تیهوشا

  • ۰
  • ۰

مدیریت صحیح امور مالی، شرکت شما را تثبیت کرده و باعث می شود که تجارت شما با شکست روبرو نشود.

برای مدیریت امور مالی شرکت خود، حتماً هزینه خود را پرداخت کنید، اعتبار خوبی داشته باشید، کتابهای خود را کنترل کنید و از قبل برنامه ریزی کنید. بودجه بدهی برای مشاغل کوچک به معنای هزینه های بهره در کنار بازپرداخت ها است، در حالی که بودجه سهام، بهره را شامل نمی شود اما ممکن است با کنترل کمتری بر امور شرکت شما باشد.

این مقاله غزال (شرکت مشاوره مدیریت ) برای صاحبان مشاغل است که به دنبال مشاوره در مورد نحوه مدیریت امور مالی شرکت خود هستند. مدیریت امور مالی می تواند برای هر صاحب مشاغل کوچک یک چالش باشد. اغلب اوقات، دلیل موفقیت کسب و کار کوچک شما به دلیل مهارت هایی است که شما در ساخت محصول یا ارائه خدمات خود به دست می آورید. اگر تجربه زیادی در زمینه مدیریت امور مالی کسب و کار نداشته باشید، این کار به سختی انجام می شود و ممکن است به عادت های بد مالی دچار شوید که روزی می تواند به تجارت شما آسیب برساند.

اهمیت مدیریت امور اقتصادی شما

مهمترین مرحله برای هر صاحب مشاغل آموزش خودشان است. صاحبان مشاغل می توانند با درک مهارت های اساسی مورد نیاز برای اداره مشاغل کوچک - مانند انجام کارهای ساده حسابداری، درخواست وام یا تهیه صورتهای مالی - آینده مالی پایداری ایجاد کنند و از شکست جلوگیری کنند. علاوه بر تحصیلات، سازماندهی م aلفه اصلی مدیریت صحیح پول است.

رایان واتسون، بنیانگذار و مدیر حسابداری منابع بالا گفت: "هیچ چیز ترسناک تر، پرهزینه یا خطرناک تر از این نیست که در پایان سال با یک جعبه کفش از رسید و 9 مورد از اظهارات بانکی خود در دفتر حسابدار خود حاضر شوید." . "نمی توان اهمیت و مزیت پیگیری صحیح اطلاعات مالی خود در طول سال را بیش از حد بیان کرد."

نکاتی برای مدیریت امور مالی مشاغل کوچک

در اینجا چند کار وجود دارد که شما باید به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک انجام دهید تا در بالای امور مالی خود باشید.

1. به خودتان پول بدهید.

اگر مشاغل کوچکی را اداره می کنید، امتحان کردن همه چیز در انجام کارهای روزمره و استراتژی مالی آسان است. به هر حال، این سرمایه اضافی اغلب می تواند کمک زیادی به رشد تجارت شما کند. الکساندر لوری، استاد و مدیر کارشناسی ارشد برنامه تحلیل مالی دانشکده گوردون، گفت: صاحبان مشاغل کوچک نباید از نقش خود در شرکت غافل شوند و باید خود را به همین ترتیب جبران کنند. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که تجارت و امور مالی شخصی شما از وضعیت خوبی برخوردار است.

وی گفت: "بسیاری از دارندگان SMB، به ویژه در ابتدا، از پرداخت هزینه خود غافل می شوند." "آنها [بر این باورند] که راه اندازی کار و پرداخت به دیگران مهمتر است. اما، اگر تجارت پیش نرود، هیچوقت هزینه خود را پرداخت نکرده اید. به یاد داشته باشید، شما بخشی از تجارت هستید و شما باید به اندازه حقوق دیگران به خود جبران کنید.

 

2. در رشد سرمایه گذاری کنید.

علاوه بر پرداخت هزینه های خود، کنار گذاشتن پول و بررسی فرصت های رشد نیز مهم است. این می تواند به تجارت شما امکان پیشرفت و حرکت در جهت مالی سالم را بدهد. ادگار کولادو، مدیر ارشد مالی مشاوران مالی توبیاس، گفت که صاحبان مشاغل باید همیشه چشم به آینده داشته باشند.

وی گفت: "مشاغل کوچکی که می خواهد به رشد، نوآوری و جذب بهترین کارمندان ادامه دهد [باید] نشان دهد که آنها مایل به سرمایه گذاری در آینده هستند." "مشتریان از افزایش سطح خدمات قدردانی خواهند کرد. کارمندان از اینکه شما در شرکت و مشاغل آنها سرمایه گذاری می کنید، قدردان خواهند بود. و در نهایت شما ارزش بیشتری برای تجارت خود ایجاد خواهید کرد تا اینکه اگر فقط سود خود را صرف امور شخصی می کردید."

3. از وام نترسید.

وام ها می توانند ترسناک باشند. آنها می توانند منجر به نگرانی در مورد عواقب مالی همراه با شکست شوند. با این حال، بدون هجوم سرمایه ای که از وام دریافت می کنید، ممکن است هنگام خرید تجهیزات یا رشد تیم خود با چالش های اساسی روبرو شوید. شما همچنین می توانید از درآمد وام برای تقویت جریان نقدی خود استفاده کنید و بنابراین با مشکلات کمتری در پرداخت به موقع کارمندان و تأمین کنندگان روبرو شوید.

4. اعتبار تجاری خوبی داشته باشید.

با رشد شرکت شما، ممکن است بخواهید املاک و مستغلات تجاری بیشتری خریداری کنید، بیمه نامه اضافی بگیرید و وام های بیشتری بگیرید تا همه این کارها را تسهیل کنید. با اعتبار تجاری ضعیف، تأیید همه این معاملات و خریدها دشوارتر است. برای حفظ اعتبار خوب، همه بودجه بدهی خود را در اسرع وقت پرداخت کنید. به عنوان مثال، اجازه ندهید کارت های اعتباری کسب و کار شما بیش از چند هفته تعادل داشته باشند. به همین ترتیب، وام هایی با نرخ سود که توانایی پرداخت آن را ندارید، نپردازید. فقط بودجه ای را جستجو کنید که بتوانید به سرعت و به راحتی بازپرداخت کنید.

5. استراتژی قبض خوبی داشته باشید.

هر صاحب مشاغلی مشتری دارد که من به طور مداوم در فاکتورها و پرداخت های خود دیر است. مدیریت امور مالی مشاغل کوچک نیز به معنای مدیریت جریان وجوه نقد برای اطمینان از فعالیت روزمره تجارت شما در سطح سالم است. اگر در تلاش برای تجزیه و تحلیل مالی و جمع آوری از مشتری یا مشتری خاص هستید، ممکن است وقت آن باشد که با نحوه صدور صورت حساب به آنها خلاقیت کنید.

جیمز استفوراک، سردبیر مدیر راهنمای فاکتورگیری فاکتور، گفت: "مقدار زیادی پول نقد که در فاکتورهای پرداخت نشده بسته می شود، می تواند منجر به مشکلات جریان وجوه نقد شود، که دلیل اصلی شکست تجاری است." "اگر مشتری مزمن دیر پرداخت دارید، که همه ما انجام می دهیم، به جای اینکه با فاکتورهای مکرر و تماس تلفنی آنها را نشان دهید، روش دیگری را امتحان کنید. شرایط پرداخت را به" 2/10 Net 30 "تغییر دهید. این به این معنی است که اگر مشتری فاکتور را ظرف 10 روز پرداخت کند، 2٪ تخفیف از کل صورتحساب دریافت می کند. در غیر این صورت، شرایط پرداخت کامل 30 روزه است. " [مقاله مرتبط را بخوانید: وقتی مشتری قبض خود را پرداخت نمی کند چه باید کرد]

6. پرداخت مالیات را گسترش دهید.

میشل اتزل، مالک خدمات حسابداری Bayside، گفت: اگر در پس انداز برای پرداخت سه ماهه مالیات برآورد شده خود مشکلی دارید، آن را به صورت ماهانه پرداخت کنید. به این ترتیب، می توانید با پرداخت مالیات مانند هر هزینه عملیاتی ماهانه دیگر رفتار کنید.

یادداشت سردبیر: برای تجارت خود به وام مشاغل کوچک احتیاج دارید؟ پرسشنامه زیر را پر کنید تا شرکای فروشنده ما با اطلاعات رایگان با شما تماس بگیرند.

7. کتاب های خود را کنترل کنید.

این یک عمل واضح است، اما یک عمل بسیار مهم است. تمام تلاش خود را بکنید که هر روز یا ماه زمانی را برای بررسی و نظارت بر کتابهای خود اختصاص دهید، حتی اگر با یک دفتردار کار می کنید. به شما این امکان را می دهد تا با امور اقتصادی تجارت خود بیشتر آشنا شوید، اما همچنین دریچه ای برای جرم احتمالی مالی برای شما فراهم می کند.

ترنس چانون، مدیرعامل NewLead LLC، گفت: "از مصالحه بانکی و صرف هر ماه مدتی در بررسی فاکتورهای برجسته غافل نشوید." "عدم انجام این کار، به ویژه اگر یک دفتردار درگیر باشد، تجارت را در برابر هزینه های بیهوده یا حتی اختلاس باز می کند."

8- تمرکز بر هزینه ها و همچنین بازگشت سرمایه.

اندازه گیری هزینه ها و بازده سرمایه گذاری می تواند تصویری روشن از معنای سرمایه گذاری ها به شما بدهد و ارزش ادامه آن را داشته باشد. دبورا سوئینی، مدیر عامل MyCorporation، گفت: صاحبان مشاغل کوچک باید مراقب باشند که پول خود را کجا خرج می کنند.

وی گفت: "بر روی بازگشت سرمایه (ROI) متمرکز شوید." "عدم انجام این کار به این معنی است که شما می توانید در شرط بندی های بی ربط یا بد هزینه ای ضرر کنید. بدانید که دلارهای سخت خود را کجا خرج می کنید و چگونه این سرمایه در حال بازده است. اگر نتیجه نداد، مقداری بیشتر هزینه کنید و هزینه کنید در مورد ابتکاراتی که برای شما و تجارت شما مفید است. "

9. عادت های مالی خوب تنظیم کنید.

ایجاد پروتکل های مالی داخلی، حتی اگر به سادگی اختصاص زمان تعیین شده برای بررسی و به روزرسانی اطلاعات مالی باشد، می تواند در محافظت از سلامت مالی کسب و کار شما بسیار کمک کند. همراهی با امور مالی می تواند به شما در کاهش تقلب یا خطر کمک کند.

کولادو گفت: "ما به عنوان یک کسب و کار کوچک، غالباً از نظر وقت، پول و توانایی کاملاً فرومایه فنی روبرو هستیم، اما این امر نباید مانع از اجرای نوعی کنترل داخلی از صاحبان مشاغل کوچک شود." "این امر به ویژه در صورت داشتن کارمند بسیار مهم است. ضعف کنترل های داخلی می تواند منجر به کلاهبرداری یا سرقت از کارمندان شود و در صورت عدم رعایت قوانین خاص، شما یا یک کارمند به طور بالقوه می تواند شما را به مشکلات قانونی تبدیل کند."

10. از قبل برنامه ریزی کنید.

همیشه مسائل تجاری وجود دارد که امروز باید به آنها توجه شود، اما وقتی صحبت از امور مالی شما می شود، باید برای آینده برنامه ریزی کنید. تینا گوسنولد، بنیانگذار شرکت تخصصی QuickBooks Set Free Bookkeeping، گفت: "اگر به دنبال پنج تا 10 سال پیش نباشید، از رقابت عقب هستید."

روش اصلی: برای مدیریت بهتر امور مالی مشاغل کوچک، به خودتان حقوق از درآمد شرکت خود پرداخت کنید، از قبل برنامه ریزی کنید، بدهی را به موقع پرداخت کنید و روی بازگشت سرمایه خود تمرکز کنید.

انواع امور مالی تجارت

مهم است که به یاد داشته باشید که امور اقتصادی فقط مربوط به درآمد شما نیست - بلکه مربوط به نحوه خرج کردن پول و محل کسب آن است. وقتی نوبت به محل تأمین بودجه شما می رسد، باید دو دسته اصلی بودجه را درک کنید:

بودجه بدهی

بودجه بدهی وامی است که شرکت شما با سود اضافی آن را بازپرداخت می کند. از طریق تأمین اعتبار بدهی، می توانید به سرعت به سرمایه ای دسترسی پیدا کنید که در غیر این صورت ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها نتوانید به آن دسترسی پیدا کنید. وام های بانکی، وام های دولتی، پیش پرداخت های نقدی بازرگانان، خطوط اعتباری مشاغل و کارت های اعتباری بازرگانی همه اشکال تأمین مالی بدهی است که حتی در صورت شکست شرکت شما باید آنها را بازپرداخت کنید.

بودجه سهام

بودجه سهام، برخلاف بودجه بدهی، در صورت شکست کار شما نیازی به بازپرداخت ندارد. با این حال، شما احتمالاً مجبور خواهید شد که به صندوق تأمین مالی خود در میز تصمیم گیری صندلی اختصاص دهید. سرمایه گذاران خطرپذیر، سرمایه گذاران فرشته ای و سرمایه گذاری جمعی از سهام همگی از اشکال بودجه سهام هستند.

 

  • ۰۰/۰۲/۲۲
  • MAHAYAN66 HASANI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی