسایل خانه است. با نکات مربوط به نگهداری یخچال و فریزر ، ما به شما یاد می دهیم که چگونه یخچال را در شکل عالی نگه دارید.

اگر روال معمول تعمیر یخچال در خانه شما هر از گاهی به سادگی آن را با مواد غذایی و نوشیدنی ذخیره می کند ، ممکن است بخواهید در روش خود تجدید نظر کنید. یخچال و فریزر یکی از معدود لوازم خانگی است که به طور مداوم کار می کند ، بنابراین نگه داشتن آن در شکل نوک تیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. صرف چند دقیقه به طور منظم برای انجام برخی کارهای ساده تعمیر و نگهداری ، به کارکرد موثرتر واحد کمک می کند و به صرفه جویی در هزینه های انرژی و قبوض گران قیمت تعمیر یخچال کمک می کند. تعمیر و نگهداری مناسب همچنین می تواند باعث کاهش ساییدگی دستگاه شود و به شما کمک می کند تا از مشکلات یخچال و فریزر ، که باعث افزایش طول عمر آن می شود ، جلوگیری کنید. در اینجا چند مرحله برای نگهداری یخچال و فریزر آورده شده است:

1. سیم پیچ ها را تمیز کنید

علت سرد نکردن یخچال چیست؟ برای تعمیر یخچال در منزل اگرچه ممکن است قادر به دیدن سیم پیچها نباشید ، اما نگه داشتن آنها بدون گرد و غبار ، آوار و موی حیوانات اهلی به شما کمک می کند تا یخچال و فریزر روانتر و کارآمدتر عمل کند. سیم پیچ ها معمولاً در پایین واحد یا پشت قرار دارند. ممکن است مجبور شوید یک کوره را بردارید تا به آنها برسید ، اما معمولاً این فقط شامل جدا شدن صفحه یا برداشتن چند پیچ ​​ساده است.

اگر سیم پیچ های واحد شما در عقب باشد ، ممکن است مجبور شوید دستگاه را دور بزنید یا از دیوار دور کنید ، که به شما این امکان را می دهد تا کف زیر یخچال را تمیز کنید. شما می توانید یک وسیله مخصوص تمیز کردن سیم پیچ برای این کار خریداری کنید ، اما یک اتصال جاروبرقی یا یک برس سفت نیز می تواند این کار را انجام دهد. فقط جارو برقی یا مسواک را روی و زیر کویل ها بکشید و در حین رفتن گرد و غبار را از بین ببرید. فن خازن را نیز تمیز کنید. کویل ها باید یک یا دو بار در سال به این روش تمیز شوند و اگر حیوانات خانگی دارید که ریخته می شوند بیشتر اوقات.

2. دما را حفظ کنید

درجه حرارت را اغلب در هر دو بخش یخچال و فریزر واحد خود بررسی کنید. این امر برای ایمنی غذا و همچنین کمک به کارایی موثر یخچال مهم است. محفظه یخچال و فریزر باید حدود 37 تا 40 درجه فارنهایت باشد و قسمت فریزر باید روی صفر درجه فارنهایت تنظیم شود. اگر مدل قدیمی تری دارید یا مشکوک هستید که یخچال یا فریزر شما به درستی خنک نمی شود ، می توانید یک دماسنج یخچال ارزان قیمت را در اکثر فروشگاه های سخت افزار و لوازم خانگی خریداری کنید.

3. واشر را چک کنید

طبق گفته سایت اخبار لوازم خانگی تصلا یک نکته مهم در تعمیر یخچال در خانه توجه به واشر است. اگر واشر شما خوب آب بندی نشده باشد ، ممکن است هوای سرد خارج شود ، که باعث می شود واحد سخت تر کار کند و از انرژی بیشتری برای حفظ دمای مناسب استفاده کند. به طور مکرر واشر را از نظر پارگی بازدید کنید. اگر ترک خورده یا خراب است ، برای جلوگیری از مشکلات یخچال و فریزر ، باید آن را تعویض کنید. به عنوان بخشی از برنامه های معمول تعمیر و نگهداری یخچال ، حتماً واشر را به طور مرتب با آب صابون گرم و تمیز تمیز کنید تا از آسیب دیدن خرده ریزها و نشت آب به مهر و موم جلوگیری کند.

4. فیلترها را تغییر دهید

بسیاری از مردم نمی دانند که یخ سازهای یخچال دار و دستگاه های پخش کننده آب معمولاً فیلترهایی دارند که نیاز به تغییر دارند. دستورالعمل های سازنده خود را برای توصیه های خاص و اطلاعات جایگزینی برای مدل خود بررسی کنید. تعویض فیلترها باعث تمیز ماندن دستگاه تولید یخ ساز و آبگیر می شود و به عملکرد موثر این اجزا کمک می کند. یک روش خوب برای یادآوری تعویض فیلترهای یخچال این است که وقتی سایر فیلترهای اطراف خانه خود را تغییر می دهید این کار را انجام دهید.

5. در را ببندید

همانطور که مشخص شد ، مادر شما درست گفته است - بسته نگه داشتن درب یخچال یکی از بهترین روش ها برای اطمینان از نگهداری مناسب یخچال است. دلیل این امر آنست که یخچال و فریزر برای حفظ دمای صحیح هنگامی که درب به طور مداوم باز می شود ، باید بیشتر کار کند. قبل از باز کردن درب ، به موارد مورد نیاز خود از یخچال فکر کنید و همه آنها را یک باره بازیابی کنید. مطمئن شوید که در هنگام عبور از در محکم بسته شده است.

6. سطح خود را حفظ کنید

اگر یخچال شما تراز نباشد ، ممکن است درها کاملاً بسته نشوند و به درستی آب بندی نشوند و موتور مجبور به فشار بی مورد شود. برای بررسی موقعیت یخچال از یک ابزار هم سطح در قفسه ها استفاده کنید. در صورت لزوم پایه های یخچال را تنظیم کنید تا واحد حتی از هر طرف حفظ شود.

7. درب غذاها را بپوشانید

مواد غذایی را به درستی در ظروفی که دارای قسمتهایی از اتصالات ایمن است یا محکم با فویل یا پلاستیک پوشانده شده نگهداری کنید. این به حداقل رساندن رطوبت در واحد کمک می کند.

. هنگام پر کردن یخچال و فریزر ، مراقب باشید که جلوی منافذ و منافذ را بگیرید.

9. یخ را خالی کنید

اگرچه این به فریزر شما کمک نمی کند تا کارآمدتر عمل کند ، اما ممکن است به طعم بهتر نوشیدنی ها کمک کند. اغلب اوقات ، یخ بالای ظرف تلگراف استفاده می شود در حالی که یخ موجود در کف برای مدت طولانی در آنجا نشسته و بیات می شود. برای اطمینان از تازه ماندن تمام یخ ها ، به طور متناوب کل ظرف را خالی کرده و از پایین پر کنید.

10. آن را روشن کنید

ممکن است فکر نکنید که لامپ های کارگر تفاوت زیادی ایجاد می کند ، اما اگر نتوانید آنچه را در داخل یخچال دنبال آن هستید مشاهده کنید ، ممکن است درب را برای مدت طولانی تری باز نگه دارید. هر لامپ داخلی را که به سرعت می سوزد تغییر دهید تا اعضای خانواده شما مجبور نباشند در قفسه ها و کشوهای تاریک سر و صدا کنند.

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

پس از چهار سال و بیش از 150 ساعت تحقیق و گزارش، ما یکی دو چیز در مورد یخچال ها یاد گرفته ایم. بیشتر آنها در کار خود (سرد نگه داشتن غذا) مهارت دارند، اما تفاوت در طراحی به این معنی نیست که هر یخچال متناسب با نیازهای همه است. در این راهنمای خرید، ما تمام اطلاعات لازم را برای یافتن یخچال و فریزر متناسب با فضا، سلیقه، سبک زندگی و بودجه شما به شما ارائه خواهیم داد.

یخچال فریزر چه مارکی بخریم؟

اولین گامی که باید در انتخاب و خرید بهترین یخچال ایرانی بردارید این است که دریابید اندازه آن در آشپزخانه شما چه اندازه ای مناسب است و سپس در مورد سبک درب تصمیم بگیرید. امروزه، بیشتر مردم به دنبال یخچال درهای فرانسوی هستند زیرا زیبا به نظر می‌رسند و قفسه ها و کشوهای گسترده ای دارند که میوه ها و سبزیجات را در سطح چشم نگه می‌دارد. اگر یک فریزر بزرگتر، یخچال فریزر کلاسیک اگر بودجه کافی دارید یا یخچال ضد عمق برای صرفه جویی در فضای با ارزش و ایجاد فضای مطبوع، ممکن است مدل ساید بای ساید را ترجیح دهید. (ما در راهنمای خود برای بهترین یخچال ها مدل های خاصی را توصیه می‌کنیم). آنچه در این راهنما به آن پرداخته نمی شود یخچال های مخصوص مانند واحدهای داخلی یا یکپارچه است، اما توصیه های ما در مورد ویژگی هایی که باید هنگام خرید هر یخچال جدید در نظر بگیرید، در مورد آن ها نیز صدق می‌کند.

راهنمای خرید یخچال

نحوه خرید یخچال فریزر یک خرید عمده و پیچیده در خانه است، بنابراین ما همچنین شما را به انجام تحقیقات عملی خود ترغیب می‌کنیم: به چند نمایشگاه بروید تا احساس و ویژگی های مدل ها و مدل های مختلف را بررسی کنید. این راهنما به شما کمک می‌کند در مورد هر یخچالی که به آن علاقه دارید سوالات صحیح را بپرسید. و هنگام خرید، توصیه می‌کنیم ضمانت نامه طولانی تری را از طریق خرده فروش دریافت کنید. هر مشکلی که وجود دارد تمایل به انجام این کار در چهار سال اول مالکیت (گذشته از پوشش عمومی تولید کننده) دارد.

چرا باید به ما اعتماد کنید

طبق راهنمای خرید یخچال ما با بیش از دوازده نفر از متخصصان یخچال و فریزر مشورت کرده ایم، هزاران مرور کاربر را خوانده ایم و روند فروش و داده ها را جستجو کرده ایم تا بفهمیم یخچال های مردم چه نوع خریداری می‌کنند. اطلاعات بیشتر در مورد روند تحقیق ما را می‌توانید در راهنمای همراه ما با بهترین یخچال ها بخوانید. این راهنما، همراه با این راهنما، توسط لیام مک کیب، سردبیر ستاد، که شش سال است صنعت لوازم خانگی را پوشش می‌دهد، از جمله دوره حضور در Reviewed.com، و در مورد یخچال، برد، تهویه مطبوع و سایر لوازم اصلی برای سیم چین. میشل ما نویسنده ستاد، گزارشگر سابق خرده فروشی است که با ده ها تولید کننده در مورد نحوه تولید، فروش و استفاده از آنها مصاحبه کرده است.

چه اندازه یخچال تهیه کنید؟

مهمترین عامل در تصمیم گیری برای یخچال جدید، تعیین اندازه مناسب در آشپزخانه شما است. یخچال ها معمولاً با ظرفیت داخلی خود در فوت مکعب ذکر می‌شوند، اما تمرکز روی ابعاد خارجی از اهمیت بیشتری برخوردار است - و عرض معمولاً عامل محدود کننده است. در اینجا نحوه سنجش سناریوهای مختلف آورده شده است.

یخچال فعلی خود را جایگزین می‌کنید؟ شما باید یک مورد جدید با عرض بسیار مشابه خریداری کنید.

 

عرض، عمق (از دیوار به سمت جلو) و ارتفاع دستگاه فعلی خود را اندازه بگیرید. این بیشتر از هر مرحله دیگری که می‌توانید بردارید، جستجوی شما را متمرکز می‌کند.

به خاطر داشته باشید برای نحوه خرید یخچال فریزر که اندازه گیری یخچال و فریزر توسط سازنده تا یک اینچ لاغرتر است و فضای نصب را فراهم می‌کند.

ما توصیه می‌کنیم فوت مکعب را در لیست معیارهای خود قرار دهید. چیدمان خوب دراورها و قفسه ها از اهمیت بیش از حد زیاد برخوردار است.

خرید یک خانه تازه اتمام یافته یا آشپزخانه بازسازی شده؟ شما باید فضایی را که می‌خواهید یخچال را در آن قرار دهید اندازه بگیرید.

طبق راهنمای خرید یخچال را نه تنها در ارتفاع کمر، بلکه در بالا، جایی که ممکن است کابینت شما باشد، و در پایین، جایی که ممکن است یک تخته پایه داشته باشید اندازه گیری کنید: تر و تمیز کف و دیوار می‌تواند فضای موجود یخچال شما را محدود کند. (با این حال، به خاطر داشته باشید که معمولاً می‌توانید کمی اصلاح کنید، و اگر به این معنی است که می‌توانید یخچال مورد علاقه خود را در آن جای دهید ارزش انجام آن را دارد)

همانطور که در تصویر زیر مشخص شده است، اندازه گیری های مختلفی از عرض و ارتفاع انجام دهید، در صورتی که فضای یخچال شما نامتقارن باشد (به عنوان مثال خانه ها می‌توانند به طور ناموزونی ته نشین شوند).

برای تهویه مناسب و گردش هوا حداقل یک اینچ اضافی در کناره ها، بالا و پشت بگذارید. یخچال ها با انتقال گرما از داخل به هوای خارج از طریق سیم پیچ در پشت دستگاه کار می‌کنند، بنابراین آنها به آن فضای تنفسی نیاز دارند.

اندازه گیری ها را در ارتفاع و هر دو طرف انجام دهید - و برای عمق هم همین کار را انجام دهید

یخچال - برای اطمینان از اینکه یخچال جدید کاملاً در فضای اختصاص یافته جای می‌گیرد.

سرانجام، و به خصوص اگر در حال حرکت در اندازه یخچال جدید خود هستید، ورودی های آشپزخانه و خانه خود را اندازه بگیرید. خرید یخچال جدید خوب نیست اگر واقعاً نمی توانید آن را از طریق درب خارج کنید.

همانطور که گفته شد، تولیدکنندگان تأکید زیادی بر اندازه گیری داخلی فوت مکعب دارند. توصیه می‌کنیم این مقدار را در لیست معیارهای خود قرار دهید. برای یکی، چیدمان خوب کشوها و قفسه ها از حجم زیاد مهمتر است. برای دیگری، هیچ استانداردی برای چگونگی اندازه گیری این سازندگان وجود ندارد، بنابراین هیچ راهی برای مقایسه آنها وجود ندارد. اما به عنوان یک قاعده سرانگشتی، یک خانواده چهار نفره می‌توانند لوازم ضروری را در یخچال 18 فوت مکعبی قرار دهند. برای هر فرد اضافی در خانه خود، دو فوت مکعب دیگر می‌خواهید. تقریباً هر یخچال 36 اینچی با عمق استاندارد دارای فضای 24 فوت مکعب یا بیشتر خواهد بود - حتی برای یک خانواده بزرگ نیز کافی است.

نحوه انتخاب سبک درب مناسب

طبق راهنمای خرید یخچال بعد از ابعاد، وقت آن است که دریابید کدام سبک درب برای شما بهتر است. درب های فرانسوی در حال حاضر محبوب ترین هستند، اما اگر محدودیت مکانی دارید یا بودجه کافی ندارید ممکن است سبک دیگری را انتخاب کنید.

چهار سبک، مصور: درب فرانسوی، ساید بای ساید، فریزر بالا و فریزر پایین

چهار سبک اصلی درب یخچال. اغلب اوقات، سبک زندگی و فضای آشپزخانه شما تعیین می‌کند که کدام یک برای شما بهترین است.

بهترین یخچال ایرانی

در صورت زیر باید یخچال درب ایرانی را در نظر بگیرید:

بیشتر محصولات تازه، غذاهای آماده و مواد لبنی بخورید. این بیشتر مردم را توصیف می‌کند: به گفته مایک ایولند، طراح اصلی و مهندس BlueStar Refrigeration (سازنده یخچال های پیشرفته)، به طور متوسط ​​هر شخص یخچال را پنج تا هفت برابر بیشتر از فریزر باز می‌کند، بنابراین یخچال درب فرانسوی اغلب عملی ترین با داشتن قسمت یخچال کاملاً در حد کمر تا چشم، کالاهایی مانند میوه ها و سبزیجات، برش های شیرینی پزی، شیر و آب میوه را به راحتی در دسترس نگه دارید.

مهم نیست که یک فریزر کم نظم داشته باشید. فریزرهای درب فرانسوی قفسه بندی کمی دارند. معمولاً فقط از یک یا دو کشوی بزرگ و بزرگ تشکیل می‌شوند. برخی افراد متوجه می‌شوند که اقلام موجود در این وان ها را گم می‌کنند. اگر مقدار زیادی کالای یخی و جعبه ای می‌خورید، یخچال ساید بای ساید یا فریزر بالا می‌تواند بهتر باشد.

غالباً ظروف یا ظروف گسترده ای را نگهداری کنید. جعبه های پیتزا، ورق های بزرگ پخت و بوقلمون های سایز بزرگ بیشتر در یخچال یا فریزر درب فرانسه قرار می‌گیرند تا در کنار هم باریک تر.

فضای آشپزخانه شما محدود است. یک فریزر درب فرانسوی به جای اینکه تاب بخورد، مستقیم خارج می‌شود، بنابراین محدودیت آن توسط دیواری در دو طرف واحد نیست. درهای دوتایی یخچال هنگام باز شدن فقط نیمی از یک درب تمام عرض امتداد دارند، به این معنی که این سبک می‌تواند در فضاهای باریک بهتر کار کند.

بودجه حداقل 1500 دلار داشته باشید. این تقریباً به همان میزانی است که می‌توانید برای یخچال درب فرانسه 36 اینچی استفاده کنید و یک مدل بدون حاشیه را برای شما به ارمغان می‌آورد. برای یک یخچال درب فرانسوی با عمق استاندارد 36 اینچ با یخ ساز، دستگاه یخ / آب و ضد زنگ، می‌توانید تا 2300 دلار هزینه کنید. پرداخت بیشتر به شما ظرفیت و ویژگی های اضافی می‌دهد، اما، با توجه به اطلاعات محدود موجود، اطمینان، طول عمر، عملکرد بی سر و صدا یا حفظ بهتر غذا را تضمین نمی کند، مگر اینکه به یک واحد داخلی / یکپارچه برتر بپردازید.

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

جاروبرقی ها بسته به کیفیت، دفعات استفاده و نگهداری عمومی، معمولاً 8 تا 12 سال دوام می آورند. با نگهداری و تعمیر جاروبرقی خود در صورت لزوم می توانید عمر مفید آن را افزایش داده و هزینه واقعی آن را کاهش دهید.

جارو برقی دو نوع متداول دارد: عمودی و کنیستر. جاروبرقی ایستاده دارای موتور و نوار کوبنده در یک واحد است. یک جارو برقی کنیستر دارای موتور و کیسه ذخیره سازی در قوطی و میله کوبنده در یک هد جداگانه جداگانه، با دو واحد متصل شده توسط یک شلنگ است. این مطلب به عیب یابی جاروبرقی اختصاص دارد.

تعمیر جاروبرقی در منزل

یک جاروبرقی ایستاده با استفاده از موتور و فن خاک را از یک سطح می کشد و در یک کیسه قرار می دهد. کثیفی شل شده و با یک برس چرخان به نام میله ضرب و شتم در خلا فرو می رود. جارو برقی ایستاده با استفاده از دستگیره ای که کیسه و کنترل ها روی آن سوار شده اند، هدایت می شود. عملیات ساده است. بررسی علت روشن نشدن جاروبرقی و تعمیرات این دستگاه به راحتی انجام می شود.

جارو برقی کنیستر چگونه کار می کند

جاروبرقی کنیستر بیشتر وزن خود را (موتور خلاuum، فیلترها، کیسه و سیم پیچ سیم) در یک واحد جداگانه قرار می دهد تا هد برق سبکتر شود.

با یک شلنگ بلند می توان کنیستر را در وسط اتاق قرار داد و سر برق با سهولت بیشتری حرکت کرد. این طرح اجازه استفاده از موتورهای بزرگتر و قدرتمندتر را می دهد.

همانند حالت ایستاده، جارو برقی کنیستر با میله کوبنده، که در سر قدرت قرار دارد و توسط موتور کوچکتری هدایت می شود، خاک را شل می کند. کثیفی توسط موتور اصلی درون کپسول از طریق شلنگ کشیده می شود. چرخ های موجود بر روی قوطی، آن را به راحتی قابل حمل می کند. از آنجا که فن موجود در خلا can کنیستر نسبت به فن در خلا up قائم جدا شده است، به طور کلی کمتر در معرض آسیب قرار می گیرد.

نحوه تعمیر جاروبرقی ایستاده

نکات زیر دستورالعمل های ساده ای را برای سرویس سوئیچ روشن / خاموش جارو برقی ایستاده، نوار کوبنده، تسمه درایو، فن خاکی و موتور ارائه می دهد. شما همچنین می آموزید که چگونه تعمیر سوئیچ روشن / خاموش، اتصال سیم سیم برق، میله ضرب و شتم، موتور و سیم پیچ را برای خلا can کنیستر تعمیر کنید.

سرویس سوئیچ روشن و خاموش

 بخاطر استفاده مکرر از آن، سوئیچ روشن و خاموش جاروبرقی می تواند از کار بیفتد. خوشبختانه دسترسی و تست سوئیچ در اکثر مدل ها آسان است. بعضی از آنها با پرچ در جای خود محکم می شوند، اما بیشتر آنها از پیچ استفاده می کنند. برای تست و تعویض سوئیچ:

مرحله 1: اطمینان حاصل کنید که خلاuum از برق خارج نشده است، سپس صفحه درپوش را بردارید تا قسمت پشتی سوئیچ نمایان شود. سوئیچ ممکن است روی دسته یا روی محفظه باشد.

مرحله 2: سیم ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید کاملاً به کلید متصل شده اند.

 

مرحله 3: برای اطمینان از وجود مدار باز هنگام خاموش بودن سوئیچ و مدار بسته هنگام روشن بودن، از تستر پیوسته یا چندرسانه ای استفاده کنید.

مرحله 4: اگر مشکلی در مدار وجود دارد یا سوئیچ به درستی تست نمی کند، سوئیچ را جدا کرده و جایگزین آن کنید.

سرویس میله کوبنده

یک علت کم و زیاد شدن صدای جاروبرقی  میله کوبنده است. این قطعه در جارو برقی ایستاده اولین ارتباطی است که خلا vac قائم شما با خاک دارد. همچنین یکی از اولین اجزایی است که نیاز به سرویس دارد.

نوار کوبنده یک غلتک گرد با یک ردیف جبران شده از الیاف برس است. برس ها فرسوده می شوند، غلتک آسیب می بیند، درپوش انتهایی آن جدا می شود و از بین می رود یا تسمه درایو شل می شود. برای حذف و جایگزینی نوار ضرب و شتم:

مرحله 1: برای بازرسی از میله کوبنده، خلا را وارونه کنید. نوار کوبنده در لبه جلوی محفظه قرار خواهد گرفت.

مرحله 2: گیره ها را در هر انتهای آن بردارید، تسمه محرک را بردارید و میله کوبنده را از محفظه بلند کنید.

مرحله 3: برای جدا کردن میله ضرب و شتم، درپوش انتهایی و فلنج را بردارید. قلم مو را از محفظه بکشید.

مرحله 4: اگر فرسوده شد، برس را تعویض کنید. در صورت شکسته شدن، درپوش، فلنج یا قاب را تعویض کنید. در صورت لزوم، کل میله کوبنده را تعویض کنید.

سرویس دهی کمربند محرک

 تسمه محرک در یک جارو برقی قائم، جریان برق را از موتور به میله کوبنده منتقل می کند. تسمه درایو باید هر ماه یک بار بررسی شود تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل شود. برخی از میله های ضرب و شتم دارای تنظیماتی هستند که باعث می شود تسمه محرک سفت یا شل شود. برای تعویض تسمه درایو:

  • مرحله 1: یک سر میله کوبنده را بردارید (به "سرویس یک میله کوبنده" مراجعه کنید) از محفظه خلا.
  • مرحله 2: تسمه محرک را از قرقره موتور شل کنید و آن را از اطراف میله ضرب خارج کنید.
  • مرحله 3: تسمه درایو تعویض را از روی میله ضرب و اطراف پولی موتور بلغزانید.
  • مرحله 4: نوار کوبنده را دوباره نصب کنید و در صورت لزوم تسمه درایو را تنظیم کنید.

سرویس یک فن خاکی

 تعمیر جاروبرقی در منزل فن خاک در یک جارو برقی قائم در زیر موتور قرار دارد. این کثیفی را که توسط نوار کوبنده به داخل کیسه خلا برمی گردد، می کشد. در بیشتر موارد، فن خاکی علائم سوختن موتور جاروبرقی است. آنچه شما باید انجام دهید در اینجا آمده است:

  1. مرحله 1: درپوش موتور را برداشته و موتور را از قاب خلا خارج کنید. فن خواهد شد. در قسمت زیرین موتور قرار بگیرید.
  2. مرحله 2: تیغه ها و پایه فن را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. تیغه ها را از نظر خسارت ناشی از جاروبرقی اجسام جامد بررسی کنید.
  3. مرحله 3: فن خاک را از شافت موتور باز و یا باز کنید تا قسمت پشتی آن بازرسی و تمیز شود.
  4. مرحله 4: بررسی کنید که آیا شافت موتور به روغن کاری نیاز دارد یا خیر.
  5. مرحله 5: اگر فن خاکی به تعویض نیاز دارد، مطمئن شوید که قطعه جدید یک جایگزین یکسان است. واحد واحد قدیمی را به فروشگاه لوازم خانگی ببرید تا جایگزینی آن را تأیید کند.

سرویس موتور

 بیشتر جاروبرقی های ایستاده برای عمر طولانی طراحی شده اند. با این حال، برخی از آنها بیشتر از دیگران دوام می آورند. تعمیر جاروبرقی در منزل بستگی زیادی به کیفیت موتور دارد. اگر موتور خلاuum به طور غیرمنتظره ای از کار افتاد، سیم برق، فن (برای گرفتگی) و کلید روشن / خاموش را بررسی کنید. همچنین ممکن است موتور معیوب داشته باشید. در اینجا چگونگی کشف این موارد آمده است:

  • مرحله 1: اگر مشکوک به نقص بودن موتور هستید، ابتدا برس های موتور را با تستر تداوم یا چند مولتی تست کنید.
  • مرحله 2: شافت موتور یا میله کوبنده را با دست بچرخانید. موتور باید پیوستگی را حفظ کند.
  • مرحله 3: در غیر این صورت، برس ها را تعویض کنید یا خلا or را به یک تعمیرگاه لوازم خانگی برسانید تا این کار انجام شود. اگر موتور غیر قابل تعمیر است، جایگزینی کل خلا up قائم را در نظر بگیرید، زیرا هزینه یک موتور جدید یک سرمایه بزرگ است.

نحوه تعمیر جاروبرقی کنیستر

جاروبرقی کنیستر روش های تعمیر خاص خود را دارد. اینجا اند:

سرویس سوئیچ روشن و خاموش: مانند کلیدهای اکثر وسایل کوچک، کلید روشن و خاموش بودن جارو برقی کنیستری کاربرد زیادی دارد. با توجه به سهولت تعمیر و کم هزینه تعویض آن، این کلید یکی از اولین قطعاتی است که بررسی می کند آیا خلا به درستی روشن یا خاموش نمی شود. برای تست و تعویض سوئیچ:

  • مرحله 1: محفظه قوطی را باز یا خارج کنید تا به قسمت پشتی سوئیچ دسترسی پیدا کنید.
  • مرحله 2: برای اطمینان از وجود مدار باز در هنگام قرار گرفتن سوئیچ در وضعیت خاموش و مدار بسته در هنگام قرار گرفتن در حالت روشن، از تستر پیوسته یا چندرسانه ای استفاده کنید.
  • مرحله 3: سیم کشی و ترمینال ها را نیز بررسی کنید تا از اتصال صحیح آنها اطمینان حاصل کنید.
  • مرحله 4: اگر سوئیچ به درستی تست نکرد، آن را برداشته و جایگزین کنید. برخی از سوئیچ ها با پیچ، و برخی دیگر با گیره ها یا ضربه های اصطکاکی به محفظه بسته می شوند. تعداد کمی در جای خود پرچ شده اند.

سرویس دهی به اتصال سیم

 از مزایای خلا can قوطی این است که قسمتی که از سطح زمین رانده شده و کشیده می شود نسبت به خلا ایستاده یک واحدی سبک تر است. یک نقطه ضعف این است که برق باید ابتدا به کنیستر و سپس به هد جداگانه برق منتقل شود.

 

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

برای استفاده از ماشین لباسشویی نکاتی وجود دارد که باید به آن توجه کنید. ماشین‌های لباسشویی بسیار راحت و آسان از لوازم خانگی استفاده می‌کنند اما می‌توانند کمی به آنها عادت کنند. اگر به تازگی اولین کار خود را انجام داده اید یا برای اولین بار مشغول شستن لباس‌های شسته شده خود هستید، هیچ ترس نداشته باشید.

شما به راحتی می‌توانید ماشین لباسشویی را یاد بگیرید، یاد بگیرید کدام مواد شوینده و نرم کننده پارچه برای انواع لباس بهتر است و از خونریزی رنگ لباس‌هایتان و خراب شدن سفیدی جلوگیری کنید. البته باید قبل از هر چیز آموزش نصب ماشین لباسشویی را هم بلد باشید که دچار مشکل نشوید.

لباس ها را از هم جدا کنید

مطابق با نحوه استفاده از ماشین لباسشویی برچسب‌ها را برای دستورالعمل‌های خاص شستشو بررسی کنید. بیشتر لباس‌ها قابل شستشو در ماشین هستند، اما همیشه برچسب را برای راهنمایی‌های بیشتر بررسی کنید. در صورت استفاده از آب گرم یا گرم برای شستشو، ممکن است برخی از لباس‌ها کوچک شوند. برخی ممکن است بتوانند سفید کننده را اداره کنند و برخی دیگر نه. و بعضی از لباس‌ها را نمی توان در دستگاه شست، مانند برخی از ابریشم‌ها و ظرافت‌های خاص. همیشه برچسب را با دقت بررسی کنید.

لباس‌هایی را که برچسب "فقط شستن دست" یا "فقط تمیز خشک" دارند، کنار بگذارید.

در بیشتر پیراهن‌ها، برچسب‌های مراقبت از لباس در سمت چپ پیراهن یا داخل ناحیه گردن قرار دارند.

در بیشتر شلوارها، برچسب‌های مراقبت از لباس در قسمت پشت شلوار قرار دارد.

لباسشویی خود را با "رنگ" جدا کنید. رنگ‌های لباس، به خصوص تکه‌هایی که جدید هستند، در هنگام شستشو رنگ خود را از دست می‌دهند. این رنگ می‌تواند روی لباس‌های دیگر خونریزی کرده و به کل بار شما آسیب برساند. وقتی لباس‌های خود را بر اساس "رنگ" مرتب می‌کنید، این معمولاً به معنای تمایز آنها بر اساس سایه است. اساسی ترین راه برای مرتب سازی لباس‌ها این است که تارک‌های خود را از چراغ‌ها جدا کرده و جداگانه بشویید. حتی می‌توانید آنها را با دقت بیشتری بر اساس رنگ مرتب کنید.

مارک‌ها شامل رنگ‌هایی مانند سیاه، خاکستری، آبی تیره، قرمز تیره و بنفش تیره است.

چراغ‌ها شامل رنگ‌های پاستلی مانند سفید، صورتی، زرد، آبی روشن، سبز روشن و اسطوخودوس هستند.

شلوار جین یا جین تیره به خصوص رنگ آنها را خونریزی می‌کند و باید در بار جداگانه خود شسته شود.

لباس‌های خود را بر اساس وزن پارچه مرتب کنید

برای  طرز کار ماشین ظرفشویی بعلاوه یا جایگزین، شما می‌توانید با مرتب سازی پارچه‌های سنگین تر از پارچه‌های سبک تر، لباس خود را از ساییدگی در ماشین لباسشویی محافظت کنید. بیشتر ماشین‌های لباسشویی لباس‌ها را دور خود می‌چرخند و پرت می‌کنند، و تشدید اضافی پارچه‌های سنگین ممکن است پارچه‌های سبک را خراب کند. همچنین، اگر یک بار ظریف یا سبک را می‌شوید، تنظیمات و دمای چرخه با بار سنگین پارچه متفاوت خواهد بود.

مواد خوراکی ظریف مانند لباس زیر زنانه، جوراب شلواری و ابریشم قابل شستشو باید جداگانه شسته شوند.

پارچه‌های سنگین شامل مواردی مانند شلوار نخی سنگین، حوله حمام، ژاکت یا ژاکت است.

اگر ترجیح می‌دهید فقط براساس پارچه مرتب شوید، می‌توانید انرژی و هزینه زیادی را صرف شستن بارهای رنگی مختلف کنید.

مواد ظریف را در کیسه‌های شستشوی مش قرار دهید

به جای اینکه لباس را به طور جداگانه بشویید، می‌توانید لباس ظریف را در کیسه‌های شستشوی مش قرار دهید تا از ساییدگی شدید آنها در امان بماند. کیف‌های شستشوی مش می‌توانند در اندازه‌های مختلف باشند اما به طور کلی برای محافظت از تنها یک یا چند قطعه لباس استفاده می‌شود. آنها را می‌توان با یک بار طبیعی شستشو داد.

کیف‌های شستشوی مش از لباس‌ها در برابر خونریزی رنگ محافظت نمی کند، بنابراین حتما آنها را با بارهای مشابه رنگ بشویید. در بیشتر موارد، مواد غذایی خوشمزه خونریزی نمی کنند و برای شستشو با بار رنگ روشن ایمن هستند.

لباس‌های لکه دار را جدا کنید

 قبل از اینکه لباس را در شستشو قرار دهید، برخی از لکه‌ها نیاز به درمان خاصی دارند. محبوب ترین لکه‌هایی که نیاز به پیش درمانی دارند لکه‌های چربی و روغن است.

از شستن یا خشک کردن لباس‌های لکه دار در دستگاه خودداری کنید. با افزودن گرما لکه‌های خاصی تنظیم می‌شوند و حذف آنها را دشوار می‌کند.

چرخه شستشوی مناسب را انتخاب کنید

در آموزش نصب ماشین لباسشویی اهمیت زیادی دارد. در چرخه‌های شستشو از دو سرعت مهم تشکیل شده است: سرعتی که باعث تحریک یا خرد شدن لباس با آب می‌شود و سرعتی که باعث بیرون ریختن آب از لباس می‌شود. [2] بسته به آنچه می‌شوید، چرخه شستشو شما باید با نوع پارچه ای که می‌شوید متناسب باشد تا به حداکثر تمیزی شما

کمک کند و در عین حال از لباس‌های شما محافظت کند.

چرخه عادی:

 این چرخه با رویکرد سریع / سریع انجام می‌شود - سریع متلاشی می‌شود و سریع می‌چرخد. به تمیز کردن لباسهای بسیار کثیف و عرق کرده کمک می‌کند و همان چیزی است که به احتمال زیاد به طور منظم از آن استفاده خواهید کرد. پارچه‌های محکم مانند پنبه، پارچه، جین، حوله و ملافه در چرخه طبیعی بسیار خوب عمل می‌کنند.

دائمی یا پرم پرس

 این چرخه با رویکردی سریع / کند پیش می‌رود. این پارچه‌ها برای تمیز شدن نیاز به تحریک سریع دارند اما برای جلوگیری از چروک شدن به آرامی می‌چرخند. از این چرخه برای الیاف مصنوعی استفاده کنید

مانند پرتونگاری، بافتنی، پلی استر و استات. الیاف مصنوعی به عنوان قرص شناخته می‌شوند، یا گلوله‌های کوچک فیبر ایجاد می‌کنند و چرخه چرخش آهسته از جلوگیری از پیلینگ جلوگیری می‌کند.

چرخه ظریف

این چرخه از رویکردی کند / کند استفاده می‌کند، تحریک را کاهش می‌دهد و از ساییدگی جلوگیری می‌کند. اما سطح پاکیزگی با افتادن آهسته آن کاهش می‌یابد. این چرخه بهتر است برای لباس‌های خاص یا خاص مانند لباس زیر زنانه، لباس دوخته شده، پارچه‌های توری یا پارچه ای پارچه ای یا پارچه‌هایی از پارچه‌های شفاف مانند جوراب شلواری استفاده شود.

چرخه‌های ویژه

 مدل‌های جدید ماشین لباسشویی دارای چرخه‌های خاصی هستند که کارهایی مانند ضدعفونی کردن، بخار دادن یا ادعای محافظت از سفیدی و از بین بردن لکه‌ها را انجام می‌دهند. برای توضیحات بیشتر در مورد آنچه که هر چرخه خاص انجام می‌دهد، با کتابچه راهنمای دستگاه خود مشورت کنید.

دمای آب را تنظیم کنید

برای استفاده از ماشین لباسشویی از نظر تئوری، هرچه آب گرمتر باشد، لباس تمیزتر می‌شود. آب گرم بهتر میکروب‌ها را تصفیه و از بین می‌برد، مواد شوینده را به طور مثرتری حل می‌کند و جرم‌های جمع شده را از بین می‌برد تا لباس‌ها روشن تر و تمیزتر به نظر برسند. با این حال، در برخی موارد، آب گرم می‌تواند لباس‌ها را کوچک کند، پارچه‌ها را محو کند، لکه‌های خاصی ایجاد کند و برای صورتحساب انرژی شما بسیار گران باشد. [3] بنابراین دمایی آب را انتخاب کنید که پارچه‌های شما بتواند تحمل کند اما همچنین توانایی آن را داشته باشید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

برای وسایل ظریف، وسایلی که دارای رنگ‌هایی هستند که ممکن است خونریزی کنند یا لباس‌هایی که به خصوص کثیف نیستند، از آب خنک در چرخه ظریف استفاده کنید.

از آب گرم در چرخه فشار دائمی، رنگهای تیره و بارهای نسبتاً کثیف استفاده کنید.

برای حوله‌های حمام و آشپزخانه، تختخواب، پارچه‌های محکم یا هر چیز بسیار کثیف از آب گرم استفاده کنید.

آب سرد کارآمدترین روش شستن لباس است. حدود 90 درصد از انرژی مورد استفاده در چرخه‌های شستشوی گرم برای گرم کردن آب مصرف می‌شود. همچنین لطیف ترین روش برای شستن لباس‌های شماست.

برای برخی از ماشین آلات، درجه حرارت آب از قبل از نظر چرخه ای که انتخاب کرده اید از قبل تعیین شده است. به عنوان مثال، در یک چرخه طبیعی به احتمال زیاد از آب گرم 30 درجه سانتیگراد یا 40 درجه سانتیگراد (85 درجه فارنهایت تا 75 درجه فارنهایت) استفاده می‌شود.

مواد شوینده و سایر تقویت کننده‌ها مانند نرم کننده پارچه را بریزید

برای طرز استفاده از ماشین لباسشویی مهم است که کتابچه راهنمای واشر خود را بخوانید و بفهمید دستگاه شما چه نوع شوینده ای را تحمل می‌کند و همچنین مواد شوینده را کجا قرار دهید. این روزها اکثر ماشین آلات می‌توانند مواد شوینده مایع و قدرت و همچنین سایر مواد تمیز کننده مانند سفید کننده را اداره کنند.

ماشین‌های لباسشویی با بار جلو معمولاً یک کشو برای پخش مواد شوینده دارند و دارای محفظه‌های جداگانه ای برای قرار دادن نرم کننده یا سفید کننده پارچه هستند. دستگاه شما در لحظه مناسب مواد شوینده را توزیع می‌کند.

قبل از شروع چرخه، ماشین‌های لباسشویی با بار بالا نیاز دارند که مواد شوینده را درست در طبل بریزید. بهتر است مواد شوینده خود را قبل از بارگیری لباس خود اضافه کنید تا غلظت زیاد مواد شوینده باعث لک شدن و آسیب دیدن لباس‌های شما نشود. و در بعضی موارد، بهتر است آب را روشن کنید تا مواد شوینده قبل از اینکه لباس خود را داخل آن حل کنید، حل شود.

مقدار مواد شوینده مورد نیاز بسته به مارک شوینده و نوع واشر متفاوت است، بنابراین قسمت پشتی مواد شوینده را بررسی کرده و همچنین به دنبال هرگونه برچسب روی ماشین لباسشویی خود باشید تا میزان استفاده را بدانید.

واشر خود را با لباس بار کنید

 این خیلی ساده است - فقط لباس‌های خود را بیندازید، اما مراقب باشید لباس‌هایتان بیش از حد شلوغ نشود. شما برای جابجایی و تمیز کردن لباس‌های خود به فضای خالی نیاز دارید. حتی ممکن است بعضی از ماشین آلات گزینه‌هایی برای نشان دادن کوچک بودن، متوسط ​​یا سنگین بودن بار شما داشته باشند. این گزینه با توجه به اندازه بار، سطح آب را در چرخه شستشوی شما تنظیم می‌کند.

بارهای کوچک تقریباً یک سوم (1/3) دستگاه شما را پر می‌کند.

بارهای متوسط ​​نیمی از (1/2) دستگاه شما را پر می‌کند.

بارهای بزرگ سه چهارم (3/4) دستگاه شما را پر می‌کند.

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

آیا  می دانید استخدام یک مشاوره مدیریت تا چه حد برای شرکت شما مفید است؟ پست امروز از نگاه معمول خود به استخدام دور می شود تا 5000 مایل از صنعت مشاوره و هدف آن نگاه کند.

شرکت مشاور مدیریت می توانند شهرت منفی داشته باشند - برای کار 12 هفته ای 2 میلیون دلار هزینه دریافت می کنند که منجر به انبوه اسلایدهای PowerPoint می شود ، بلافاصله پس از خروج گروه McKBain از گروه ، همه آنها در یک کمد گرد و غبار (دیجیتال یا غیره) بایگانی می شوند.

وقتی توصیه های مشاور مدیریت اجرا می شود ، کارمندان اغلب استدلال می کنند که این اقدامات سودمند نیستند و واقعیت های روزمره تجارت را منعکس نمی کنند. به طور کلی مزیت استخدام مشاور مدیریت عبارت است از"

1. یک مشاور تخصص درستی دارد. این جایی است که نه تنها در زمینه انتخابی شما واقعاً خوب بودن ، بلکه داشتن یک آهنگ نیز می پردازد

سابقه ای که خودش گویاست. به عنوان مثال ، ریدل می گوید که او می داند هر مشتری که او را استخدام کرده است ، بخشی از آن را بر اساس آهنگ خود انجام داده است

رکورد.

2. ممکن است یک شرکت مشاور مدیریت استخدام شود تا مشکلات را شناسایی کند. بعضی اوقات کارمندان برای شناسایی مشکل در سازمان بسیار نزدیک هستند. این زمانی است که یک مشاور سوار بر اسب سفید خود می رود تا روز را نجات دهد.

3- یک مشاور می تواند کارمندان را تکمیل کند. گاهی اوقات یک کسب و کار درمی یابد که می تواند هزاران دلار در هفته با استخدام مشاور در صورت نیاز به جای استخدام کارمندان تمام وقت ، پس انداز کند. آنها همچنین می توانند پس انداز اضافی کنند زیرا مجبور نیستند به مشاورانی که استخدام می کنند مزایایی پرداخت کنند. حتی اگر حق الزحمه یک مشاور بیشتر از حقوق یک کارمند است ، اما در طولانی مدت استخدام یک مشاور منطقی اقتصادی است.

4- یک مشاوره مدیریت می تواند به عنوان یک کاتالیزور برای تغییر عمل کند. هیچ کس تغییر را دوست ندارد ، به ویژه شرکت های آمریکایی. اما گاهی اوقات تغییر نیاز است ،

و ممکن است یک مشاور برای اجرای تغییرات ایجاد شود. یک مزیت برای شرکت این است که مشاور می تواند کارها را بدون آن انجام دهد

نگرانی در مورد فرهنگ شرکتی ، روحیه کارمندان یا سایر مواردی که در هنگام تلاش سازمان برای ایجاد موسسه ، مانع آن می شود

تغییر دادن.

5- یک شرکت مشاور مدیریت عینیت مورد نیاز را فراهم می کند. چه کسی بیشتر از یک مشاور صلاحیت شناسایی مشکلی را دارد؟ خوب

مشاور دیدگاه عینی و تازه ای ارائه می دهد بدون اینکه نگران باشید که افراد سازمان درباره نتایج چه نظری دارند و چگونگی دستیابی به آنها.

6. ممکن است یک مشاور برای تدریس استخدام شود. از مشاوران فرا گرفته شده است تا مهارتهای زیادی را آموزش دهند. البته این وظیفه مشاور است که ادامه بدهد

با پیشرفت هایی در زمینه تخصص خود ، بنابراین آنها همیشه آماده هستند تا به مشتریان جدید آنچه که برای ادامه رقابت نیاز دارند ، بیاموزند.

7. مشاوره مدیریت برای استخدام "کارهای کثیف" استخدام می شود. بیایید این را بپذیریم: هیچ کس نمی خواهد کسی باشد که مجبور به کاهش کارکنان یا کارمندان شود

از بین بردن یک بخش کامل یک مشاور بی طرف خارجی فردی مناسب برای انجام چنین کارهای ناخوشایند است.

8- یک شرکت مشاوره مدیریت می تواند زندگی جدیدی را در یک سازمان ایجاد کند. اگر در ارائه ایده هایی مفید هستید که مهارت دارید ، پس مشکلی نخواهید داشت

یافتن مشتری. در یک زمان یا زمان دیگر ، بیشتر مشاغل به شخصی احتیاج دارند که "کمک های اولیه" را انجام دهد تا اوضاع دوباره به اوج خود برسد.

 

9. ممکن است یک مشاور برای ایجاد مشاغل جدید استخدام شود. مشاورانی وجود دارند که در این رشته خبره هستند. اما نیاز دارد

مهارت ویژه ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که آن را قبل از اینکه خود را به عنوان مشاور توسعه تجارت به بازار عرضه کنید ، آن را دارید.

10. ممکن است یک مشاور استخدام شود تا افراد دیگر را تحت تأثیر قرار دهد. آیا دوست دارید با افراد ثروتمند و مشهور شهر خود معاشرت کنید؟ اگر چنین است ، ممکن است

برای انجام یک کار مشاوره مدیریت که بر اساس شما می شناسید استخدام شوید.

 

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

هنگامی که شما در حال برنامه ریزی و انجام پایان نامه هستید، مطمئناً برخی از بخشها از بخشهای دیگر هیجان انگیزتر به نظر می رسند. شناسایی یک موضوع، ردیابی و خواندن ادبیات مربوطه و تصمیم گیری در مورد بهترین روش های جمع آوری اطلاعات البته همه چالش های خاص خود را دارند، اما این بخش روش است که می تواند سخت کوش ترین دانش آموزان را نیز به خود جلب کند.

علیرغم نام، روش شناسی چیزی بیش از شناسایی روش تحقیق (یا روشها) انتخاب شده است. همچنین لازم است درک شما از هسته فلسفی هر روش به روشنی نشان داده شود. سپس از این اطلاعات برای توجیه انتخاب های شما در متن کار استفاده می شود.

چه مواردی باید در بخش روش شناسی پایان نامه شما گنجانده شود؟

به طور کلی برای نوشتن فصلهای پایان نامه باید شامل اطلاعات کافی برای هر شخص دیگری باشد تا بتواند تحقیقات مشابه را خود انجام دهد. به طور خلاصه، توضیح می دهد: نحوه انجام تحقیق منابع داده های شما چگونه این اطلاعات را جمع آوری کردید و البته چرا این انتخاب ها را انجام داده اید؟ شامل مصادیق یا نتایج حاصل از ورودی ها مانند مصاحبه، پرسشنامه یا تحقیقات میدانی نیست. اینها در پیوست آمده است. همچنین پذیرش هرگونه نگرانی اخلاقی یا مسئله ای که جمع آوری داده های شما برای پروژه می تواند تأیید کند، یک روش استاندارد است.

بخش روش شناسی پایان نامه چقدر مهم است؟

برای نوشتن فصل های پایان نامه مهم است که می توانید یک کار قابل قبول تولید کنید. در این بخش روشهای تحقیق به کار رفته و اینکه آنها به روشی قابل قبول استفاده شده اند، خوانندگان را مطلع می سازد. هر دو نکته مهم هستند، زیرا نحوه جمع آوری داده ها هم بر نتایج تأثیر دارد و هم برداشت شما از آنها. بدون هیچ زمینه روش شناختی، نتایج به سادگی نظر خواهد بود و بنابراین غیرقابل اعتماد تلقی می شود. خوانندگان همچنین به دنبال شواهدی هستند که نشان می دهد متناسب با زمینه برای روش های شما انتخاب شده است، به عنوان مثال، انتخاب روش های کیفی برای یک کار تحقیق علوم اجتماعی در مقابل تمرکز بر داده های کمی.

چگونه روش پایان نامه با فصل های دیگر پیوند دارد؟

پیوند اصلی بین روش شناسی و فصل های مرور ادبیات است. در اجزای پایان نامه یک عمل طبیعی است که شامل تجزیه و تحلیل نظریه ها و شواهد موجود است که هم از روش مورد نظر شما پشتیبانی می کند و هم با آن مخالف است. جعل پیوندهای واضح بین این دو بخش نشان می دهد که کار شما بر پایه ای محکم بنا شده است. سایر نقاط متقاطع، بخشهای بحث و نتیجه گیری است، که ممکن است شواهدی را برجسته کند که انتظارات اصلی شما را تأیید یا مخالفت می کند.

بخش روش شناسی برای نوشتن فصل چهارم پایان نامه باید:

  • به خواننده نشان دهید که روش روشنی، مناسب و کاملاً اندیشیده شده را به کار گرفته اید
  • درمورد سوالات تحقیق خود، و چگونگی برنامه ریزی برای جمع آوری داده ها برای پاسخ دادن به آنها، بحث کنید.
  • آگاهی خود را از نقاط قوت و ضعف کار خود نشان دهید
  • روش های جمع آوری داده انتخاب شده و چرایی آن را بیان کنید.
  • پیوندهای روشنی با سایر بخشهای مرتبط یا فصول پایان نامه داشته باشید.

اصطلاح "نتایج پایان نامه" به چه معناست؟

همانطور که از نام آن پیداست، این بخشی از نوشتن فصل های پایان نامه شماست که در آن نتایج تحقیقات خود را ارائه می دهید. مهم است که از توضیح معنای آنها و یا اشاره به مشکلی که ممکن است در این فرآیند در این مرحله تجربه کرده باشید خودداری کنید، زیرا در بخش تجزیه و تحلیل آمده است. این اغلب با ارزش ترین قسمت از کل کار است که گردآوری می شود، زیرا نمایانگر سهم شخصی شما در یک حوزه علمی دانش است.

آیا بخش نتایج یک پایان نامه مهم است؟

برای نوشتن فصلهای پایان نامه این مورد کاملاً مهم است، زیرا اساساً همان چیزی است که شما باید برای کار خود نشان دهید. نتایج نشان می دهد که پروژه تحقیقاتی با روشهای تحقیق مشخص شده انجام شده است و آنها مطالب مورد بحث را در بخش یا فصل پایان مقاله شما ارائه می دهند. یافته های واقعی در اینجا از اهمیت کمتری برخوردار هستند، بنابراین مهم نیست که آیا نتایج شما از مسئله تحقیق مشخص شده در ابتدا پشتیبانی می کند یا آن را رد می کند. باز هم، این چیزی است که باید در بخش تجزیه و تحلیل با جزئیات بیشتری بررسی شود.

بخش نتایج برای گنجاندن و دستیابی به چه مواردی نیاز دارد؟

یک بخش نتایج جامع در نوشتن اجزای پایان نامه باید شامل موارد زیر باشد:

  • مقدمه ای که هدف اصلی شما را بازگو می کند، زمینه و علائم راهنمایی را برای یافتن ابزار تحقیق از جمله پرسشنامه فراهم می کند.
  • ذکر مختصری از روشهای تحقیق به کار رفته.
  • یافته های تحقیق شما، به مناسب ترین روش ارائه شده است. [که می تواند نمودارها و نمودارهایی برای روشهای تحقیق کمی یا نتایج اصلی تحقیقات کیفی باشد.]
  • نتیجه کلی تحقیق شما.
  • این بخش باید با جزئیات دقیق موجود در بخش بحث و پیوست ها، ایده روشنی به خواننده ارائه دهد.

آیا بخش تجزیه و تحلیل پایان نامه مهم است؟

بله، چون این بخشی است که در آن نشان می دهید به سوال تحقیق یا مجموعه مشکلات پاسخ داده اید در آغاز. بخشهای دیگر قبلاً به خواننده نشان داده بودند که شما از کارهای دیگر در این زمینه و همچنین راهبردها و فلسفه های روش شناختی که رویکرد شما را پایه ریزی می کنند، آگاهی دارید. در این مرحله، تجزیه و تحلیل شما به دانش موجود در آن افزوده، یا مشکلاتی را که به شکل دادن و بهبود پروژه های آینده که دیگران ممکن است با موضوع مشابه انجام دهند کمک می کند.

 

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

اگر شما دانشجوی دکترا یا کارشناسی ارشد هستید و می خواهید به یک حرفه علمی یا پژوهشی بروید ، نوشتن مقاله isi ضروری است. این روند می تواند دلهره آور به نظر برسد ، اما آموزش بسیار خوبی است و دیدن نام شما در چاپ بسیار ارزشمند است. بنابراین ، در اینجا برخی از افکار افرادی که شروع به نوشتن اولین مقاله دانشگاهی خود می کنند ، آورده شده است.

استاد راهنما و مشاور شما معمولاً در هر کاری که می نویسید همکار خواهند بود ، و آنها منبع بسیار خوبی برای راهنمایی و دانش هستند ، فقط منتظرند که مورد بهره برداری قرار گیرند. از پرسیدن آنها نترسید. این وظیفه آنها است که به شما کمک کنند!

برای نوشتن مقاله isi ژورنال مناسب را انتخاب کنید

ژورنال شما باید توسط همتا بررسی شود و به ISI متصل شود (به این ترتیب استنادات کار شما در پایگاه داده حساب می شود). شما باید به دنبال بالاترین ضریب تأثیر ممکن باشید ، اما به خاطر داشته باشید که اگر مقاله شما یک مطالعه منطقه ای است که فقط مربوط به انگلیس است ، انتشار آن در یک مجله مهم بین المللی دشوار است. در نهایت ، استنادهایی که مقاله شما دریافت می کند راهی برای ارزیابی موفقیت آن است ، بنابراین یک ژورنال را انتخاب کنید که توسط افراد مناسب خوانده شود ، که می خواهند به کار شما استناد کنند.

برای نوشتن مقاله isi بسیار مهم است که شما ژورنالی را انتخاب کنید که به انتشار آثار شما علاقه مند باشد. اولین قدم می تواند این باشد که ببینید به چه کسی مراجعه کرده اید و ببینید کجا آنها در حال انتشار هستند. همچنین به صفحه اصلی ژورنال نگاهی بیندازید و ببینید آیا کار شما در حوزه آنها قرار دارد یا خیر. آیا آنها نقد یا فقط کارهای اصلی را منتشر می کنند؟

ملاحظات دیگر می تواند باشد ، آیا مجله تصاویر رنگی رایگان را به صورت آنلاین ارائه می دهد؟ آیا باید هزینه صفحه را بپردازید؟ آیا مجله دسترسی آزاد دارد؟ آیا می توانید اطلاعات تکمیلی یا مجموعه داده های تکمیلی را بارگذاری کنید؟ مقالات معمولاً توسط این مجله چه مدت منتشر می شوند؟

برای نوشتن مقاله یک روایت داشته باشید

هر مقاله isi باید یک پیام اصلی داشته باشد. شما باید بتوانید آن را در چند جمله خلاصه کنید. هدف شما به عنوان نویسنده مقاله ، رساندن هرچه بهتر پیام اصلی است. اگر پیام شما نسبتاً پیچیده است ، یا یک مجموعه داده بسیار بزرگ دارید ، به جای نوشتن یک مقاله طولانی ، دو مقاله کوتاه تر بنویسید.

در اوایل ، پیام خود را بشناسید و به آن پایبند باشید. مقاله خود را تنظیم کنید تا این پیام اصلی معرفی ، بررسی ، آزمایش و خلاصه شود.

تکنیک And، اما بنابراین را امتحان کنید - نکات اصلی با درگیری "و" مرتبط می شوند یا اینکه چرا این موارد مهم با "اما" معرفی می شوند و همه چیز با "بنابراین" به هم گره می خورند (نگاه کنید به هوتالینگ ، 2020)

نوشتن مقاله isi طولانی می شود

باید درک کنید که بیرون آوردن کاغذ خیلی طول می کشد. اگر می خواهید مقالات تا زمان پایان دوره دکترا چاپ شوند ، باید مقاله خود را از سال دوم شروع کنید یا از سال سوم شروع کنید. بررسی و مراحل انتشار ممکن است یک سال طول بکشد و این قبل از نوشتن مقاله isi است.

نوشتن مقاله isi اول خود به احتمال زیاد یک فرایند یادگیری است و شما پیش نویس های زیادی را با سرپرستان خود مرور خواهید کرد. اگر اولین پیش نویس شما با جوهر قرمز برگردد ، نباید دلسرد شوید!

من شخصاً به پایان رساندن پیش نویس و سپس گذاشتن آن برای مدتی بسیار مفید می دانم. برخورد با آن با چشمانی تازه به من کمک می کند مشکلات را ببینم و راه حل ها را خیلی بهتر درک کنم.

نوشتن با تمرین بهتر می شود. هرچه بیشتر بنویسید ، جریان آن بیشتر خواهد شد. سعی کنید هر روز بنویسید و سعی کنید مدت زمان مشخصی را برای نوشتن اختصاص دهید.

ابتدا بنویسید ، بعداً ویرایش کنید

سخت ترین قسمت نوشتن ، صفحه خالی است. با نگرانی در مورد بی نقص ساختن نوشتن برای اولین بار ، این مسئله را حل کنید. هر چیزی را بنویسید ، و بعداً ویرایش کنید. اگر گیر کرده اید ، سعی کنید در مورد برنامه ریزی عنوان ها یا پاراگراف ها فکر کنید. فقط قرار دادن چیزی باعث ایجاد این آب میوه های خلاق و کمک به روند نوشتن می شود.

بعداً برای ویرایش وقت بگذارید. انتظار می رود نسخه های مختلف هر مقاله را مرور کنید. هرگونه بازخورد سازنده را بخواهید و به آنها گوش دهید.

اکثر مقالات از الگوی یا ساختار نسبتاً مشخصی پیروی می کنند:

مقدمه و منطق در اینجا ، شما باید دلایل خود را برای انجام تحقیق مشخص کنید و موارد اصلی ناشناخته را شناسایی کنید. شما باید قبل از شروع پروژه تحقیقاتی خود این موارد را شناسایی کرده باشید (به طراحی تحقیق مراجعه کنید).

اهداف و اهداف در اینجا باید هدف ، فرضیه های مورد آزمایش (در صورت مرتبط بودن ؛ به این پست وبلاگ مراجعه کنید) و اهداف تحقیق مشخص کنید.

منطقه مطالعه و کارهای قبلی ممکن است در اینجا مرتبط باشد تا بتوانید نمای کلی از منطقه خود ، زمین شناسی منطقه ، کارهای قبلی منطقه انجام دهید. همچنین می توانید برای تأکید بیشتر بر سوالات تحقیق خود از این بخش استفاده کنید.

روش شناسی در اینجا شما باید یک مختصر در مورد روش خود داشته باشید. تا زمانی که مقاله شما در زمینه پیشگام ساختن تکنیکی جدید نباشد ، باید این بخش را مختصر و مرجع مقالات مربوطه قرار دهید ، اما این مقاله باید حاوی اطلاعات کافی برای تولید مجدد اثر باشد.

نتایج. در این بخش ، نتایج کار خود را ارائه دهید. برخی از مجموعه های داده بزرگ ممکن است منتشر شوند.

  • MAHAYAN66 HASANI
  • ۰
  • ۰

"مشاوره مدیریت" مفهومی است که از دهه 1990 آغاز شد ، زمانی که دانشگاهیان (در درجه اول نوناکا ، تاکوچی و داونپورت) ایده این رشته جدید را توسعه دادند. یکی از اهداف کلیدی مشاوره مدیریت ، استفاده از شیوه ها و فن آوری های شرکت برای استفاده از دانش شرکت ها است.

سیستم های سنتی مشاور مدیریت بر توانایی جذب دانش در سیستم های متمرکز و در دسترس قرار دادن آن در تاریخ بعدی متمرکز شده اند. با این حال ، این گام اول موفقیت کمی داشت ، به طوری که در آغاز هزاره جدید مشاوره مدیریت برای مردگان به نظر می رسید.

اما ظهور Enterprise 2.0 (2006) به لطف تغییر تمرکز از خود "دانش" به افرادی که آن را در اختیار دارند ، به اشتراک می گذارند و از آن استفاده می کنند ، زندگی جدیدی به شرکت مشاوره مدیریت بخشیده است. از برخی جهات ، شیوه ها و فن آوری های جدید معرفی شده توسط همکاری اجتماعی شرکت ، چشم انداز چگونگی استفاده از دانش کارکنان را از طریق مدل جدید ایجاد ، اشتراک و استفاده از دانش ، تحریف کرده است. این اثر "شبکه" به ما امکان داده است تا افراد را با هدف اشتراک دانش متصل کنیم ، و این دانش را به راحتی در دسترس قرار دهیم.

بنابراین ، دوره جدیدی برای شرکت مشاور مدیریت از طریق جنبش های "اشتراک دانش" و "همکاری" آغاز شد.

همانطور که امانوئل کوینترلی در پست خود اشاره کرد:"با مشارکت در یک اکوسیستم مشترک دانش ، در یک حرکت سازمانها برای اولین بار قادر به افزایش نه تنها مهارتهای یادگیری ، بلکه کارآیی ، نوآوری و چابکی آنها هستند."

اما بگذارید به اصل مطلب بپردازیم. دلایل ضروری بودن مشاوره مدیریت چیست؟

در زیر 5 مهمترین دلیل معتقدم که شرکت مشاوره مدیریت در یک سازمان مورد نیاز است را لیست می کنم:

سرعت دسترسی به اطلاعات و دانش را افزایش دهید

در نقل قول معروف خود ، لو پلات ، مدیرعامل سابق هیولت-پاکارد ، یک بار گفت: "اگر HP می دانست HP چه می داند ، ما سه برابر مثمر ثمر خواهیم بود."

به عبارت دیگر ، مشاور مدیریت یافتن اطلاعات یا افرادی را که اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار دارند آسان می کند. این کارایی و بهره وری را افزایش می دهد و به شما امکان می دهد بهتر کار کنید ، تمایل به "اختراع مجدد چرخ" را کاهش می دهد.

فرآیندهای تصمیم گیری را بهبود ببخشید

کارکنان می توانند با دستیابی به دانش کل سازمان در صورت نیاز ، کیفیت و سرعت تصمیم گیری را بهبود بخشند. هنگام تصمیم گیری ، ابزارهای همکاری سازمانی دسترسی به نظرات و تجربیات افراد مختلف را تسهیل می کنند ، که ممکن است دیدگاه های اضافی به انتخاب های انجام شده کمک کند.

ترویج نوآوری و تغییرات فرهنگی

اشتراک ایده ها ، همکاری و دسترسی به آخرین اطلاعات را فعال و تشویق کنید . شرکت مشاوره مدیریت افراد را قادر می سازد تا نوآوری و تغییرات فرهنگی مورد نیاز برای تکامل سازمان و تأمین نیازهای متغیر تجاری را تحریک کنند.

بهره وری واحدهای عملیاتی سازمان و فرایندهای تجاری را بهبود ببخشید

با دسترسی سریعتر به اطلاعات و منابع در سراسر سازمان ، کارکنان دانش می توانند به سرعت عمل کنند. مطالعه ای که توسط مک کینزی و شرکت در نوامبر 2011 انجام شد ، در آن بیش از 4200 مدیر در سراسر جهان مصاحبه کردند ، نشان داد که استفاده از فن آوری های همکاری اجتماعی باعث بهبود فرایندهای تجاری و عملکرد سازمان به طور کلی شده است.

مشاوره مدیریت رضایت مشتری را افزایش دهید

اشتراک دانش و همکاری متقابل به افزایش ارزش پیشنهادی به مشتریان کمک می کند. این سازمان قادر است سریعتر پاسخ دهد یا مدت زمان لازم برای بهبود محصول یا خدمات را کوتاه کند.

طبق مطالعه Gartner (2014 ، مشاوره مدیریت خدمات مشتری CRM را پشت سر دیوار payt قرار می دهد) ، بهبود دسترسی کارمند یا مشتری به دانش متنی ، 20 تا 80 درصد از زمان ارائه دهنده برای پاسخ دادن را کاهش می دهد ، افزایش رضایت مشتری. همچنین ، هنگام استفاده از فعالیت های مشاور مدیریت مناسب ، یک سازمان می تواند هزینه پشتیبانی مشتری را 25 درصد یا بیشتر کاهش دهد.

البته ، در این زمینه ، فناوری نقش بسیار مهمی را ایفا می کند: نباید آن را به سادگی به عنوان یک ابزار توانمند درک کرد ، بلکه به عنوان محرکی برای اقدامات جدید مشترک و به اشتراک گذاری دانش درک می شود. راه حل های ارتباطی و همکاری مدرن کسب و کار گاهی شامل آخرین ویژگی های مرسوم ، معمولاً دنباله روندی که از دنیای مصرف کننده ارائه می شود محدود هستند.

در حقیقت ، پس از روند شبکه های اجتماعی سازمانی ، در حال حاضر ما شاهد ظهور "چت شرکتی" هستیم ، به دنبال موفقیت برنامه های مصرفی مانند WeChat و WhatsApp. سازمانهایی که در حال استفاده از ابزارهای ارتباطی و همکاری جدید هستند ، همچنین باید استراتژی محصول خود را با توجه به شرکت مشاور مدیریت تعریف کنند. از آنجا که گفتگوهای امروز دانش شرکت فردا است ، اگر ابزاری نتواند به محض وقوع این ارتباطات را ضبط و بایگانی کند ، دانش شرکتی برای همیشه از دست می رود.

  • MAHAYAN66 HASANI