تیهوشا

  • ۰
  • ۰

 

اگر به دنبال دوام و قدرت در یک دستگاه هستید ، به دنبال بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021 نباشید. در حالی که اکثر لپ تاپ ها برای مقاومت در برابر درجه حرارت شدید ، گرد و غبار ، آب ، قطرات و انفجار ساخته نشده اند ، این لپ تاپ ها به همین منظور طراحی شده اند. ممکن است تعداد زیادی لپ تاپ وجود داشته باشد که سبک تر یا نازک تر هستند ، اما هیچ کدام به اندازه این دوام نمی آورند.

بهترین لپ تاپ دانشجویی 2021

فرقی نمی کند که کمی دست و پا چلفتی باشید ، نویسنده ای که در جاده به دنبال بهترین لپ تاپ ها برای نویسندگان است یا در یک محل کار شلوغ کار می کند ، یکی از بهترین لپ تاپ های مقاوم در اینجا برای شما کار می کند. آنها انواع آزمایش ها را پشت سر گذاشته اند ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که در برابر هرگونه سوءاستفاده ایستادگی خواهند کرد.

در اینجا بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021 Dell پیشرو هستند ، در اینجا بهترین انتخاب ما از بهترین لپ تاپ های مقاوم است که قدرت و دوام را نشان می دهند. اگر به دنبال یک دستگاه قابل حمل مقاوم برای فرزندان خود هستید ، حتماً بهترین لپ تاپ های ما را برای کودکان بررسی کنید. در همین حال ، کسانی که به دنبال گزینه ای با وزن سبک هستند ، برخی از بهترین Chromebook ها نیز مقاوم هستند.

اگر می خواهید ارزانترین لپ تاپ و رایانه لوحی در یک دستگاه داشته باشید ، بهترین لپ تاپ های 2 در 1 ما را بررسی کنید.

آیا می خواهید شرکت یا خدمات شما برای راهنمای این خریدار در نظر گرفته شود؟ لطفاً درخواست خود را با آدرس راهنمای خرید در قسمت موضوع به آدرس wish.athow@futurenet.com ایمیل کنید.

1. Dell Latitude 14 Rugged Extreme

بهترین لپ تاپ دانشجویی 2021 مشخصات فنی این محصول عبارتند از:

پردازنده: Intel Core i3-6100U گرافیک: Intel Graphics 520RAM: 4 گیگابایت صفحه نمایش: 14 اینچ 1366 x 768 ذخیره سازی: 128 گیگابایت SSD اتصال: WiFi ، بلوتوث ، GPS اختیاری ، LT وزن: 3.9 کیلوگرم ابعاد: 356 24 246 52 52 میلی متر

بهترین معاملات امروز

1،449.90 دلار

در آمازون مشاهده کنید

1،749.99 دلار

مشاهده در آمازون

2225 دلار

مشاهده در آمازون

دلایل خرید

+طراحی بسیار مقاوم

+می تواند سخت افزار را پیکربندی کند

دلایل اجتناب

-فقط 4 گیگابایت RAM در مدل پایه

-بزرگ و سنگین

اگر به دنبال لپ تاپی هستید که بتواند هر چیزی را که سیاره می تواند به سمت آن پرتاب کند ، کنترل کند ، باید Dell Latitude 14 Rugged Extreme را در دست بگیرید - همه اینها در یک نام است. در حال حاضر کمی قدیمی است ، اما تقریباً مهم نیست. این هنوز یک لپ تاپ مقاوم و با طراحی خوب است که الزامات استاندارد نظامی را برآورده می کند. دارای بدنه آلیاژی منیزیم و بدنه مقاوم در برابر ضربه ، دارای گواهینامه IP65 در برابر گرد و غبار ، شن و ماسه و آب است - حتی می تواند دمای شدید را تحمل کند. مانند بقیه کاتالوگ دل ، می توانید Dell Latitude 14 Rugged Extreme را هرطور که دلتان می خواهد پیکربندی کنید - یا هرطور که می توانید هزینه کنید.

این محصول فقط در ایالات متحده و انگلستان در زمان نگارش این مقاله در دسترس است. خوانندگان استرالیایی: در Panasonic Toughbook CF-33 یک جایگزین خوب را بررسی کنید

2. Dell Latitude 14 Rugged

یک لپ تاپ قوی و محکم دانشجویی از Dell . مشخصات فنی این محصول از نمونه بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021 عبارت است از:

پردازنده: Intel Core i5-6300U پردازنده گرافیک: AMD Radeon R7 M360 RAM: 8 گیگابایت صفحه نمایش: 14 اینچ 1920 در 1080 ذخیره سازی: 128 گیگابایت SSD قابلیت اتصال: WiFi ، بلوتوث ، GPS ، LTE ، اترنت وزن: 1.9 کیلوگرم ابعاد: 347 24 243 44 44.4 میلی متر.

هنگامی که صحبت از بهترین لپ تاپ ها می شود ، Dell یک نام عمومی است ، اما هنوز هم بهترین لپ تاپ های مقاوم را در حال حاضر می سازد. به عنوان مثال ، Dell Latitude 14 Rugged یک لپ تاپ قوی است که پوسته بیرونی سفت و سخت را با اجزای سریع که به اندازه کافی قدرتمند هستند ترکیب می کند-از جمله پردازنده نسل ششم Intel Core و گرافیک اختصاصی AMD Radeon. حتی صفحه نمایش نیز مناسب است و از یک سطح مات استفاده می کند که استفاده از آن را در خارج راحت می کند - احتمالاً در جایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این نسخه کمتر "افراطی" انتخاب شماره یک ما است ، اما هنوز هم یکی از بهترین لپ تاپ های مقاوم بازار است.

این محصول فقط در ایالات متحده و انگلستان در زمان نگارش این مقاله در دسترس است. خوانندگان استرالیایی: در Panasonic Toughbook CF-33 یک جایگزین خوب را بررسی کنید

3. Panasonic Toughbook CF-33

بهترین لپ تاپ دانشجویی 2021 پاناسونیک با مشخصات زیر است:

ntel Core i5-7300U پردازنده گرافیک: Intel HD Graphics 620RAM: 8 گیگابایت صفحه نمایش: 12 اینچ 2160 x 1440 حافظه: 256 گیگابایت SSD قابلیت اتصال: WiFi ، بلوتوث ، GPS ، LTE ، اترنت وزن: 2.76 کیلوگرم ابعاد: 313.0 x 288.4 x 46.1 میلی متر

اگر یکی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2 در 1 را می خواهید ، اما چیزی را نمی خواهید که احساس کنید در اولین فرصت نصف می شود-Panasonic Toughbook CF-33 برای شما مناسب است. این 2 در 1 دارای انعطاف پذیری است که اکثر لپ تاپ های مقاوم از آن برخوردار نیستند. اگر به چیزی نیاز دارید که هنگام حمل و نقل و یادداشت برداری آسان حمل شود ، حالت تبلت معجزه می کند. سپس ، در صورت نیاز به تایپ برخی از اسناد ، می توانید صفحه کلید را وصل کرده و به راحتی تایپ کنید. ممکن است گران باشد ، اما این یکی از تنها لپ تاپ های 2 در 1 است که در واقع می تواند بسیار ضعیف شود.

  • ۰۰/۰۵/۱۲
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی