تیهوشا

  • ۰
  • ۰

اکثر افراد می خواهند در محیط کار موفق شوند. اما ، اگر وظایف خود را به بهترین شکل انجام می دهید و مشتاق نقش خود هستید ، تعیین دقیق اقدامات بعدی که شما را مجبور می کند از انتظارات خود فراتر رفته و در نقش خود موفق شوید ، دشوار است. این که آیا از دانشگاه خارج شده اید یا قصد ارتقا دارید ، این نکات می تواند به شما در موفقیت در محل کار شما کمک کند.

1. هرگز یادگیری را متوقف نکنید

برای موفقیت در کار اتخاذ نگرشی مبنی بر اینکه هرگز نمی توانید یادگیری را متوقف کنید ، راهی عالی برای توسعه مهارت ها و توانایی های خود در حین کار است. شما می توانید به توانایی خود اطمینان و ایمان داشته باشید ، اما مهم است که نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید تا آنها را توسعه داده و عملکرد خود را به حداکثر برسانید.

2. به پرسش ادامه دهید

برای موفقیت شغلی که شما در موقعیت جدیدی هستید ، انتظار می رود که در مورد نقش و مسئولیت های خود سوالاتی بپرسید. با این حال ، هنگامی که مدتی یا سالها در موقعیتی قرار گرفته اید ، ممکن است از خود راضی باشید و سوال خود را متوقف کنید. در مورد زمینه های مختلف کسب و کار یا آنچه که هم تیمی های شما روی آن کار می کنند اطلاعات کسب کنید. انجام این کار به این معنی است که شما با همکاران خود درگیر هستید و از آنچه در تجارت وسیعتر می گذرد آگاه هستید. این ممکن است بر مسئولیت های روزانه شما تأثیر نگذارد ، اما اگر اطلاعات وسیع تری از کسب و کار دارید در جلسات یا پروژه های تیمی مفید خواهد بود.

3. با رئیس خود صحبت کنید

اگر مایل به توسعه حرفه ای خود هستید ، 1-2-1 معمولی بسیار مفید است. این جلسات نه تنها به شما این امکان را می دهد که هر موضوعی را بیان کنید یا از رئیس خود سوال کنید ، بلکه به شما این فرصت را می دهد تا از طریق حجم کار یا فرصت های پیشرفت مورد علاقه خود صحبت کنید. پیگیری پیشرفت شما با مدیر شما یک راه عالی برای نشان دادن اشتیاق در نقش خود و نشان دادن این نکته که شما برای تبدیل شدن به یک کارمند بهتر سرمایه گذاری کرده اید.

4. در دفتر دوست شوید

حتی اگر دوست داشتن در محل کار اولویت اول شما نباشد ، این یک فرصت عالی برای ایجاد روابط حرفه ای و شخصی با افراد مختلف است. شما بیشتر عمر خود را در محل کار خود می گذرانید ، بنابراین اگر متوجه شدید که خود را از بقیه اعضای تیم دور می کنید ، ممکن است فرصتی را برای شادتر بودن در محل کار از دست بدهید.

5- از تعادل کار و زندگی سالم برخوردار باشید

موفقیت در کار به معنای سرمایه گذاری بیش از حد در کار نیست. خیلی سخت کار کنید و مطمئناً در نهایت دچار فرسودگی شغلی می شوید. داشتن تعادل سالم بین کار و زندگی کلید موفقیت و شادی در کار است. برای دوستان و خانواده خود وقت بگذارید و حتماً آن استراحت های مهم ناهار را برای شارژ مجدد باتری ها انجام دهید و خود را برای بعد از ظهر آماده کنید. داشتن تعادل سالم بین کار و زندگی به معنای سخت کار نکردن نیست ، بلکه به این معنی است که شما برای عزیزان خود و مراقبت از خود نیز وقت می گذارید.

6. صدای خود را داشته باشید

اگر به دنبال شنیدن صدای خود هستید ، اتاق جلسات فرصتی عالی برای نمایش ایده ها و اشتیاق شما در برابر مخاطبان مهم است. بسیاری از مردم صحبت با جمعیت را ترسناک می دانند ، اما انجام این کار به شما امکان می دهد استعدادها و ایده های خود را در محیطی مولد به نمایش بگذارید. ناگفته نماند ، این کار رئیس شما و اعضای دیگر تیم هایی را که در آن حضور دارند تحت تأثیر قرار می دهد.

ایجاد تغییرات کوچک در نگرش و نگرش شما به موفقیت های بزرگی در محل کار می انجامد. بیرون راندن خود از محدوده آسایش و قرار گرفتن در آنجا در ساعات کار ، راهی عالی برای موقعیت یابی به عنوان یک رهبر متفکر و کارمند مشتاق است. ایجاد این تغییرات امروز به شما کمک می کند تا در آینده حرکت استراتژیک شغلی را انجام دهید.

اگر علاقه مند به انجام گام بعدی در حرفه خود هستید ، چرا امروز با یکی از مشاوران متخصص استخدام ما تماس نگیرید. در مایکل پیج ، ما بیش از 40 سال تجربه استخدام داریم و می تواند به شما در یافتن موقعیت در زمینه و صنعت مورد نظر شما کمک کند.

 

  • ۰۰/۰۶/۰۶
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی