تیهوشا

  • ۰
  • ۰

با نظارت بر این KPI، می توانید به راحتی کارهای حل نشده را شناسایی کنید و از انباشته شدن آنها که باعث ایجاد مشکلات در سراسر پروژه می شود، اجتناب کنید. می توانید فوراً حجم کاری تیم خود را شناسایی کنید و ضرب الاجل ها را تنظیم کنید یا با کارمندان خود صحبت کنید و ببینید در صورت نیاز به کمک بیشتری نیاز دارند یا خیر. به این ترتیب می توانید از مشکلات موجود در داده های راه اندازی پیش بینی شده جلوگیری کنید و بلیط های خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

پروژه های ارائه شده بر اساس بودجه:

این KPI ارزشمند ارزیابی دقیق و دقیقی از توانایی شما برای ماندن در محدوده بودجه ارائه می دهد. اگر یاد بگیرید که چگونه در بودجه ها بمانید، پروژه های شما موثرتر و کارآمدتر خواهند بود.

داشبوردهای مدیریتی پروژه همچنین شامل KPI بودجه پروژه است که به کل بودجه، مقدار استفاده شده و مقدار هدف فعلی تقسیم می شود

هزینه ها بخش مهمی از هر پروژه است. البته هزینه های غیرمنتظره همیشه اتفاق می افتد و می تواند باعث تغییر برنامه ها و بهینه سازی های اضافی شود. در آن صورت، ایجاد حاشیه ای برای در نظر گرفتن آن رویدادهای غیرمنتظره منطقی است.

ج) میانگین زمان دسته

میانگین زمان مدیریت KPI بینش ارزشمندی در مورد نحوه بهترین داشبورد مدیریتی پروژه های خود از نظر بازه های زمانی، تاریخ های تحویل و مهلت ها ارائه می دهد. جزء ضروری مدیریت پروژه موفق.

میانگین زمان رسیدگی معیاری است که در داشبورد وضعیت پروژه استفاده می شود و شامل زمان لازم برای تکمیل وظایف در یک پروژه است. در اینجا در نمودار میله ای نشان داده شده است و توسط اعضای تیم سازماندهی شده است

این معیار برای هر مدیر پروژه بسیار ارزشمند است زیرا می‌توانید وظایف آینده و حجم کاری هر یک از اعضای تیم را بهینه کنید. در این مثال بالا، می بینیم که برخی از اعضای تیم برای تکمیل کار خود در تلاش هستند، بنابراین شما می توانید بیشتر تحقیق کنید و کمک بیشتری ارائه دهید.

د) بلیط های بازگشایی شده

بلیط‌های بازگشایی شده به شما نشان می‌دهند که چگونه یک کار خاص به طور مؤثر انجام می‌شود، به درستی ذخیره می‌شود و بعداً بازگشایی نمی‌شود. نظارت منظم بر این امر بسیار مهم است تا بتوانید ببینید که آیا تیم شما بلیط ها را به طور موثر مدیریت می کند یا به کمک بیشتری نیاز دارد.

بلیط‌های بازگشایی شده معیاری است که درصد، مقایسه با ماه گذشته و نتایج را در طول هفته‌ها نشان می‌دهد.

در این مثال خاص بالا، می‌توانیم پیشرفت کلی در طول 12 هفته، درصد بلیط‌های بازگشایی شده و مقایسه با ماه گذشته را مشاهده کنیم. هرچه اعداد کمتر باشد، مدیریت بلیط شما بهتر عمل می کند.

ه) تخمین های دقت

یکی دیگر از عناصر حیاتی داشبورد های مدیریتی که پروژه های موفق باید در فرآیندهای نظارتی خود اجرا کنند، تخمین های دقت است. اعضای تیم تخمین می زنند که چقدر زمان برای تکمیل کار طول می کشد. اگر بیشتر طول بکشد، به تنظیمات اضافی نیاز دارید.

تخمین‌های دقت نشان می‌دهد که تیم شما تا چه اندازه تکمیل یک کار را با درصد مشخص می‌کند

در مثال بالا، می‌توانیم ببینیم که برخی از توسعه‌دهندگان به بهترین شکل ممکن برآورد نکرده‌اند - محاسبات توماس 1/5 از دست رفته است در حالی که دیگران بالای 90٪ هستند که به طور کلی نتیجه خوبی است. این تخمین ها را می توان در پروژه های مختلف، از جمله بازاریابی که در آن آژانس ها نیاز به تخمین زمان برای مشتریان خود دارند، پیاده سازی کرد.

در مورد بازاریابی صحبت می کنیم، اکنون نگاهی دقیق تر به این خواهیم داشت که چگونه آژانس ها می توانند عملکرد پروژه خود را با کمک راه حل های داشبورد مدرن ارتقا دهند.

داشبورد عملکرد بازاریابی برای آژانس ها

بدون استراتژی‌های بازاریابی مؤثر و هدف‌محور، کسب‌وکار شما هرگز رشد یا تکامل نخواهد یافت. این الگوی داشبورد بازاریابی به طور خاص بر ابتکارات تبلیغاتی سازمان شما متمرکز است. آژانس‌ها از آن برای نظارت و مدیریت عملکرد کمپین‌ها و پروژه‌های متعدد برای مشتریان خود استفاده می‌کنند تا گزارش‌های بازاریابی جامع مورد استفاده در این صنعت پرسرعت ایجاد کنند.

قالب داشبوردهای مدیریتی پروژه بازاریابی با مشخصات کمپین های مختلف (CPA، بودجه، نمایش ها و غیره)

داشبورد عملکرد بازاریابی یک الگوی داشبورد پروژه ارزشمند است زیرا مستقیماً به قلب کمپین‌های تبلیغاتی آژانس، کارایی هزینه، قابلیت‌های هدف، سطوح تعامل و نرخ کلیک می‌پردازد.

این داشبورد بازاریابی یک نمای کلی ایده آل از تمام داده های عملکرد کمپین شما در هر کانال بازاریابی مرتبط ارائه می دهد. علاوه بر این، تمام بینش‌هایی را که برای تصمیم‌گیری در مورد بودجه بازاریابی خود به آگاهانه‌ترین و استراتژیک‌ترین راه ممکن به آن نیاز دارید، نشان می‌دهد تا بتوانید نتایج خود را به سرعت و کارآمد به مشتریان خود ارائه دهید. بیایید نگاهی اجمالی به KPIهایی بیندازیم که این داشبورد یکپارچه را تیک می‌زند.

KPIهای اولیه

  • نرخ کلیک (CTR): یک معیار اساسی بازاریابی، نرخ کلیک شما نشان می دهد که چقدر محتوای تبلیغاتی، دارایی ها و ارتباطات شما با مخاطبان هدف شما طنین انداز شده است.
  • هزینه به ازای هر کلیک (CPC): این یک معیار بازاریابی ضروری است زیرا نمای کلی جامعی از هزینه هزینه تبلیغات تبلیغاتی مختلف شما در هر کانال و میزان تأثیر هر فعالیت در موفقیت پروژه شما ارائه می دهد.
  • ۰۰/۱۲/۲۶
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی