تیهوشا

  • ۰
  • ۰

روزهای ورق زدن آگهی های طبقه بندی شده در جستجوی کار به پایان رسیده است. امروزه اکثر مشاغل شرکتی به صورت آنلاین پست می شوند و با تبدیل شدن به فضای کاری دیجیتالی، شرکت ها می خواهند فرآیند استخدام را تا حد امکان مجازی نگه دارند.

بیکاری تقریباً به بالاترین حد خود رسیده است و شرکت ها برنامه های کاربردی زیادی دارند که ممکن است پیگیری آنها دشوار باشد. پس چگونه هر درخواستی را جمع آوری و ارزیابی می کنید و همه کاندیداها را منصفانه ارزیابی می کنید؟ از طریق استفاده از سیستم مدیریت استخدام یا RMS.

در اینجا یک نمای کلی از چیستی سیستم مدیریت استخدام، نحوه کارکرد آن، چه کسی ممکن است مفید باشد و پیشنهاداتی برای گزینه‌های برتر RMS برای کسب و کار شما آورده شده است.

مروری بر سیستم های مدیریت استخدام

سیستم‌های مدیریت استخدام، کارفرمایان را قادر می‌سازد تا هر مرحله از فرآیند استخدام را ردیابی کنند - از ارسال اولیه تا استخدام کارمند. استفاده از یک پلتفرم برای سازماندهی همه نامزدهای متقاضی شغل، امکان ردیابی و مرتب‌سازی آسان هر متقاضی را فراهم می‌کند.

RMS می تواند کارهای زیر را انجام دهد:

  • ارسال به هیئت های شغلی
  • ردیابی ارجاع کارمندان
  • مواد متقاضی را جمع آوری کنید
  • نامزدها را شناسایی و بررسی کنید
  • مصاحبه ها را برنامه ریزی کنید
  • بازخورد مصاحبه را ضبط کنید
  • بررسی مرجع و پیشینه را آغاز کنید
  • ایجاد نامه های پیشنهادی
  • کارکنان جدید روی کشتی

برای خواندن اطلاعات بیشتر در مورد سیستم مدیریت استخدام اینجا کلیک کنید.

یک سیستم مدیریت استخدام چگونه کار می کند؟

هنگامی که برای اولین بار یک سیستم مدیریت استخدام را برای کسب و کار خود راه اندازی می کنید، یکی از اولین کارهایی که احتمالا انجام خواهید داد این است که موقعیت های باز را ارسال کنید.

اکثر سیستم ها دارای یک الگوی آگهی شغلی هستند که به چند چیز اساسی نیاز دارد - مانند عنوان شغل و محل کار، سطح تخصص، نوع استخدام (تمام وقت، پاره وقت، کار آزاد، قرارداد و غیره) و شرح شغل. توضیحات شامل تمام جزئیات در مورد آنچه شغل مستلزم به همراه الزامات نامزد، مانند سطح مهارت، تحصیلات، سال ها تجربه، و ویژگی های شخصیتی کلی است.

هنگامی که کار را در RMS خود وارد کردید، باید مراحل مختلف فرآیند استخدام را تنظیم کنید. این مراحل بر اساس نیازهای استخدام شما قابل تنظیم هستند، اما ممکن است شامل صفحه نمایش تلفن و مصاحبه های حضوری، ارزیابی مهارت ها، بررسی مرجع و پیشینه، پیشنهادات، و جمع آوری اسناد قانونی برای حضور کارمند باشد.

هنگامی که یک نامزد برای شغلی درخواست می‌کند، RMS تمام اطلاعاتی را که ارسال می‌کند جمع‌آوری می‌کند، بنابراین هیچ رزومه و نامه‌ای در اطراف صندوق ورودی شما وجود ندارد. RMS همچنین به استخدام‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا نامزدهایی را که شرایط خاصی را که در سیستم تنظیم شده‌اند را برآورده نمی‌کنند حذف کنند.

به عنوان مثال، اگر یکی از الزامات شغلی، تجربه رسانه های اجتماعی باشد، RMS می تواند شرطی را تعیین کند که فقط متقاضیانی که "رسانه های اجتماعی" در رزومه خود دارند، وارد فهرست نامزدهایی شوند که به مرحله بعدی فرآیند می روند. سازمان شما می‌تواند سیستم‌های مدیریت استخدام را برای خزیدن رزومه‌ها و برنامه‌های کاربردی برای کلمات کلیدی آموزش دهد، به طوری که استخدام‌کننده فقط متقاضیانی را با تجربه مناسب بررسی می‌کند.

اکثر سیستم‌ها به استخدام‌کنندگان اجازه می‌دهند تا یادداشت‌های دقیقی در مورد تعاملات خود با هر نامزد ثبت کنند تا بتوانند جزئیات هر فرد را پیگیری کنند - مهم نیست با چه تعداد نامزد صحبت می‌کنند. هر استخدام‌کننده یک حساب شخصی از طریق آدرس ایمیل شرکت خود دارد، که به آنها امکان می‌دهد مستقیماً به درخواست‌های نامزدها در RMS پاسخ دهند، مصاحبه‌هایی را با ادغام‌های تقویم تنظیم کنند و حتی در صورت لزوم با بازخورد شخصی نامزدها را رد کنند.

یک کسب‌وکار می‌تواند تمام مراحل لازم در فرآیند استخدام را از یک پلتفرم انجام دهد و RMS را برای شرکت‌هایی با اهداف بلند استخدامی نجات دهد.

چه کسی به سیستم مدیریت استخدام نیاز دارد؟

استفاده از RMS می تواند بسیار مفید باشد، اما هزینه راه اندازی یک سیستم برای نیازهای استخدام سازمان ممکن است برای برخی از مزایای آن بیشتر باشد. شرکت شما ممکن است کاندیدای خوبی برای استفاده از RMS باشد اگر شما در حال حاضر در حال افزایش استخدام هستید و همزمان چندین موقعیت شغلی باز دارید.

  • شما چندین استخدام کننده دارید که هر کدام در چندین موقعیت باز کار می کنند.
  • برای پیگیری اسناد مرتبط با منابع انسانی به یک راه آسان نیاز دارید.
  • شما علاقه مند به راه اندازی یک برنامه ارجاع کارمند هستید.
  • شما از یک ابزار تجزیه و تحلیل استخدام سود خواهید برد.

حتی اگر شرکت یا کسب‌وکار کوچک شما در یکی از این دسته‌ها قرار نگیرد، گزینه‌های نرم‌افزاری رایگان یا کم‌هزینه‌ای وجود دارد که برخی از مزایای سیستم‌های مدیریت استخدام گران‌تر را ارائه می‌کند.

سیستم های محبوب مدیریت استخدام

در اینجا چند گزینه برای سیستم های مدیریت استخدام وجود دارد که می تواند برای مشاغل مختلف مفید باشد.

1. Jotform

ابزارهای فرم سازی آنلاین آسان Jotform طیف وسیعی از کاربردها را دارد و یکی به عنوان یک سیستم مدیریت استخدام است.

فرآیند استخدام خود را با ایجاد برنامه های شغلی قابل تنظیم با استفاده از فرم ساز کشیدن و رها کردن شروع کنید. هنگامی که برنامه ها شروع به ارائه می کنند، می توانید تمام اسناد و داده ها را در قالب ردیاب استخدام قرار دهید، بنابراین می توانید یک نمای کلی آسان و خواندنی از همه کاندیداهایی که درخواست داده اند دریافت کنید و نقاط قوت و ضعف آنها را مقایسه کنید.

هنگامی که یک نامزد به مرحله مصاحبه می رسد، به راحتی مصاحبه ها را با ادغام تقویم گوگل برنامه ریزی کنید، و زمانی که مصاحبه ها کامل شد، می توانید از طریق فرم های بازخورد نظر مصاحبه کنندگان خود را در مورد هر متقاضی دریابید

بزرگ‌ترین مزیت استفاده از Jotform به‌عنوان RMS این است که وقتی استخدام‌های جدید خود را وارد می‌کنید، عملکرد به پایان نمی‌رسد. کسب و کار شما می تواند همچنان از Jotform و مجموعه کامل ابزارهای آن بهره مند شود - حتی پس از تکمیل تیم شما.

2. Zoho Recruit

اگر با Zoho برای سایر سیستم‌های آن - مانند مدیریت ارتباط با مشتری یا مدیریت محل کار از راه دور - آشنا هستید، استفاده از Zoho برای استخدام نیز می‌تواند گزینه آسانی باشد.Zoho Recruit خدمات خود را به سه بخش تقسیم می کند: استخدام آژانس، منابع انسانی شرکت، و کارکنان موقت (با Zoho Workerly). بزرگترین مزایای این سیستم عبارتند از تقویت کننده منبع (برای کمک به یافتن نامزدهای غیرفعال)، یک ماژول ارزیابی بسیار مفید برای تعیین مهارت های یک نامزد به صورت دست اول، و برای کارگران موقت، یک پورتال موقت شخصی سازی شده.

3. گلخانه

اگر کسب‌وکار بزرگ‌تری هستید که به دنبال یک سیستم مدیریت استخدام با ویژگی‌ها می‌گردید، ممکن است بخواهید گلخانه را امتحان کنید. این به دلیل نوآوری و ویژگی‌ها و ارتقاء مستمر جدید خود مورد تحسین قرار گرفته است، بنابراین اگر RMS می‌خواهید که واقعاً بتوانید با آن رشد کنید، این ممکن است برای شما مناسب باشد.

یکی از ویژگی‌های دوستانه، ابزار کارمند جدید است که به شما امکان می‌دهد یک تجربه خوش‌آمدگویی را برای چهره‌های جدید تیم خود شخصی‌سازی کنید. برخی از کاربران گلخانه خاطرنشان می کنند که عادت کردن به رابط کاربری کمی زمان می برد، بنابراین اگر به دنبال یک سیستم بسیار قوی نیستید، ممکن است برای شرکت های کوچکتر کمی زمان بر باشد.

4. Freshteam

اگر به دنبال یک سیستم مدیریت استخدام هستید که با بخش منابع انسانی شما فراتر از استخدام رشد کند، Freshteam، سیستم منابع انسانی Freshworks را در نظر بگیرید. یک سایت حرفه ای کاملاً مارک دار ایجاد کنید، پیوندهای ردیابی ایجاد کنید تا تجزیه و تحلیل کنید که نامزدهای شما از کجا آمده اند، و کل تیم استخدامی را در سیستم ادغام کنید تا نظرات و رتبه بندی های آنها را پیگیری کنند.

هنگامی که کارمندان جدید به شرکت می‌پیوندند، پایگاه داده کارکنان Freshteam به نگهداری اطلاعات آنها ادامه می‌دهد و به یک پورتال سلف سرویس برای همه افرادی که در شرکت کار می‌کنند تبدیل می‌شود. اگر می‌خواهید آن را آزمایش کنید، Freshteam یک آزمایش 21 روزه رایگان ارائه می‌دهد تا بتوانید قبل از تصمیم‌گیری در مورد یک طرح خاص، از همه ویژگی‌ها نمونه بگیرید.

5. Jobvite

Jobvite به دلیل سهولت استفاده و خدمات مشتری درجه یک انتخاب محبوب برای شرکت های بزرگتر است. همچنین بسیار قابل تنظیم است، بنابراین اگر فرآیند استخدام شما مطابق با قالب اکثر شرکت ها نیست، همچنان می توانید از سیستم Jobvite بهره مند شوید.

اگر شرکت شما برای ارتقای موقعیت های باز شما به کمک نیاز دارد، Jobvite افزونه ای به نام Jobvite Engage ارائه می دهد. این سرویس برای ایجاد یک استراتژی استخدام که به طور خاص برای شرکت شما کار می کند، مشاوره ارائه می دهد.

Jobvite همچنین بسیار تجزیه و تحلیل محور است، بنابراین اگر می خواهید بر اساس داده ها تصمیمات استخدام آگاهانه بگیرید، نرم افزار این اطلاعات را در داشبورد مفیدی برای همه استخدام کنندگان در تیم شما ارائه می دهد.

 

  • ۰۰/۱۱/۲۵
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی