تیهوشا

  • ۰
  • ۰

این نکات به شما کمک می کند تا برای روز بزرگ مصاحبه حرفه ای خود آماده شوید! این نکات را رعایت کنید و مصاحبه بزرگ را با رنگ های پرنور به پایان برسانید! این که آیا مصاحبه ساختگی دارید یا در حال آماده سازی برای حرفه حرفه ای خود هستید ، این نکات را تمرین کنید تا به درستی برای روز بزرگ آماده شوید!

1) پانسمان قسمت

برای تحت تأثیر قرار دادن شرکتی که با آن مصاحبه می کنید ، باید متناسب با آن لباس بپوشید. اگر دختر هستید ، از لباس های تجاری ، سوئیت ، لباس زیبا یا شلوار استفاده کنید ، می خواهید از پوشیدن لباس های معمولی روز خود ، از جمله شلوار یوگا ، اجتناب کنید.

همیشه لباس مناسب بپوشید و اطمینان حاصل کنید که از لباس حرفه ای تجاری استفاده می کنید و همچنین بهداشت را رعایت می کنید و خود را طوری نشان می دهید که می خواهید شرکت شما را ببیند.

2) سوالاتی را که مصاحبه کنندگان از شما خواهند پرسید ، مرور کنید

اطمینان حاصل کنید که چک لیست سوالات مصاحبه استخدامی را که ممکن است توسط مصاحبه کننده مطرح شود تهیه کنید. می توانید مهارت های مصاحبه خود را با یک دوست تمرین کنید ، یا می توانید از طریق مرکز شغلی Pomerantz برای مصاحبه با Interviewstream ثبت نام کنید. Interviewstream سوالات مشابهی با مصاحبه های حرفه ای واقعی خواهد پرسید و بازخورد مصاحبه خود را مشاهده خواهید کرد. تنها چیزی که شما نیاز دارید یک دوربین است ، یا حتی می توانید مصاحبه ای را در اتاق جریان مصاحبه در مرکز شغلی Pomerantz برنامه ریزی کنید!

3) تحقیقات کافی در مورد شرکت انجام دهید

وب سایت مربوط به شرکتی که برای آن درخواست می کنید را مرور کنید و مطمئن شوید که حقایقی را که برایتان جالب است و سوالات مورد نظر شما توسط مصاحبه کننده در شرکت را بنویسید.

4) به مصاحبه کنندگان احترام بگذارید

سوالات هوش در مصاحبه استخدامی برای مصاحبه کنندگان که مصاحبه را انجام می دهند و از شما سوال می پرسند ، نهایت احترام را قائل شوید. مردم همیشه درباره پاسخ های شما و رفتار شما یادداشت می نویسند. این اولین برداشت آنها از شما است ، علاوه بر آنچه در رزومه شما آمده است ، می خواهید مطمئن شوید که تأثیر مثبت و ماندگاری برای شرکت باقی می گذارد!

5) رفتار خوب غیر کلامی

-در طول مصاحبه کننده تماس چشمی خود را با مصاحبه کننده حفظ کنید

- اطمینان حاصل کنید که همیشه راست بنشینید و با وضعیت بدن خود باز باشید

-به تمام سوالاتی که مصاحبه کننده از شما می پرسد علاقه مند شوید

6) به موقع به Interivew مراجعه کنید

اطمینان حاصل کنید که حداقل 10 دقیقه زودتر به مصاحبه برسید. این شرکت از به موقع بودن و سریع بودن قدردانی خواهد کرد. همچنین به شما این فرصت را می دهد که پاسخ های خود را به سوالات بررسی کنید و همچنین مطمئن شوید که ظاهر خوبی دارید و احساس خوبی دارید!

7) همه مدارک شرکت و شغلی که برای آن درخواست می کنید را بدانید

اطمینان حاصل کنید که همه جنبه ها و شرایط شغلی که برای آن درخواست می کنید را می دانید. شما می خواهید هرگونه صلاحیت خود را در مورد آنچه فکر می کنید می توانید برای شرکت در مصاحبه به میز مذاکره بیاورید ، مطرح کنید.

8) رزومه اضافی بیاورید

اطمینان حاصل کنید که رزومه های اضافی را به مصاحبه بیاورید فقط در صورتی که شرکت به نسخه دیگری نیاز داشته باشد. اگر شما هم نمونه کارها دارید ، می توانید آن را نیز برای نمایش برخی از کارها و دستاوردهای قبلی خود بیاورید.

9) با انرژی صحبت کنید و جزئیات واقعی را ارائه دهید

اطمینان حاصل کنید که همیشه انرژی مثبت زیادی دارید و فقط جزئیات واقعی در مورد شغل یا دستاوردهای قبلی خود را ارائه دهید. در مصاحبه خود در مورد هیچ چیز دروغ نگویید. یک شرکت نمی خواهد شخصی را با اطلاعات غلط استخدام کند.

10) نوشتن نامه های تشکر بلافاصله پس از مصاحبه

اطمینان حاصل کنید که از مصاحبه کنندگان خود برای زمان و توجه آنها در بررسی فرصت شغلی تشکر کرده اند. پس از اتمام مصاحبه ، حتماً مصاحبه کنندگان و شرکت را نیز پیگیری کنید.

با رعایت این نکات ، مصاحبه خود را متزلزل می کنید و مطمئن می شوید که شرکت را مجذوب خود کرده اید و امیدوارم قرارداد را ببندید و شغلی پیدا کنید!

  • ۰۰/۰۶/۱۱
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی