تیهوشا

  • ۰
  • ۰

"مشاوره" می تواند یکی از آن کلمات مبهم و همه گیر باشد که مردم بدون اینکه دقیقاً معنی آن را بفهمند دور می زنند ... احتمالاً به این دلیل که دقیقاً همین است.

"مشاوره" یک مفهوم نسبتاً مبهم است و کلمات زیادی وجود دارد که می توانید پیش از آن قرار دهید تا معانی بسیار متفاوتی به آن بدهند.

دو مورد از برجسته ترین اصطلاحات مشاوره مدیریت  استراتژیک آن لایحه عبارتند از "استراتژی" و "مدیریت". آنها دو نام تجاری مشاوره را در هم تنیده توصیف می کنند ، اما افرادی که از خود به عنوان "مشاور استراتژی" یاد می کنند ، عموماً کاری را که افرادی که خود را "مشاور مدیریت" می نامند انجام نمی دهند.

در این مقاله ، تفاوت های این دو نوع مشاوره را توضیح خواهم داد و تصویری از نحوه عملکرد هر یک از سناریوهای خاص را به شما ارائه خواهم داد.

مشاوره مدیریت استراتژیک

مشاوره مدیریت یک اصطلاح جامع است که شامل اقدامات شخص ثالث می شود که به منظور بهبود عملکرد کلی ، مشاوره یا راهنمایی تخصصی به رهبری یک شرکت ارائه می دهد. مشاوره استراتژی زیر آن چتر قرار می گیرد. این زیرمجموعه مشاوره مدیریت است که در آن مشاوران بینش های خاص صنعت و استراتژی های عملی برای مقابله با چالش های تجاری و مدیریت فردی را ارائه می دهند.

به خاطر این مثال ، یک رستوران زنجیره ای به نام "Broohaha's" را تصور کنید. این مکانی است که می توانید در یک مرکز خرید نواری یا کنار بزرگراه پیدا کنید. از نظر زیبایی ظاهری شبیه به چیزی است که یک دلقک رودو می تواند کنار هم بگذارد و غذای کم کالری آن یک سالاد مرغ سرخ شده است.

در چند ماه گذشته ، "Broohaha's" در وضعیت کاملاً وخیمی بوده است.

آخرین کمپین بازاریابی آنها حول آگهی هایی بود که شامل مردی از فول فاوس بود که جان استاموس یا باب ساجت نیستند و نام سس های مختلف بال را مستقیما در دوربین فریاد می زنند. متأسفانه ، مصرف کنندگان آنطور که فرنچایز امیدوار بود استقبال نمی کردند. آنها پول زیادی را بدون بازگشت زیاد از دست دادند.

علاوه بر این ، به نظر می رسد که عادی سابق در حال پیدا کردن منوی زیبا و ناسالم رستوران تاریخ دار و جذاب نیست. به علاوه ، منتظر بمانید و کارکنان آشپز می گویند که دستمزد کم و کار زیادی دارند. شرکت همچنین شکایت های مداوم از عدم مهارت رهبری مدیران رستوران خود دریافت می کند.

 

با وجود این همه سوء مدیریت و بی کفایتی در خود ، احتمال اینکه فرنچایز زیر پا بگذارد بسیار واقعی است. و تمام میراث آن احتمالاً هر چند وقت یکبار به طور تصادفی در ذهن افراد متمرکز می شود و آنها را مجبور می کند بگویند: "یاد بروحها؟ یک بار در کودکی بعد از مسابقات فوتبال به آنجا رفتم. آن مکان متوسط ​​بود. "

این زنجیره متوجه شده است که ایده های مشابه از طرف افراد مشابه در اتاق جلسه کار نمی کند. آنها به چیزی متفاوت نیاز دارند. به منظور ماندن در بالای آب ، به احتمال زیاد آنها با یک شرکت مشاوره تماس می گیرند.

در اینجا نحوه برخورد مشاوران مختلف با این معضل نشان داده شده است.

شرکت مشاوره مدیریت چه خواهند کرد؟

بگویید رستوران ترجیح داد با یک شرکت مشاوره مدیریت تماس بگیرد. پس از دریافت تماس و آمدن به دفتر شرکت ، مشاوران شرکت نگاه کلی به کل عملکرد شرکت می اندازند.

 

آنها احتمالاً اجزای کلیدی پشت جدی ترین مشکلات شرکت را شناسایی می کنند. اصطلاح "مشاوره مدیریت" گسترده است ، بنابراین این مسائل می توانند از هر نقطه از سازمان ، از منابع انسانی تا امور مالی گرفته تا فناوری اطلاعات و بازاریابی ، مطرح شوند.

 

مشاوران مدیریت سعی می کنند نگرانی های هر یک از بخشها را برطرف کرده و بینش ارائه دهند. در حالت ایده آل ، این بینش یا شامل راه حل های عملی است یا حاوی توصیه های هوشمندانه ای است که می تواند منجر به گردهمایی برخی ها در نهایت شود.

 

در این مثال ، آنها ممکن است امکان ایجاد یک منوی سالم تر یا پذیرش زیبایی شناسی جدید را بر اساس تحقیقات بازار موجود یا ارزیابی های جدید بازار توصیه کنند.

 

آنها ممکن است به بخش منابع انسانی شرکت مراجعه کنند تا ببینند آیا می توانند راه هایی را برای بهبود آموزش مدیران رستوران توصیه کنند.

  • ۰۰/۰۵/۱۰
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی