تیهوشا

  • ۰
  • ۰

تعداد کمی از برندهای کوچک و در عین حال غیرقابل قبول تولید عطر را در دنیای گسترده و متنوع عطرها به یک هنر زیبا تبدیل کرده اند. وقتی صحبت از عطرهای کلاسیک و فاخر می شود ، هیچ مارک دیگری مانند Chanel در بازار وجود ندارد. تقریباً برای یک قرن ، آنها تعریف و بازتعریف کرده اند که یک عطر لوکس می تواند و باید باشد ، و خروجی آنها امروزه به همان اندازه محبوبیت خود را حفظ کرده است

از عطرهای زنانه پیچیده گرفته تا ادکلن های مردانه جسور و جسور ، رایحه های Chanel به عنوان رایج ترین عطرها شناخته شده اند. آنها با طعم بی نظیر نعمت ساخته شده اند ، آنچه را که لازم است برای ایجاد یک عطر امضاکننده که هرگز نمی تواند اعتماد به نفس فرد را افزایش داده و تأثیر ماندگاری داشته باشد ، دارند.

عطر Chanel با مجموعه ای از مواد کمیاب و گرانبها ، متعادل و متضاد برای ایجاد زیباترین نتایج ، هرگز از روزمرگی فراتر نمی رود. امروز ، ما نگاهی به ده بهترین عطر Chanel برای خرید می اندازیم و وارد دنیای پر زرق و برق این مارک معروف و محبوب می شویم. کاهش چنین محدوده ای نمادین تا ده مورد دلخواه کار آسانی نبود!

لیست برتر 10 بهترین عطر Chanel

با صد سال سابقه تخصصی ، تعجب آور نیست که دریابید عطرهای Chanel در مورد سبک و شخصیت و همچنین تیپ های شخصیتی که با آنها بهترین تناسب را دارد ، زمینه های زیادی را پوشش می دهند. به این ترتیب ، انتخاب مناسب برای شما می تواند کمی مشکل باشد ، به ویژه اگر قبلاً با محدوده موجود آشنا نیستید. در زیر ، ده عطر مورد علاقه و بهترین عطرهای ما از مجموعه عطر Chanel را خواهید یافت.

1. عطر و ادکلن شنل کوکو

عطر کوکو شنل نویر دهه 1980 بود و در سال 1984 توسط عطرساز معروف جهان Jacques Polge طراحی شد. علیرغم اینکه این دهه معمولی است - بزرگ ، جسورانه است و به کاربر اجازه می دهد ورودی دراماتیک داشته باشد - جذابیت آن حتی یک ذره در قرن 21 کم رنگ نشده است.

ادکلن کوکو شنل نویر ترکیبی از میوه ، گل و ادویه جات ترشی جات را شامل می شود ، با باز کردن خیره کننده ماندارین ، گشنیز ، میخک و یک دسته گل بزرگ گل رز ، یاسمن و یلانگ یلانگ. پایه نعناع هندی و تونکا زرق و برق یکپارچهسازی با سیستمعامل و جذابیت بی انتها را ارائه می دهد ، و هیچ عطر دیگری مانند آن وجود ندارد. ایده آل برای لباس شب و لباس رسمی ، Chanel Coco به درستی شایسته جایگاه خود در تالار مشاهیر Chanel است.

2. Chanel Chance Eau Tendre

عطرهای متمایز مدرن در ژانر میوه ای و گلدار این روزها بسیار اندک هستند و باعث می شوند Chanel Chance Tendre در قفسه های فروش عطرهای درجه یک امسال یک ناهنجاری باشد. این محصول هم مثل عطر کوکو شنل مادمازل که در سال 2019 منتشر شد ، جدیدترین افزودنی مجموعه Chance است و به سرعت مورد توجه خانم های جوان قرار گرفته است که به دنبال عطری لوکس هستند که بتواند زنانه و سرگرم کننده باشد ، اما در عین حال کاملاً عاشقانه و غریب نیز هست.

 

نت های میوه ای این عطر زیبا از یک گریپ فروت و یک عدد میوه به همراه یک قلب رویایی زیبا از گل رز و یاسمن تهیه شده است. نت های پایه مشک جذابیت عاشقانه را به ارمغان می آورد و اطمینان می دهد که این عطر زیبا خیلی شیرین یا دخترانه به نظر نمی رسد. با غرق شدن و ماندگاری چشمگیر ، رایحه ایده آل برای اولین ملاقات است.

3. عطر بلو شنل مردانه

اگر به دنبال عطری شیک و مناسب برای محل کار هستید ، عطر بلو شنل مردانه بهترین انتخاب در حال حاضر بازار است. Chanel بلو که در سال 1999 راه اندازی شد ، تعادل کاملی بین ظرافت و جسارت ایجاد می کند ، این یک دستور واقعی موفقیت برای زنانی است که به دنبال عطر و بوی مدرن هستند.

بلو شنل با نت های مرکبات - یعنی لیمو و نارنگی - که با هلو کمی نرم می شوند باز می شود. این نکات برجسته میوه ای با افزودن گل یاسمن ، فریزیا و حلزون ، که با افزودن وانیل و چوب صندل ، افزایش می یابد ، دارای پیچ و تاب گل و شرقی است. این عطر برای جلسات کاری ، پوشیدن روزمره و ایجاد عطری عالی برای زنی که می داند از زندگی چه می خواهد کاملاً ایده آل است.

قیمت عطر بلو شنل مردانه یک میلیون و 80 هزار تومان است.

4. ادکل آلور اسپرت شنل

هیچ فهرستی از بهترین عطرهای زنانه Chanel با ذکر نام شماره 5 Chanel کامل نمی شود - مسلما نمادین ترین عطر تمام دوران و عطری که پس از عرضه در سال 1921 میلیون ها تقلید ایجاد کرد. این عطر ترکیبی از ترنج و نرولی را گرد هم می آورد که به انحطاط گل یلانگ یلانگ ، زنبق ، گل رز ، زنبق دره و یاسمن کمک می کند. پایه وانیل و چوب صندل Chanel با جذابیت و پیچیدگی بی دردسر این قرارداد را مهر می زند و به این عطر و بوی درجه یک می بخشد.

قیمت ادکلن الور اسپرت اصل  880 هزار تومان است.

  • ۰۰/۰۷/۰۸
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی