تیهوشا

  • ۰
  • ۰

بهترین و پرفروش ترین ماشین های لباسشویی بازار ایران لکه های روزمره را از بین می برند و لباس های شما را به طور موثر تمیز می کنند ، بدون استفاده از آب یا برق زیاد در این فرایند. یک ماشین لباسشویی خوب به خوبی آبکشی می کند و حداقل سر و صدا را نیز ایجاد می کند. باید همه این کارها را انجام دهد و لباس های شسته شده را به موقع تحویل دهد - نه خیلی زیاد برای درخواست!

طبق راهنمای خرید ماشین لباسشویی همچنین باید به ضدعفونی کردن لباس های شما از جمله از بین بردن ویروس هایی مانند COVID-19 کمک کند. CDC هنوز توصیه می کند لباس ها را در گرمترین دمای ممکن طبق برچسب مراقبت شستشو دهید تا میکروب های باقی مانده از بین بروند. انتخاب ماشین لباسشویی با رعایت همه موارد فوق و همچنین ویژگی های جدید مانند کنترل Wi-Fi دشوار است. به همین دلیل ما کار را برای شما انجام داده ایم. در اینجا بهترین ماشین های لباسشویی که می توانید خریداری کنید وجود دارد.

بهترین ماشین های لباسشویی کدامند؟

پس از انجام تحقیقات گسترده ، ما بهترین ماشین لباسشویی را Electrolux EFLS627UTT پیدا کردیم. این مدل به عنوان یک ماشین لباسشویی با بار جلو ، از نظر مصرف انرژی ، دارای ظرفیت قابل توجهی است و دارای 9 چرخه شستشوی مفید است که قابل تنظیم است ، از جمله 15 دقیقه "شستشوی سریع". ضمانت 10 ساله موتور و گارانتی مادام العمر روی خود وان نیز گنجانده شده است. در دو رنگ موجود است ؛ سفید و تیتانیوم ، بنابراین می توانید آنچه را که بیشتر مناسب لباسشویی شما است انتخاب کنید.

اگر ترجیح می دهید یک ماشین لباسشویی با بارگیری بالا را انتخاب کنید ، ما GE GTW685BSLWS را توصیه می کنیم. این مدل علاوه بر عملکرد نظافت فوق العاده ، می تواند به تلفن هوشمند شما متصل شود ، بنابراین می توانید از راه دور آن را کنترل و کنترل کنید.

تور غرفه نمایش ال جی | راهنمای تام در CES 2020

واشرهای بارگیری جلو عملکرد بهتری نسبت به لودرهای بالا دارند ، با این حال بسیاری از مصرف کنندگان در تعویض با آنها تردید دارند. این به این دلیل است که لودرهای جلو به راحتی می توانند قالب و باقی مانده ای را در واشر ایجاد کنند و در نتیجه دستگاهی بو می دهد. اگر چنین است ، پس واشر جدید UltraFresh Front Load GE ارزش بررسی دارد. دارای واشر وسیع تری با روکش ضد میکروبی و همچنین سیستم تهویه در درب است.

بهترین ماشین های لباسشویی: Electrolux EFLS627UTT

مشخصات فنی پرفروش ترین ماشین لباسشویی بازار ایران عبارت است از:

نوع: لودر جلو اندازه: 27 x 38 x 31.5 ظرفیت: 4.4 cu. ft. نه از چرخه: 9 ویژگی های شستشو: ضدعفونی و بخار ، تمدید تمدید ، StainSoak ، 15 دقیقه سریع شستشو برنامه کنترل: بدون مصرف انرژی: 85 کیلووات ساعت در سال

بهترین معاملات امروز

979 دلار

در آمازون مشاهده کنید

دلایل خرید

+عملکرد شستشو عالی

+پشتیبانی از مواد شوینده غلاف

+بارگذاری جلو

دلایل اجتناب

بهترین ماشین لباسشویی بازار ، Electrolux EFLS627UTT همه چیز در مورد شستشو است. این ماشین لباسشویی با قیمت کمتر از 1000 دلار ، تست های چندین بازبینی را انجام داد و از چندین نشریه امتیاز برتر تمیز کردن را گرفت. دارای یک درام 4.4 فوت مکعبی است که می تواند یک شستشوی بزرگ را نگه دارد و دارای 9 چرخه شستشو ، از جمله شستشوی سریع 15 دقیقه ای است. این مقدار نسبت به برخی از واشرها کمتر است ، اما هر چرخه را می توان برای درجه حرارت و سطح خاک تغییر داد ، بنابراین می توانید به راحتی شستشو را سفارشی کنید.

EFL627UTT همچنین دارای یک دستگاه پخش شوینده مخصوص غلاف است. برخی از واشرها با مواد شوینده از قبل بسته بندی شده مشکل دارند زیرا ممکن است گاهی مواد شوینده را مسدود کرده یا به درستی رها نکنند ، اما دستگاه تطبیقی ​​این ماشین لباسشویی مواد شوینده را با آب در مخزن از قبل مخلوط کرده و سپس آن را رها می کند تا مطمئن شود که به درستی توزیع شده است.

طبق راهنمای خرید ماشین لباسشویی یک چیزی که آن را ندارد یک برنامه است. در حالی که بسیاری از ماشین های لباسشویی با اضافه کردن برنامه هایی برای نظارت و کنترل از راه دور ، خانه هوشمند را می پذیرند ، EFSL627UTT هیچ برنامه همراهی ندارد. با این حال ، این دستگاه را به یک دستگاه گنگ تبدیل نمی کند: این Electrolux دارای کنترل های پیچیده و آسان برای استفاده است که می توان به راحتی آنها را سفارشی کرد.

پرفروش ترین لباسشویی بازار: GE GTW685BSLWS

بهترین ماشین لباسشویی با بارگیری بالا

مشخصات فنی پرفروش ترین لباسشویی بازار ایران عبارت است از:

نوع: Top Loader اندازه: 27 x 46 x 27 ظرفیت: 4.5 cu. ft. نه چرخه ها: 14 ویژگی های شستشو: ضدعفونی کردن ، عمیق پر کردن کنترل برنامه: بله (اختیاری ، 49 دلار) مصرف انرژی: 150 کیلووات ساعت در سال

EW AT SEARS

آمازون را چک کنید

دلایل خرید

+عملکرد عالی نظافت

+بارگذاری بالا

دلایل اجتناب

-برای لباس سخت است

-از برق بیشتر از لودرهای جلو استفاده می کند

عموماً پروفروش ترین ماشین های لباسشویی با بارگیری جلو کارآمدترین هستند ، اما برخی از افراد نوع بالای بارگیر قدیمی را ترجیح می دهند. بارگیری آنها راحت تر و قابل اطمینان تر است ، بنابراین اگر این نوع را ترجیح می دهید ، GE GTW685BSLWS بهترین ماشین لباسشویی برای شما است.

طبق نکاتی برای خرید ماشین لباسشویی این محصول می تواند تعداد زیادی لباس در طبل 4.5 فوت مکعبی خود جای دهد و همزن مرکزی اطمینان می دهد که همه لباس ها در بارهای بزرگ به اطراف منتقل می شوند. همچنین تا حدودی پر سر و صدا است ، که اگر در زیرزمین یا رختشویخانه قرار داشته باشد مشکلی ایجاد نمی کند ، اما می تواند در خانه های کوچکتر مشکل ایجاد کند.

GTW685BLSWS همچنین از مقدار قابل توجهی برق استفاده می کند: تقریباً 50 درصد بیشتر از نمونه های برتر لودر جلو. اگرچه ارزان تر است ، اما می تواند به مرور گران تر شود. همچنین فاقد آبگرمکن است ، بدین معنی که چرخه ضدعفونی کردن به اندازه منبع آب گرم خانه شما گرم خواهد بود. اگر بخاری آب گرم شما خوب نیست ، این چرخه ممکن است مثر نباشد.

GTW685BSLWS دارای ویژگی های خانه هوشمند نیست ، اما می توان آنها را فقط با 49 دلار با ماژول GE ConnectPlus WiFi ، که داخل دستگاه قرار می گیرد ، اضافه کرد. این الکسا ، Google Assistant و پشتیبانی IFTTT را اضافه می کند ، بنابراین می توانید با دستورات صوتی آمازون یا گوگل مدت زمان اجرای این چرخه را بیابید.

بهترین ماشین های لباسشویی: LG WM3500CW

طبق نکاتی برای خرید ماشین لباسشویی با بودجه جلو

مشخصات فنی پرفروش ترین ماشین لباسشویی بازار ایران عبارت است از:

نوع: لودر جلو اندازه: 38.7 x 27 x 31.5 ظرفیت: 4.5 فوت مکعب چرخه ها: 10 ویژگی های شستشو: سرعت شستشو برنامه کنترل: بله مصرف انرژی: 105 کیلووات ساعت در سال

بهترین معاملات امروز

در بهترین خرید مشاهده کنید

دلایل خرید

+قابل اعتماد

+هزینه کم

دلایل اجتناب

-زمان چرخه طولانی تر

-کنترل پنل سخت خواندن

اگر LG WM3770HWA را بردارید و برخی از ویژگی های شیک را حذف کنید ، LG WM3500CW را دریافت خواهید کرد. و شما حدود 200 دلار صرفه جویی می کنید ، که باعث می شود ما بهترین ماشین لباسشویی جلو برای خریداران ارزان قیمت باشیم. شما از قابلیت اطمینان بالا ، چرخه شستشوی سریع و در کل عملکرد عالی با مدل گرانتر برخوردار هستید.

با این حال ، چیزی که به شما نمی رسد ، بخاری آب گرم است. بنابراین اگر آب گرم شما خیلی گرم نیست (یا قابل اعتماد نیست) و می خواهید لباس ها را ضدعفونی کنید ، سراغ مدل گرانتر بروید. شما همچنین تعدادی از چرخه های فانتزی را از دست می دهید ، مانند تاخیر در شروع و چرخه ای که آلرژن ها را از بین می برد. با این وجود ، هنوز ویژگی های خانه هوشمند Wi-Fi را دریافت می کنید ، بنابراین می توانید این واشر را از روی مبل خود کنترل کرده و به راحتی از صرفه جویی در پول لذت ببرید.

برخی از کاربران شکایت کرده اند که برخی از چرخه های شستشو بیش از یک ساعت طول می کشد و خواندن صفحه کنترل دشوار است.

  • ۰۰/۰۵/۱۶
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی