تیهوشا

  • ۰
  • ۰

محصولی که به خوبی توسط مخاطبان هدف مورد استقبال قرار می گیرد، می تواند یک کسب و کار را متحول کند. همانطور که مصرف‌کنندگان باهوش‌تر می‌شوند، کسب‌وکارها باید در تلاش‌های برندسازی خود استراتژیک‌تر شوند تا اطمینان حاصل کنند که محصولات و خدمات آنها با تقاضای بالا مواجه می‌شوند. وقتی صحبت از استراتژی های برندسازی می شود، هیچ گزینه ای برای همه وجود ندارد. تیم بازاریابی شما باید محصولات و خدمات شما را با یک استراتژی که با ارزش های کسب و کار شما هماهنگ باشد و با مشتریان شما طنین انداز شود، برندسازی کند. در اینجا پنج نوع مختلف استراتژی برندسازی وجود دارد که شرکت شما باید در نظر بگیرد.

نام شرکت برندسازی

برندهای معروف از محبوبیت نام شرکت خود برای بهبود شناخت برند استفاده می کنند.  استراتژی برند لوگوها، شعارها، بسته بندی یا رنگ ها عموماً توسط مصرف کنندگان در ارتباط با کسب و کار به عنوان یک کل شناخته می شوند. به عنوان مثال، شرکت هایی مانند کوکاکولا، تایلنول و پورشه برای تعامل با مخاطبان خود به برند نام شرکت متکی هستند.

برندسازی فردی

شرکت های بزرگ با انواع محصولات شناخته شده ممکن است با دادن نام تجاری به هر محصول، یک استراتژی برندسازی فردی را انتخاب کنند. به عنوان مثال، اپل شرکت مادر است، اما برای بازاریابی برندهای مختلف خود مانند مک، آیفون یا آی پد به یک استراتژی برندسازی فردی متکی است.

برندسازی نگرش

گاهی اوقات یک شرکت برای بازاریابی محصولات خود و بازتاب کسب و کار خود به یک احساس یا نگرش کلی تکیه می کند. این استراتژی برندسازی با بازاریابی احساس بزرگ‌تری برای ایجاد ارتباط عاطفی بین برند و مشتریانش، کسب‌وکار را زنده می‌کند. برندهایی مانند نایک از برندسازی نگرش نه تنها برای فروش کفش‌های ورزشی، بلکه برای ترویج یک سبک زندگی سالم که با شعار بدنام آن، «فقط انجامش بده» همسو است، استفاده می‌کنند.

نام تجاری توسعه دهنده

یک برند قوی موجود ممکن است تصمیم بگیرد که موفقیت خود را به یک سرمایه گذاری جدید با استفاده موثر از استراتژی توسعه برند گسترش دهد. بسیاری از شرکت های پوشاک از استراتژی های توسعه برند برای راه اندازی خط جدیدی از کفش، عطر یا لوازم جانبی استفاده می کنند. محصولات ممکن است متفاوت باشند، اما هویت برند ثابت می ماند.

برندسازی با برچسب خصوصی

برندهای فروشگاهی موفق ممکن است از استراتژی های برندسازی با برچسب خصوصی برای رقابت با خرده فروشان بزرگتر استفاده کنند. برای مثال، سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای مانند کروگر، گزینه‌های نام تجاری مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای مواد غذایی خاص تولید می‌کنند.

آژانس ریورز یک آژانس تبلیغاتی با خدمات کامل و مسلط به فناوری در منطقه رالی، دورهام و چپل هیل، کارولینای شمالی است. ما تیمی از کارشناسان با استعداد برندینگ داریم که می توانند کسب و کار شما را از طریق یک استراتژی برندسازی قدرتمند که با کسب و کار شما هماهنگ است و با مشتریان شما طنین انداز می شود، ارتقا دهند. هنگامی که با ما کار می کنید، می دانید که نام تجاری شما به طور مداوم با خلاقیت و نوآوری به کاربران شما منتقل می شود. آیا در بازار برای یک آژانس تبلیغاتی برای توسعه نام تجاری شما؟ بیا با هم کار کنیم!

  • ۰۱/۰۲/۲۹
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی