تیهوشا

  • ۰
  • ۰

هر ساله تعداد معدودی از دانشجویان برجسته دانشگاهی برای انجام کارهای ممتاز ایرانی تصمیم می گیرند. داوطلبان کسب درجه ممتاز در AAAS بر اساس دانش آموخته شده و مهارت هایی که در دوره قبلی خود ایجاد کرده اند، می توانند دیدگاه های تحلیلی و تفسیر دانش خود را بسازند.

این تجربه می تواند بسیار پاداش آور باشد: این فرصت را برای دانشجویان فراهم می کند تا از نزدیک با یک مشاور دانشکده همکاری کنند، و در مورد یک مسئله فکری قابل توجه از نظر خود انتقادی و عمیق بیندیشند و به عنوان یک محقق، تحلیلگر، نویسنده و متفکر منتقد رشد کنند. با این حال، نوشتن یک پایان نامه افتخاری موفق نیاز به برنامه ریزی، سخت کوشی و فداکاری دارد

هر دانشجوی ارشد و دکتری باید در مورد انجام پایان نامه ارشد تصمیم بگیرند. البته این یک اقدام مهم است و با صرف وقت و انرژی قابل توجهی است که در یک مقاله مهم (به طور معمول 60 تا 80 صفحه) به اوج خود می رسد. این برای دانش آموزان با انگیزه و خود شروع بسیار مناسب است.

در اینجا برخی از دلایلی که دانشجویان انجام پایان نامه ارشد را در نظر می گیرند آورده شده است:

انجام پایان نامه دکترییک تجربه ضروری را برای کسانی که قصد انجام کارهای تحصیلات تکمیلی را دارند، به ویژه در AAAS فراهم می کند. به آنها کمک می کند دریابند که چگونه محققان تحقیق می کنند و اطلاعات خام را به یک داستان و تحلیل منسجم تبدیل می کنند.

شما می توانید عمیقاً، موضوعی را که مورد علاقه شما بسیار است، بررسی کنید، اما فقط به صورت مماس (در صورت وجود) در برنامه درسی عمومی مطرح می شود.

اگر تحقیقات شما نیاز به استفاده از منابع غیر انگلیسی دارد، می توانید مهارت خواندن زبان خارجی خود را تا حدی که در کارهای تحصیلات تکمیلی انتظار می رود، ارتقا دهید.

این پایان نامه یک تجربه مهم نوشتن است: با کمک مشاور شما، شما می آموزید که چگونه یک مقاله بزرگ را ساختار دهید و در مرحله نوشتن، فرصتی برای اصلاح سبک خود و درونی کردن کنوانسیون ها و مکانیک های دانشگاهی دارید. پروسه.

بسته به موفقیت خود در پایان نامه، می توانید فارغ التحصیل شوید، با افتخارات، افتخارات عالی یا بالاترین افتخارات در مطالعات آفریقایی و آمریکایی آفریقایی، که در زمان شروع تأیید می شود.

مشاوره دادن برای انجام پایان نامه

دانشجویانی که قصد سفارش پایان نامه ممتاز را دارند باید به دنبال یک مشاور پایان نامه (یک عضو هیئت علمی AAAS در تخصص مورد علاقه شما) باشند و در ترم بهار سال اول تحصیل خود اقدام کنند. به افرادی که در برنامه ممتازین پذیرفته شده اند اکیداً توصیه می شود بخشی از تحقیقات خود را در تابستان قبل از سال ارشد خود به پایان برسانند. انجام این کار زمانی را که می توان در طول سال تحصیلی به نوشتن اختصاص داد افزایش می دهد و باعث می شود که کل روند استرس زا و پاداش بیشتری نداشته باشد.

در نظر گرفتن بودجه برای انجام پایان نامه

 

داوطلبانی که برای انجام تحقیقات خود نیاز به سفر دارند، باید در اسرع وقت گزینه های بودجه را بررسی کنند.

دفتر رئیس هنر و علوم (DAS) بودجه محدودی (حداکثر 150 دلار) را برای سالخوردگان پایان نامه های ارشد ارائه می دهد. اطلاعات دقیق را می توان در وب سایت DAS یافت.

پشتیبانی کتابخانه

کتابخانه Brandeis یک راهنما برای کمک به شما در مسیر تکمیل ایجاد کرده است از جمله نحوه ساختن پایان نامه، لیستی از پایگاه داده های تحقیقاتی پیشنهادی، نحوه استفاده از وام بین کتابخانه ای، ساده کردن نقل قول ها با RefWorks، مشاوره ها و نکات مفید برای جلوگیری از لغزش، بارگذاری به بایگانی، و گزینه های انتشار.

شایستگی

برای واجد شرایط بودن افتخارات در AAAS، دانشجویان باید معدل 3.5 یا بالاتر در دوره های اعمال شده در رشته داشته باشند. استثنائات این قانون فقط در شرایط استثنایی اعمال خواهد شد. آنها همچنین باید شش دوره از 9 دوره را که برای فارغ التحصیلی همه رشته ها لازم است، گذرانده باشند.

توجه: دانشجویانی که معدل 3.8 دارند می توانند با Summa Cum Laude فارغ التحصیل شوند فقط اگر افتخارات دپارتمان را دریافت کرده باشند، یعنی یک پایان نامه ارشد ارشد قبول شده.

  • ۰۰/۰۳/۲۱
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی