تیهوشا

  • ۰
  • ۰

به سختی می توان ارزش یک برند قوی را برای یک شرکت خدمات حرفه ای دست بالا گرفت. این می تواند به شما کمک کند مشتریان جدیدی را به دست آورید، حق بیمه را دریافت کنید، و بهترین استعدادها را جذب و حفظ کنید. اما چگونه شرکت ها برندهای قوی می سازند؟

در این مقاله، بهترین استراتژی‌های ساخت برند را برای شرکت‌های خدمات حرفه‌ای - که بسیاری از آنها را با مشتریان خود استفاده می‌کنیم - به اشتراک می‌گذارم. بیایید با تعریف استراتژی ساخت برند شروع کنیم، سپس نحوه عملکرد آن را شرح خواهیم داد. علاوه بر این مقاله، فراموش نکنید که به راهنمای کامل ساخت برند ما برای شرکت های خدمات حرفه ای مراجعه کنید.

استراتژی ساخت برند تعریف شده است

تعاریف رسمی زیادی از برند وجود دارد. اکثر آنها آن را به عنوان مجموع تمام تعاملات و برداشت های مشتریان از یک شرکت تعریف می کنند. اما به‌عنوان یک موضوع عملی، می‌توانیم به سادگی قدرت یک برند خدمات حرفه‌ای را اینگونه در نظر بگیریم که شهرت شرکت برابر با دیده شدن آن در گروه مشتری هدف است.

یک بعد دیگر از یک برند وجود دارد که باید در نظر گرفته شود: ارتباط آن با گروه مشتری هدف. شرکتی که به عنوان ارائه خدمات مرتبط با حل مسائل مهم مشتری دیده نمی شود، برند ضعیف تری خواهد داشت.

وقتی از این منظر نگاه کنیم، یک استراتژی برند سازی موثر به شرکت ها کمک می کند شهرت خود را بهبود بخشند، ارتباط خود را افزایش دهند و دید خود را برای مشتری هدف افزایش دهند. بهترین استراتژی ها هر سه را انجام می دهند.

استراتژی های برتر ساخت برند

در اینجا پنج استراتژی برتر ما برای افزایش موثر قدرت برند شما آورده شده است.

1. به بازاریابی محتوا متعهد شوید

بازاریابی محتوا شامل ارائه یک جریان ثابت از اطلاعات مفید برای مشتریان بالقوه یا تأثیرگذاران است. به جای تبلیغاتی، آموزشی فکر کنید. به ارتباط، شهرت و دیده شدن می پردازد.

با گذشت زمان، مشتریان بالقوه می آموزند که چگونه از طریق محتوایی که تولید می کنید به مشکلات برخورد می کنید و به شرکت خود اعتماد می کنند. هنگامی که آنها به کمک نیاز دارند، شرکت شما در صدر لیست آنها قرار دارد.

بازاریابی محتوا به جای تلاش برای متقاعد کردن یا "فروش" آنها، بر برنده شدن مشتریان از طریق به اشتراک گذاشتن چیزی ارزشمند متکی است. به این ترتیب، این یک استراتژی عالی برای ایجاد یک نام تجاری و همچنین تولید سرنخ است.

2. Visible Experts® را توسعه دهید

بسیاری از شرکت ها دارای کارشناسان هستند، اما تعداد کمی از آنها در گروه مشتریان هدف خود شناخته شده و تأثیرگذار می شوند. ما این افراد حرفه ای را متخصصان قابل مشاهده می نامیم. با توسعه عمدی یک یا چند نفر از این کارشناسان برجسته، یک شرکت می تواند قدرت برند خود را به طور چشمگیری افزایش دهد. در واقع، در تحقیقات ما در مورد این کارشناسان و خریداران خدمات آنها، 61.5٪ از پاسخ دهندگان گفتند که کارشناسان قابل مشاهده به ایجاد برندهای شرکت خود کمک می کنند. چگونه؟

قدرت برند شخصی یک متخصص قابل مشاهده به موجب یک اصل روانشناختی به نام "اثر هاله" به کل شرکت منتقل می شود. همانطور که یک دانشگاه با داشتن یک عضو هیئت علمی برنده جایزه نوبل معتبرتر می شود، یک شرکت خدمات حرفه ای نیز با داشتن یک متخصص شناخته شده در سطح ملی در تیم خود سود می برد.

3. شرکای معتبر پرورش دهید

شراکت با سازمان های برجسته برای انجام پروژه های مهم یکی دیگر از استراتژی های اثبات شده برای ایجاد برند خدمات حرفه ای شما است. کسب و کارهای بزرگ و شناخته شده یا انجمن های تجاری نامزدهای شریک خوبی هستند. ایده در اینجا یافتن شرکای است که مخاطبان مشابهی با شرکت شما دارند، اما خدمات رقیب ارائه نمی دهند.

با مشارکت، ما صرفاً در مورد حمایت از رویدادها صحبت نمی کنیم. در حالی که حمایت‌ها اغلب به عنوان استراتژی‌های ساخت برند در نظر گرفته می‌شوند، اما هزینه بیشتری دارند و نسبت به مشارکت پروژه موثرتر هستند و در نتیجه در لیست قرار نمی‌گیرند.

در عوض، انجام یک پروژه تحقیقاتی با هم یا شروع یک برنامه آموزشی خاص را در نظر بگیرید. یک پروژه نوآورانه و پرمخاطب، متمایزتر از لوگوی شما در یک بنر حمایت مالی شلوغ است - و یک استراتژی ساخت برند بسیار قدرتمندتر است.

4. به دنبال مشتریان با مشخصات بالا و داستان های موردی باشید

شرکت‌های خدمات حرفه‌ای موفق بسیاری وجود دارند که بر اساس شهرت با یک مشتری با نام تجاری واحد یا یک مطالعه موردی معروف ساخته شده‌اند. اما اگر به طور سیستماتیک به دنبال مشتریان با سابقه هستید و روی تولید نتایج چشمگیر سرمایه گذاری می کنید که می تواند به طور گسترده به اشتراک گذاشته شود، این یک استراتژی ساخت برند عالی است.

مطمئناً همه خواهان مشتریان معتبر و نتایج عالی هستند. اما به‌طور شگفت‌انگیزی تعداد کمی از شرکت‌ها برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری را انجام می‌دهند تا این خواسته را به واقعیت تبدیل کنند.

به عنوان مثال، یک شرکت ممکن است یک مشتری با مشخصات بالا را جذب کند، اما اگر قرارداد آنها مانع از تبلیغ کارشان شود، فرصت ایجاد برند از بین می رود. یا به طور مشابه، یک شرکت ممکن است به جای سرمایه‌گذاری در مشارکت برای تولید نتایج استثنایی، بر روی حفظ محدوده تمرکز خود تمرکز کند. اگر نتایج را به یک استراتژی عمدی برندسازی تبدیل کنید

احتمال آن اشتباهات کمتر است

5. بر فضای رسانه های اجتماعی تسلط داشته باشید

امروزه یکی از قوی‌ترین استراتژی‌های ایجاد برند در دسترس شرکت‌های خدمات حرفه‌ای، مبتنی بر رشد رسانه‌های اجتماعی است. کسب و کارهای مختلف در حال تبدیل شدن به کاربران دائمی ابزارهای اجتماعی مانند لینکدین، توییتر و یوتیوب هستند.

در اینجا یک فرصت استراتژیک واقعی وجود دارد زیرا بسیاری از شرکت های خدمات حرفه ای هنوز رسانه های اجتماعی را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی خود به طور کامل پذیرفته اند. هنوز امکان تبدیل شدن به یک صدای آنلاین اصلی در بسیاری از گروه های مشتری هدف وجود دارد. بسیاری از شرکت های کوچک و متخصصان انفرادی در حال ایجاد مارک های آنلاین قوی از این طریق هستند.

در حالی که شبکه سنتی چهره به چهره هنوز مهم است، صرفه جویی در زمان و هزینه مرتبط با رویکرد آنلاین را در نظر بگیرید. قوی ترین برندها در هر جایی که مشتری هدف شما نگاه می کند وجود دارد و هرکسی که با آنها صحبت می کند به آنها احترام می گذارد. حضور قوی در رسانه های اجتماعی یک استراتژی عالی برای تحقق آن است.

بهترین استراتژی ساخت برند

در بیشتر موارد، بهترین استراتژی کلی ساخت برند، استراتژی ای است که چندین مورد از این استراتژی های برتر را ترکیب کند. به عنوان مثال، یک استراتژی بازاریابی محتوا یک تناسب طبیعی با حضور قوی در رسانه های اجتماعی است. رسانه های اجتماعی راهی عالی برای انتشار محتوا می شوند و محتوا سوخت بسیار خوبی برای بحث های آنلاین می کند.

  • ۰۱/۰۲/۱۴
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی