تیهوشا

  • ۰
  • ۰

داشبورد مدیریت برند

یک شرکت ادغام راه حل مدیریت داده مستقر در بوستون نیاز به ایجاد سیستمی برای ردیابی و مدیریت عملکرد تجاری برای یک شرکت بین المللی کالاهای مصرفی داشت. ما مشغول ایجاد یک مدل مفهومی برای سیستم و طراحی چندین داشبورد مدیریتی و تجسم غنی از داده بودیم.

نمای کلی داشبورد مدیریت برند

در ساخت سیستم گزارش دهی، مشتری تلاش زیادی را صرف جمع آوری داده ها از منابع داده های متعدد در یک ذخیره داده واحد کرده است. اگرچه گزارش‌های جدولی به‌دست‌آمده از نظر فنی عمل می‌کردند، اما تجربه کاربری قابل مدیریت یا مؤثری را ارائه نمی‌کردند و پیمایش آنها دشوار بود.

ما با آوردن یک مدل ذهنی ساده به سیستم گزارش‌دهی که امکان کشف عملکرد برند را برای مدیران و سایر تصمیم‌گیرندگان فراهم می‌کرد، به چالش کشیده شد.

تقسیم کننده افقی آبی کوچک

زمینه های اصلی تمرکز:

  • یک مدل مفهومی کاربر پسند ایجاد کنید
  • داده ها را برای ایجاد بینش عملی تجسم کنید
  • طراحی مفهومی
  • تجسم داده ها
  • بینش، بصیرت، درون بینی
  • تقسیم کننده افقی آبی کوچک
  • نمای نزدیک داشبورد مدیریت برند

رویکرد

پس از کار با مشتری برای درک نقش‌ها و شخصیت‌های کاربر، کارگاه‌های مدل‌سازی تصمیم را برای تجزیه و تحلیل چالش‌های تجاری که هر نقش با آن سر و کار داشت، برگزار کردیم.

چند سوالی که پرسیدیم:

  • کاربران چگونه متوجه می شوند که کسب و کارشان عملکرد خوبی دارد یا خیر؟
  • چه سؤالاتی به آنها کمک می کند تا بفهمند چرا عملکرد خوب است یا خیر؟
  • کاربران برای اطمینان از داشتن اطلاعات کافی برای انجام اقدامات مناسب، مایلند به چه سوالاتی پاسخ دهند؟
  • پس از ترکیب اطلاعات از کارگاه‌ها، ما با یک فرآیند طراحی تکراری، بررسی مکرر با تیم‌های تجاری و همکاری نزدیک با توسعه‌دهندگان برای ارزیابی امکان‌سنجی فنی و سهولت اجرا، اقدام کردیم.

طراحی ما جزئیات عملکرد برند فردی را در یک نمای بزرگ تو در تو قرار داد

راه حل

با تمرکز تلاش‌هایمان بر روی سؤالات کلیدی کسب‌وکار، توانستیم به مشتری خود کمک کنیم حجم زیادی از داده‌ها را به تعداد انگشت شماری از دیدگاه‌های عملی در مورد اطلاعات برای کاربرانشان جمع‌آوری کند. طراحی ما جزئیات عملکرد برندهای فردی را در یک نمای تصویر بزرگ تو در تو قرار داده است، و به مدیران این امکان را می‌دهد که دلایلی را که چرا بخش‌ها یا برندهای خاص بهتر یا بدتر از سایرین عمل می‌کنند، کشف کنند، بدون اینکه از عملکرد کلی مجموعه خود چشم‌پوشی کنند.

  • ۰۱/۰۲/۱۲
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی