تیهوشا

  • ۰
  • ۰

استفاده از کارت امتیازی متوازن مزایای زیادی دارد. برای مثال، BSC به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا اطلاعات و داده‌ها را در یک گزارش واحد جمع کنند، نه اینکه با چندین ابزار سروکار داشته باشند. این به مدیریت اجازه می دهد تا در زمان نیاز به بازبینی برای بهبود رویه ها و عملیات، در زمان، پول و منابع صرفه جویی کند.

کارت امتیازها علاوه بر سوابق مالی، بینش ارزشمندی را در مورد خدمات و کیفیت شرکت خود به مدیریت ارائه می دهد. با اندازه گیری همه این معیارها، مدیران اجرایی قادر به آموزش کارکنان و سایر ذینفعان و ارائه راهنمایی و پشتیبانی از آنها هستند. این به آنها اجازه می دهد تا اهداف و اولویت های خود را به منظور دستیابی به اهداف آینده خود بیان کنند

یکی دیگر از مزایای کلیدی BSC ها این است که چگونه به شرکت ها کمک می کند تا اتکای خود را به ناکارآمدی در فرآیندهای خود کاهش دهند. به این بهینه سازی فرعی گفته می شود. این اغلب منجر به کاهش بهره‌وری یا تولید می‌شود که می‌تواند منجر به هزینه‌های بالاتر، درآمد پایین‌تر و از بین رفتن نام‌های تجاری شرکت و شهرت آنها شود.

سایت منبع کارت امتیازی متوازن را اینجا دنبال کنید.

نمونه هایی از کارت امتیازی متوازن (BSC)

شرکت‌ها می‌توانند از نسخه‌های داخلی BSC‌های خود استفاده کنند، برای مثال، بانک‌ها اغلب با مشتریان تماس می‌گیرند و نظرسنجی‌هایی برای سنجش میزان عملکرد آنها در خدمات مشتریان خود انجام می‌دهند. این نظرسنجی‌ها شامل رتبه‌بندی بازدیدهای بانکی اخیر، با سوالاتی از زمان انتظار، تعامل با کارکنان بانک و رضایت کلی است. آنها همچنین ممکن است از مشتریان بخواهند که پیشنهاداتی برای بهبود ارائه دهند. مدیران بانک می توانند از این اطلاعات برای کمک به بازآموزی کارکنان در صورت وجود مشکل در خدمات یا شناسایی مشکلات مشتریان در مورد محصولات، رویه ها و خدمات استفاده کنند.

در موارد دیگر، شرکت ها ممکن است از شرکت های خارجی برای تهیه گزارش برای آنها استفاده کنند. به عنوان مثال، نظرسنجی J.D. Power یکی از رایج‌ترین نمونه‌های کارت امتیازی متوازن است.1 این شرکت داده‌ها، بینش‌ها و خدمات مشاوره‌ای را برای کمک به شرکت‌ها در شناسایی مشکلات در عملیات خود و ایجاد بهبود برای آینده ارائه می‌کند. J.D. Power این کار را از طریق نظرسنجی در صنایع مختلف از جمله خدمات مالی و صنایع خودرو انجام می دهد. نتایج جمع آوری شده و به شرکت استخدام کننده گزارش می شود

سوالات متداول کارت امتیازی متوازن (BSC).

کارت امتیازی متوازن چیست و چگونه کار می کند؟

کارت امتیازی متوازن یک معیار عملکرد مدیریت استراتژیک است که به شرکت ها کمک می کند تا عملیات داخلی خود را شناسایی کرده و بهبود بخشند تا به نتایج بیرونی کمک کنند. داده‌های عملکرد گذشته را اندازه‌گیری می‌کند و به سازمان‌ها بازخوردی درباره نحوه تصمیم‌گیری بهتر در آینده ارائه می‌دهد.

چهار دیدگاه کارت امتیازی متوازن چیست؟

چهار دیدگاه یک کارت امتیازی متوازن عبارتند از یادگیری و رشد، فرآیندهای تجاری، دیدگاه های مشتری و داده های مالی. این چهار حوزه که پاها نیز نامیده می شوند، چشم انداز و استراتژی یک شرکت را تشکیل می دهند. به این ترتیب، آنها به پرسنل کلیدی یک شرکت، چه مدیران اجرایی و/یا تیم(های) مدیریت آن نیاز دارند تا داده های جمع آوری شده در کارت امتیازی را تجزیه و تحلیل کنند.

چگونه از کارت امتیازی متوازن استفاده می کنید؟

کارت امتیازی متوازن به شرکت ها اجازه می دهد تا سرمایه فکری خود را به همراه داده های مالی خود اندازه گیری کنند تا موفقیت ها و شکست ها را در فرآیندهای داخلی خود تجزیه کنند. با جمع‌آوری داده‌های عملکرد گذشته در یک گزارش واحد، مدیریت می‌تواند ناکارآمدی‌ها را شناسایی کند، برنامه‌هایی برای بهبود طراحی کند و اهداف و اولویت‌ها را به کارکنان و سایر ذینفعان منتقل کند.

مزایای کارت امتیازی متوازن چیست؟

استفاده از کارت امتیازی مزایای زیادی دارد. مهمترین مزیت ها شامل توانایی آوردن اطلاعات در یک گزارش واحد است که می تواند در زمان، هزینه و منابع صرفه جویی کند. همچنین به شرکت ها اجازه می دهد تا علاوه بر ردیابی داده های مالی خود، عملکرد و کیفیت خود را در خدمات و کیفیت ردیابی کنند. کارت‌های امتیازی همچنین به شرکت‌ها این امکان را می‌دهند که ناکارآمدی‌ها را شناسایی و کاهش دهند.

مثال کارت امتیازی متوازن چیست؟

شرکت ها ممکن است از روش های داخلی برای توسعه کارت امتیازی استفاده کنند. به عنوان مثال، آنها ممکن است نظرسنجی های خدمات مشتری را برای شناسایی موفقیت ها و شکست های محصولات و خدمات خود انجام دهند یا ممکن است شرکت های خارجی را برای انجام کار برای آنها استخدام کنند. J.D. Power نمونه‌ای از چنین شرکت‌هایی است که توسط شرکت‌ها برای انجام تحقیقات از طرف آنها استخدام شده است.

خط پایین

شرکت ها تعدادی گزینه برای کمک به شناسایی و حل مشکلات مربوط به فرآیندهای داخلی خود دارند تا بتوانند موفقیت مالی خود را بهبود بخشند. کارت امتیازی متوازن به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا داده‌ها را از چهار حوزه کلیدی، از جمله یادگیری و رشد، فرآیندهای تجاری، مشتریان و امور مالی جمع‌آوری و مطالعه کنند. با ادغام اطلاعات تنها در یک گزارش. شرکت ها می توانند در زمان، پول و منابع صرفه جویی کنند تا کارکنان را بهتر آموزش دهند، با ذینفعان ارتباط برقرار کنند و موقعیت مالی خود را در بازار بهبود بخشند.

رقابت بدون ریسک با 100000 دلار پول نقد مجازی

مهارت های معاملاتی خود را با شبیه ساز سهام رایگان ما امتحان کنید. با هزاران معامله‌گر Investopedia رقابت کنید و راه خود را به سمت بالا معامله کنید! قبل از شروع به خطر انداختن پول خود، معاملات را در یک محیط مجازی ارسال کنید. ترد را تمرین کنید استراتژی‌ها را به گونه‌ای طراحی کنید که وقتی آماده ورود به بازار واقعی هستید، تمرین مورد نیاز خود را داشته باشید.

  • ۰۰/۱۱/۱۸
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی