تیهوشا

  • ۰
  • ۰

مشاوره ناب یکی از خدماتی است که می تواند به شما در توسعه کسب و کار کمک کند. در توسعه یک تجارت، یک تاجر باید بتواند مشکلات و چالش های مختلف را حل کند. مشکلات مختلفی مانند هزینه تولید بالا، بهره وری پایین کارکنان، انگیزه پایین کارکنان، مدیریت ضعیف، وفاداری کم کارکنان، مشکلات بازاریابی، شکایات مصرف کنندگان و سایر مشکلات پیش روی کارفرمایان وجود دارد.

 

با استخدام یک مشاور ناب همه مشکلات شما حل می شود. برخی از مشاوران ناب تعدادی متخصص و یک مفهوم اثبات شده دارند. آنها می توانند به شما در بهبود عملکرد شرکت از مرحله تولید تا مرحله بازاریابی کمک کنند. شرکت مشاوره ناب مناسب می تواند فرآیند تولید شما را به سمت تولید ناب با بهره وری بالا، هزینه های تولید پایین تر، سطح ایمنی بالا در محل کار، کیفیت بالا و موارد دیگر بهبود بخشد. شرکت مشاوره ناب همچنین می تواند مدیریت بد شما را برطرف کند و با عملکردی شگفت انگیز به سمت مدیریت ناب ارتقا یابد.

مشاوران ناب دارای انبوهی از مفاهیم هستند که می توانند در شرکت شما اعمال شوند، یکی از آنها کایزن ژاپنی است. این مفهوم مدیریتی به معنای بهبود مستمر است. با این مفهوم ساده می توانند نتایج قابل توجهی ارائه دهند. در اینجا برخی از مزایای مهم استخدام یک شرکت مشاوره ناب آورده شده است.

- افزایش بهره وری

شرکت های مشاور تولید ناب می توانند به شما در افزایش انگیزه کارکنان، ایجاد کار تیمی قوی، افزایش وفاداری کارکنان، بهبود نظم و انضباط کارکنان و بهبود سطح ایمنی در محل کار کمک کنند.

- صرفه جویی در زمان

افزایش بهره وری می تواند در هر مرحله از تولید تا مرحله بازاریابی در زمان صرفه جویی کند.

- بهبود کارایی

مشاوران ناب می توانند به شما در بهبود مدیریت کمک کنند که می تواند کارایی بخش های مختلف را افزایش دهد.

- برنده شدن در مسابقه

از تعدادی از ارزیابی های انجام شده توسط سازمان های مختلف، یک شرکت مشاور ناب می تواند به شما کمک کند تا چندین قدم برای بهبود عملکرد شرکت خود بردارید. همچنین می توانید چندین استراتژی را برای برنده شدن در رقابت اعمال کنید.

مزایای مالی تولید ناب

مزایای مالی پیاده سازی تولید ناب بسیار قابل توجه است، هر یک از بهبودهایی که در بالا ذکر شد به نحوی بر روی درآمد شما تأثیر می گذارد. آنها همچنین ممکن است سرمایه بسیار مورد نیاز را به تجارت بازگردانند.

اگر مقدار کار در حال انجام (WIP) و کالاهای نهایی را که در اختیار دارید کاهش دهید، به طور خودکار یا پول نقد موجود در آن سهام را کاهش می دهید یا وام های خود را از بانک کاهش می دهید.

بهبود بازدهی که به دست می آورید به شما این امکان را می دهد که محصولات بیشتری را با سربارهای مشابه تولید کنید و سود خود را بهبود بخشید. کاهش نیاز به چیزهایی مانند لیفتراک و سایر موارد برای جابجایی موجودی در اطراف نیز هزینه های شما را کاهش می دهد.

کاهش ضایعات و عیوب بلافاصله به سود شما می افزاید و غیره.

اجرای Lean Manufacturing مزایای مالی بسیار زیادی برای کسب و کار شما دارد و اگر اطمینان حاصل کنید که Lean در فرهنگ کسب و کار شما ادغام شده است، این مزایا پایدار هستند. این مزایا اغلب بسیار بیشتر از آن چیزی است که می توان با برون سپاری (برون سپاری خارج از کشور) به دست آورد و به شما امکان می دهد کنترل کیفیت محصولات و خدمات خود را حفظ کنید.

با اجرای Lean شما هم در قیمت هایی که می توانید بپردازید و هم از نظر اثربخشی خدماتی که می توانید ارائه دهید رقابتی تر خواهید شد، بنابراین شما را قادر می سازد تا کسب و کار بیشتری را به دست آورید و کسب و کار خود را بیشتر توسعه دهید.

 

  • ۰۱/۰۲/۱۴
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی