تیهوشا

  • ۰
  • ۰

تونی رابینز با ریش و هدفون با انگشتش راه اندازی یک کسب و کار آسان نیست. بسیاری از کارآفرینان باید با بودجه اندکی این کار را انجام دهند. پی بردن به اینکه چگونه می توانید کسب و کار خود را با منابع مالی و کارکنان محدود ارتقا دهید، نیازمند تلاش متمرکز و ارزیابی مجدد مداوم است.

برای یک کارآفرین باهوش، این امکان وجود دارد که کسب و کار خود را تبلیغ کند و آن را به طور موثر و کم هزینه رشد دهد. همانطور که جی آبراهام، مربی کسب و کار اشاره می کند، تنها سه راه اساسی برای رشد کسب و کار شما وجود دارد: افزایش تعداد خریداران یا مشتریان، افزایش دفعات خرید و افزایش ارزش سودمندی. برای دستیابی به هر یک از اینها، شما نیاز به ارتقای مؤثر کسب و کار دارید.

آیا نمی دانید چگونه با بودجه راه اندازی کسب و کار خود را تبلیغ کنید؟ با استفاده از قدرت فناوری و شبکه، راه‌هایی برای ارتقای کسب‌وکارتان بدون شکستن بانک وجود دارد.

1. یک وب سایت و وبلاگ ایجاد کنید

در دنیای آنلاین امروزی، اگر شرکت شما وب سایت نداشته باشد، ممکن است وجود نداشته باشید. گام اول برای اینکه چگونه کسب و کار خود را تبلیغ کنید، همیشه ایجاد حضور آنلاین با یک وب سایت است. مطمئن شوید که شامل اطلاعات تماس، جزئیات مربوط به محصول یا خدمات شما و مواد تبلیغاتی مانند توصیفات، ویدیوهای نمایشی و نظرات مثبت است. وقتی این کار را انجام دادید، وقت آن است که یک وبلاگ اضافه کنید.

اگر وبلاگی پر از موضوعات جذاب و نظرات تفکر برانگیز در مورد صنعت خود راه اندازی کنید، می توانید به عنوان یک رهبر فکری شهرت پیدا کنید و نوع مناسبی از مشتریان را جذب کنید. یک وبلاگ افراد را وادار به صحبت می کند و آنها را در مورد موضوعاتی که برای آنها مهم است آموزش می دهد. به محض اینکه به عنوان مرجع پیشرو در صنعت خود شناخته شدید، کسب و کار جدیدی سر راه شما قرار خواهد گرفت.

2. با مشتریان در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید

رسانه‌های اجتماعی رایگان هستند و تقریباً همه از آنها استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که راهی عالی برای رشد کسب و کار است. البته تا زمانی که از راه‌های درست برای تبلیغ کسب‌وکارتان استفاده کنید. ابتدا پلتفرم های مناسب برای شرکت خود را انتخاب کنید. فیس بوک و توییتر دو پلتفرم بزرگ برای اکثر مشاغل هستند و تقریباً هر کسب و کاری می تواند از حضور در لینکدین و یوتیوب (تبلیغات رایگان، هرکسی؟) بهره مند شود.

پلتفرم‌ها را بر اساس محصولات یا خدمات خود انتخاب کنید اینستاگرام اگر کسب‌وکار بسیار بصری دارید و همچنین بازار هدف شما ایده‌آل است. علاوه بر بازاریابی و تبلیغات، از پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود برای تقویت ارتباط با مشتریان خود، پاسخ به سؤالات، تعقیب سرنخ ها و خنثی کردن نظرات و واکنش های منفی استفاده کنید.

3. از بررسی های آنلاین و عمومی استفاده کنید

بررسی های آنلاین مثبت یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ و رشد و ارتقا کسب و کار شما با هزینه کم است، زیرا تقریباً همه نظرات آنلاین را می خوانند و همچنین آنها را قابل اعتماد می دانند. سیستمی را برای درخواست و مدیریت نظرات آنلاین از مشتریان خود ایجاد کنید تا بتوانید نظرات برتر خود را تبلیغ کنید و همچنین مشکلات مشتریانی که تجربه منفی را گزارش می کنند را حل کنید.

راه دیگر برای به دست آوردن تبلیغات رایگان، اخبار است. اگر مشتری وفادار و واضحی دارید، داستان او را با خبرنگاری که مشاغل محلی را پوشش می دهد (البته با اجازه و مشارکت آنها) به اشتراک بگذارید. حتما این داستان را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید تا حداکثر در معرض دید قرار بگیرید.

4. کسب و کار خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنید

حتی با راه اندازی وب سایت، وبلاگ، رسانه های اجتماعی و سیستم بررسی آنلاین شما، راه های بیشتری برای تبلیغ آنلاین کسب و کار شما وجود دارد. حتی مشاغل کوچک نیز می توانند از تبلیغات آنلاین برای تقویت برند خود، دستیابی به مشتریان جدید و برجسته شدن در بازار شلوغ استفاده کنند. رایگان نیست، اما با سطح هدف گیری که امکان پذیر است، معمولاً می توانید هزینه ها را پایین نگه دارید و از پول خود نهایت استفاده را ببرید.

تبلیغات فیس بوک می تواند برای گروه خاصی از افراد بسیار هدف قرار گیرد در حالی که تبلیغات گوگل می تواند از کلمات کلیدی استفاده کند که مخاطب هدف شما به دنبال آن هستند. همچنین در لینکدین و اینستاگرام تبلیغاتی با بنر یا تبلیغات هدف‌گذاری مجدد وجود دارد تا کسب و کار خود را در معرض دید مشتریان خود نگه دارید، همچنین چت‌بات‌هایی وجود دارد که می‌توانید در وب‌سایت خود پیاده‌سازی کنید تا توجه مخاطبان خود را جلب کرده و با پاسخ دادن به سؤالات در زمان واقعی یا ارائه تخفیف، آن را حفظ کنید. هنگامی که آنها از سایت یا صفحه رسانه های اجتماعی شما بازدید می کنند.

5. از بازاریابی ایمیلی هدفمند استفاده کنید

آیا می خواهید بدانید که چگونه کسب و کار خود را به سرنخ های با کیفیت بالا و بررسی شده ارتقا دهید؟ پاسخ، بازاریابی ایمیلی است. تحقیقات نشان می‌دهد که بازاریابی ایمیلی یکی از مؤثرترین منابع سرنخ‌های خوب، ساده‌ترین و مؤثرترین تاکتیک بازاریابی دیجیتال برای بازده بالا و راهی عالی برای جذب مشتریان جدید است.

برای تبلیغ صحیح کسب و کار خود، باید یک استراتژی بازاریابی ایمیلی مشخص ایجاد کنید. یک خبرنامه با کیفیت بالا حاوی اطلاعات و بینش های ارزشمند، تجزیه و تحلیل روندهای صنعت و معاملات ویژه ارسال کنید. یک خبرنامه قانع کننده ارسال می شود و مشتریان جدید را جذب می کند. از خدمات کمپین ایمیل رایگان مانند MailChimp برای ارسال پیام‌های خودکار، کمپین‌های هدفمند و ایمیل‌های بازاریابی به مشتریان استفاده کنید یا از ابزار بازاریابی ایمیلی مانند استفاده کنید.

6. یک آموزش یا وبینار رایگان برگزار کنید

بسته به کسب‌وکارتان، برگزاری یک دوره آموزشی یا وبینار رایگان برای سرنخ‌های ایمیل، ارجاع‌ها یا دنبال‌کنندگان رسانه‌های اجتماعی می‌تواند ارزشمند باشد. اگر یک مشتری بالقوه درگیر درگیر شدن با تجارت شما است و شما می توانید تناسب واضحی بین نیازهای آنها و آنچه کسب و کار شما می تواند ارائه دهد ببینید، آن گام اضافی برای سرمایه گذاری بیشتر روی آنها می تواند بسیار عاقلانه باشد.

همانطور که استاد بازاریابی جی آبراهام خاطرنشان می کند، شما ارزش زمان، دانش و کارهایی که ایده های شما می توانند انجام دهند را می دانید، در حالی که آنها هنوز این را نمی دانند. برداشتن این گام اضافی برای ارائه چیزی با ارزش واقعی به مشتریان بالقوه می تواند منجر به بازده بزرگی برای کسب و کار شما شود، به خصوص وقتی صحبت از نحوه تبلیغ کسب و کار شما می شود.

7. محتوای با کیفیت ایجاد کنید

چه در حال تهیه پیش‌نویس ایمیل‌ها، پست‌های رسانه‌های اجتماعی یا وبلاگ‌ها باشید، تعیین نحوه تبلیغ کسب‌وکارتان مستلزم تمرکز بر کیفیت و انجام تحقیقات است. چیزی را که بهترین حالت شما نیست ارسال نکنید. این به این معنی است که متن خود را تصحیح کنید، تصاویر واضح و روشن را انتخاب کنید و مطمئن شوید که پیوندهای شما به صفحات کارآمد می روند. در رسانه های اجتماعی، فقط بر روی پست های تبلیغاتی برای تبلیغ کسب و کار خود تمرکز نکنید. گفتگوها را شروع کنید و دنبال کنندگان خود را درگیر کنید تا در مورد زندگی مشتریان خود اطلاعات بیشتری کسب کنند و نحوه خدمت رسانی به آنها را بهتر درک کنند.

قانون 80/20 مجله کارآفرین را دنبال کنید و حداقل 80 درصد از فعالیت رسانه های اجتماعی خود را بر روی تعامل و ارتباط متمرکز کنید، نه تبلیغ. و همیشه به یاد داشته باشید که حضور آنلاین شما اغلب به عنوان چهره واقعی شرکت شما دوچندان می شود، بنابراین هنگامی که با مردم در ارتباط هستید، از ارزش های اصلی و شخصیت برند خود حمایت کنید.

8. محلی فکر کنید

یکی از راه‌های برتر برای تبلیغ کسب‌وکارتان، هدف قرار دادن مشتریان بالقوه در منطقه‌تان است. با خبرنگاران و نشریاتی که جامعه و صنعت شما را پوشش می دهند آشنا شوید تا برند خود را به رسانه های محلی معرفی کنید. به دنبال فرصت‌های تبلیغاتی متقابل با مشاغلی باشید که در زمینه مشابهی هستند یا محصولی مکمل برای خودتان ارائه می‌دهند و بپرسید که آیا می‌توانید در وب‌سایت آنها ظاهر شوید. مشارکت در یک مشارکت تجارت آزاد، تبادل خدمات برای تبلیغات یا بالعکس را در نظر بگیرید.

هنگامی که این ارتباطات محلی را ایجاد می کنید، نه تنها یاد می گیرید که چگونه کسب و کار خود را تبلیغ کنید، بلکه مخاطبین ارزشمندی نیز به دست می آورید. هر مکان جدیدی که کسب‌وکار شما دیده می‌شود، مخاطبان تازه‌ای به آن می‌دهد، و اگر آن مخاطبان محلی باشند و به صنعت شما علاقه‌مند باشند، احتمال اینکه با قرار دادن تبلیغات در بازارهای آنلاین نامربوط به کسب‌وکارتان سرنخ و مشتریان بپردازید، بسیار بیشتر است.

9. ارجاعات مناسب را پیدا کنید

اگر یک منبع قابل اعتماد به آنها توصیه شود، احتمال خرید محصولات شما یا استفاده از خدمات شما بیشتر است، اما دریافت ارجاع برای یک کسب و کار خدماتی نیازمند ظرافت و استراتژی دقیق است. برای کسب و کارهایی که تازه شروع به کار کرده اند، ایجاد پایگاه مشتری از طریق ارجاعات می تواند یک چالش باشد. اگر برای درک روانشناسی مشتریانی که مایل به ارجاع به شما هستند، وقت بگذارید، به مشتریان بیشتری دست خواهید یافت. آیا آنها در ابتدای کار خود هستند؟ آیا آنها با تجربه ترند؟ آیا آنها توسط کمیسیون از فروش اولیه هدایت می شوند؟

شخصیت های خریدار را ایجاد کنید تا در بازار هدف خود پیشرفت کنید. هنگامی که نوع فردی را که مایل است برای شما ارجاع ارسال کند، درک کردید، از این دانش استفاده کنید تا کسب و کار ارجاع باکیفیت بیشتری داشته باشید. این یکی از استراتژی های کلیدی برای ارتقای کسب و کار شماست.

10. مشتریان وفادار را پرورش دهید

برای اینکه یاد بگیرید چگونه کسب و کار خود را تبلیغ کنید، تنها چیزی که واقعاً باید بدانید این است که چگونه مشتریان طرفداران پرخاشگر ایجاد کنید. فرقی نمی‌کند شما یک دست‌کار باشید یا استیو جابز، هر شرکتی در نهایت در کسب و کار ارائه رضایت مشتری است. این به این دلیل است که مشتریان خوشحال نه تنها مدام بازمی گردند، بلکه بهترین فروشندگانی هستند که کسب و کار شما می تواند داشته باشد.

مشتریان وفادار چندین راه کم هزینه برای تبلیغ کسب و کار شما ارائه می دهند. توصیفات مشتری و گفتگو، اشکال رایگان بازاریابی هستند که تاثیر قدرتمندی دارند. آنها را به وب سایت خود اضافه کنید و در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید. آنها همچنین تبلیغات شفاهی ارزشمندی را در قالب ارجاعات و بررسی های مثبت به شما ارائه می دهند. مطمئن شوید که به این مشتریان قدیمی با یک کمپین وفاداری قوی که شامل تخفیف، محصولات رایگان یا تبلیغات انحصاری است، پاداش می دهید.

11. به گروه های شبکه بپیوندید

می‌توانید با افراد دیگری ارتباط برقرار کنید که به شما کمک می‌کنند با پیوستن به گروه‌های شبکه محلی، نحوه تبلیغ کسب‌وکار خود را کشف کرده و برای شما ارجاع دهند. شما گزینه‌های زیادی دارید، از جمله گروه‌های خاص صنعت، اتاق بازرگانی محلی و گروه‌های ارجاعی که تنها هدفشان ایجاد سرنخ برای اعضا است. یک گروه مغز متفکر در نزدیکی خود پیدا کنید که بتواند پشتیبانی و مشاوره ارائه دهد. گروه های شبکه یک راه مقرون به صرفه برای نشان دادن نام خود، ایجاد ارتباطات ارزشمند و احاطه کردن خود با افراد باکیفیتی است که زندگی شما را ارتقا می دهند.

اگر به این فکر می کنید که چگونه کسب و کار خود را در یک گروه شبکه ای تبلیغ کنید، همیشه بر ارزش دادن به دیگران تمرکز کنید. از m سؤال در مورد محصولات یا خدمات آنها و اینکه چگونه می توانید به آنها در ارتقاء کسب و کارشان کمک کنید - و عمیقاً به پاسخ ها گوش دهید. هنگامی که شروع به ارزش گذاری برای دیگران کردید، آنها نیز به نوبه خود به شما ارزش خواهند داد.

12. در رویدادها شرکت کنید

رویدادهای حرفه ای زیادی هر ساله در سراسر جهان رخ می دهد، از جمله رویداد تسلط کسب و کار تونی رابینز. این برنامه پنج روزه استراتژی‌ها و ابزارهایی را ارائه می‌کند که به شما کمک می‌کند تا نحوه ارتقای کسب‌وکار خود و ایجاد رشد پایدار در هر اقتصادی را باز کنید. و اکنون، شرکت یا حتی میزبانی یک رویداد به صورت مجازی، بدون ترک خانه یا محل کار، آسان تر از همیشه است.

یکی دیگر از راه های تبلیغ و رشد سریع کسب و کار خود در رویدادها این است که در یک نمایشگاه تجاری جایگاهی کسب کنید. شما در عرض چند ساعت با صدها یا حتی هزاران مشتری بالقوه ارتباط فوری برقرار می‌کنید و به سؤالات آنها پاسخ می‌دهید یا دموهای محصول را به آنها نشان می‌دهید. شما همچنین با صاحبان کسب و کار دیگری که شرکای ارجاعی خوبی هستند و کسب و کار شما را از طریق مسابقات یا هدایا تبلیغ می کنند، ارتباط برقرار می کنید. قبل از ثبت نام، درباره تجارت بالقوه تحقیق کنید تا مطمئن شوید که بازار هدف شما را جذب می کند.

13. با یک مربی تجاری کار کنید

هنوز به این فکر می کنید که چگونه کسب و کار خود را تبلیغ کنید؟ با یک مربی یا مربی کسب و کار که تجربه ارتقای کسب و کار جدید را دارد، کار کنید. یک مربی کسب و کار می تواند به شما نمونه هایی از راه های کم هزینه برای ارتقای کسب و کارتان بدهد و شما را در فرآیند بازاریابی و ترویج راهنمایی کند. آنها همچنین به شما کمک می کنند تا عمیقاً در بازار هدف خود غوطه ور شوید و اطمینان حاصل کنید که با بازاریابی برای گروه های مناسب از مردم و تعیین معیارهایی برای ارزیابی اینکه آیا تلاش های بازاریابی شما مؤثر است یا خیر، پول خرج می کنید.

اکنون که می دانید چگونه کسب و کار خود را تبلیغ کنید، آماده شروع کار هستید. یک کسب‌وکار کاملاً جدید معمولاً نیاز مبرمی به بازاریابی خیره‌کننده دارد و بودجه بازاریابی زیادی ندارد، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید راه‌های مقرون‌به‌صرفه و موفقی برای تبلیغ کسب‌وکار خود پیدا کنید. صاحبان مشاغل باهوش و سازمان یافته راه های مختلفی برای تعامل با مشتریان بالقوه و کسب وفاداری آنها دارند.

  • ۰۰/۱۲/۲۶
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی