تیهوشا

  • ۰
  • ۰

بهبود فرآیند یک روش برنامه ریزی استراتژیک است که هدف آن شناسایی عملیات یا رویه هایی است که می تواند برای تشویق روشهای نرمتر، گردش کار کارآمدتر و رشد کلی کسب و کار بهبود یابد. این برای ادامه موفقیت و رشد هر سازمانی حیاتی است. در این مقاله، شما در مورد 3 مشکل رایج مشاور مدیریت فرآیند و بهترین راه های غلبه بر آنها - قبل از اینکه بر شما غلبه کنند، خواهید آموخت.

3 مسئله مشترک مدیریت فرآیند (و چگونگی غلبه بر آنها)

پیاده سازی بهترین روشها در مدیریت فرآیند به منابع مالی سالم تجارت کمک می کند و میزان موفقیت یک سازمان در رسیدن به اهداف خود را فراهم می کند. اگرچه اجرای موفقیت آمیز مدیریت فرآیند در شرکت شما فواید ملموس بسیاری دارد، اما دلایل مختلفی نیز وجود دارد که کسب و کارها گاهی در این تلاش ها شکست می خورند.

در اینجا 3 مورد از رایج ترین مشکلات مدیریت فرآیند وجود دارد که بسیاری از شرکت ها را از توانایی بالقوه خود باز می دارد.

 

1. عدم حاکمیت

عدم حاکمیت یا کنترل فرآیند، جایی است که شکستهای مدیریت فرآیند آغاز می شود. با حاکمیت ضعیف، یک روند شانس موفقیت ندارد.

مسائل اصلی مدیریت فرآیند معمولاً در صورتی بروز می کند که شما وقت نگذارید تا فرآیندی را به درستی ترسیم کرده و فرد صحیحی را برای مدیریت آن پس از تشکیل آن انتخاب کنید. این شخص باید توانایی تغییر فرآیند در صورت لزوم و داشتن نقش تصمیم گیری در شرکت را داشته باشد.

برای غلبه بر این مشکل، شما باید:

  • با استفاده از نقشه برداری فرآیند، فرایندی را تشکیل دهید.
  • فرد صحیحی را برای مدیریت فرآیند انتخاب کنید.

2. عدم دسترسی به دانش

به گفته گارتنر، مدیریت دانش رشته ای است که رویکردی یکپارچه در شناسایی، تصرف، ارزیابی، بازیابی و به اشتراک گذاری کلیه دارایی های اطلاعاتی شرکت را ترویج می کند. این دارایی ها ممکن است شامل پایگاه های داده، اسناد، سیاست ها، رویه ها و تخصص و تجربه قبلاً دستگیر نشده در کارگران منفرد باشد.

هنگامی که سازمانی به طور سیستماتیک از دانش خود استفاده می کند و آن را در مورد مشاغل تجاری خود اعمال می کند، به مدیریت دانش موفقیت آمیز می رسد. موضوعات اصلی در این زمینه معمولاً زمانی بوجود می آیند که شما برای ایجاد یک چارچوب مدیریت دانش وقت نگذارید.

برای غلبه بر این مشکل، شما باید:

  • کارمندان را برای به اشتراک گذاشتن دانش تشویق کنید.
  • فرآیندی برای اشتراک دانش ایجاد کنید.
  • سرمایه گذاری در فناوری که به کارمندان اجازه می دهد دانش خود را به راحتی به اشتراک بگذارند.
  • اطمینان حاصل کنید که به مرحله 1 بازگشته اید و برای به اشتراک گذاری دانش فرآیند مناسب را اداره می کنید.

 

3. تعامل محدود نیروی کار

کارمندان درگیر احساس می کنند کاری که انجام می دهند به طور معناداری به شرکت کمک می کند و تلاش آنها تأثیر مستقیمی در موفقیت آن دارد. آنها برای نوآوری، کمال و کارآیی تلاش می کنند، که منجر به خوشبختی بیشتر مشتریان و کاهش هزینه ها می شود. مشارکت محدود نیروی کار توسعه روند را متوقف می کند. هیچ کس در تلاش نیست که به طور مداوم کار را آسان تر و کارآمدتر انجام دهد.

طبق Insights از Analytics، برای جلوگیری از محدودیت درگیری نیروی کار برای جلوگیری از شرکت شما، باید مراحل زیر را انجام دهید.

برای غلبه بر این مشکل، شما باید:

  • اطلاع رسانی - اطلاعاتی را که کارکنان برای درک آنچه از آنها انتظار می رود نیاز دارند.
  • Inspire - کارمندان را به چشم انداز و مأموریت شرکت متصل کنید.
  • تعامل - با آموزش، مربیگری و بازخورد از کارمندان پشتیبانی کنید.
  • درگیر شوید - برای بهبود فرایندها و حل مشکلات با کارمندان اقدام کنید.
  • Incent - استقرار سیستم های مناسب برای اندازه گیری، پاداش دادن و تقویت رفتارهای مطلوب.

پیاده سازی راه حل برای این موضوعات رایج مدیریت فرایند، تلاش قابل توجهی می طلبد. برای کسب اطلاعات بیشتر که می تواند به شما کمک کند گام های لازم را برای اطمینان از رشد و موفقیت مستمر سازمان خود بردارید، در وبینار آینده روند بهبود در Speed ​​Business به ما بپیوندید.

 

  • ۰۰/۰۳/۰۳
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی