تیهوشا

  • ۰
  • ۰

چه چالش هایی ممکن است یک رهبر رادیکال دست از پا درآورد؟

مدیران باید بر چه مشکلات ادراکی با شکست ها غلبه کنند؟

چگونه به عنوان یک مدیر با همکاران خود جلسه داشته باشیم

مهارت های رفتار سازمانی مورد نیاز مدیران

هزینه و مزایای کار گروهی

برای بقا، یک شرکت باید تلاش خود را بر ایجاد درآمد در مواجهه با رقابت متمرکز کند. این امر مستلزم آن است که همه کارفرمایان، مدیران و تیم ها برای دستیابی به اهداف شرکت با هم متحد شوند، نیازی که متأسفانه می تواند با تضاد درونی سازمانی از مسیر خارج شود. برای اینکه کارکنان خود را بر مولد بودن و بهبود رقابت متمرکز نگه دارید، لازم است دلایل تعارض سازمانی را درک کنید.

وجود انتظارات نامشخص

این وظیفه یک کارمند است که انتظارات مدیر خود را برآورده کند، اما اگر این انتظارات اشتباه درک شود، ممکن است تعارض ایجاد شود. مدیران باید زمانی را صرف انتقال شفاف اهداف خود به کارکنان و سپس تایید کتبی آن اهداف کنند. یک مدیر همچنین باید کارکنان خود را تشویق کند تا در مورد اهدافشان سؤال بپرسند و جلسات منظمی را برای بحث در مورد اهداف و بهترین راه رسیدن به آنها برگزار کند.

خرابی در ارتباطات

اگر یک بخش برای انجام کار خود از بخش دیگری به اطلاعات نیاز داشته باشد و بخش دوم به درخواست اطلاعات پاسخ ندهد، ممکن است تضاد ایجاد شود. برخی از اختلافات بین بخشی ممکن است باعث ایجاد یک نگرش غیر پاسخگو شود که می تواند به سرعت به یک درگیری داخلی تبدیل شود.

راه دیگر ایجاد این نوع تضاد، دادن یک پاسخ دایره ای مانند موضوعی است که دائماً «در حال بررسی» است. هنگامی که افراد یا ادارات در پاسخگویی به درخواست‌های اطلاعاتی تأخیر می‌کنند، یا عمداً اطلاعات را مخفی می‌کنند، بهتر است فوراً با یک ملاقات شخصی با هر دو طرف برای حل وضعیت، به وضعیت رسیدگی شود.

درک نادرست اطلاعات

درگیری داخلی گاهی ممکن است در نتیجه یک سوء تفاهم ساده به وجود بیاید. ممکن است یک نفر اطلاعات را اشتباه درک کند و این می تواند باعث ایجاد یک سری درگیری ها شود. برای مقابله با این نوع شرایط، بهتر است که فرد به سوء تفاهم خود اعتراف کند و با طرف های آسیب دیده برای اصلاح وضعیت همکاری کند. به عنوان مثال، اگر مدیر تولید اهداف تولید محصول را اشتباه درک کند، ممکن است مدیر فروش محصول کافی برای فروش نداشته باشد. مسئولیت یک اشتباه می تواند به سرعت یک تعارض بالقوه سازمانی را خنثی کند.

عدم مسئولیت پذیری کارکنان

تعارض سازمانی ممکن است از ناامیدی ناشی شود. یکی از منابع ناامیدی عدم پاسخگویی است. اگر مشکلی پیش آمده باشد و هیچ کس حاضر نباشد مسئولیت آن مشکل را بپذیرد، این عدم پاسخگویی می تواند در کل شرکت نفوذ کند تا زمانی که مشکل حل شود. یکی از راه‌های مبارزه با عدم پاسخگویی این است که از هر کسی که با سندی در تماس است نام خود را امضا کرده و تاریخ را درج کند. دنباله کاغذ ممکن است گاهی اوقات منبع مشکل را پیدا کند، که سپس می توان به آن پرداخت.

  • ۰۰/۱۲/۲۰
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی