تیهوشا

  • ۰
  • ۰

فشارهایی که صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​با آن روبرو هستند می تواند شدید باشد. شروع، تصدی یا یادگیری مدیریت یک کسب و کار به اندازه کافی سخت است، اما چنین مالکانی اغلب مجبورند نقش های معاون مالی، رئیس منابع انسانی، مدیر فروش، متخصص بازاریابی و بسیاری دیگر را بازی کنند. فورا. با تعداد زیادی کلاه برای پوشیدن، صاحبان مشاغل کوچک می توانند به سرعت ظرفیت و قدرت ذهنی خود را از دست بدهند. به گفته مجله فوربس، در واقع، نداشتن زمان برای "انجام همه کارها" یکی از استرس های اصلی صاحبان مشاغل کوچک است.

برای مشاغل کوچک، متوسط ​​یا بزرگ، استخدام مشاور می تواند صرفه جویی زیادی در زمان و دارایی واقعی برای رشد داشته باشد، در حالی که فشار مستقیم صاحبان مشاغل را از بین می برد.

مشاوران می توانند تخصص و نگاهی عینی برای کمک به یک کسب و کار با مشاوران مختلف متخصص در صنایع و حوزه های مختلف از جمله استراتژی و مدیریت، عملیات، منابع انسانی، امور مالی، فرصت های تامین مالی، فناوری اطلاعات و فروش و بازاریابی ارائه دهند.

استخدام مشاور کسب و کار: مزایای آن چیست؟

مشاوران برای کمک به شناسایی چالش ها، ارائه مشاوره و پیشنهاد راه حل های عملی، از نزدیک با صاحبان و مدیران مشاغل همکاری می کنند. ممکن است مشاورانی را به عنوان پزشکان در نظر بگیرید که مشکل را تشخیص داده و درمانی را برای کاهش درد تجویز می کنند. از مزایای استخدام مشاور استراتژی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تجربه و تخصص

ارزش های اصلی مشاوران شامل دانش، مهارت های تخصصی و تأثیرگذاری آنها است. از آنجایی که مشاوران با مشاغل مختلفی کار می کنند، ممکن است نسبت به کارکنان داخلی، دانش بسیار گسترده و عمیق تری از روندهای تجاری، چالش های صنعت، و فناوری ها و فرآیندهای جدید داشته باشند.

در واقع، طبق مدرسه بازرگانی هاروارد، مشاوران در انتشار نوآوری و دانش جدید در صنایع خود نقش اساسی دارند.

صرفه جویی در هزینه

هنگامی که به شرکت مشاوره مدیریت مراجعه یا مشاور کسب و کار را استخدام می کنید، فقط برای خدماتی که نیاز دارید، زمانی که به آنها نیاز دارید، هزینه پرداخت می کنید. این امر می تواند صرفه جویی قابل توجهی را نسبت به استخدام یک کارمند حقوق بگیر، با همان سطح تخصص، برای تکمیل وظایف مشابه ایجاد کند.

علاوه بر این، مشاوران در زمینه‌های مختلف - تولید ناب، تامین مالی فعال، برنامه‌ریزی مالی و غیره - می‌توانند مناطقی را که در حال حاضر بیش از نیازتان هزینه می‌کنید شناسایی کرده و به شما در کاهش هزینه‌ها کمک کنند.

صرفه جویی در زمان

تجربه مشاوران به این معنی است که آنها از قبل بهترین شیوه ها را می دانند. برای مثال، یک مشاور ناب می تواند به فرآیند تولید مشتری نگاه کند و خیلی سریع ناکارآمدی ها را شناسایی کند. با داشتن یک مشاور، نیازی نیست که صاحبان مشاغل چرخ را دوباره اختراع کنند یا زمان ارزشمند خود را برای کاری که توسط یک پیمانکار متخصص تکمیل شود از دست بدهند.

عینیت

مشاوران فاصله مفیدی را از چالش های تجاری فراهم می کنند. آن‌ها از نظر احساسی در عملیات سرمایه‌گذاری نمی‌کنند که صاحبان کسب‌وکار هستند، و می‌توانند به راحتی چالش‌ها را شناسایی کرده و به آنها رسیدگی کنند، خواه موضوع اجرای یک فناوری جدید باشد یا تکمیل یک ادغام یا اکتساب.

عینی بودن مشاور می تواند به ویژه در کسب و کارهای خانوادگی مهم باشد، جایی که بحث پویایی می تواند عاطفی باشد و مشکلات اصلی دشوارتر است.

سفارشی سازی

مشاوران راه حل یکسانی را ارائه نمی دهند. ارزش آنها در یادگیری در مورد کسب و کار و اهداف هر مشتری و تطبیق مشاوره و مشاوره استراتژی با چالش های خاصی است که تجارت با آن مواجه است.

این سفارشی سازی به این معنی است که راه حل های یک مشاور بسیار موثرتر از خدمات مشاوره عمومی است. به عنوان مثال، یک مشاور کمک مالی دولتی می تواند برنامه های بودجه ای را انتخاب کند که کسب و کار شما به وضوح واجد شرایط است و بیشترین شانس موفقیت را دارد.

در مورد استخدام مشاور کسب و کار مطمئن نیستید؟

علیرغم مزایای خدمات مشاوره کسب و کار، برخی از صاحبان مشاغل ممکن است نسبت به مشارکت آنها محتاط باشند. محقق لنس لیندون شکایت کرده است که مشاوران "ساعت ما را قرض می گیرند تا به ما بگویند ساعت چند است." یعنی برخی از صاحبان مشاغل ممکن است احساس کنند که مشاوران نمی توانند چیزی را که قبلاً نمی دانند به آنها بگویند. سایر صاحبان و مدیران کسب و کار ممکن است به دلیل ناراحتی در به اشتراک گذاشتن مشکلات کسب و کار با یک خارجی، مشاوران را رد کنند.

با این حال، هر دو نگرانی را می توان با انتخاب مشاور مناسب برای کسب و کار خود کاهش داد، مشاوری که تخصصش تفاوت واقعی در رشد شرکت شما ایجاد می کند.

انتخاب مشاور مناسب

مشاوری را انتخاب کنید که سابقه نتایج ثابتی داشته باشد. ممکن است با صاحبان و مدیران کسب و کار دیگر در حلقه خود صحبت کنید و ببینید آیا می توانید توصیه ای دریافت کنید.

همچنین می‌توانید از طریق وب‌سایت‌ها و سایت‌های رسانه‌های اجتماعی، پیشینه مشاوران بالقوه را بررسی کنید. مشاوران برای چه کسانی کار کرده اند و سوابق تحصیلی آنها چیست؟ چه مدت است که آن ها در تجارت هستند؟ چنین اطلاعاتی به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که مشاور منتخب شما یک متخصص واجد شرایط است که نتایج مشخصی را ارائه می دهد.

همچنین در انتخاب مشاور خود به یاد داشته باشید که بهترین مشاوران ملاقات می کنند نیازهای فنی و روانی مشتریان خود.

به عنوان مثال، مشاوران بودجه دولتی شما نه تنها باید برنامه های تامین مالی را درک کنند، بلکه باید توانایی های مدیریت پروژه را نیز داشته باشند. مشاور IT ایده آل شما نه تنها باید درک عمیقی از سخت افزار و نرم افزار مربوطه داشته باشد، بلکه باید دارای مهارت های ارتباطی عالی نیز باشد.

مجله مطالعات مدیریت بین‌المللی مهارت‌های کلیدی اضافی زیر را برای مشاوران شناسایی می‌کند:

  • توانایی جمع آوری، ترکیب و تجزیه و تحلیل شناختی اطلاعات در مورد یک تجارت
  • همدلی با موقعیت مشتری
  • اختیار در مورد عملیات مشتری
  • انطباق با آمادگی مشتری برای تغییر و منابع موجود
  • توانایی "خواندن" محیط مشتری و تناسب با آن

مشاوران باید انگیزه های شما را برای درگیر کردن آنها درک کنند و باید به کار مشاوره به عنوان یک مشارکت نزدیک شوند. توسعه این مشارکت می تواند کلیدی برای صرفه جویی در زمان و هزینه صاحب کسب و کار و کاهش استرس باشد و در عین حال موقعیت شرکت را برای طول عمر و موفقیت قرار دهد.

دریافت مشاوره تخصصی و رشد کسب و کار شما

بیاموزید که چگونه با ثبت نام در یکی از رویدادهای آتی Mentor Works از رشد کسب و کار خود حمایت کنید. جدول رویدادها اغلب با وبینارها و رویدادهای زنده که موضوعات مورد علاقه شرکت‌های کوچک و متوسط ​​کانادایی مانند کمک‌های مالی و وام‌های دولتی، روندهای تولید، پیاده‌سازی نرم‌افزار و بسیاری موارد دیگر را پوشش می‌دهد، به‌روزرسانی می‌شود.

  • ۰۱/۰۲/۲۵
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی