تیهوشا

  • ۰
  • ۰

پس از چهار سال و بیش از 150 ساعت تحقیق و گزارش، ما یکی دو چیز در مورد یخچال ها یاد گرفته ایم. بیشتر آنها در کار خود (سرد نگه داشتن غذا) مهارت دارند، اما تفاوت در طراحی به این معنی نیست که هر یخچال متناسب با نیازهای همه است. در این راهنمای خرید، ما تمام اطلاعات لازم را برای یافتن یخچال و فریزر متناسب با فضا، سلیقه، سبک زندگی و بودجه شما به شما ارائه خواهیم داد.

یخچال فریزر چه مارکی بخریم؟

اولین گامی که باید در انتخاب و خرید بهترین یخچال ایرانی بردارید این است که دریابید اندازه آن در آشپزخانه شما چه اندازه ای مناسب است و سپس در مورد سبک درب تصمیم بگیرید. امروزه، بیشتر مردم به دنبال یخچال درهای فرانسوی هستند زیرا زیبا به نظر می‌رسند و قفسه ها و کشوهای گسترده ای دارند که میوه ها و سبزیجات را در سطح چشم نگه می‌دارد. اگر یک فریزر بزرگتر، یخچال فریزر کلاسیک اگر بودجه کافی دارید یا یخچال ضد عمق برای صرفه جویی در فضای با ارزش و ایجاد فضای مطبوع، ممکن است مدل ساید بای ساید را ترجیح دهید. (ما در راهنمای خود برای بهترین یخچال ها مدل های خاصی را توصیه می‌کنیم). آنچه در این راهنما به آن پرداخته نمی شود یخچال های مخصوص مانند واحدهای داخلی یا یکپارچه است، اما توصیه های ما در مورد ویژگی هایی که باید هنگام خرید هر یخچال جدید در نظر بگیرید، در مورد آن ها نیز صدق می‌کند.

راهنمای خرید یخچال

نحوه خرید یخچال فریزر یک خرید عمده و پیچیده در خانه است، بنابراین ما همچنین شما را به انجام تحقیقات عملی خود ترغیب می‌کنیم: به چند نمایشگاه بروید تا احساس و ویژگی های مدل ها و مدل های مختلف را بررسی کنید. این راهنما به شما کمک می‌کند در مورد هر یخچالی که به آن علاقه دارید سوالات صحیح را بپرسید. و هنگام خرید، توصیه می‌کنیم ضمانت نامه طولانی تری را از طریق خرده فروش دریافت کنید. هر مشکلی که وجود دارد تمایل به انجام این کار در چهار سال اول مالکیت (گذشته از پوشش عمومی تولید کننده) دارد.

چرا باید به ما اعتماد کنید

طبق راهنمای خرید یخچال ما با بیش از دوازده نفر از متخصصان یخچال و فریزر مشورت کرده ایم، هزاران مرور کاربر را خوانده ایم و روند فروش و داده ها را جستجو کرده ایم تا بفهمیم یخچال های مردم چه نوع خریداری می‌کنند. اطلاعات بیشتر در مورد روند تحقیق ما را می‌توانید در راهنمای همراه ما با بهترین یخچال ها بخوانید. این راهنما، همراه با این راهنما، توسط لیام مک کیب، سردبیر ستاد، که شش سال است صنعت لوازم خانگی را پوشش می‌دهد، از جمله دوره حضور در Reviewed.com، و در مورد یخچال، برد، تهویه مطبوع و سایر لوازم اصلی برای سیم چین. میشل ما نویسنده ستاد، گزارشگر سابق خرده فروشی است که با ده ها تولید کننده در مورد نحوه تولید، فروش و استفاده از آنها مصاحبه کرده است.

چه اندازه یخچال تهیه کنید؟

مهمترین عامل در تصمیم گیری برای یخچال جدید، تعیین اندازه مناسب در آشپزخانه شما است. یخچال ها معمولاً با ظرفیت داخلی خود در فوت مکعب ذکر می‌شوند، اما تمرکز روی ابعاد خارجی از اهمیت بیشتری برخوردار است - و عرض معمولاً عامل محدود کننده است. در اینجا نحوه سنجش سناریوهای مختلف آورده شده است.

یخچال فعلی خود را جایگزین می‌کنید؟ شما باید یک مورد جدید با عرض بسیار مشابه خریداری کنید.

 

عرض، عمق (از دیوار به سمت جلو) و ارتفاع دستگاه فعلی خود را اندازه بگیرید. این بیشتر از هر مرحله دیگری که می‌توانید بردارید، جستجوی شما را متمرکز می‌کند.

به خاطر داشته باشید برای نحوه خرید یخچال فریزر که اندازه گیری یخچال و فریزر توسط سازنده تا یک اینچ لاغرتر است و فضای نصب را فراهم می‌کند.

ما توصیه می‌کنیم فوت مکعب را در لیست معیارهای خود قرار دهید. چیدمان خوب دراورها و قفسه ها از اهمیت بیش از حد زیاد برخوردار است.

خرید یک خانه تازه اتمام یافته یا آشپزخانه بازسازی شده؟ شما باید فضایی را که می‌خواهید یخچال را در آن قرار دهید اندازه بگیرید.

طبق راهنمای خرید یخچال را نه تنها در ارتفاع کمر، بلکه در بالا، جایی که ممکن است کابینت شما باشد، و در پایین، جایی که ممکن است یک تخته پایه داشته باشید اندازه گیری کنید: تر و تمیز کف و دیوار می‌تواند فضای موجود یخچال شما را محدود کند. (با این حال، به خاطر داشته باشید که معمولاً می‌توانید کمی اصلاح کنید، و اگر به این معنی است که می‌توانید یخچال مورد علاقه خود را در آن جای دهید ارزش انجام آن را دارد)

همانطور که در تصویر زیر مشخص شده است، اندازه گیری های مختلفی از عرض و ارتفاع انجام دهید، در صورتی که فضای یخچال شما نامتقارن باشد (به عنوان مثال خانه ها می‌توانند به طور ناموزونی ته نشین شوند).

برای تهویه مناسب و گردش هوا حداقل یک اینچ اضافی در کناره ها، بالا و پشت بگذارید. یخچال ها با انتقال گرما از داخل به هوای خارج از طریق سیم پیچ در پشت دستگاه کار می‌کنند، بنابراین آنها به آن فضای تنفسی نیاز دارند.

اندازه گیری ها را در ارتفاع و هر دو طرف انجام دهید - و برای عمق هم همین کار را انجام دهید

یخچال - برای اطمینان از اینکه یخچال جدید کاملاً در فضای اختصاص یافته جای می‌گیرد.

سرانجام، و به خصوص اگر در حال حرکت در اندازه یخچال جدید خود هستید، ورودی های آشپزخانه و خانه خود را اندازه بگیرید. خرید یخچال جدید خوب نیست اگر واقعاً نمی توانید آن را از طریق درب خارج کنید.

همانطور که گفته شد، تولیدکنندگان تأکید زیادی بر اندازه گیری داخلی فوت مکعب دارند. توصیه می‌کنیم این مقدار را در لیست معیارهای خود قرار دهید. برای یکی، چیدمان خوب کشوها و قفسه ها از حجم زیاد مهمتر است. برای دیگری، هیچ استانداردی برای چگونگی اندازه گیری این سازندگان وجود ندارد، بنابراین هیچ راهی برای مقایسه آنها وجود ندارد. اما به عنوان یک قاعده سرانگشتی، یک خانواده چهار نفره می‌توانند لوازم ضروری را در یخچال 18 فوت مکعبی قرار دهند. برای هر فرد اضافی در خانه خود، دو فوت مکعب دیگر می‌خواهید. تقریباً هر یخچال 36 اینچی با عمق استاندارد دارای فضای 24 فوت مکعب یا بیشتر خواهد بود - حتی برای یک خانواده بزرگ نیز کافی است.

نحوه انتخاب سبک درب مناسب

طبق راهنمای خرید یخچال بعد از ابعاد، وقت آن است که دریابید کدام سبک درب برای شما بهتر است. درب های فرانسوی در حال حاضر محبوب ترین هستند، اما اگر محدودیت مکانی دارید یا بودجه کافی ندارید ممکن است سبک دیگری را انتخاب کنید.

چهار سبک، مصور: درب فرانسوی، ساید بای ساید، فریزر بالا و فریزر پایین

چهار سبک اصلی درب یخچال. اغلب اوقات، سبک زندگی و فضای آشپزخانه شما تعیین می‌کند که کدام یک برای شما بهترین است.

بهترین یخچال ایرانی

در صورت زیر باید یخچال درب ایرانی را در نظر بگیرید:

بیشتر محصولات تازه، غذاهای آماده و مواد لبنی بخورید. این بیشتر مردم را توصیف می‌کند: به گفته مایک ایولند، طراح اصلی و مهندس BlueStar Refrigeration (سازنده یخچال های پیشرفته)، به طور متوسط ​​هر شخص یخچال را پنج تا هفت برابر بیشتر از فریزر باز می‌کند، بنابراین یخچال درب فرانسوی اغلب عملی ترین با داشتن قسمت یخچال کاملاً در حد کمر تا چشم، کالاهایی مانند میوه ها و سبزیجات، برش های شیرینی پزی، شیر و آب میوه را به راحتی در دسترس نگه دارید.

مهم نیست که یک فریزر کم نظم داشته باشید. فریزرهای درب فرانسوی قفسه بندی کمی دارند. معمولاً فقط از یک یا دو کشوی بزرگ و بزرگ تشکیل می‌شوند. برخی افراد متوجه می‌شوند که اقلام موجود در این وان ها را گم می‌کنند. اگر مقدار زیادی کالای یخی و جعبه ای می‌خورید، یخچال ساید بای ساید یا فریزر بالا می‌تواند بهتر باشد.

غالباً ظروف یا ظروف گسترده ای را نگهداری کنید. جعبه های پیتزا، ورق های بزرگ پخت و بوقلمون های سایز بزرگ بیشتر در یخچال یا فریزر درب فرانسه قرار می‌گیرند تا در کنار هم باریک تر.

فضای آشپزخانه شما محدود است. یک فریزر درب فرانسوی به جای اینکه تاب بخورد، مستقیم خارج می‌شود، بنابراین محدودیت آن توسط دیواری در دو طرف واحد نیست. درهای دوتایی یخچال هنگام باز شدن فقط نیمی از یک درب تمام عرض امتداد دارند، به این معنی که این سبک می‌تواند در فضاهای باریک بهتر کار کند.

بودجه حداقل 1500 دلار داشته باشید. این تقریباً به همان میزانی است که می‌توانید برای یخچال درب فرانسه 36 اینچی استفاده کنید و یک مدل بدون حاشیه را برای شما به ارمغان می‌آورد. برای یک یخچال درب فرانسوی با عمق استاندارد 36 اینچ با یخ ساز، دستگاه یخ / آب و ضد زنگ، می‌توانید تا 2300 دلار هزینه کنید. پرداخت بیشتر به شما ظرفیت و ویژگی های اضافی می‌دهد، اما، با توجه به اطلاعات محدود موجود، اطمینان، طول عمر، عملکرد بی سر و صدا یا حفظ بهتر غذا را تضمین نمی کند، مگر اینکه به یک واحد داخلی / یکپارچه برتر بپردازید.

  • ۰۰/۰۴/۲۱
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی