تیهوشا

  • ۰
  • ۰

اگر شما در حال مشاغل حرفه ای در زمینه مشاوره استراتژی هستید ، لازم است درک کنید که زمین در صنعت چیست و چگونه هر مشاوره استراتژی متفاوت است.

برای کمک به شما در تحقیقات خود ، ما 10 شرکت مشاور مدیریت برتر را بدون ترتیب خاصی جمع آوری کرده ایم (همانطور که توسط مشاوران سابق مک کینزی انتخاب شده است). در این مقاله ، ما ویژگی های هر شرکت و تفاوت آنها را با هم به اشتراک می گذاریم.

McKinsey & Company

مک کینزی بعنوان یک شرکت مشاور مدیریت اصلی به رهبری ماروین بوور ، اغلب رهبر صنعت محسوب می شود و این شهرت را برای چندین دهه حفظ کرده است.

مک کینزی از لحاظ دسترسی و اعتبار بی نظیر است و بزرگترین شرکت استراتژیک است (27000 کارمند از سال 2018).

مک کینزی که در ابتدا در شیکاگو تاسیس شده بود ، اکنون دارای 127 دفتر در سراسر جهان است که کاملاً جهانی است. اندازه مک کینزی این شرکت را قادر می سازد تا در کل صنایع و عملکردها تخصص عمیقی به مشتریان خود ارائه دهد. این مشاور راهنمای رهبران ارشد در اکثر سازمانهای برتر جهانی است ، از طیف وسیعی از س criticalالات مهم ، از استراتژی تا عملیات از طریق دیجیتال.

رسوایی های اخیر اعتبار مک کینزی را لکه دار کرده است. دکتر سابق راجات گوپتا به دلیل نقش آفرینی در رسوایی خودی معاملات گالئون ، دو سال در زندان به سر برد. این شرکت همچنین درگیر کار بحث برانگیزی بوده است که از رژیم های فاسد یا استبدادی در اوکراین ، چین ، عربستان سعودی و آفریقای جنوبی حمایت می کند. هنوز هم مارک مک کینزی همچنان وزن زیادی را در داخل و خارج از صنعت مشاوره حفظ می کند.

این شرکت به عنوان یک کارخانه مدیر عامل شناخته شده است و فارغ التحصیلان برجسته بسیاری مانند Google's Sundar Pichai ، Facebook's Sheryl Sandberg و Morgan Stanley's James P. Gorman دارد.

شرکت مشاوره مدیریت بوستون (BCG)

BCG ، گرچه کوچکتر است - با 14000 کارمند از سال 2018 - یک شرکت رقیب آشکار برای مک کینزی است و کمی سریعتر رشد می کند. مشابه مک کینزی ، BCG با 90 دفتر در 50 کشور بیشتر صنایع و جغرافیای سراسر جهان را پوشش می دهد.

BCG جنجال خاص خود را داشت ، مدیر عامل شرکت ریچ لسر در انجمن استراتژیک و سیاست دونالد ترامپ خدمت می کرد.

BCG به ایجاد و محبوب سازی "ماتریس سهم رشد" مشهور است ، این چارچوبی است که به شرکت های بزرگ کمک می کند تا تصمیم بگیرند که چگونه پول بیشتری را برای رشد بیشتر در واحدهای تجاری خود اختصاص دهند.

Bain & Company

Bain توسط شریک سابق BCG Bill Bain تاسیس شد ، که این شرکت را با هفت مشتری سابق BCG شروع به کار کرد. مشابه با McKinsey و BCG ، Bain مجموعه ای از صنایع را پوشش می دهد. با این حال ، فقط با 8000 کارمند ، اندازه آن کوچکتر است و اغلب "برادر کوچک" دو شرکت دیگر در نظر گرفته می شود ، اما هنوز از یک شجره مشابه است.

 

این شرکت مشاوره مدیریت به دلیل نقاط قوت خود در خدمات دهی به خدمات مالی و مشتریان سهام خصوصی به خوبی شناخته شده است و حتی در این فضا شرکت مستقر ای به نام Bain Capital دارد.

این شرکت مشاور مدیریت همچنین اعتبار زیادی در کالاهای مصرفی دارد. آنها امتیاز خالص تبلیغ کننده خالص (NPS) را که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد اختراع کردند که محبوبیت و موفقیت یک مارک را با توجه به درجه توصیه مشتری توسط یک دوست یا یکی از اعضای خانواده اندازه گیری می کند.

مدیریت مشاوره با در کرنی

AT Kearney یک رهبر تاریخی در صنعت مشاوره مدیریت بود و در اصل بخشی از McKinsey بود.

هنگامی که جیمز مک کینزی دو شریک در سال 1939 شرکت را از هم جدا کردند ، ماروین بوئر دفتر نیویورک را بدست گرفت و نام McKinsey & Co را حفظ کرد ، در حالی که اندرو توماس کرنی به عنوان A.T. به اداره شرکت از شیکاگو ادامه داد. کرنی و کمپانی

این مشاور مدیریت در سال 1995 به شرکت مشاور مدیریت فناوری ، EDS فروخته شد ، اما پس از آن دوباره در سال 2005 مستقل شد و از آن زمان بهبود می یابد.

A.T. کرنی نسبتاً کوچک است و حدود 3500 کارمند در چندین صنعت مشغول به کار هستند که 20٪ آنها در ایالات متحده مستقر هستند. این شرکت از قدرت ویژه ای در کارهای عملیاتی برخوردار است.

الیور وایمن

اولیور وایمن حدود 5000 کارمند در سراسر جهان دارد (حدود 20٪ از مشاوران آنها در ایالات متحده کار می کنند). آنها بیشتر به خاطر کار مشتری در خدمات بانکی و مالی شناخته می شوند ، جایی که عمق تخصص آنها فقط توسط مک کینزی رقابت می کند. گفته می شود که آنها بیش از 80٪ از 100 موسسه مالی بزرگ جهان را خدمت می کنند.

  • ۰۰/۰۳/۳۰
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی