تیهوشا

  • ۰
  • ۰

هر صاحب کسب و کاری از صحبت در مورد کووید-19 خسته شده است. با این حال، واقعیت این است که ویروس هنوز عاملی است که باید در نظر گرفته شود. صاحبان مشاغل همچنین باید تغییراتی را که از تغییر ریاست جمهوری گارد و همچنین سایر روندها و رویدادهای جاری که می تواند بر آنها تأثیر بگذارد، پیگیری کنند.

چرخاندن روندهای 2020 تا 2021 صفحه چاپ روی مکعب های بلوک چوبی. ایده های جدید مد کسب و کار موضوعات محبوب و مرتبط.

اکنون که کسب و کار شما از سال 2020 جان سالم به در برده است، زمان آن فرا رسیده است که اجازه دهید در این سال رشد کند.

علیرغم تمام فراز و نشیب هایی که مطمئناً تا سال 2021 ادامه خواهند داشت، هنوز هم می توانید یک تجارت پر رونق بسازید و مدیریت کنید. تنها چیزی که نیاز دارید مجموعه‌ای از اصولی است که باید دنبال کنید که شما را در مسیر درست نگه می‌دارد، مهم نیست چقدر سخت است. این لیست می تواند به شما کمک کند تا با پای راست شروع کنید:

همیشه به دنبال نوآوری باشید

نوآوری برای رشد کسب و کار چیزی است که به جامعه کمک کرد تا بر بزرگترین مشکلات ناشی از کووید-19 غلبه کند، و این همان چیزی است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بعد از آن پیشرفت کنند. این امر با رشد سریع فناوری در سال های اخیر بیشتر صادق است. شرکت هایی که از انطباق با روندهای رو به رشد یا بازارهای جدید خودداری می کنند، بدترین دشمن خود هستند.

به دنبال نوآوری به این معنی است که همیشه مایل به آزمایش چیزهای جدید باشید. با روش‌شناسی مختلف و سیستم‌های عملیاتی توصیه‌شده آزمایش کنید تا ببینید آیا واقعاً تفاوتی ایجاد می‌کنند یا خیر. با فناوری مدرن به‌روز باشید و از فناوری‌هایی که می‌تواند پیشرفت شرکت شما را تسریع کند، سرمایه‌گذاری کنید.

به عنوان مثال، رستوران‌ها با ایجاد گزینه‌های تحویل و تحویل بدون تماس برای مشتریان خود با کووید-۱۹ سازگار شدند. دفاتر کل عملیات خود را از راه دور برای ادامه کار در یک محیط امن منتقل کردند. این نوآوری های کوچک تفاوت بزرگی را برای این سازمان های فعال ایجاد کرد.

"ما می توانیم سرنوشت خود را کنترل کنیم": جان زیمر چشم انداز Lyft برای آینده شرکت و فرصت بازار 1 تریلیون دلاری را به اشتراک می گذارد.

برای ضد شکنندگی تلاش کنید

در پیش‌بینی روند تجاری MJV Technology & Innovation در سال 2021، اصطلاحی را برای کسب‌وکارها معرفی کردند: ضد شکنندگی. به گفته آنها، "اکنون ما باید بیشتر جراحی کنیم و با نام ارزشمندترین فرصت در این بحران را شناسایی کنیم - به عصر ضد شکنندگی خوش آمدید." این بدان معناست که مهم نیست که چه موانعی بر سر راه شما قرار می گیرد، تجارت شما قوی خواهد بود. سازمانی که حول محور ضد شکنندگی ساخته شده است، برای محافظت از خود در برابر حملاتی که می تواند پایه و اساس آن را بشکند، هر کاری که می تواند انجام می دهد.

چگونه می توان به ضد شکنندگی دست یافت؟ به روندهایی توجه کنید که می توانند تجارت شما را از تعادل خارج کنند. پیگیری روندهایی که رقبا را تقویت می کند یا کسب و کار شما را کاهش می دهد، از چشم پوشی شما جلوگیری می کند.

هر چیزی از هر کجا: چرا یک VC معتقد است که رشد محصول منجر به رونق نرم افزاری اروپا خواهد شد

گام مهم دیگر در مسیر ضد شکنندگی، برنامه ریزی دقیق است. آیا برنامه ای برای سناریوهای مختلف اضطراری دارید؟ شرکت هایی که برای فاجعه ای مانند کووید-19 آماده شده بودند، در طول همه گیری در مقایسه با همتایان خود که نتوانستند برای چنین بحرانی برنامه ریزی کنند، قوی بودند.

مراقب کارمندان خود باشید

تیم شما تا سال 2020 به همان اندازه که شما و کسب و کارتان تلاش کردید، تلاش کرد. برخی از شرکت ها با اخراج کارمندان و قطع تمام چربی هایی که برای زنده ماندن می توانستند به کووید-19 پاسخ دادند. با ورود به دنیای پسا کووید، این شرکت‌ها با کاهش مقیاس کسب‌وکار خود و برداشتن سستی که رها کرده‌اند، با مشکلاتی مواجه هستند.

کسب‌وکارهایی که می‌خواهند در سال 2021 پیشرفت کنند، باید از ذهنیت «تو پشت من را بخراش، من پشتت را خواهم خاراند» پیروی کنند. کارکنان شما ستون فقرات کل عملیات شما هستند و همانطور که باید از سلامت ستون فقرات خود مراقبت کنید، باید مراقبت از آنها را نیز در اولویت قرار دهید. در عوض، آنها سخت کار خواهند کرد تا شرکت شما را به جلو ببرند.

بیشتر مدیران به سمت بسته های مزایا گرایش پیدا می کنند. در حالی که این یک جنبه مهم از مراقبت از کارکنان است، مراقبت از آنها از نظر روحی و روانی به همان اندازه مهم است، اگر نه بیشتر. با تشویق آنها به ایجاد تعادل سالم بین کار و زندگی و توانمندسازی آنها در انجام این کار، نیازهای آنها را برآورده کنید.

به یک بودجه پایبند باشید

پول یک نگرانی بزرگ برای کارآفرینان در همه جا در طول کووید-19 بود و بعد از سلامتی در رده دوم قرار داشت. چیزی به بزرگی یک بیماری همه گیر جهانی، زنجیره های تامین را در مسیر خود متوقف می کند و مشتریان را در خانه نگه می دارد که نتوانند جریان های درآمدی را برای کسب و کارها تامین کنند. کارآفرینان باید همیشه با دست اندازهای جاده در مقیاس های کوچکتر مقابله کنند و بودجه مناسب یکی از بهترین محافظ ها در برابر پیچ و خم ها است.

هنگامی که شرکت شما در حال پیشرفت است، خرج کردن افزایش در تلاش برای سرعت بخشیدن به رشد بسیار آسان است. وقتی همه چیز پیش می رود چه اتفاقی می افتد. جنوب؟ این شرکت نمی‌تواند از پس هزینه‌های سنگین برآید و خود را در چاله‌ای فرو می‌کند که خروج از آن سخت است.

کسب و کار شما باید از روز اول بودجه داشته باشد. حتی زمانی که سود بیش از انتظارات اصلی است، تمام تلاش خود را بکنید تا در پارامترهایی که تعیین کرده اید بمانید. از هر سه ماهه برای ارزیابی مجدد بودجه خود استفاده کنید و به دنبال تعدیل های معقول باشید تا آن را با اهداف خود هماهنگ کنید.

مشتری را در نظر داشته باشید

در پایان روز، هیچ کسب و کاری نمی تواند بدون پرداخت پول به مشتریان کار کند. اگر واقعاً می‌خواهید کسب‌وکارتان پیشرفت کند، باید براساس نیازها و خواسته‌های آنها تصمیم بگیرید، نه بر اساس خواسته‌های خودتان. وقتی مشتری را در ذهن داشته باشید، بیشتر اوقات در صدر قرار خواهید گرفت.

به عنوان مثال، در حالی که ممکن است کاهش هزینه ها در توسعه محصول برای ماندن در بودجه شما منطقی باشد، آیا چنین تصمیمی در دراز مدت مشتریانی را به دست می آورد یا از دست می دهد؟ پرسیدن این نوع سوالات به شما این امکان را می دهد که به کسب و کار خود از چشم مصرف کننده نگاه کنید.

اکنون که کسب و کار شما از سال 2020 جان سالم به در برده است، زمان آن فرا رسیده است که اجازه دهید در این سال رشد کند. از این اصول همراه با برخی از اصول خود برای تقویت شرکت و پیشبرد آن استفاده کنید. با هر یک از اصولی که به چشم انداز شرکت خود اضافه می کنید، اهداف قابل اندازه گیری را برای پیشرفت چشمگیر تعیین کنید و شاهد رشد سازمان خود باشید.

 

  • ۰۱/۰۱/۲۷
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۱)

خیلی مفید و کاربردی بود . به بلو استور هم سر بزنید و از محصولات و مطالب ما نیز استفاده کنید . 

https://bluestoore.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی