تیهوشا

  • ۰
  • ۰

 

بله ، زمان آن فرا رسیده است! یخچال و فریزر ما در آخرین پای خود است و اکنون ما در جستجوی یخچال جدید هستیم! سایت اخبار لوازم خانگی تصلا در این مورد توضیحات کامل را داده است که اما از کجا شروع کنیم؟ آیا خریدن لوازم خانگی عالی باعث ترس شما می شود؟ انواع مختلفی از لوازم خانگی وجود دارد و زنگ ها و سوت های زیادی را باید در نظر گرفت! YIKES! چگونه می دانید که کجا باید شروع شود !!! نگران نباشید ، من در این فرآیند چیزهای زیادی آموخته ام و آماده هستم نکات مفیدی را در مورد خرید لوازم مناسب برای شما و خانه شما به اشتراک بگذارم!

من نه تنها نکاتی را به اشتراک می گذارم ، بلکه شما فرصتی خواهید داشت تا آشپزخانه من را در چند سال و فصل های اخیر ببینید!

10 نکته برای انتخاب لوازم خانگی در ادامه آمده است.  همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید ، یخچال ما قدیمی است ... بیش از 25 سال سن دارد. و شروع به ایجاد مشکل برای ما کرده است! بنابراین ، من در جستجوی یخچال جدید و مناسب برای آشپزخانه ما بوده ام!

پیگیری پیکسل این پست توسط SEARS حمایت می شود. اما همانطور که در جستجوی یخچال کامل بودم ، متوجه شدم که Sears دارای بخش لوازم خانگی شگفت انگیز ، خدمات عالی و متخصصان در این زمینه است که بسیار مفید است. نظرات این پست 100٪ متعلق به من است. به شدت توصیه می کنم هنگام انتخاب دستگاه بعدی خود ، SEARS را بررسی کنید!

طبق نظر تصلاپرس در حال حاضر ، در اینجا 10 مورد برتر من هنگام انتخاب لوازم خانگی یک وسیله مناسب وجود دارد!

فضای خود را بشناسید

توجه داشته باشید که اندازه فضای یک یخچال در آشپزخانه من کوچک و تنگ است. من نمی توانم اشتباه اندازه گیری را انجام دهم!

اساسی ترین نکته ای که در راهنمای خرید لوازم خانگی و یک وسیله جدید باید بدانید فضایی است که دستگاه جدید شما در آن قرار می گیرد. چه ساخت و ساز جدید و چه نیاز به قرار دادن دستگاه در فضای موجود ، باید ارتفاع و عرض و عمق آن منطقه را بدانیم. به دوبار اندازه گیری کنید! مهم است که آن را درست انجام دهید! و آن را بنویسید

SEARS دارای شگفت انگیزترین راهنمای ویدیویی و همچنین مقالات آموزنده است (اینجا را کلیک کنید و صفحه "خرید راهنمای خرید قبل از خرید" را پایین بیاورید) تا بتوانید لوازم کامل ما را پیدا کنید. من عاشق عشق عشق فیلم ها! آنها با توضیح "انواع" مختلف لوازم خانگی موجود و نحوه استفاده از آنها در یک اتاق بسیار کمک کردند. آنها همچنین در مورد نقاط قیمت و سبک صحبت می کنند. من خیلی چیزها یاد گرفتم و ویدیوی یخچال به من در مورد یخچال های "درب فرانسوی" آموزش داد ، یخچالی که من در فکر تهیه آن هستم! اگر به یک وسیله فکر می کنید ، حتماً اینها را تماشا کنید! به طور جدی ، یک ویژگی افسانه ای از تجربه SEARS!

بودجه خود را بشناسید

بیایید در مورد این اقلام بزرگ بلیط بانک را خراب نکنیم! بودجه داشته باشید و سعی کنید دستگاه را با بودجه خود متناسب کنید. این برای من خیلی سخت است من عاشق ارتقاء هستم! آن اندازه های صنعتی را دوست داشته باشید! آنها بسیار زیبا هستند ، اما در حال حاضر در بودجه من نیستند. با آگاهی بیشتر در مورد وسایلی که به دنبال آن هستید ، تصور واقع بینانه تری از هزینه منطقی خواهید داشت.

در حال حاضر طرف دیگر این است که آنقدر سخت نگیرید که از چیزی که برای شما و خانواده شما مناسبتر است در طولانی مدت استفاده کنید ، زیرا بیش از آن چیزی است که می خواهید هزینه کنید. ممکن است برای به دست آوردن آنچه می خواهید یا نیاز دارید کمی بیشتر پس انداز کنید. برای اطلاع از نکات قیمت ، فیلم ها و مقالات SEARS را مشاهده کنید.

با در نظر گرفتن بودجه ای به SEARS رفتم و آنها تقریباً در هر مارکی که فکرش را بکنم یخچال و فریزر داشتند! من قرار ملاقات گذاشتم تا "با متخصص صحبت کنم" و هلن ، کارشناس شخصی من ، یخچال ها را فیلتر کرد و من را به سمت وسایلی که متناسب با بودجه من بودند راهنمایی کرد. این را دوست داشته باش!

بدانید آنجا چه خبر است

به عبارت دیگر ، قبل از ورود به نمایشگاه لوازم خانگی ، تکالیف خود را انجام دهید! در مورد موارد جدید و آنچه که بدنبال آن هستید ایده ای داشته باشید.

یخچالی که متناسب با فضای من است

مجدداً به صفحه SEARS APPLIANCE PAGE سر بزنید و با انواع مختلف ، سبک ها ، مارک ها ، ویژگی ها ، قیمت و بسیاری اطلاعات دیگر آشنا شوید تا در این فرآیند خریداری آگاه باشید! به یاد داشته باشید که صفحه SEARS را به قسمت «خرید راهنمای تحقیق قبل از خرید» بروید.

 

  • ۰۰/۰۵/۱۵
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی