تیهوشا

  • ۰
  • ۰

کار کردن برای خود به جای کارفرما، چالش‌های خود را دارد، مانند از دست دادن مزایای بیمه یا یک چک حقوق قابل اعتماد. اما با معاوضه‌هایی همراه است که برای بسیاری از کارگران، بر چالش‌ها برتری دارد: توانایی تنظیم برنامه خود، انتخاب پروژه‌های خود، ایجاد مسیر شغلی خود و تمرکز بر اهدافی که شخصاً برای آنها ارزش قائل هستید.

به این دلایل و بسیاری موارد دیگر، خوداشتغالی مسیر شغلی انتخابی برای بیش از 10 درصد از جمعیت ایالات متحده است. یکی از راه‌های انتقال به خوداشتغالی، شروع مشاوره مدیریت کسب و کار در زمینه‌ای است که قبلاً در آن کار کرده‌اید. به عنوان مثال، اگر برای یک شرکت حقوقی کار می‌کنید، می‌توانید به عنوان مشاور حقوقی برای مشاغلی که در این زمینه فعالیت ندارند، کار کنید.

شرکت مشاور کسب و کار به شما این امکان را می دهد که به جای شروع یک کسب و کار از ابتدا، از تجربه حرفه ای موجود خود استفاده کنید. این می‌تواند یک انتخاب به‌ویژه سودآور باشد: رشته‌هایی که برای مشاوره مناسب هستند - مانند قانون، حسابداری، یا تحلیل مدیریت - بیشترین پتانسیل درآمد را برای کارگران خوداشتغال دارند.

مانند هر کسب و کاری، مراحلی وجود دارد که می توانید هنگام راه اندازی کسب و کار مشاوره خود بردارید که شما را برای موفقیت آماده می کند.

سرمایه گذاری زمان در شبکه

شبکه سازی به شما این امکان را می دهد که با دیگران در صنعت خود ارتباط برقرار کنید، با افراد کلیدی در ارتباط باشید، خود را به مشتریان بالقوه بشناسید و به دنبال معرفی هایی باشید که می تواند به پیشرفت کسب و کار شما کمک کند. اگر با فردی در مقام حرفه ای ملاقات کردید، راهی برای ارتباط با او پیدا کنید.

ممکن است بخواهید اطلاعات تماس را مبادله کنید و یک ایمیل بعدی ارسال کنید، یا می توانید از وب سایت های شبکه حرفه ای مانند LinkedIn استفاده کنید. شما هرگز نمی دانید که ممکن است بعداً بخواهید با چه کسی ارتباط برقرار کنید، و ابزارهای آنلاین یافتن افراد را بدون توجه به زمان و مکان ملاقات آنها آسان می کند.

مشاور دانش خود را با یک شاگرد جوان به اشتراک می گذارد.

مشاوره ای که فرصت هایی را برای راهنمایی کسب و کارهای جوان فراهم می کند می تواند بسیار مفید باشد. تصاویر قهرمان / گتی ایماژ

سعی نکنید چیزی را به همه پیشنهاد دهید. با به کارگیری تخصص خود در بازاری که به آنچه شما برای ارائه نیاز دارد، مشاور بسیار موفق تری خواهید بود. به این ترتیب، می‌توانید خدمات خود را طوری تنظیم کنید که به گروه خاصی از افراد یا کسب‌وکارها ارزش بیافزایند. از خودت بپرس:

  • چه خدماتی در صنعت/منطقه جغرافیایی شما کم است؟
  • زمینه های تخصصی شما چیست؟
  • چه مشکلاتی را می توانید حل کنید که هیچ کس دیگری آنها را حل نمی کند؟
  • چه کسی از دانش شما بیشتر سود می برد؟

هنگامی که کاری را که انجام می‌دهید و برای چه کسی انجام می‌دهید به طور خلاصه تعریف کردید، می‌دانید مشتری ایده‌آل شما کیست و چگونه شروع به ارائه و بازاریابی خدمات خود کنید.

نکات صحبت کردن خود را تمرین کنید

مردی که به یادداشت های پستی خود نگاه می کند.

پیام خود را روشن کنید و کسب و کار مشاوره شما آسان تر خواهد شد.

به نکات صحبت کردن خود مانند صدای گزش فکر کنید: توضیحات کوتاه و مختصر از کاری که انجام می دهید و چگونه آن را انجام می دهید. از بین بردن این موارد کلیدی برای راه اندازی و ترویج کسب و کار مشاوره شما است.

این نکات صحبت باید توضیح دهند که چه کاری انجام می دهید، اما مهمتر از آن، باید دلایل متفاوت بودن شما نسبت به سایر مشاوران در حوزه کاری خود را برجسته کنند و باید ارزشی را که برای مشتریان خود به ارمغان می آورید، تقویت کنند.

  • چگونه می توانید به افرادی که با آنها کار می کنید کمک کنید؟
  • پس از استفاده از خدمات شما چه چیزی را تجربه خواهند کرد؟
  • خدمات شما چه فایده ای دارد؟

تمرین کنید که نکات خود را با صدای بلند بیان کنید. همکاران را برای شنیدن و ارائه انتقادات سازنده دعوت کنید تا بتوانید پیام خود را اصلاح کنید. هنگامی که آنها را تحویل می دهید، به یاد داشته باشید که یک مشاور خوب بیشتر وقت خود را صرف گوش دادن می کند تا صحبت کردن. همیشه طرح خود را با یک سوال به پایان برسانید تا بتوانید در مورد هر مشتری بالقوه ای که ملاقات می کنید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ایجاد سیستم ها

سیستم ها را در جای خود قرار دهید تا مجبور نباشید برای هر پروژه از نو شروع کنید. برای مثال، ممکن است به فرم‌های جمع‌آوری داده، یک الگوی پیشنهاد، مجموعه‌ای از سؤالات مربوط به ورود که همیشه می‌پرسید، یا توضیحی از خدماتتان که می‌تواند برای مشتریان بالقوه ارسال شود، نیاز داشته باشید.

استفاده از الگوها به شما اطمینان می دهد که:

  • تا حد امکان کارآمد کار کنید
  • برای همه اسناد و فرم ها ظاهری منسجم و مارک دار داشته باشید
  • از پروژه ای به پروژه دیگر همان سطح کیفیت را حفظ کنید
  • فرم ها یا اسناد مهم را حذف نکنید
  • یک رویکرد ثابت برای کار با همه مشتریان داشته باشید
  • یک ساختار قیمت گذاری ایجاد کنید

آیا این می تواند کار کند؟

ایجاد یک ساختار قیمت‌گذاری در مشاوره مدیریت کسب و کار ممکن است به تحلیل و مقداری آزمون و خطا نیاز داشته باشد تا بفهمیم یک پروژه واقعاً چقدر زمان می‌برد. هنگامی که قیمت های خود را تعیین می کنید، در نظر بگیرید:

  • آنچه در صنعت شما استاندارد است.
  • انتظار دارید چقدر زمان بر روی مجموعه ای از وظایف سرمایه گذاری کنید.
  • آنچه برای حمایت از شما باید کسب کنید.
  • ۰۰/۰۹/۰۱
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی