تیهوشا

  • ۰
  • ۰

ایجاد یک استراتژی برند که دقیقاً با استراتژی کسب و کار شما مطابقت داشته باشد، نیازمند منابع است. پول، البته، اما همچنین زمان - زمان ارزشمند مدیران ارشد شما. اما بهترین و معنی‌دارترین استراتژی در جهان تنها در صورتی می‌تواند تأثیر مثبتی بر کسب‌وکار شما بگذارد که مدبرانه و مؤثر اجرا شود. اگر استراتژی برای عرضه مناسب ندارید، منابع ارزشمند خود را برای توسعه یک استراتژی برند هدر ندهید.

ایجاد استراتژی برند، البته، بسیار ارزشمند است. شرکت‌ها این کار را انجام می‌دهند زیرا می‌دانند چه تأثیری می‌تواند بر کسب‌وکارشان داشته باشد. فقط گذراندن این فرآیند بسیار ارزشمند است زیرا مستلزم گرد هم آمدن به عنوان یک تیم اجرایی با روحیه باز بودن، فداکاری و همکاری متفکرانه است.

در بسیاری از مواقع، اتخاذ استراتژی برند فرصت مهمی را برای مدیران ایجاد می‌کند تا مکالماتی داشته باشند که معمولاً برای آن وقت ندارند. این به پر کردن شکاف‌های ناهماهنگی کمک می‌کند و در نهایت منجر به بیان بهتر دیدگاه شرکت و مراحلی می‌شود که آن چشم انداز را به واقعیت تبدیل می‌کند: معماری برند، موقعیت‌یابی، پیام‌رسانی، استراتژی ورود به بازار، لوگوی جدید. و هویت بصری.

اما اغلب، شرکت‌ها به این مرحله می‌رسند - برندی تازه و ظاهری جدید دارند - و فکر می‌کنند که استراتژی برند انجام شده و این «پروژه» به پایان رسیده است.

درست؟ ما اشتباه می گوییم.

در Emotive Brand، ما معتقدیم که این نقطه ای است که استراتژی برند واقعاً شروع می شود. آنچه در ادامه می‌آید کار سختی است: ایجاد یک برنامه روشن و آگاهانه با بودجه برای تبدیل استراتژی برند به یک واقعیت زنده، تنفسی و موفق.

کلید اتخاذ استراتژی برند، اجتماعی شدن موفق با افرادی است که بیشترین اهمیت را دارند: کارمندان شما. به خودی خود، حتی بهترین استراتژی برند نیز نمی تواند کسب و کار شما را متحول کند. اما کارمندان شما می توانند. اگر آنها هر روز کاری با برند شما و وعده آن زندگی می کنند و نفس می کشند.

چگونه کارمندان را متقاعد می کنید؟ ما پنج مرحله کلیدی را در فرآیند گسترش استراتژی برند می بینیم:

مرحله اول: شامل منابع انسانی

در فرآیند توسعه استراتژی برند خود، منابع انسانی را نادیده نگیرید. رئیس منابع انسانی خود را تشویق کنید تا از استراتژی برند برای ایجاد KPIهایی استفاده کند که به هدایت رفتار کارکنان کمک می کند و تلاش های جذب و حفظ استراتژی برند و همچنین برند کارفرمای شما را در بر می گیرد. کارکنان شما سلاح مخفی برای هر استراتژی برند قاتل هستند و منابع انسانی یک دارایی ضروری برای اطمینان از آموزش استخدام، تعامل و هیجان از همان ابتدا است.

مرحله دوم: اجتماعی شدن

پس از تکمیل استراتژی برند در سطح اجرایی، باید یک استراتژی اجتماعی سازی وجود داشته باشد. این از بالا شروع می شود و راه خود را در سراسر سازمان ها ادامه می دهد. مدیران باید آن را با مدیران خود و سپس تیم های خود و غیره معاشرت کنند. همه افراد در شرکت باید تغییراتی را که شرکت به دنبال ایجاد آن است و اینکه چگونه این تغییرات به طور خاص بر کل شرکت، بخش آنها و روشی که روزانه کار خود را انجام می دهند تأثیر می گذارد را درک کنند. این نوع اجتماعی شدن عمیق نیازمند بودجه، مواد، آموزش و ارتباطات متمرکز است. شما باید کارمندان خود را در مورد استراتژی جدید خود و نحوه تجسم آن با هدف تشویق کنید.

مرحله دوم: معرفی خارجی

پس از اجتماعی کردن استراتژی برند به صورت داخلی، باید آن را به صورت خارجی اجرا کرد. اگر لوگو یا هویت بصری خود را تغییر داده اید، به یک برنامه روشن در مورد نحوه به روز رسانی هویت خود در تمام نقاط تماس برند خود نیاز دارید - وب سایت، علائم، مواد بازاریابی، غرفه های نمایشگاه تجاری، و غیره. این طرح به یک استراتژی و یک استراتژی نیاز دارد. بودجه. این آسان نیست، و برخی از شرکت ها منابع لازم برای انجام آن را در داخل ندارند. استراتژی مناسب می تواند به شرکت کمک کند تا برند را در مراحل برنامه ریزی شده در طول زمان معرفی کند. همانطور که گفته شد، بدون اینکه بدانید مرحله دو را چگونه انجام خواهید داد، مرحله یک را شروع نکنید.

مرحله سوم: معرفی خارجی

پس از اجتماعی کردن استراتژی برند به صورت داخلی، باید آن را به صورت خارجی اجرا کرد. اگر لوگو یا هویت بصری خود را تغییر داده اید، به یک برنامه روشن در مورد نحوه به روز رسانی هویت خود در تمام نقاط تماس برند خود نیاز دارید - وب سایت، علائم، مواد بازاریابی، غرفه های نمایشگاه تجاری، و غیره. این طرح به یک استراتژی و یک استراتژی نیاز دارد. بودجه. این آسان نیست، و برخی از شرکت ها منابع لازم برای انجام آن را در داخل ندارند. استراتژی مناسب می تواند به شرکت کمک کند تا برند را در مراحل برنامه ریزی شده در طول زمان معرفی کند. همانطور که گفته شد، بدون اینکه بدانید مرحله دو را چگونه انجام خواهید داد، مرحله یک را شروع نکنید.

مرحله چهارم: برای راه اندازی آماده شوید

هنگامی که استراتژی برند جدید برای راه اندازی آماده شد، با مشتریان، شرکای خود و سایر مخاطبان خارجی که برای برند شما مهم هستند صحبت کنید. به آنها یک صندلی ردیف جلو بدهید. به آنها بگویید که این استراتژی جدید چه معنایی دارد و چرا در مورد آن هیجان زده اید. کاری کن که مراقبت کنند این افراد برای موفقیت برند شما اهمیت دارند و به خاطر نقش هایی که در فرآیند ایجاد استراتژی مناسب برای کسب و کار شما ایفا کرده اند (و ایفا خواهند کرد) شایسته تقدیر هستند.

مرحله پنجم: مدیریت تغییرات

گام پنجم در مورد مدیریت تغییر است، از کوچک تا مهم. سازمان را آماده کنید. آهسته قدم بردارید: در نحوه برخورد با شیفت های خود روشمند، اما استراتژیک باشید. همه تنظیمات و تغییرات زمان بر است. آنچه ضروری است این است که همه را در یک صفحه قرار دهید. هم‌سویی و آماده‌سازی افراد برای چیزی متفاوت، به همان دقت، زمان، انرژی و بودجه نیاز دارد که توسعه استراتژی برند شما انجام داد.

ما می دانیم که سرمایه گذاری در استراتژی برند جرات دارد. اما به فکر، زمان و برنامه ریزی دقیق نیز نیاز دارد - خیلی بعد از پایان کار واقعی شما نرخ فرموله شده است. آنهایی که در راه های درست سرمایه گذاری می کنند و تمام مراحل را با هدف و پشتکار طی می کنند، برندهایی هستند که شکوفا خواهند شد. اینها برندهایی هستند که مسیر کسب و کار خود را برای بهتر شدن تغییر می دهند.

Emotive Brand یک استراتژی و مشاوره طراحی برند سانفرانسیسکو است.

  • ۰۱/۰۲/۱۷
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی