تیهوشا

  • ۰
  • ۰

اگر به عطر علاقه دارید ، وقتی می گوییم که باید عطر خود را با فصل تغییر دهید ، موافقت می کنید. شما برای بهار و تابستان نت های میوه ای و گل می خواهید و وقتی به فصل پاییز و زمستان رسید ، چیزی گرم و مرموز می خواهید.

با شروع پاییز و استقبال از فصل زمستان و کریسمس ، چه زمانی بهتر از الان برای انتخاب عطرهای زمستانی برتر برای زنان؟ شما نه تنها به قسمت بافت و لایه های بافتنی ضخیم خود نگاه می کنید بلکه آن قسمت را نیز بو خواهید کرد. و سلام ، حتی می تواند هدیه ای به شما هدیه دهد

اسپری عطر و طعم ادکلن بلو شنل

وقتی صحبت از عطرهای گرم و عمیق پاییز و زمستان می شود ، هیچ چیز مانند ادکلن بلو شنل از فصل جدید استقبال نمی کند. سرشار از شور و انرژی ، این عطر حسی است که کاملاً قهوه سیاه و وانیل را متعادل می کند تا عطری شیرین و در عین حال بسیار اغوا کننده ایجاد کند.

ادکلن مارک جیکوبز عطر ادکلن آلور اسپرت شنل

برخلاف نت های ادکلن بلو شنل ، عطر آلور اسپرت شنل عطری مست کننده ، مخملی و چوبی است که جذابیت و زیبایی را به وجود می آورد. اگر بطری برای تسخیر قلب شما کافی نیست ، شاید رایحه های سرسختانه و تحریک کننده آن باشد زیرا آلو خوش مزه ایتالیایی را با وتیور و چوب های گرم پاپیروس ترکیب می کند.

عطر ادکلن لانکوم میدنایت

این فصل زمستان خود را با عطر لانکوم میدنایت  از مجموعه برند میدنایت مهمان کنید. این عطر شرقی و گلی ، لوکس واقعی را تداعی می کند. پرتقال ماندارین با عسل ، ترنج و رم ترکیب شده است تا حس ها را قبل از اینکه نت های شیرین و گل دار در آن جا بیفتند گرم کند. یک اسپریت اینجا و یک اسپریت آنجا ، و فوراً تبدیل به بهترین دختر خوش بو در اتاق خواهید شد.

اسپری ادوپرفیوم Mugler Alien

اگر نام Mugler در مجموعه عطرهای شما وجود ندارد ، اکنون زمان سرمایه گذاری است. Alien by Mugler گرم کننده مناسب زمستان است. یاس گل سمبک را با چوب ترمه و کهربا سفید ترکیب می کند و با رایحه ای مست کننده و مرموز ، احساسات را خیس می کند.

هدی کاتن ، دوست داشتنی ترین عالم زیبایی جهان ، با خواهرش مونا همکاری کرده است تا این عطر را برای شما به ارمغان آورد. مملو از رایحه های دانه تونکا ، وانیل ماداگاسکا ، یاسمن ، مشک و کهربا ، این رایحه رویایی و مخملی نرم است که برای فصل زمستان مناسب است.

اسپری عطر و ادکلن CHANEL Allure

اگر هرگز از پوشیدن Chanel لذت نبرده اید ، اکنون این شانس شما است. از زمان راه اندازی آن در سال 1921 ، مترادف با ظرافت و زنانگی بوده است. این دسته کلاسیک جاودانه که دارای دسته گلی همراه با نارنگی و وانیل است ، فوق العاده حساس و قانع کننده است.

اسپری ادو پرفیوم Paco Rabanne Lady Million

جمع آوری عطر بدون فریاد زدن به بانوی میلیون کامل نمی شود. این کلاسیک تمام وقت ضروری است بدون توجه به فصل. ترکیبی از شکوفه پرتقال ، عسل نعناع هندی ، نیرولی و تمشک آبدار عطر گرم و مجللی را ایجاد می کند که همه ما آن را به خوبی می شناسیم و دوست داریم.

عطر و ادکلن گرین آیریش

نمی تواند زمستانی بیشتر از ادکلن  عطر گرین آیریش داشته باشد. این عطر با رایحه کلاسیک تمام دوران ، ترکیبی از نت های انار و آب میوه های قرمز است ، از ادویه زنبق کازابلانکا استفاده می کند و بوی دودی چوب گوائیک را تداعی می کند.

ادو پرفیوم Yves Saint Laurent Libre

در حالی که این عطر گل در صحنه بسیار جدید است ، دیری نپایید که مقام برتر را از آن خود کرد. با حضور دوآ لیپا فوق ستاره جهانی به عنوان چهره این عطر ، شکی نیست که این یک عطر خوب است. نت های پررنگ شکوفه پرتقال و اسطوخودوس با یاسمن ، چوب سرو و وانیل در هم آمیخته می شوند تا عطری شایسته برای زمستان ایجاد کنند.

ادو پرفیوم Goutal Nuit Et Confidences

Nuit et Confidences یک عطر زنانه و تمام عیار است که برای زنانی درجه یک که با هنر و هوش برانگیخته شده اند طراحی شده است. عطر شخصیت خود را از رایحه ترنج و فلفل گرفته است در حالی که دانه تونکا و کندر هماهنگی و تعادل را به ارمغان می آورند. با هر اسپریت نت های حسی و گلدار آن را در آغوش بگیرید.

عطر و ادکلن کازاموراتی مفیستو

کارولینا هررا عطر را با کفش ترکیب کرده است - آیا می تواند بهتر شود؟ این عطر به سادگی نمی تواند بی توجه بماند ، فقط به آن بطری حماسی پاشنه بلند نگاه کنید. عطر کازاموراتی مفیستو به همان زیبایی به نظر می رسد ، زیرا رایحه ترنج ، لیمو و بادام را با عنبیه ، یاسمن و توبروز ترکیب می کند. آن عطر بسیار مهم زمستانی که شما به دنبال آن هستید به لطف ترکیب وانیل ، چوب صندل ، قهوه و دانه تونکا بوجود می آید.

  • ۰۰/۰۷/۱۰
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی