تیهوشا

  • ۰
  • ۰

لوازم خانگی زندگی را آسان تر می کند. در هیچ کجا این امر به اندازه آشپزخانه مشهود نیست ، جایی که لوازم بزرگ و کوچک هر روز در وقت و تلاش افراد صرفه جویی می کند. اگرچه لوازم بزرگ ، مانند یخچال ، فر و ماشین ظرفشویی ، برای یک آشپزخانه کاربردی بسیار مهم هستند ، اما لوازم کوچک تنوع راحتی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورند. هیچ آشپزخانه ای نباید بدون این 10 وسیله کوچک برتر باشد. دنبال کردن سایت اخبار صنعت لوازم خانگی هم در این مورد و برای اطلاع از قیمت ها مناسب است.

1. قهوه ساز

قهوه سازها یک وسیله کوچک ضروری هستند. برخلاف بسیاری از لوازم کوچک دیگر ، قهوه سازها در خارج از آشپزخانه یافت می شوند. شما می توانید این لوازم را در ادارات و اتاقهای هتل مشاهده کنید زیرا تقریباً همه عاشق یک فنجان قهوه داغ در ابتدای روز هستند.

2. توستر و فر

توستر و توستر یک نیاز اساسی در بسیاری از آشپزخانه ها هستند. نان ها و شیرینی ها را سریع و م Toثر برشته کنید ، در حالی که فرهای توستر برای ذوب پنیر و گرم کردن غذا عالی هستند.

3. مخلوط کن

طبق گفته سایت تصلاپرس مخلوط کن یک وسیله مهم برای کسانی است که نیاز به ترکیب سس ، آب میوه یا سوپ دارند. با پردازنده های غذایی اشتباه گرفته نشود ، مزیت اصلی مخلوط کن توانایی ترکیب دو یا چند ماده با هم است. موتور آن به طور کلی قدرت کمتری نسبت به دستگاه غذاساز دارد و تیغه های آن نیز تیز نیستند ، بنابراین مخلوط کن بهتر است با مایعات و یخ ها استفاده شود.

4. غذاساز

اگر نیاز دارید سبزیجات زیادی را در مدت زمان کوتاهی خرد کنید ، غذاساز بهترین دوست شماست. بسیاری از واحدها دارای انواع ضمیمه های تیغه هستند تا بتوانید انتخاب کنید که کدام تیغ برای نیازهای پردازشی شما بهتر کار می کند.

5. مخلوط کن

به گفته سایت اخبار لوازم خانگی تصلا هر نانوایی می داند که هم زدن خمیر نان یا خمیر کیک چقدر سخت است. مخلوط کن ها ترکیب مواد مرطوب و خشک مانند آرد و تخم مرغ را آسان می کنند. برخی از میکسرها دارای متصل به قلاب خمیر برای ورز دادن هستند.

6. فر برقی

این که آیا این یک فر چوبی ، یک فر پانینی یا یک فر برقی است ، این روزها از همه نوع فر برقی در آشپزخانه استقبال می شود. فر های برقی کوچک هستند ، بدون دود و به راحتی تمیز می شوند. غذاهایی که روی فر برقی پخته می شوند طعم بسیار خوبی دارند و می توانند بسیار سالم تر از غذاهای سرخ شده باشند.

7. اجاق گاز آهسته

اجاق گازهای آهسته که به نام قابلمه های آشپزی نیز شناخته می شوند ، مخصوص آشپزهای شلوغ مفید هستند زیرا می توانید قبل از خروج از خانه یک وعده غذایی را در روز آماده کرده و تا زمان رسیدن به خانه آن را انجام دهید. قابلمه ها اجازه می دهند غذا در طول شبانه روز بجوشد تا یک غذای خوشمزه و خانگی برای خانواده شما فراهم شود.

8. مایکروویو

هیچ وسیله کوچکی محبوب تر از اجاق مایکروویو نیست. در واقع ، برای بسیاری ، مایکروویو یک تجربه کامل در آشپزخانه است. مایکروویو غذا را در کمتر از نصف زمان یک فر معمولی گرم می کند. مایکروویوها به راحتی کار می کنند و بسیار بادوام هستند.

9. سرخ کن

سیب زمینی سرخ کرده ، توله سگ ها و انگشتان مرغ همه با یک سرخ کن کاملاً کامل ساخته می شوند. اگرچه به اندازه کبابی سالم نیست ، سرخ کن های درجه یک از لوازم خانگی بسیار محبوب هستند زیرا طعم رستوران را به میز شام شما می رسانند.

10. پلوپز

حدس بزنید که برنج را روی اجاق گاز خود درست کنید و به نتایج ثابتی برسید. اجاق های برنج به شما کمک می کنند تا هر بار با فشار یک دکمه برنج کامل درست کنید.

  • ۰۰/۰۶/۲۰
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی