داشبوردهای مدیریتی با ردیابی دادههای حیاتی کسبوکار در اشکال قابل درک و تجزیهوتحلیل و بینشهای عملی برای بهینهسازی، درک سریع عملکرد کسبوکار را تقویت میکنند. توسعه یک داشبورد تجزیه و تحلیل جامع که به تمام سطوح رهبری کسب و کار خدمت می کند، در حالی که به اندازه کافی مقیاس پذیر است تا حجم زیادی از داده ها از سیستم های قدیمی را در خود جای دهد و همچنین منابع جدید یا اضافی را تشکیل دهد، یک نیاز کلیدی صنعت بیمه است.
چالش های مدیریت داشبورد
رشد
معیارهای مربوط به نقل قول و استعلام (فعالیت های تجاری جدید) در هیچ کجا گزارش نشده است. فقدان گزارشهای جامع فراتر از حق بیمه مکتوب و حجم سیاست، مدیریت را از داشتن دید شفاف به خطوط تجاری و ردیابی حوزههای رشد باز داشت.
کارایی
چندین کانال، تعدادی گزارش متفاوت بر اساس طرحبندیهای اکسل، پاورپوینت و ممتاز تولید کردند. عدم وجود یک طرح استاندارد برای گزارش ها چالش هایی را در مقایسه عملکرد در کانال های مختلف ایجاد کرد.
علاوه بر این، سیستم اصلی مشتری دادههای مربوط به نقل قول خروجی را نمیگرفت. این امر مانع از مدیریت عملکرد مؤثر کارگزاران می شود زیرا به پارامترهایی مانند نرخ ضربه، نرخ ارجاع و غیره وابسته است. فقدان یک پلت فرم گزارش دهی یکپارچه برای تجزیه و تحلیل داده ها از سیستم های متعدد برای مدیریت خط مشی و گزارش های مدیریت قیمت، چالش های بیشتری را ایجاد کرد.
فقدان یک پلتفرم گزارشدهی واحد نیز چالشهایی را در پوشش یکپارچه معیارهای مربوط به کانالهای متنوع ایجاد کرد. سیستم فعلی صدها گزارش مجزا برای هر کانال تولید میکند که معیارهای متعددی را پوشش میدهد. ثابت شد که ادغام این گزارشها برای ردیابی عملکرد فرآیندی خستهکننده است که بر بهرهوری و کارایی تأثیر میگذارد.
تجربه مشتری
فرآیندهای فشرده دستی که بر تولید گزارشهای منظم نظارت میکنند، و تلاشهای دستی برای یکپارچهسازی دادهها از منابع متعدد در داشبورد به تأخیرهای طولانی و زمانهای دور بالا منجر میشود. علاوه بر این، مشتری مجبور بود دادهها را از چندین گزارش تولید شده از این طریق ادغام کند تا به هر تصمیم تجاری مهمی برسد که منجر به تجربه منفی مشتری میشود.
راه حل های توسعه داشبوردهای مدیریتی
Virtusa یک داشبورد اطلاعات مدیریت گرافیکی (MI) ساخت که گزارشهایی را در طرحبندیهای استاندارد برای همه کانالهای کلیدی تولید میکرد. داشبورد جدید داده ها را در سیستم های مختلف یکپارچه می کند (سیستم های Premium، Quotation و درخواست آنلاین). در نتیجه وابستگی به امور مالی و پردازش دستی عملیات را حذف کرد.
داشبورد مدیریتی جامع جدید از دادههای سیستمها و مکانهای متعدد استفاده میکرد و ارائهای سازگار و جذاب برای همه کارگزاران ارائه میکرد. دادهها بهطور خودکار هر هفته بهروزرسانی میشد تا آخرین معیارها را منعکس کند. داشبورد، علاوه بر رسیدگی به چالش های کلیدی مرتبط با رشد و کارایی، مقیاس پذیری راه حل را نیز افزایش داد. Virtusa آموزش های لازم را در مورد عملکردها و استفاده از ابزار برای تشویق به پذیرش و توانمندسازی تیم تجاری برای حذف وابستگی به IT تسهیل کرد.
رشد
آخرین بینش ها از داده های موجود استخراج شده و در اختیار شرکای کانال قرار گرفته است. فرآیندهای کسب و کار بر اساس اطلاعات به دست آمده از ابزار پالایش شدند. داشبورد برای جا دادن کانال های جدید مقیاس پذیر بود. هر کانال جدید را می توان با حداقل تلاش برای توسعه به طور یکپارچه در سیستم داشبورد ادغام کرد. این پلتفرم همچنین معیارهای مربوط به کسبوکارهای جدید و نوسازیها را به تصویر میکشد، بنابراین یک پلتفرم جامع و یکپارچه برای تمام تصمیمهای مبتنی بر داده در سراسر سازمان فراهم میکند.
کارایی
کاهش قابل توجه در OpEx: OpEx در همان ماه اول بهره برداری با سرمایه گذاری 100000 دلار آمریکا برای توسعه ابزار، 20000 کاهش یافت. زمان و تلاش جامعه کاربر و تیم فناوری اطلاعات به طور قابل توجهی کاهش یافت زیرا وابستگی به IT برای تولید گزارش حذف شد.
بهبود مدیریت
گزارش های تولید شده توسط سیستم MI نقش کلیدی در مدیریت عملکرد کانال ها ایفا می کند، مانند بررسی شاخص های سرنخ برای بررسی تبدیل فرصت، شناسایی مسائل، ردیابی فرصت ها در مقابل اهداف فروش، تجزیه و تحلیل محرک های عملکرد و غیره.
کاهش ریسک تأثیر تجاری بر تیمهای مختلف: ابزار MI جدا از حذف وابستگی به فناوری اطلاعات برای تولید گزارشها، دادهها را در سیستمهای مختلف یکپارچه میکند و وابستگی به تیمهای مالی و عملیات را نیز حذف میکند.
تجربه مشتری
دو مسئله اصلی که بر تجربه مشتری تأثیر میگذارد، پرداخته شد: زمان بازگشت بالا برای تولید گزارشها و فقدان یک پلت فرم گزارشدهی واحد که همه معیارها را زیر یک سقف پوشش دهد. این امکان تصمیم گیری بهتر را فراهم کرد.
با داشبورد جدید MI، داده ها به هر کانال، واسطه، خط کسب و کار یا هر معیار تجاری فقط با یک کلیک فاصله داشت. با تجسم های جذاب و روشنگری ارائه شد که منجر به تجربه کاربری غنی شد.
علاوه بر این، اتوماسیون تمام فرآیندهایی که داده ها را به داخل می دهد داشبورد تولید گزارشات بر اساس تقاضا را فعال کرد. این باعث رضایت مشتری قابل توجهی شد.
- ۰۰/۱۲/۱۰