تیهوشا

  • ۰
  • ۰

Service Strategies طیف وسیعی از خدمات مشاوره ای را با محوریت مدیریت دانش ارائه می دهد. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا شیوه های مدیریت دانش خود را افزایش دهید تا سرمایه گذاری خود را به حداکثر برسانید و کارایی عملیاتی بیشتری کسب کنید. ما به ارائه دهندگان خدمات پیشرو در صنعت کمک کرده ایم تا فرآیندهای دانش خود را مجددا مهندسی کنند تا کارایی را بهبود بخشند، رضایت مشتری را افزایش دهند و سطح عملکرد کلاس جهانی را افزایش دهند.

روش‌های ما از آخرین تحقیقات در زمینه مشاور مدیریت دانش به همراه ورودی‌های ذینفعان کلیدی شما برای شناسایی فرصت‌های بهبود و ایجاد تغییرات لازم برای بهینه‌سازی فرآیندها استفاده می‌کنند. علاوه بر این، برای اطمینان از موفقیت شما، فرآیندهای شما را با روش‌های اثبات‌شده مانند پشتیبانی مبتنی بر دانش (KCS)* و استانداردهای قابلیت خدمات و عملکرد پیشرو در صنعت (SCP) هماهنگ می‌کنیم.

فرآیند دو حلقه KCS

به پشتیبانی دانش محور (KCS) علاقه دارید یا برای شروع به برنامه ای نیاز دارید؟ استراتژی های خدمات می تواند به شما کمک کند تا مزایای روش KCS و تأثیری که می تواند بر سازمان شما داشته باشد را بهتر درک کنید.

استراتژی های خدمات آمادگی شما را برای پیاده سازی پشتیبانی دانش محور (KCS) ارزیابی می کند و به شما کمک می کند تا زمینه را برای پیاده سازی این متدولوژی مدیریت دانش اثبات شده فراهم کنید. ما با حامیان اجرایی، مدیران و مشارکت کنندگان فردی مصاحبه خواهیم کرد تا اجرای متدولوژی KCS را با سازمان شما برنامه ریزی و تسهیل کنیم.

مشاوره و ارزیابی مدیریت دانش به شما کمک می کند:

  • از پشتیبانی مناسب در سطح اجرایی برخوردار شوید
  • برنامه ای برای اجرای موفق ایجاد کنید
  • ابزارهای دانش لازم و نقاط ادغام را شناسایی کنید
  • یک مدل بازگشت سرمایه (ROI) برای KCS ایجاد کنید
  • از دام های رایج پیاده سازی اجتناب کنید

رویکرد ما در مشاوره مدیریت دانش

Service Strategies از یک روش ارزیابی اثبات شده استفاده می کند که شامل مصاحبه ها و میزگردها با مدیران کلیدی و مشارکت کنندگان فردی، بررسی فرآیند و مقایسه بهترین عملکرد برای همسویی فرآیندهای شما با روش KCS است. نامزدی شامل موارد زیر خواهد بود:

  • ارزیابی مدیریت دانش موجود یا استقرار KCS شما
  • توصیه ها و نقشه راه برای پیاده سازی یا بهبود استقرار شما.
  • تعریف معیارهای خاص مورد نیاز برای سنجش موفقیت
  • توصیه هایی برای آموزش KCS برای موفقیت آمیز کردن عرضه

با دانش عملی خود از صنعت و درک عمیق خود از مشاوره مدیریت دانش و روش شناسی KCS، می توانیم یک رویکرد سفارشی برای محیط منحصر به فرد شما ایجاد کنیم. مشاوران استراتژی خدمات برای نظارت بر تغییرات و ارائه تنظیمات دقیق و کمک مداوم برای اطمینان از موفقیت مستمر، درگیر خواهند بود.

آموزش پشتیبانی دانش محور (KCS).

Service Strategies همچنین مجموعه‌ای از کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مرتبط با پشتیبانی دانش محور را برای اطمینان از موفقیت شما در اجرای این روش اثبات شده ارائه می‌کند.

جلسه توجیهی اجرایی

استراتژی های خدمات در محل می آیند تا حامیان اجرایی ابتکار KCS شما را توضیح دهند. این جلسه توجیهی مزایای روش KCS را برجسته می‌کند، سرمایه‌گذاری مورد نیاز و سطح تلاش مورد نیاز برای اجرای موفقیت‌آمیز را شناسایی می‌کند، و به طور خلاصه برخی از مشکلات اجرایی رایج را فهرست می‌کند.

کارگاه طراحی KCS - سه روز

در این کارگاه سه روزه و بسیار تعاملی، تیم شما با هشت فرآیند مرتبط با اجرای KCS و نحوه استفاده از آنها در محیط خود مسلط خواهد شد. ما نقش ها و مسئولیت های تعریف شده در KCS را مورد بحث قرار می دهیم، روند کار فرآیند شما را ترسیم می کنیم، در مورد معیارهای عملکردی که برای اجرای موفقیت آمیز نیاز دارید صحبت خواهیم کرد و در مورد رهبری و انگیزه لازم برای تبدیل ذهنیت جمعی به محیط مشارکتی که KCS نیاز است صحبت خواهیم کرد. ایجاد می کند. در نهایت، ما در مورد طرح ارتباطی و نقشه راه پذیرش بحث خواهیم کرد.

کارگاه KCS - یک روز

در یک نسخه بسیار فشرده از کارگاه طراحی سه روزه، شرکت کنندگان با هشت فرآیند در پشتیبانی دانش محور آشنا می شوند. علاوه بر این، ما در مورد اهداف تجاری استراتژیک که اجرای KCS از آنها پشتیبانی می کند، بازیکنان KCS و نقش آنها، معیارهای عملکرد و افرادی که در هنگام استفاده از KCS تکامل می یابند بحث می کنیم. ما این مقدمه کوتاه را با چالش برقراری ارتباط یک تغییر تحول آفرین و بازگشت سرمایه ای که می توانید با KCS انتظار داشته باشید به پایان می رسانیم.

آموزش تحلیلگر - یک روزه

این برنامه آموزشی سفارشی برای معرفی KCS برای پشتیبانی از تحلیلگران و/یا مهندسان توسعه طراحی شده است و انتظارات آنها را برای عرضه KCS تعیین می کند. در این آموزش، شرکت‌کنندگان با مفاهیم اولیه KCS، گردش کار سفارشی‌سازی‌شده که تیم اصلی KCS توسعه داده است، استاندارد محتوا، شاخص راه‌حل کیفیت (QSI، فرم مورد استفاده برای ارزیابی راه‌حل‌های دانشی جدید) و معیارهای عملکرد جدید آشنا می‌شوند. . بعد از ظهر بر روی نوشتن و ارزیابی راه حل های دانش با توجه به استاندارد محتوا با استفاده از QSI تمرکز می کند. ما می‌توانیم در سفارشی‌سازی این کلاس کمک کنیم و یک جلسه آموزش مربی را برای مربیان داخلی شما انجام دهیم، یا می‌توانیم آموزش را برای کل سازمان شما تسهیل کنیم.

مربیگری KCS - دو روز و نیم

مربیان موثر یک عنصر حیاتی در اجرای موفق KCS هستند. در مدل KCS، مربی یک نقش پاره وقت است که توسط تعدادی از تحلیلگران انتخاب شده است. در این جلسه، ما با مربیان شما کار می کنیم تا آنها را برای توسعه شایستگی های KCS در سازمان شما آماده کنیم.

 ما گوش دادن بدون قضاوت، پرسش دستوری، تکیه بر نقاط قوت و بهترین رویکرد برای راهنمایی همسالان را آموزش می دهیم. مربیان می‌دانند که قوی‌ترین مهارت آموزشی آن‌ها نمونه‌ای است که در حین کار در مرکز پشتیبانی ارائه می‌کنند. پس از دو روز و نیم، مربیان شما این اختیار را خواهند داشت که تیم شما را بشارت دهند، الهام بخشند و آموزش دهند تا اجرای موفق KCS را انجام دهند.

  • ۰۰/۱۲/۰۹
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی